Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#180878) macilaci78 válasza macilaci78 (#180227) üzenetére
macilaci78
nagyúr
Mértem akkufeszt a műszerfalon hébe-hóba felvillanó, kigyulladó akku jelre.
Alapjáraton, terhelés nélkül 14,08 V, terhelve 13,74 V.
2000 rpm-nél terhelés nélkül 14,1 V, terhelve 13,76 V.
Terhelés: lámpák (távolságival), venti maxon, klíma.
Gyújtás nélkül 13 V-ról csökkengetett 12.98 V-ig, indításnál 11,1 V-ra esett vissza. Meleg motorral, kb 40 perc városi forgalomban, leállítás nélkül. (Feleségem járó motorral várt meg, míg leértem a mérővel.)
Valakinek ötlete?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!