Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
Eladták a legdrágább Bugattit.
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #127495 üzenetére
Hát ha az Aurisban jól szól a hifi akkor még nem ültél egy rendes hangzású kocsiban
Szerintem botrányosan vacak. Meg se közelíti a Passatom rendszerét. A Q5 gyári erősítős mélyládás hifijétől meg még meszebb vanViszont a hangszigeteléssel egyet értek. Az tényleg nagyon jó lett. Az összes kocsim közül ez a legcsöndesebb és nem azért mert villany van benne. Az Atkinson motor nagyon hangos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
pècsimunkás
addikt
válasz ΞΔGLΞ #127493 üzenetére
Az Aurisomban nagyon szépen szól a gyári hifi , de nem is tudom mikor volt utoljára bekapcsolva . A magyar - német utakon persze hallgatom , de csak nagyon halkan , főleg a stau infok miatt .
Élvezem a néma csendet az autóban általában . Nagyon jól sikerült a zaj szigetelés az Aurisban .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Mágus2 #127441 üzenetére
Régen (90-es években) imádtam az ilyen v8 hangokat, sőt csak is azokat, a többi kisebb motor a v8-hoz képest nekem csak gyerekjátéknak tűnt, Az egyik usa autómon az oldalára szerelt, tompítás nélküli kéménycsővel már kilométerekről lehetett hallani, hogy érkezem, konkrétan az diliházba kergethettem akkor a szomszédokat, meg úgy mindenkit, ha jól belegondolok... manapság azonnal az őrületbe kergetne bármilyen kis szösszenet hang is, ha beszűrődne az utastérbe.
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz grizlisandor #127488 üzenetére
Szuper nagyon jól fog jönni ez, egyrészt baromira kíváncsi vagyok az autóimra, és a korábbiakra is, valamint kell majd venni még egy kombit, és ez jó támpont lehet vásárlás előtt
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz DeathAdder #127487 üzenetére
Céghez kitelepült 3 ügyintéző laptopostul, volt egy kérvény, amit kitöltöttél(adataid, e-mail címed, kívánt felhasználóneved) meg okmányaiddal igazoltad magad, mondták, hogy pár perc múlva kapok a megjelölt e-mail-re levelet és kész. Szumma 10 perc volt az egész.
-
DeathAdder
veterán
válasz grizlisandor #127486 üzenetére
Köszönöm sajnos nem vagyok otthon a magyar ügyintézésekben, remélem sikerül
-
grizlisandor
veterán
válasz DeathAdder #127485 üzenetére
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Szeretném beüzemelni ezt a használtautó-lekérdező rendszert, amihez valahogy regisztrálnom kell.
Elektronikus személyim nincsen, maradt az ügyfélkapu, de azt hogyan tudom megcsinálni? nincs se felhasználóm, sem jelszavam. Ezt az okmányirodából kell kérni, vagy hogyan működik ez?
-
nagyúr
Pályára a B merci? Naaa Qru Mintha helyszínelőautónak láttam volna még, de kb. annak is vicc, delegációsnak is, miért nem jó oda az RS oktáv?! MInd1 ez a magánvéleményem.
(#127479) Lobeu: Már előttem ketten cáfoltak téged, nekem felesleges. Saját véleményed hallottuk, nem a tényeket. Az hogy az én autóm mennyit eszik, az egy dolog, én vezetem a spritmonitort magasan a legszarabb átlaggal, azaz nem vagyok jó kiindulópont.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz Lobeu #127479 üzenetére
Ezek mellett meg egy 2.0TDI mondjuk 190 lóval városban is elvan bőven 7literből, járása kulturált.
Ebben a mondatban tobb valotlan allitas van, mint tagmondat, szoval inkabb ki sem fejtem.
Mutass olyan VW/Audi/Skoda motort, ami 200 körüli(+-20 mondjuk) lóval rendelkezik, és megközeliti a dizelek fogyasztását.
Mas markak is leteznek a vilagon, pl. ott van a Mazda 2.5 SkyActiv-ja, illetve ott van a Lexus/Toyota tobb autoba bepakolt 300H hibridje.
Raadaskent ezek viszonylag egyszeru felepitesuek is.Same rules apply!
-
zoo8800
veterán
-
Lobeu
csendes tag
válasz Tsebacsi #127478 üzenetére
Mutass olyan VW/Audi/Skoda motort, ami 200 körüli(+-20 mondjuk) lóval rendelkezik, és megközeliti a dizelek fogyasztását. Előnye már nincsen, mert ezek is tele vannak dobálva részecskeszűrővel, turbóval, ezzel-azzal, tehát már rég lejárt az, hogy benzinest kell venni, mert olcsóbb a javitása.
Ezek mellett meg egy 2.0TDI mondjuk 190 lóval városban is elvan bőven 7literből, járása kulturált.
Ott van az 1.5TSI 150lóval, egy Superbben megeszi simán városban a 10-11et, mig városon kivül elvan 7.5-8ból. Nem megy közel sem olyan jól, mint a 190 lovas dizel, és sokkal többet fogyaszt.Beszélek itt normál cégautó méretű gépekről, a kis városi méret, az más tál tészta. Meg a japánok sem számolom ide. Én sajnálom, mert szivem mélyén benzinpárti vagyok, egy röfögő szivó V8-ért bármit megadnék, de egyszerűen nincsenek most normális benzinesek a dizelekkel szemben.
Ott a te Focusod szintén példának, látod a fogyasztását te is. 4.7literből elvan városban a dizel 1.6-os. Oké, nem 150 ló, hanem 120, de ha teszel rá egy kis szoftveres optimalizálást, ott van a 150 ló és 5 litert eszik. Meg nem fordulna a fejembe, hogy inkább a 10-12 litert tankoljam a zöld pisztolyból bele.
[ Szerkesztve ]
-
Lobeu
csendes tag
Elég nagy problémának tartom, hogy valaki ezt a manapság divatos maszlagot benyalja és sajnos terjedőben van már itthon is, hogy fujj dizel, senkinek nem kell már ilyen autó, se új, se használt. Csak a dolog szépsége az, hogy az európai autók(főképp német/francia) nagyrészében ami valamit is érő motor, az dizel, a benzinesek egy marék lepkefingot se érnek sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kisza25 #127467 üzenetére
Ez egy meglehetősen szar autó, de szép.
Más.
Skacok, tankolnom kell ma, porszáraz, nem várhat holnapig.Netrisk kártya game over, vagy ha még nem kaptam levelet, akkor működik?Szerk: Múltkorról február 28. rémlik, de most már április 30. van a honlapon:
FONTOS! A Netrisk.hu ügyfelei által eddig használt MOL Green prepaid üzemanyag-kedvezménykártyák elfogadása 2019. április 30-tól megszűnik a MOL töltőállomásokon.Szóval akkor még műxik.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Ez azert eleg kemeny.
Es jol mutatja azt, hogy a jelenlegi nem tul franko akkutechnologia az elektromos autozas legnagyobb hatraltatoja. Dragan gyartjuk, de legalabb keveset is tudunk.Same rules apply!
-
-
nagyúr
válasz focvis #127431 üzenetére
(#127436) MunezXBK
Szép-szép, csak pont a funkcionalitását veszíti el. Nekem csak egy icipici ültetésem volt, de azzal is olyan kemény volt a rugózás, hogy nem szívesen használtam rosszabb utakon az autót, gyakran inkább kerültem erre-arra. Ezzel AIR nélkül nem tudom merre lehet közlekedni... -
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #127456 üzenetére
Kis polir, olajcsere es mehet hahura.
I humbly and respectfully decline™
-
bitpork
nagyúr
válasz pècsimunkás #127458 üzenetére
Na jó de pont egy játszótér mellett kellett a tulajnak felgyújtania?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zoo8800
veterán
válasz pècsimunkás #127456 üzenetére
E90
#127458
Nem 520d, ez 3er[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
válasz pècsimunkás #127456 üzenetére
Én ebből csak ennyit ismerek fel, hogy valamilyen BMW.
A hírhedt dízel motorral volt?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz sasa134 #127451 üzenetére
Paran azert ra fognak jonni, hogy nem fenekig tejfel a SUVozas. Mikor a masodik garnitura elcseszett meretu, viccesen draga teli garniturat megrendeli es mikor az atlagfogyasztas 2vel tobb litert mutat mint a korabbi kombiban, akkor a Kodiaq helyett majd ujra beikszelik a SuperBet.
-
LZs?!
aktív tag
Gondoltam ezt itt hagyom...
Nálunk most mindenki örül.
Mejegyzem: páran azért kapacitáltunk egy Stelvio-s opciót is; főleg, hogy van FCA-s illetőségű a szomszédságban. Mondjuk hozzá kell tenni, hogy az importőr zsigeri reakciója is nagyjából annyi volt: mif@sz? Pedig talán némi reklámértéke is lehetett volna.
Bár azért érdekesen néztek vissza rám, egy kis együttérző mosollyal a szájuk szélén, amikor pumpoltam a Stelvio felállást; valószínűleg azon töprengtek: mennyire mélyre kellett sülyednem a kognitív disszonancia mocsarában, hogy én még javasoljak bárkinek is Alfa-t...
PS1: volt szó egyéb típusokról is, de a klasszik járőrmunkán túl ezek azért mellékállásban inkább reprezentációs kocsik, mintsem bevetési sturmwagen-ek; így ideálisan nagynak és németnek kellett lenniük. Emellett, bármilyen hihetetlen, a Skoda adta a legolcsóbb ajánlatot; gondolom ők meglátták azt a (minimális) reklámértéket, ami ebben van.
PS2: valószínűleg azért sem lelkesedem a Giulia-ért, mert itt áll a szembe-kocsibeállón az FCA-s 'szolgálati dzsu-dzsu' (2.2D) és még az elején át- és megnéztem mindenhonnan...de egyszer sem öntött el a hév, hogy 'na menjünk egy kört'. Sőt, ma már igazából csak szemből tetszik. Mindenesetre, ha a váltótárs Jeep-ek sora után egyszer tényleg 'hazajön' a beígért Giulia QV egy pár napra, akkor annak természetesen ki fogom tolni az összes szemét IS...
Nevermind...
-
sasa134
addikt
válasz Peter.70 #127447 üzenetére
Sok pénz, de én drágábbra számítottam, nem rossz ár ez a kategóriában. Nem fognak ebből pár tucatnál többet eladni Mo-on, meg úgy általában Eu-ban sem sokat, mert nincs belpőle kombi. Cégeknek jó lesz, akik nem német autót akarnak, de érdekes, hogy a Toyota akkor hozza be a nagy szedánját EU-ba, amikor az egész kategória haldoklik (vagy tán meg is halt - eladásokat tekintve).
Avanti Roma
-
Qtya123
őstag
Jól összerakott elmélkedés Csikóstól: Az autóbuzéria vége
Szerintem ez a legjobb része:
"Az autó, a gépautó élvezetében is az volt a jobb régen, az a jó kicsit még ma is és éppen ez múlik el, hogy a technika bénaságainak a határait feszegették – próbáltak úgy erősek lenni, hogy ne hulljanak széjjel, próbáltak úgy úton maradni, hogy ne rázzák szét a bennük ülők gerincét, próbáltak csak annyira zajosak lenni a kellő teljesítmény elérése mellett, hogy fülvédőre azért ne legyen szükség a használatukhoz. De ma, pláne meg holnap, amikor majd szinte bármennyi lóerőt elő tudunk állítani bármilyen kanyartartással, mindezt kulturált működés mellett – hát így már nincs benne romantika."
-
Peter.70
addikt
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #127434 üzenetére
A V8 valoban szep, sot, az egyik legszebb Audi. De a B5 is az, de csak Avant-kent. Utana a B7 ami meg reszemrol oke, aztan ennyi volt az A4 szeria.
Ha Audi, akkor csak az A6!"Bad reklám is reklám too"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Elektrosokk #127434 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Elektrosokk #127432 üzenetére
Audiból a B5 szép.
-
tboldi
nagyúr
válasz Magnum_ #127427 üzenetére
Eredeti Honda alkatrész, opcionális volt, csak kb. senki nem kérte, így nagyon ritka. A gyári műanyagon elkezdett kopni a festés, ez meg is adta a kezdő lökést, hogy szerezzek egy ilyet.A bőrszoknyán még gondolkodom, de akkor hova tenném a totalos gumikarkötőt?
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz tboldi #127426 üzenetére
Jo ez a valtogomb, megerdemlen egy bor valtozsakot. Anno a twingomon is ilyen gumiharang volt, kicsereltem egy bor valtozsakra a valtogomb cserenel.
Rogzites: belul fent meg lehetett kotni, mint a cipofuzot, eros volt, nem csuszott le, utana lehetett rogziteni lent a keretnel
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #127417 üzenetére
Giuliánál a formával sincs gond (szerintem egyébként sem szokott), az anyagok lehetnének jobbak könyöklő alatt. Az A4 ebben ezerszer jobb, a Giulia kb a kifutó 3-as, és a C osztály szintjén van, egyik sem túl erős szerintem beltéri anyagminőségben.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #127412 üzenetére
szedd ki, a gyári cikkszám alapján rendelj gyárit és sérülés nélkül szereld vissza a kesztyűtartót, akkor tuti a dolog
I humbly and respectfully decline™
-
stickermajom
addikt
Garis autónál, ha cserélem a pollenszűrőt (kesztyűtartó ki-be) azért megdádáznak?
-
Magnum_
nagyúr
lesz autóstali holnap a nyári helyen?
I humbly and respectfully decline™
-
gzbotii
nagyúr
válasz EQMontoya #127409 üzenetére
Azzal sem mész sokra (néha).
2016-ban otthon voltam Húsvétkor így gondoltam felrakatom a nyári gumikat. A szülővárosomra megnéztem, minden weboldal plusz fokot mondott és némi esőt a következő hétre (mindez Nagycsütörtökön április 13). Még aznap dolgoztak, így ment is fel a nyári. Vasárnap már havazást prognosztizáltak, lett is keddre reggelre 20-30cm hó.Szóval, most is inkább megvettem és hazavittem a szett Hankook Ventus Prime3-at, majd Húsvétkor kerül fel (inkább gyilkolom az új télit, mint aztán ne engedjenek be medencébe, ahol fekszik a város - volt rá példa).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz máyköl #127389 üzenetére
Számomra kérdéses, hogy szerinted/szerintük mi tartozik bele. Mondjuk hengerfejes lesz a gép: Azt mondják majd, hogy nem láttad, hogy eszi az olajat? Nem fizetünk. A DPF kopónak számít szvsz, CR rendszer ha beáll mint a szög egy pillanatról a másikra arra mondjuk jó lehet, de ha diagnál pl van ezzel kapcsolatos hibakód akkor már rögtön nem fizetnek, mert nem teljesült az előre nem látható. Kérdés, hogy kikötik-e, hogy csak márka szervizbe hordhatod pl. Szóval szvsz pénzkidobás főleg egy egyszerűbb benzines konstrukció esetén.
mod:
brumi1024: Erről az a Mazda3 jut eszembe ami szintén ilyen bemutató szalon autó volt, közben meg a Redsun festen reggeltől estig nyomták vele a gyorsulási pályán a köröket. Volt olyan 1,3-as Swift ami lenyomta mondjuk...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest