Mibe tegyem a megtakarításaimat? Összefoglaló!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
JDMKid
tag
„A magas építés miatt magasabban van az ülőlap, messzebb van a lábad a földtől, kényelmesebb az üléspozíció.”
Szerintem a suvok valós előnyei nagyjából kimerülnek ennyiben. Könnyebb a be-kiszállás, kevésbé nyújtott térdes üléspozíció. Esetleg a magasabban lévő csomagtérpadló miatt oda is kényelmesebb a pakolás.
Illetve van még amit mondani szoktak, hogy „Mert jól átlátni belőle a forgalmat.”
Viszont ezt az említett, magasabb, foteles üléspozit már az egyterűek is tudták.
„Ha ehhez még SUVos ballonosabb kerekek és komfortos futómű is társul, akkor nagyon jó utazóautó.”
Erre viszont van bőven ellenpélda, amikor a magasabb kasztniből adódó fokozott billenési hajlamot keményebb futóművel kompenzálják, plusz aláteszik az extrás nagy felnit, peresebb gumival (mert az néz ki jól), és mindjárt egy összességében sprődebb menetkomfort lesz a végeredmény. Ez főleg a kis suvok sajátja, nyilván minél magasabb kategórás az autó, annál kevésbé igaz.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.