- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Vismajor01 #247197 üzenetére
Mert csak felig invisible.
Nekem olyan van mint Muneznek, SimlpleFix: [link]
-
válasz
Két-két min. 10-es kulcs méretű hatlapfejű csavar jobb lett volna!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Annyira nem invisible. De én nem bízok az öntapadósban, főleg hogy tök egyenetlen a felület amire ragasztani kéne.
-
válasz
molnarpeter #247194 üzenetére
De gondolom ez nem mindig fúj, a hátsó klíma nekem ki van kapcsolva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
tboldi #247190 üzenetére
Kezdő vagyok… házunk előtt láttam egy emlékezetes igazoltatást, ott volt minden. Ittas, vezetéstől eltiltott sofőr, kivont autó, másik kivont kocsi rendszámával, stb stb, ahova néztek csak hibát találtak
Különben csak azt kifogásolom, hogy a gumiabroncsok terhelhetősége van a papírokban. Traktor gyári adata 550 kg, le lett az már tesztelve kb duplájával isviszont azzal legalább nem foglalkoztak írásban, hogy egy első kerekek nélküli, rendszámát otthon hagyott, bár biztosítással rendelkező, ellenben lejárt műszakis másik traktort vontattam, meglehetősen egyedi vonószerkezettel. Azóta kiáll már egy szál szövet a kifogásolt egyik gumi oldalából, van is új itthon felnire szerelve, de féltettem őket, könnyen kivágja valami és akkor -80k nagyjából. (Múltkor is lényegében új, nettó asszem 120 ezres gumit kellett kidobni, kezdünk ráállni a használt vásárlásra ha csak lehet, de így most nem tudok mit kezdeni azzal az újjal ami már megvan
)
-
6030D
addikt
válasz
BigBlackDog #247175 üzenetére