Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Semmilyen sunyulás nincs a Mazda6 dízellel. Először is meg kell különböztetnünk az évjáratot. 2002-2005 nyárig RF5C motor DPF nélkül. 2005 nyártól 2007ig RF7C motor DPF-fel. Utóbbi nem bírja a városozást, párszáz kilométerenként pályázni KELL vele, de ki lehet üttetni chippeseknél a DPF-et. A probléma hogy a Denso injektorokat nem lehet felújítani (bár sokan állítják, hogy ők csinálják) bontott 25-45ezer/db, új 140/db. RF7-hez állítólag van egy helyettesítő injektor fele ennyiért, de csak ha mind a 4-et cseréled. Ez drága, cserébe a magasnyomású szivattyú SOHA nem szokott megmakkanni, ami más autóknál 4-500 ezer is lehet. Van viszont egy SCV szelep a pumpán, az meg szokott halni (akár pl 4-ből 5-be váltáskor lefullad az autó) az 40 ezer Ft. Ez ilyen. Nyilván van benne kettőstömegű, 300 a csere kuplunggal, csak LUK-ot szabad venni. Nem érzem sokkal költségesebbnek mint más közösnyomócsöves turbódízelt.
https://tinyurl.com/rasoapro
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude 5290,12.5" ,i5-8350U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Új Gamer PC i5 10400F/RTX 3070 8Gb/500SSD NV2 M2/2x8Gb 3200Mhz DDR4/700W Bronz 3Év gari
- Lenovo ThinkPad Workstation Dock 40A5
- Dell Latitude 7390,13.3",FHD ,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10
- Új Gamer PC i5 10400F/RX 6600 XT 8gb (RTX 3060-nt veri)/500SSD NV2 M2/2x8Gb 3200Mhz DDR4/600W