Hirdetés
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: 1992-1993, a játék folytatódik
- bambano: Bambanő háza tája
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
nem igazán érdemes a vw termékek típusmegjelölésével foglalkozni, mindegyik tökugyanazt a motort takarja, semmi különbség.
nagy parasztvakítás az egész.
főleg a seat-ra igaz, amelyik a leonból csinál 5 féle ugyanolyan autót, csak más megjelöléssel. rárak egy nagyobb felnit aztán már kész is az überfasza sportautó, LOL -
#16741888
törölt tag
Csak zárójelben mondom, meg érdekességként, hogy akár a Honda is csinálhatna egy Civic GTIt mert a VW annak idején nem védette le a GTI nevet, mert nem gondolták hogy ennyire sikeres lessz. Aztán amikor mások is elkezdték hasnálni, már nem tudták. vagy már levan védve
nem nincsen asszem még mindíg...
-
Type-R
őstag
válasz
zoley[HUN] #1985 üzenetére
Tudom mi az a GT, és a GTI is ugyan azt jeleniti csak meg van toldva egy I-ve ( Injection). Az is egy mási kdolog, hogy melyik autó GT és melyik nem. De a GTI legendává nőtte ki magát, és ezt akarja kihasználni a VW, amikor a Seat piacra dobat a maga sportos Leonját, akkor azt se nebezte Cupra-nak, hanem külön nevet adott neki.
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
GT=gran turismo, azaz hosszu utazasok megtetelere alkalmas, nagy teljesitmenyu auto. ha az eredeti jelentest veszed figyelembe, akkor a GT TDI tokeletes nevvalasztas. mas kerdes hogy a golf kategoriaban a GTI teljesen mast jelent. de mondjuk igazi GT-nek mondjuk a Maserati Quattroportet neveznem csak.
-
-
Type-R
őstag
válasz
zoley[HUN] #1974 üzenetére
De akkor ne is nevezzék GT TDI-inek, találjanak ki neki külön nevet, engem csak ez zavar, hogy a GTI nevét akarják használni arra, hogy eladják a ''sportos'' dizel autójukat.
B.Kox :nekem is tetszik a formája.
De viszont ez nem : Bővebben: link, az új Bora, a régi sokkal jobban tetszett.
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
Az új citroen C6:Bővebben: link Nekem naon bejön kívül, belül.
-
#16741888
törölt tag
válasz
zoley[HUN] #1974 üzenetére
Ne igyál rá mérget, haverom apósa 50fölött van, és 400lovas Imprezaval közelekedik, és aktiv klubtag, minden buliban és autós örültségben benne van.
-
zoley[HUN]
tag
válasz
#16741888 #1973 üzenetére
ide probaltam kilyukadni en is. nem a gti-seknek keszul a dizel gti. bar ha nagyvaternek egy bika kocsi kell amivel repeszthet az autopalyan, akkor nem feltetlenul egy spoileres ultetett kocsit vesz mint a gti. es itt kerultem sajat magammal ellentmondasba
gti-be lehet nem olyan nyero
de egy osztallyal feljebb szerintem mindenkepp van letjogosultsaga. marmint a dizelnek
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Igazad van, de ez a mostani trenddel összefügg, egyszerűen röhögnöm kell, a sok tunignújságban, van porba ültetett, agyonspoilerezett, ''stríítrécinges'' autó.
Amikor a teljesítményhez érnek akkor 75ló....
Na az ilyenektől hánynom kell. A mostani Vw depoban is van egy Golf I a gazdája szinte mindent átvett a GTI testvrérétől, merthogy ez nem egy GTI hanem egy 1.6diesel volt. Aztán rájött mekkora segg és visszacsinálta az egészet, de a Scirocco sportkormány az megmaradt, mondván mekkora gizda ő...
Tehát ezzel azt akartam mondani ,hogy nyilván a piac ''teljes'' lefedése a cél, pl. egy ilyenben el tudok képzelni egy 50éves urat, akihez közel áll a diesel, és elmondhatja magáról hogy GTIben ül.
vagy a fiatal strítrészinges gyereket, akinek csak jól el kell kenni a száját... Egy olyat mint amit fent vázoltam.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
válasz
#16741888 #1964 üzenetére
ez így van, csajozásra jó a tt, másra nem igazán.
ja és még valamire. mikor rohadt nagy a dugó és teszem azt az árpád hídon a jobb sávból a legbelsőbe kell átsorolni hogy balra tudjak kanyarodni, akkor fél perc alatt átjutsz, mindenki beengedi. bármikor bárhol bármilyen terror forgalomban beengedtek vele, gátlástalanul ki is használtam -
Integra
titán
válasz
zoley[HUN] #1965 üzenetére
''amig nem probaltad ne alkoss velemenyt''
kb két évig csak vw konszern autókkal foglalkoztam, úgyhogy elég átfogó véleményem van róla, és a te két szép szemedért meg eme csodálatos dízel oktatásodért biztos nem változik meg -
-
Type-R
őstag
válasz
zoley[HUN] #1967 üzenetére
Itt nem a dizellel van a gond, hanem hogy egy GTI-be egyszerűen nem való, hogy nézni pl ki a Civic Type R i-CDTi, elég sokan ferdén néznének rá, még Integra is.
-
zoley[HUN]
tag
lattal te mar soros hatos dizelt 6000 1/percnel? nem hiszem. pedig jobban megy mint egy integra. de erre probaltam celozni az elobb. mercedes e-klasse, bmw 5, audi a6. ezek a nagybetus AUTOK. pl egy 530d. nem feltetlen neveznem traktornak. es azt hiszem azt se lehet ra mondani h abszolut nem sportos. ez nem az a GTI erzes, de hidd el nekem, hogy ez sem egy utolso. nem porog a motor 4500 felett, de nagyon huz. ha neked meg olyan sokat szamit h 4250-en vagy 8250-en all a mutato, azert en nem cseszegetlek. mindenki csinalja azt amit szeret
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz
zoley[HUN] #1965 üzenetére
Akkor inkább olvass traktors forumokat... Ott Olvashatsz eleget az alacsony fordulaton leadott nyomatékról. És akkor nem kell mosojognod a tudatlan sportautórajongókon akik a fordulatszám bűvöltében tengetik nyomorult életüket.
-
zoley[HUN]
tag
válasz
Integra #1961 üzenetére
pumpe duse fostalicska... amig nem probaltad ne alkoss velemenyt. meg a mai dizeleket b@szogatni se kell szerintem. elismerem h egy dizelt nem lehet 8250ig huzni, de nincs erre feltetlen szukseg. viszont sokkal kozelebb allnak karakterisztikaban az idealis nyomatektarto motorhoz is mint a benzinesek. az meg h alacsony fordulatszamon is szep hangja legyen, megoldhato. meg hat 2 literes dizelben a vw-nal en jobbat nem tudok. az elozo dizelek sikertelensege pedig nem jelenti azt h ez is szar lesz. eleg sokat fejlodtek a motorok azota. egyebkent kozlekedesmernok hallgato vagyok. neha egesz jokat tudok mosolyogni a forumokon
+ amit a GTI fan-ok és az újságirók szidtak - nem feltetlen ugyanaz a vasarlokozonsege a benzines es a dizeles valtozatnak, igy alapveto koncepciokulonbseg is lehet, ezert nem is meglepo ha nem tetszik a benzines vasarlonak
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
Nem rosz ez az Audi TT Quattro Sport se :Bővebben: link, nem ártott neki ez az optikai csomag, mert már egy kicist unalmas volt a formája.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #1958 üzenetére
Illetve meghagyja a tuningcégeknek, a turbósítást
Végülis mindenki jól jár, a vásárló mert nagyobb teljesítményt kap turbo nélkül, a tuningcégek is, mert lesz melójuk bőven, sőtt még ők maguk is jól járnak szerintem mert ezt a motort, szerintem minimális költségekből hozták ki a turbóhoz képest.
nem is baj hogy nem turbos. -
#16741888
törölt tag
-
Type-R
őstag
A VW nem bit magavál: Bővebben: link, ezek nem normálisak, már megint egy dizel GTI.
-
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #1949 üzenetére
Sztem először nézd/hallgasd meg eztBővebben: link a rövid kis videjót, és utána morogj hogy nics turbó meg ilyenek...
-
_Volkovy_
nagyúr
kérdezi anyám mi ez,mondom új audi sportverzió,elmondom 420 le,megy mint a golyó,erre megszólal hogy milyen szép,venne egyet.
apám meg bravo hgt-t akart venni a múltkor,esetleg alfa gtv-t.a történethez hozzátartozik hogy mindketten 45-el járnak városban,és 100-al közúton.
jajjj.420le,és azért jó,mert szép.mondja ezt az az ember,aki egy padlógázt nem nyomott még életében?ilyenkor basz agyon az ideg.
ennyi,vége a mondókámnak -
#16741888
törölt tag
''A hagyományokhoz híven a típus később kombi karosszériával is elérhető lesz.''
De ez pontosan hogy nem a hagyományokhoz való ragaszkodás.(
Az összes RS2-4, kombi volt, csak 1-2Sondermodelt csináltak belőle, szó szerint 1-2t, a 2esből például 4et.
és hol van a turbo?
Gyerekek, mi lesz itt, mert az a turbo elő fog jönni, az utcai tuningokban, és lesznek itt még 6-700 nitrovel, 8-900lovas gépek is.
2mpes gyorsulással.
D
de akkor is miért kellett belebaszni azt a fetupírozott régi motortNem volt jó az a régi 2.7 turbo? meg 2.3 turbo?
-
Type-R
őstag
Itt az új RS4-es: Bővebben: link, végre egy normális Audi.
-
Integra
titán
-
Integra
titán
-
Integra
titán
-
illusiON
őstag
pipec sti, bár látom ezt sem hagyták gyári alakjában
Másnak se müködik az exvitermini vagy csak nekem nem?
-
Type-R
őstag
Lamborghini Concept S: Bővebben: link
-
-
Type-R
őstag
''RUF Rt 12: a legvadabb 911-es
Akár 650 lóerővel
A Porsche talán legismertebb tuningcége, a RUF a legújabb 911-esre is elkészítette saját átiratát. A tuning folyamán 530 és 650 lóerő között változhat a teljesítmény, de az egész autót áthangolják ehhez az erőtöbblethez.'' Bővebben: link -
Type-R
őstag
''Autók tiniknek, 14-16 éves kortól
Nem csak a Smart létezik
Teljesen legálisan léteznek olyan autók, amelyek már 14-16 éves kortól is vezethetőek. A szupermini kategóriában tehát nem a Smart az egyetlen induló, ráadásul ezek a kisautók is teljesen jól néznek ki.''Bővebben: link
Relmélem nálunk ezek nem kerüélnek bevezetésre, nem nagyon szeretnék látni elöttem 45-el döcögő 14-16 éves gyerek egy ilyen superminivel. -
Type-R
őstag
-
Integra
titán
-
V.ki
aktív tag
válasz
zoleeE 13 #1923 üzenetére
így:
[L]http://prohardver.hu/rios3_forum.php?mod=40&id=70346&start=1920[/L]
ez lesz belőle:
Bővebben: link
Megelőztek
Bocsi
[Szerkesztve] -
zoleeE 13
tag
-
zoleeE 13
tag
Bővebben: link
tennap ezt akartam megmutatni
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
válasz
heihachi #1919 üzenetére
ej, ez aztán büntet! asszem megvan az új háttérképem, köszi!
206kW(280LE)/6400
412Nm/4400
szép adatok. kevésnek sok, soknak kevés, vagyis pont megfelel. haj, ha egy ilyet hajthatnék... bár az 1390kg kicsit soknak tűnik, ahhoz képest, hogy versenyautó-alap. de nem hiszem, hogy érdekelne -
zoleeE 13
tag
help hogy lehet azt irni hogy bővebb link mer igy nagyon rosszul van beirva
-
zoleeE 13
tag
irogatok mer egy csomo jó kocsit találtam ezt nézzétek meg
http://www9.online.rtlklub.hu/cgi-bin/a5/imager/bigpic.cgi?image=http://www.a5.hu/kepek/0502auto//050215gumball250_n.jpg&id=xTABLE_ID -
zoleeE 13
tag
http://autotuning.lap.hu/
ezen az oldalon sok jó tuning cuccot illetve sok kocsikat lehet találni
(pl:hifi,tuning........) -
zoleeE 13
tag
nem olyan jó oldal de van rajta egy két tuning cuccos
-
heihachi
addikt
Nem olvastam ell minden hsz-t, de ez a kocsik királya (szigorúan) szvsz:
2005 Subaru Impreza WRX STi spec C TYPE RA
Bővebben: link -
zoleeE 13
tag
http://www.adttuning.fw.hu/
vki nézte ezt az oldalt??
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Bocs srácok megint jövök az Audival de ezt látnotok kell(ha még nem láttátok
)
Bővebben: link -
Integra
titán
-
Type-R
őstag
Jaj az Opel Astra OPC-nek, és a VW Golf GTI-nek, mert itt Ford Focus ST220 Bővebben: link
-
Type-R
őstag
válasz
Integra #1900 üzenetére
''Jelentősen csökkent a VW-csoport nyeresége
A német autógyártó óriás túlteljesítette legutolsó előrejelzéseit, de ez korántsem nevezhető jó hírnek. A cég üzemi nyeresége mintegy 12%-kal, 2,015 milliárd euróra csökkent 2004-ben a 716 millió eurós nettó bevétel pedig 29%-kal kevesebb, mint a tavalyelőtti eredmény. Egyedül a forgalom és az eladott autók száma nőtt valamelyest: 2004-ben 88,96 milliárd euró folyt be, 4,9%-kal több, mint egy évvel korábban, miközben a csoport 5,079 millió autót adott el világszerte, ami 1,3%-os növekedést jelent. 2004 elején a cégnél még arra számítottak, hogy a 2003-as számokhoz képest további növekedést érhetnek el, de már az év közepére nyilvánvalóvá vált, hogy ez nem fog menni. A tavaly júliusban kiadott pesszimista előrejelzést azonban sikerült túlteljesíteni. A profit visszaesése elsősorban az erős eurónak és a németországi gyárak magas bérköltségeinek tulajdonítható. A helyzet javulását a VW-nél a ForMotion fantázianevű költségcsökkentési akciótól várják, amit az egykori Chrysler-igazgató, Wolfgang Bernhard irányít azzal a céllal, hogy évente milliárdokkal tegye olcsóbbá a cég működését. ''
www.totalcar.hu -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #1898 üzenetére
Igazad van, minimum, egy leggyorsabb modellnek kéne megtenni...
Meg valami tartást adni az egésznek, mert így tényleg olyan mint egy TT2. Sajnos, én nagyon sajnálom a VWt mert az AUDi mellett az eggyik kedvencem, ezért én hajlamosabb vagyok egy picit hendikeppel kezelni.
Csnálják, de adjanak neki stílust.... -
Gismo
addikt
Hali!
Hallottam egyszer 1 oan lehetőségről, hogy 2 évre lehet autót kölcsönözni/lizingelni (vagy nemis toom mi az!) összesen asszem 50K-ért! Csakhogy! Ez ien reklámautó, tehát az a cég fizeti az autó használatát akinek a reklámja van rajta! Ti ienről hallottatok? Mik a tapasztalatok ezzel kapcsolatba?
PLZ! Infókat róóóla!
THX! -
Integra
titán
végleges a gm-fiat bukta Bővebben: link
ez elgondolkodtató (amennyiben ez így igaz):
''A konfliktust az okozta, hogy a Fiat vezetése - miután jó áron pénzzé tette a GM-részvényeit - megpróbált további milliárdokat kisajtolni amerikai partneréből cserébe azért, hogy eltekintsen az eladási opciótól. A huzakodás hosszú ideig tartott, közben a határidőt kétszer is módosították, először egy évvel, majd újabb egy hónappal kitolva a kérdéses szerződési paragrafus életbe lépését. Végül a Fiat mostanra elérte a célját, de csak azon az áron, hogy a GM-el való együttműködés folytatásának lehetőségét is végleg eljátszották némi azonnali haszonért.''
valahogy ez a mentalitás ott van az olasz verdák minőségében és mentalitásában is
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Microsoft Excel topic
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Amazon Fire TV stick/box
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Mobil flották
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- BestBuy ruhás topik
- Villanyszerelés
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- További aktív témák...
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest