- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #3970 üzenetére
Nyomastekeresrol pont azt irtam, hogy nem csak az a megoldas, a gyari nyomason vagy akar alatta is lehet erosebb az auto.
A gyorsulasikra jar ki jopar turbos(itott) auto, van koztuk egy 4gen I-VT Civic is, egyatalan nincs nagy hutoje, pedig tajmszlipponthu merese szerint ~340LE-s, de Schuszter Audi-jan sincs vmi orbitalisan nagy kuler az meg 450LE felett van, 402m 10.5sec.
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #3970 üzenetére
Nyomassal is lehet novelni teljesitmenyt -egy darabig-, de ha az injektorok kifulladnak, azaz 100% nyitva tartasi ido mellett sem tudnak a levegomennyiseghez eleg benzint befujni, tolhatod a vilag vegeig is a nyomast azonban jobb nem lesz sot, a tulzottan sok levegotol(!) elolvad a motor belseje dugo, gyuruk, szelepek, mert az AFR nem nohet 1 fole, a legjobb teljesitmeny AFR 0.9-nel van.
hobizoli -
karib
addikt
válasz
Integra #3970 üzenetére
Lehet, hogy az olaszok nagyobb ráhagyással dolgoztak a motor méretezésekor, mint a jápánok
Fene tudja. Lehet örülni annak, hogy az 1,4-es Fiat turbómotor ilyen jó tuningalap, de ebből általánosítani értelmetlen. Meg kérdés, hogy mennyi ideig marad egyben az adott motor.
-
Viewsonic
aktív tag
válasz
Integra #3782 üzenetére
idefigyelj te idiota multkor mielött odabasztuk az f430at a hösk teren olyan keresztet mentünk 100körül az imprezaval hogy aki kivülröl nezte mind tatott szajjal nezte és ilyedt fejjel bamultak minket mert többet mentünk keresztbe mint egyensen
kurva szarul lett felvéve a video szar a szög is meg a minősége is
gyere ki es nezd meg elöben utana magyarazza te lama -
Viewsonic
aktív tag
válasz
Integra #3677 üzenetére
ti kezdtetek mondogatni hogy mit megy a szuzuki engem az nagyon nem izgat!
kispolákot meg azert hoztam szoba mert kb azt hoztátok volna fel következő ellenpédának.
Te meg engem ne biraljal,hogy milyen smiley-ikat hasznalok hülyegyerek jelzőt meg remelem nem rám értetted!!
amugy utalom a hondakat meg a legtöbb japan verdat vérbeli német sport autokat tartok jo autonak +1-2 Angol sport autot és az uj c6 z06 ot
latom teis gyökér hondás vagy mar tudom mi is a baj veled
[Szerkesztve] -
Viewsonic
aktív tag
válasz
Integra #3669 üzenetére
nagyon okosak vagytok
azt elfejtitek,hogy a corvett fényévekkel jobban gyorsul
kit erdekel egy szuzuki? hungaroringen az a fos polski attol,hogy jol megy meg nemjövök lazba töle szamomra az egy szar autó nem attól lesz egy autó jó autó,hogy 200 vagy 400métert mihamarabb tesz meg,vagy ha ti igy látjátok akkor -
karib
addikt
válasz
Integra #3670 üzenetére
Én tényleg csak azt tudom tippelni, hogy mára olcsóbbak lettek a feltöltők + a vezérlésük, tehát megértek a széria alkalmazásra, ellenben igazán karakteres (és az egyre szigorodó előírásoknak megfelelő) szívómotort építeni továbbra is drága dolog, így az ilyen mocik csak az exkluzívabb típusokba férnek már be. De jó ez így
-
karib
addikt
válasz
Integra #3665 üzenetére
Azért nem rossz, amit kihoznak abból a jó öreg nyomórudas small block V8-ból
Még meg is ideologizálják - egyszerű és könnyű konstrukció. Végülis működik. Szegény C6 sem rossz, bizonyos szögekből komondottan jól néz ki, csak összességében teljesen jellegtelen szegényke
Vissza a jó öreg Stingrayt!
Nem mintha az AMG friss fejlesztésű 6,3 literes V8-asának szégyenkeznie kellene -
Scream007
őstag
válasz
Integra #3636 üzenetére
Passsz nem tom, mondjuke egy 13 éves autóból nem indulok ki, mert sokak szerint ez már roncstelepre való,(mondjuk nem mintha érdekelne ezen a szinten ki mit mond), a mai technikát még nem votl szerencsém megtapasztalni.
Mióta nem mentem a 2. 3as bemutatóra, leízélnek, pedig jelentkeztem 2x tesztvezetésre, azelött maguktól mondták nincs e kedvem, de akkor még nem volt.
Na nem baj majd 1x
Az meg megitn hozzállás mit jelent a tempos, multkor kivételesen rámentem ecotec dologra, és 9-9.5 jött ki.Persze feljavítani nem nehéz -
karib
addikt
-
PeliScan
addikt
válasz
Integra #3061 üzenetére
sajnos nincs olyan jó állapotban, mint amilyennek tűnik, illetve hittem. már kb 50 napja az enyém az autó, de azalatt csak másfél kilométert mentem vele, az első úton otthagyott, azóta szervízben. e héten, ha minden jól megy, meglesz a zöldkártya és forgalmi, aztán már gurulászhatok vele
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz
Integra #3034 üzenetére
Szerencsetlen!
Igaz, hogy barmilyen auto szerencsetlen ha kigyullad. Skacok bizta kokanyoltak benne valami vicceset, aztan vagy zarlatos lett, vagy az isten tudja.
Bizta kek fenycsovet raktak a kuszob ala, meg kek ledet az ablakspricnibe!
Lattam en mar tyunyinghondat is egni, igaz, csak egyszer.
Erteni kell az aramhoz egy kicsit, meg talan nem kene barom modon megkokanyolni az uzemanyagrendszert. Mindketto okozhat varatlan meglepeteseket.
Sajat - francia- automon ezert nezem _EN_ at az osszes kabelt es csovet a motorterben ket havonta, ha valahol valami faradas latszik, akkor csere.
-
B.Kox
tag
válasz
Integra #2974 üzenetére
Sztem így feketében türhető, de abban egyet értek hogy a régiebbi BMW-k ''az igazi BMW-k'', ez sajnos már nagyon nem az.
Ez még az: Bővebben: link Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2978 üzenetére
Ez így van.
Nekem mostanában nagyon az az érzésem hogy sokan csak azért vesznek/szeretik a BMWt mert húú az BMW és eggyáltalán nem azért mert tetszik nekik...
Néhány embernél az a név hogy BMW =azzal hogy gyönyörű autó, teljesen mindegy hogy hogyan néz ki... és ezekből már annyira elegem vanmert én akkor is azt tartom hogy ez az új BMW ''termékskála'' egy elég undorító dolog... a régi 6szor szebb volt.
Én tudom a régi Passatról hogy egy undorító autó volt, nem fog csak azért tetszeni mert VW. -
Type-R
őstag
válasz
Integra #2935 üzenetére
Az A8-as valóban szép, főleg az aminek mélyre van húzva az első hűtőmaszkja, de nekem az a bajom az Audikkal, hogy túlságogsan hasonlitanak egymásra, ellenben a bömbikkel, ahol jelenleg ilyen téren káosz van.
Az új S sztályos nekem azért tetszik mert valahogy nem olyan bálnás hatást kellt, hanem inkább dinamikusnak tűnik, de majd ha megjelenik akkor lehet igazán vélményt mondani róla. -
válasz
Integra #2925 üzenetére
engem egy párszor már kisegített Bővebben: link
néha frissíteni is szokták, elég jó kis oldal. -
Tommy78
aktív tag
válasz
Integra #2923 üzenetére
Jól van már! Attól még nem kell pattogni. Egyből a BMW jutott az eszembe. Bár gyanús volt mikor írtad, hogy ''made in japan'' az üléseknél, vagy kárpitnál, mindegy. Turbos, vagy sima? Mert azok is nagyon dögösek. Én is egyébként japán párti vagyok inkább, mert nagyon jó, megbízható motorokat csinálnak.
-
Balint133
aktív tag
válasz
Integra #2910 üzenetére
''én mellőzném a francia gépeket, ezért nagyon nem is tudok sok mindent hozzá fűzni''
Egyszer volt Renaultunk(és utoljára) kormányműves lett, és körforgalomba szart be a kormány, azóta nincs és remélem nem is lessz renaultunk!!!! Most zsír ujonan vett most 4 éves Citroen Xara van, pöpec!! nagyon!! -
Bazsesz
őstag
válasz
Integra #2893 üzenetére
Ez aztán a tuningcivic
mbit:
1,6-os zsugorkaros motot, kis VFTS vezérműtengely, könnyített lendkerék, 4 leömlő, 50-es rendszer VFTS dobbal, 1500-ös műszerfal, NOVA belső kárpitozás, sportkormány, renault 21 ülések, 5-ös NOVA váltó, devander fék, alumínium kartervédő, friss fényezés, a karosszéria teljesen kilakatolva, 4 új gumi alufelnivel, + 80%-os téligumik 1500-ös felnivel+ alkatrészek.
Szal ez több mint valószínű nem hétköznapi használatra kezdték el, hanem valami rallyszerűségnek. ha jól tudom zsugor hajtókarok alkalmazásával megnő a fogyasztás rendesen, főleg ha ehhez módosított vezérműtengely párosul.
Bár nem éri meg, mert ennyi zséért már kapsz valami olyan autót is, ami nem lyukassza ki a pénztárcád. Ezenkívül elég régi, és emiatt asszem évente viheted zöldzsugára, kétévente meg műszakira...
Ezért nem veszek énse ladát... -
Nite
őstag
válasz
Integra #2831 üzenetére
nembaj, ugyis az evo a mindenem, de nekem az eclipse is tetszik
de még ha le is koppintották a 6os bmw-t, szerintem ami a motorháztetö alatt lesz, mitsunál enyhén szólva is komolyabb, de javitsatok ki, ha tévedek
ja, azért még őt is elfogadnám:
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
-
zoley[HUN]
tag
válasz
Integra #2761 üzenetére
tobbet nem megyek 130nal gyorsabban az autopalyan
esetleg ha meg babetta minta alapjan pedalokat is szerelnenek bele, akkor velemenyem szerint teljesitmenycsokkenes nelkul tehetnek sokkal kornyezetkimelobbe a jarganyt
nem mintha egyebkent a vw lupo 3l-nel sokkal tobb jargany tudna ennel jobb fogyasztast, es mindezt mar 1970ben
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2728 üzenetére
jaa, és még valami nem hiszem hogy egy 2.0es Corradot több lenne fenntartani, mint egy Calibrát, viszont olcsóbb.
ja, és ne gondold azt hogy a való világnak köze lenne az Audi szeretethez, mert akkor kénytelen lennék azt gondolni hogy te meg csak a Surviver miatt vagy Honda fan.pedig ez szerintem nincs így.
-
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2728 üzenetére
Ebben neked maximálisan igazad van, de mire én összekuporgatom a pénzt az RS2re, addíg, az biztos hogy nem 100ezret keresek.
Mert ugye itthon nem lehet kapni, németből, behozni meg elég olcsó
, mint tudjuk. Annyira szerintem ezeket nem lakják le de ez iagzából mind1. A legracionálisabb megoldás venni, itthon egy 1.9TDI 80ast kint venni egy ugyanolyan RS2t, és pakolgatni a redszámot.
De ez egyenlőre szép álom.
Viszont egy 80coupet azért nem mondanék annyira rétegautónak, arról nem is beszélve hogy pl. a tankoláson kívüli fenntartása szerintem olcsóbb mint a egy Hondának. Mert borzalmasan igénytelen pl. a 2.0es vagy a 2.3as motor.
A3am soha nem lessz, ezt botitékolom, az A4eket nézegettem, de abból is valami erősebb kéne, és így visszértünk oda ahonnan kiindultunk.
Meg ezért pl. egy Corradora sem mondanám hogy annyira rétegautó, és ha mondjuk nem a G60as hanem a 2.0 16V t veszed akkor a fenntartása meg az alkatrészellátása sem olyan egetrengető.
De igazából mondom a legjobb megoldás az RS2 + 1.9TDI egy rendszámmal. És magunk közt mondva szerintem olcsóbb is mintha kifizetnéd a 2.2es motorra a regadót.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2726 üzenetére
Lehet hogy igazad van, bár nem biztos.
Képzeld már el emberünket egy Sunnyban.Abban neked teljesen igazad van, hogy racionálisan az a legjobb megoldás, ebben egygetértek. De, racionálisan a 18as felni sem jó megoldás, mégis, nagyon sokan felrakják. vagy racionálisan a szövet ülés jobb mint a bőrülés, viszont ezernyi más okból meg a bőrülés a jobb.
Neki úgyis csak a csajok előtt virítani kéne, nem mindennapi használtra.
Szerintem neki csak funból kéne autó, mint nekem is. Mert diákfejjel nem tudnám a benzint fizetni, hogy mindennap suliba mehessek.tehát úgyis csak délután használnám, meg horgászni menni, meg nagyon néha suliba, de tuttira nem használnám mindennap, mert Bpen nem éri meg. Mint ahogy szerintem te sem használod mindennap a civicet.
mondjuk jó, a Corradot én se biztos hogy megvenném, illetve csak akkor ha lenne legalább fél milkám felújítani, de nem lenne ''racionálisan'' nekem jó mert nem férnék el benne.
Igazából nekem egy Combi S2 vagy RS2(bár ez lehetetlen) lenne a jó megoldás. de nincs rá pénzem ezért csak pofázok.
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Integra #2721 üzenetére
Persze nem azonnal megvétel után akarom ezeket belerakni,de idővel tervezem..
Első körben rendberakatom a motort,váltót meg a fékeket,legalább gyári állapotról induljon már a tuning..Igazából a 650-700e felé kéne tendálni vételárban,sztem egy 200k körül lesz a komplett felújítás.És még akkor az esetleges rohadó festéssel nem csináltam semmit.
Nem akarok egyáltalán a zsebembe nyúlni,de muszáj lesz.
Aztán lehet,hogy egyik pillanatról a másikra lehiggadok,és azt mondom legyen egy szolid Honda,vagy Nissan.Ebben az esetben a tuning a hangra korlátozódik.. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Integra #2717 üzenetére
Muszáj lesz belevágni,mese nincs..Alapból is elég lóerő,eltalált design..Ebből nem nehéz durva gépet építeni.
//a ''szokásos'':hűtött brembo tárcsák,minimális ültetés,sportülések,első-hátsó lökös,küszöbök,hátul lexus-lámpa,16'' felni peres gumival(miért ekkora méret?a felni is olcsó,a gumi is),sötétítés ahol lehet,és a hifire még nem is gondoltam.//
Úgy tételesen mit érdemes kicserélni első körben,megvétel után?
Lehet hogy az a Nissan ésszerűbb vétel lenne.Családi autónak. -
#16741888
törölt tag
válasz
Integra #2680 üzenetére
elég ritkán járok a belvárosban, kocsival, de ha járok akkor a Combi Vectrával. gondolhatod, tegnap direkt néztem hogy egy smarttal, pl, gyakorlatilag, pont ott tudtam volna megálni, -orral két autó közé-, ahova mentem, így meg, kb 1kmt kellett gyalogolnom, pedig a legminimálisabb helyre is beállok, de még olyan se volt.
Csak ilyen nyúlfarknyi azaz Smartnyi
helyek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A5 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest