Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#86051) maxika2004 válasza tsteve (#86050) üzenetére


maxika2004
őstag

hát de ...
1777-et is probáltam, leirtam mi fogadott....
mert mit nem fogtam fel ?

...... és ott a " nem tudom a jeszavamat" .... pedig uj fiók jelszót akar csinálni, pedig a fiokjelszó jó mert beléptem,
és az előfizu hozzáadáshoz meg ti mondtátok nem az a jelszó kell.....

akkor ??? :W :W :W :W :W

Rohaggyon meg az t ugy ahogy van.... amugy a maraton csomagot el se tudták mondani az üzletben hogy lehet az 1777 ről aktiválni, pedig olyan kurvajol le van irva !...........
nagynehezen rátették ugy 20 perc alatt, de nemtudták hogyan....

[ Szerkesztve ]

(#86052) tsteve válasza maxika2004 (#86051) üzenetére


tsteve
senior tag

tényleg olvasd végig az oldalt amit linkeltem, ott van legalul hogyan készíthető új jelszó a dominó előfizudhoz... megadod a dominó számodat a megnyíló oldalon... a Telekom pedig küldi a kódot.. új jelszót állithatsz be vele, ami 12 óra után véglegesíthető egy második, érkező sms-re adott válasszal...

[ Szerkesztve ]

(#86053) maxika2004 válasza tsteve (#86052) üzenetére


maxika2004
őstag

mint mondottam végigolvastam... de tényleg
azt is megprobáltam..... meg is volt az uj jelszó

de beiráskor, most nem rossz jelszó hibaüzi volt, henem " általános hiba "
:W

(#86054) nobiand válasza maxika2004 (#86053) üzenetére


nobiand
aktív tag

Nekünk is volt ilyen gondunk. Ügyfélszolgálatot felhívtuk, és ő törölte a régi jelszót. Utána létrehoztunk egy újat, és azzal már ment.

(#86055) lugosi válasza zoltanz (#86044) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Akkor megy csak simán tovább szerintem.

(#86056) MittuDomain_


MittuDomain_
őstag

Sziasztok!

Szúk két hete megcsináltam a szüleim Domino-jára az online adategyeztetést.
Ma kaptak mindketten SMS-t, de nem arról szólt, hogy az egyeztetés sikeres volt és bejegyezték őket, hanem arról, hogy most hétvégére ingyendumát kapnak.
Most akkor várni kell még egy SMS-t, vagy nem kell parázni, a nevükön van a SIM, öröm-boldogság?

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#86057) dptrsk válasza MittuDomain_ (#86056) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ezt az SMSt várták

(#86058) gebro válasza dptrsk (#86057) üzenetére


gebro
aktív tag

Azért számomra furcsa, hogy nem adnak konkrét választ az adategyeztetésről.

Én már vagy két hónapja csináltattam meg személyesen, és semmi sem történt.
Ma voltam bent két T pontban is más jellegű okból, és rákérdeztem a dologra, és hát nem igazán tudtak megnyugtató választ adni. :(
Most ott tartok, hogy július 1-én kiderül. addig fel sem töltöm a kártyát.

(#86059) anadroid válasza MittuDomain_ (#86056) üzenetére


anadroid
senior tag

Jön majd egy megerősítő SMS is (nekem kb. 2 héttel az ingyen hétvégés után jött), de abban az is benne van, hogy a mennyiségi korlátot még nem vizsgálták, és annak eredményéről még egy SMS-t fognak küldeni.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#86060) k-adi válasza gebro (#86058) üzenetére


k-adi
nagyúr

De jön. 2 sms biztos jön:

1. ingyenes hétvége
2. sikeres adategyeztetés

és elvileg lesz egy 3. is (limit korlát - bár ha nincs sok kártyád akkor ez lényegtelen már), bár abba már nem vagyok biztos.

(#86061) g0dl


g0dl
addikt

Még múlt héten rendeltem egy domino sim-et online ( maratont szeretnék ), de még telefonon azóta sem kerestek, pedig addig nem is hagyják jóvá. Elvileg szerdára ígérték a kiszállítást, de ezt elég bizonytalannak érzem.

(#86062) gebro válasza k-adi (#86060) üzenetére


gebro
aktív tag

Meglátjuk. Idővel úgyis kiderül. :K

(#86063) k-adi válasza gebro (#86062) üzenetére


k-adi
nagyúr

Én már megkaptam mindkettőt, saját tapasztalat. :K

(#86064) St3ven


St3ven
addikt

Domino Web adatkártyán sikeres adategyeztetést hajtottam végre online. :DDD

Kíváncsi vagyok, kapok-e ingyenes hétvégi beszélgetést. :U

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#86065) dptrsk válasza k-adi (#86060) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nálunk az összes eddigi SIMnél:

1. Sikeres adategyeztetés, de még limitet nézünk.(ez kb 1 napon belül megjött)
2. ingyenes hétvégi hívások (erre többet kellett várni, s mikor megjött én onnantól veszem, hogy sikerült a limitellenőrzés is)

De ezek szerint az ismeretségi körömben levő kb. 15 kártyán csak véletlen, hogy mindig ilyen sorrendben jöttek az SMS-ek, s nem törvényszerű.

(#86066) maxika2004 válasza nobiand (#86054) üzenetére


maxika2004
őstag

:R
"Ügyfélszolgálatot felhívtuk, "

hát ez meg a másik: milyen számon , lehet élő emberrel is beszélnii?
:R

(#86067) dptrsk válasza maxika2004 (#86066) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1430, ha jól rémlik csak végigvárod a menüt és kapcsolnak.

Vagy 1412 hibajelentés s kéred kapcsoljon mobilos kollegát

(#86068) k-adi válasza dptrsk (#86065) üzenetére


k-adi
nagyúr

érdekes, nálam fordított sorrendben jöttek az sms-ek.. na mindegy, a lényeg, hogy jöjjenek :)

(#86069) kovacss72 válasza g0dl (#86061) üzenetére


kovacss72
aktív tag

Én 7.-én rendeltem és még nem kaptam meg! Múlt pénteken váltott a megrendelés állapota szállítás alatt levőre, így reménykedem hogy holnap-holnaputánra ide is ér.

(#86070) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni, hogy a szolgáltató tartozék kínálatában várható e szerintetek a Samsung Dex Station, illetve a Gear 360 (2017)?

(#86071) Wind-Storm válasza dptrsk (#86031) üzenetére


Wind-Storm
őstag

Online-hoz nincs türelmem, akkor a 1777 lesz, köszi! :)

(#86072) g0dl válasza kovacss72 (#86069) üzenetére


g0dl
addikt

Hát ez nem hangzik túl jól. Nem készültek fel rendesen a feladatra, gondolom szerencsétlen callcenteresek meg szívnak rendesen.
De mi a fenének ígérik, ha tudják, hogy nem tartják be. Még jó, hogy pick-pack pontba kértem, én nem tudom ekkora szórásnál, hogy ráéek-e a munkahelyemen, ha jönne a futár.

(#86073) Hege1234


Hege1234
addikt

szeretnék adategyeztetni egy számot
de azt írja hogy nem megfelelőt adtam meg
(néztem többször is jól írtam be)

*102#
2017.06.14 ig működik a kártya
15ft van rajta
szóval még aktívnak kellene lennie...

ötlet ?

(#86074) tsteve válasza Hege1234 (#86073) üzenetére


tsteve
senior tag

a nyilvántartó oldalon (link alul) tudod "tesztelni" az okmány adataidat...
ha OK választ kapsz, mehetsz a telekom online felületre is...
egész apró eltérések miatt is negatív lehet az oldal válasza sajnos... pontosan írj be mindent...
de pl. ősrégi igazolvány esetén pont és kötőjel nem kell az igazolvany szám megadásánál...

[link]

[ Szerkesztve ]

(#86075) -secret- válasza Hege1234 (#86073) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Én is akartam egyeztetni egy számot viszont nem írtam oda születési hely mellé, hogy (Magyarország) akármit csináltam nem sikerült, aztán ez volt a gond... odaírtam ment egyből. Hát ha ez segít.

(#86076) tsteve válasza Hege1234 (#86073) üzenetére


tsteve
senior tag

még valami: csak domino számot enged az oldal, pl. blue nem fog menni.. azt telefonon kell..

(#86077) Zaji


Zaji
őstag

Sziasztok,

Ebben lehet ludas a T? Vagy történt valami változás?

(#86078) tsteve válasza Hege1234 (#86073) üzenetére


tsteve
senior tag

további ötlet: ha előfizusról váltottál dominóra valamikor, akkor sem működik állítólag jól az oldal, de ezt a hibát már javitják tudtommal ....próbáld meg ez esetben 1-2 hét múlva, vagy a 1430-on próbálkozz, ha sürgős...

[ Szerkesztve ]

(#86079) Hege1234


Hege1234
addikt

az a gond hogy el sem jutok az adategyeztetésig
már az sms jelszót sem kapom meg amivel tovább tudnék menni
nem vagyok robot résznél vagyok ahol a zöld pipa meg is jelenik
csak éppen amikor kattintok hogy adjon kódot
azt írja hogy nem írtam be jól a számot

[ Szerkesztve ]

(#86080) tsteve válasza Hege1234 (#86079) üzenetére


tsteve
senior tag

- esetleg blue mobilos a számod? (nem fog menni akkor online, van egy spéci telefonszám erre vhol)
- esetleg előfizusról váltottál dominóra? (ha igen, akkor csak a 1430 tud segiteni most, vagy befáradsz egy T-pontba)
- ha egyik sem, akkor is a 1430 lesz a megoldás...

[ Szerkesztve ]

(#86081) Hege1234 válasza tsteve (#86080) üzenetére


Hege1234
addikt

egyik sem..
okés köszi akkor 1430 lesz
egyből kapcsolnak vagy kell opciókat választanom ?

t- honlapon van erről útmutató hogy jutok el az adategyeztetésig a 1430 on keresztül ?

(#86082) tsteve válasza Hege1234 (#86081) üzenetére


tsteve
senior tag

ez valójában hiba, igy akár hibabejelentőt is hívhatsz, az talán gyorsabb, mert egyből a megfelelő emberhez kapcsolnak, s nem kell a 1430 menükben bolyongani... 1412-őt próbáld először sztem mégis inkább, lehet, hogy gyorsabb lesz..

[ Szerkesztve ]

(#86083) vpanangin


vpanangin
senior tag

Üdv!

Telekomos iPad, hűségidő lejárta után függetleníthető? Ha igen, akkor mi a menete és mennyibe kerül?

Köszönöm.

(#86084) -secret- válasza vpanangin (#86083) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

függetlenítés

Más:

"Domino adategyeztetés már a postákon is!
Tegnaptól országszerte 99 postahivatalban is tudjátok Domino feltöltőkártyás adataitokat egyeztetni, amit ne felejtsetek el június 30-ig megtenni, hogy SIM kártyátokat tovább használhassátok!"

(#86085) r3dsnake válasza vpanangin (#86083) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Nem létezik függő iPad. Most is azzal használod, amivel szeretnéd.

(#86086) vpanangin válasza r3dsnake (#86085) üzenetére


vpanangin
senior tag

Ezt hogy értsem?

(#86087) r3dsnake válasza vpanangin (#86086) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Most is használhatod bármilyen simmel. Nincs rajta sim-lock.

(#86088) Hege1234 válasza tsteve (#86082) üzenetére


Hege1234
addikt

nahh megvan a hiba
(15 perc alatt kapcsoltak is)

a sim-et már "kikapcsolták"
ha jól értettem miután kikapcsolják van egy esetleg ha meggondolnád magad időtartam
ami 2 hónap
még ebben a tartományban van tehát csak pénzt kell rá rakni
és utána lehet is adategyeztetni online

sry én is csak most tudtam meg hogy kikapcsolták
erről engem sem informáltak
:R

(#86089) tsteve válasza Hege1234 (#86088) üzenetére


tsteve
senior tag

érdekes hogy a *102# kijelzett egy jövőbeni lejárati időpontot mégis az esetedben... tudtommal ez a "normál" lejárat (hivatalosan: rendelkezésre állási idő) végét jelzi dominó esetén.. szóval fura kicsit ez nekem.. no mindegy... és az un. "lekötési idő" sem két hónap tudtommal, hanem 90 nap...

[ Szerkesztve ]

(#86090) vpanangin válasza r3dsnake (#86087) üzenetére


vpanangin
senior tag

És tényleg. Megy benne a Telenoros kártyáról a net. Köszönöm szépen.

(#86091) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Ma bent voltam egy OFF-os mobiltársaságnál adategyeztetni, a város közepén lévő ügyfélszolgálatuknál bruttó 5 perc volt az egész.

Ennél az időnél messze többet szívtam a Telekom netes felületén szüttyögve :O

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#86092) balees


balees
tag

Sziasztok,
telenorról váltottam telekom dominora. Telekom fiókot sikerült létrehoznom, viszont a dominos "előfizetésem" nem tudom összekapcsolni. Az applikációban azt az üzenetet kapom hogy "Már létrejött a Telekom fiók kapcsolat" (én nem változik semmi). Weben keresztül pedig technikai karbantartás hibaüzenet fogad, már napok óta. Se a 1430-on, se a 1414-en nem tudtam emberi hanggal beszélni.
Az alkalmazást már újratelepítettem többször, illetve megpróbáltam belépni egy másik telefonon, de úgy sem működött. Domino jelszavam be van állítva.
Ha van ötletetetek segítsetek! :R

(#86093) Donki Hóte válasza balees (#86092) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Türelem!

A Telekomnál mindenhez nagy türelem szükséges :R

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#86094) matthewKER válasza balees (#86092) üzenetére


matthewKER
tag

1430-n kitartás szükséges, végig kell hallgatni egy tájékoztatót majd a menüt, majd még egy tájékoztatót és amikor már pont annyi hatásszünetet tart, hogy feladd és lerakd, akkor fog megszólalni egy hang, hogy "Ügyintéző kapcsolásához válasszon az alábbi két lehetőség közül".
Egyébként az általad leírt hibák sajnos nem egyedi esetek...

(#86095) Bence008


Bence008
tag

Üdv!

Esetleg meg tudná mondani valaki, hogy a Telekomtól vásárolt Huawei E5577C 4G routeren van SIM lock? Elég jó listaáron adják, ha kártyafüggetlen, akkor inkább tőlük venném. Nem sok esélyét látom, de hátha. Köszi!

(#86096) SUPREME7 válasza Bence008 (#86095) üzenetére


SUPREME7
őstag

Nincs. ;)

(#86097) Bence008 válasza SUPREME7 (#86096) üzenetére


Bence008
tag

Köszi. :)

(#86098) totron válasza maxika2004 (#86049) üzenetére


totron
addikt

1430-on lehet Domino jelszót létrehozni. Ne rohanj.

(#86099) k-adi válasza Donki Hóte (#85995) üzenetére


k-adi
nagyúr

Én se hívogatom őket, minek... úgyse mondanak semmi értelmeset.

A véletlen "előfizetést leválasztották" szövegre ez jött:

Elnézésedet kérjük, hogy akaratlanul is kellemetlenséget okoztunk! A jelenséget egy hiba okozza, melynek kivizsgálása és megoldása folyamatban van. Örülünk, hogy végül sikerült megoldanod a gondot, köszönjük jelzésedet!

na ennyit erről..

(#86100) Donki Hóte válasza k-adi (#86099) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Nekem is sikerült visszaállítani az eredeti állapotot, mondjuk nekem ehhez új jelszót kellett kérni.

Fátylat rá, remélem, hogy megtalálják a hiba okát és mást már nem szívatnak meg ezzel :)

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.