Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#86101) [P]laci válasza Oposzumtoszó (#86070) üzenetére


[P]laci
senior tag

várható, előreláthatólag május vége, július eleje (az utóbbi a valószínűbb).

[ Szerkesztve ]

(#86102) Nikaré


Nikaré
őstag

Sziasztok!
Az adategyeztetés után a korlátlan hétvégi beszélgetés, hogyan értendő?
Egy szám hívása egyszer azon a hétvégén vagy többször is lehetséges?

(#86103) #08205312 válasza Nikaré (#86102) üzenetére


#08205312
törölt tag

Minden Telekom szám

(#86104) Nikaré válasza #08205312 (#86103) üzenetére


Nikaré
őstag

Azt értem ;)
A kérdés arra irányult, hogy egyszer hívható pl. ugyan az a Telekom szám?
Felhívok egy adott számot aztán ismét felhívom akár többször is a hétvégén akkor is ingyenes?

(#86105) -secret- válasza Nikaré (#86104) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Igen.

(#86106) Nikaré válasza -secret- (#86105) üzenetére


Nikaré
őstag

Köszönöm.
Nem bonyolítom csak a sorok között ez nem olvasható ki.

(#86107) kovacss72


kovacss72
aktív tag

Havidíjas előfizetésen nem sikerült lemondani a netet. 1430 -ra -NETPLUSZL 'jelszó' elküldése után a szolgáltatás kikapcsolása nem sikerült válaszüzenetet kaptam. Valakinek valami ötlete esetleg?

(#86108) csipuka válasza kovacss72 (#86107) üzenetére


csipuka
senior tag

felhivni az 1430-at?

(#86109) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Úgy 1,5 hete megcsináltam a Magentát. A Telekom oldalra belépve mikor fogom látni az áttekintésnél, mennyi idő kell nekik? Mert még mindig külön van a Mobil, ill. az Otthoni. Amúgy tök jól jártam, jóval olcsóbb lesz így, örülök, hogy megcsináltattam. A trükköt viszont nem nagyon szemléltetik az 50.000 Ft-os készülékkedvezményhez, miszerint ahhoz kell egy plusz új szolgáltatás. Egy mobilnetet akart rámbeszélni a csajszi, de semmi szükségem rá.

[ Szerkesztve ]

(#86110) chab7 válasza Gabesz87 (#86109) üzenetére


chab7
addikt

Először engem is zavart, hogy külön van, de azt mondták telefonos üfsz.-on, hogy az otthoniak vannak egy folyószámlán, a mobil meg egy külön folyószámlán. Az 50 ezer az meg magenta1 esetén jár, de abban meg mobilnetnek is kell lennie mert az új mobil csomagokban nincs olyan, hogy nincs legalább egy 400 megás mobilnet.

Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)

(#86111) Gabesz87 válasza chab7 (#86110) üzenetére


Gabesz87
addikt

Akkor ez így is marad? Tehát külön fogom látni a mobilt és az otthonit? Azt hittem majd összevonják. Na mindegy. Egy 400 MB-os netem van, mondjuk ezt 1 GB-ra fel fogom majd emelni, de ezen kívül plusz mobilnet nincs, nem is kell. Ajándékba kaptam 500 MB-ot 2 évre pár hónapja, úgyhogy ha felemelem 1 GB-ra a 400-at, 1,9 GB-al már elleszek.

(#86112) btudos válasza Gabesz87 (#86111) üzenetére


btudos
veterán

Csinálj Telekom fiókot, oda be tudod vonni a mobilt és az otthonit is, probléma megoldva.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#86113) szalai112 válasza Gabesz87 (#86111) üzenetére


szalai112
senior tag

valószínű bukód a extra MB-okat

(#86114) Gabesz87 válasza btudos (#86112) üzenetére


Gabesz87
addikt

Van már rég Telekom fiókom:

Szerintem még nem állt át amúgy nekem, mert a hűségidőre is azt mondták, hogy u.a. az időpont lesz a mobilra is, ill. a TV is itt még a sima Családi, nem a szuper családi ill. a telefon is még a régi alap kábel csomag, nem a Hoppá plusz (vagy mi is a neve annak ami most a Magentában van). Mindegy, még várok, nem egy eget rengető probléma. Majd telefonon megkérdezem max, hogy mikor áll át.

(#86113) szalai112
Már miért buknám? Kérdezte a csaj, amikor megcsináltam a Magentát, hogy tudok róla, hogy van 500 MB ajándék netem? Mondom igen. Konstatálta, és dolgozott tovább. Nem mondta, hogy ez a Magentával megszűnne.

[ Szerkesztve ]

(#86115) TomPack válasza balees (#86092) üzenetére


TomPack
őstag

Nekem majdnem egy hét kellett hozzá, hogy működjön!

(#86116) Dyingsoul


Dyingsoul
veterán

Sziasztok! Telekomnál vásároltam online, de hibásan adtam meg az email címem. A rendelt készüléket átvettem de a T pontban nem tudtak segíteni, a gond viszont az, hogy így nem tudom letölteni a készülékhez tartozó garipapírt.

Hívtam a 1430-at is de ott sem tudtak segíteni. Mi ilyenkor a teendő?

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86117) Hege1234 válasza Dyingsoul (#86116) üzenetére


Hege1234
addikt

be tudod regelni a rossz címet ?

(#86118) Dyingsoul válasza Hege1234 (#86117) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Nem, már foglalt. Írtam neki emailt most, de fene tudja nézi-e él-e az ember vagy sem..

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86119) Hege1234 válasza Dyingsoul (#86118) üzenetére


Hege1234
addikt

személyes adatoknál változtasd meg a mail címedet a jó címre

egyébként nem értem hogy miért nem küldik el más címre...

így inkább én kamuznék

hívd fel őket hogy véletlenül törölted és már a kukában sem találod
a lényeg hogy ne ugyan ahhoz kapcsoljanak akivel beszéltél erről
aminek azért úgyis nagy esélye van

(#86120) Dyingsoul válasza Hege1234 (#86119) üzenetére


Dyingsoul
veterán

"személyes adatoknál változtasd meg a mail címedet a jó címre"

Hogy? Be sem tudok lépni hisz nincs hozzáférésem az email címhez. Mi a jelszó? Honnan kéne tudnom? Rendelést adtam le csak, ahhoz email címet, telszámot és személyes adatokat kellett megadni, jelszavat nem. Így hogy tudnék belépni?

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86121) azigazimoris válasza Dyingsoul (#86116) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Telefonszámmal + a hozzátartozó jelszóval lépj be a fiókodba és ott a dokumentumoknál ott kell lennie a garipapírnak és a számlának is.

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#86122) Dyingsoul válasza azigazimoris (#86121) üzenetére


Dyingsoul
veterán

De milyen jelszó? :DDD A rendelés során nem adtam meg jelszót, regisztráció nélkül vásároltam. Ott csak címet, nevet, telefonszámot és email címet kellett megadni. Az emailben nem tudom mit küldenek ki hiszen rossz emailt adtam meg.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86123) azigazimoris válasza Dyingsoul (#86122) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Ha előfizetéses a számod, akkor szerződéskötéskor elvileg meg kellett, hogy adjad az ötjegyű jelszódat.
Ha dominós vagy, akkor a 1777-en tudsz csinálni magadnak.

[ Szerkesztve ]

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#86124) Dyingsoul válasza azigazimoris (#86123) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Nincs szerződésem. Készüléket vásároltam, listaáron, regisztráció nélkül, szerződés nélkül. Lehet így is vásárolni a honlapjukon.

[ Szerkesztve ]

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86125) azigazimoris válasza Dyingsoul (#86124) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

De telefonszámod gondolom van :F
Ahhoz szerződni kellett valamikor valakivel :)

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#86126) btudos válasza Dyingsoul (#86124) üzenetére


btudos
veterán

Menj be egy üzletbe, ha normális arcot fogsz ki, IMEI alapján tudnak neked számlát meg jótállási jegyet nyomtatni.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#86127) Dyingsoul válasza btudos (#86126) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Bent voltam. 2 ügyintéző is foglalkozott velem és elhajtottak, hogy hívjam a 1430-at. Felhívtam most, csak 20 percet kellett várnom arra, hogy kapcsoljanak valakit. Ő azt mondta menjek a T pontba. Ezek oda vissza adják a labdát. Azt mondta küldhetek írásban is panaszt vagy ilyesmit, írtam nekik várom a csodát.

Egyébként ha listaáron veszek egy készüléket, előfizu és regisztráció nélkül. Nem kéne, hogy adjanak egy számlát vagy valamit? Az rendben van, hogy odaadok 130 ezret és egy darab papírt sem kapok csak a telefont?

[ Szerkesztve ]

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86128) Donki Hóte válasza Dyingsoul (#86127) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Azt mondta küldhetek írásban is panaszt

De mire akarsz panaszt tenni? Arra, hogy rosszul adtad meg a saját email címedet :F

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#86129) Dyingsoul válasza Donki Hóte (#86128) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Rosszul mondtam erre az "írj nekünk" részre gondoltam.

Én vagyok a hibás hogy rosszul adtam meg az email címemet. Ez tiszta sor. Na de a rendszerük ennyire nem bolondbiztos? Ha én most fogom magam és írok egy scriptet, a könyvtárból futtatom és elárasztom a T-t 1minutemailes rendelésekkel, akkor az egész ország az én anyámat fogja szidni mert két hétig nem lehet majd készüléket venni náluk?

[ Szerkesztve ]

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86130) Watto1991 válasza Dyingsoul (#86127) üzenetére


Watto1991
senior tag

Kapsz, emailben.

(#86131) btudos válasza Dyingsoul (#86127) üzenetére


btudos
veterán

Hát erre nem tudok okosat mondani. :/

Az mondjuk tény, hogy az adatok ellenőrzése lépés nem véletlenül szerepel a regisztráció nélküli rendelési folyamatban, de ezzel így utólag nem vagy előrébb.

[ Szerkesztve ]

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#86132) Dyingsoul válasza btudos (#86131) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Jó ha már ennyire a "te vagy a hibás" témán pörgünk. Nem úgy lett elgépelve, hogy egy "T" betű vagy hasonló pluszba odakerült vagy lehagytam egy karaktert.
A melóhelyen vegyesen használok vezetéknév.keresztnév és keresztnév.vezetéknév formátumú azonosítókat. Egyik email cím másik kódellenörző rendszer harmadik szabadságos tábla negyedik távoli asztali ötödik........

Épp egy trash oldalon regiztem az emailemmel de rosszul, vezetéknév-keresztnév felcserélve. Szerencsére ott ebből nem volt gond, VISZONT a chrome megjegyezte és elmentette űrlapként. Nah ez az űrlap feljött rendelés során természetesen minden egyéb adat stimmelt, csak az email cím volt olyan hogy a vezetéknév keresztnév felcserélve szerepelt. Nem tűnt fel. Persze ez ugyanúgy az én hibám, csak azért írtam le, hogy bonyolultabban lett elrontva a dolog.

Viszont ha emailben vissza kellett volna igazolni legalább a rendelést akkor legalább megrendeltem volna újra. De még az ügyfélszolgálat is azt mondta "jóvanaz". Úgyhogy innentől kezdve hiába én vagyok a hibás igenis nekem fog feljebb állni mert én a rendelés után AZONNAL felkerestem az ügyfélszolgálatot. Ha ott akkor azt mondták volna hogy rendeljem meg újra akkor megrendelem újra de azt mondták beírják a megjegyzésbe a javítandó email címet.

[ Szerkesztve ]

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86133) btudos válasza Dyingsoul (#86132) üzenetére


btudos
veterán

Jahogyúgy, az eddig kimaradt a sztoriból, hogy még az átvétel előtt telefonon módosítottad a rendelést.

Ez így kifejezetten érdekes, és a jelek szerint az a beszélgetés lesz a kulcs a sztoriban, simán visszatörölhették volna a megrendelést, ahogy írod, és probléma megoldva. Ha tudod, mikor volt ez a beszélgetés, akkor erre hivatkozva keresném fel újra telefonon az ügyfélszolgálatot.

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#86134) Dyingsoul válasza btudos (#86133) üzenetére


Dyingsoul
veterán

A jelenlegi problémán nem tudnak segíteni most pedig azzal kell foglalkoznom, megoldást keresnem. Azt az ötletedet lehet megpróbálom majd hogy bemegyek egy másik T pontba hátha ott tudnak segíteni bár erre én 0.01% esélyt látok.

(#86125) azigazimoris: A telenorral van jelenleg szerződésem. A készüléket a T pontban most átvételkor egyből függetlenítettem. Jah hogy akkor megint én vagyok a szemét mert lehet náluk szerződés nélkül is készüléket venni.

[ Szerkesztve ]

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86135) btudos válasza Dyingsoul (#86134) üzenetére


btudos
veterán

Térítés ellenében (a pontos díjat nem tudom, valami 1500 Ft-os tétel kb.) biztosan tudnak az üzletben nyomtatni, ha telefonon nincs megoldás. Ha nagyon nem akarnak egy rohadt cetlit a vételárral és az IMEI számmal kinyomtatni, nyugodtan kérd az üzletvezetőt.

(Sokat segít ha nálad van a készülék, aminek a számláját szeretnéd kézhez kapni.)

Amúgy nem feltétlen, de teljes mértékben majdnem igaz.

(#86136) azigazimoris válasza Dyingsoul (#86134) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Na, így már más. Alapból Tkomos telefont képzeltem T simmel.
Akkor sajnos : ember küzdj, és bízva bízzál :)

Tudnak ők ha akarnak ...
Én múlt héten váltottam be egy csereutalványt, hazavittem egy S7 Edge-et és mire hazaértem volt a nevemen egy IPhone 7, 24 havi részletre hűséggel és egy mobil S előfizetés + 10 GB nettel szintén 24 hónapra :Y

A régi, már lezárt de féltve őrzött Mozaik XS és Netplusz L csomagomat pedig megszüntették.
Azóta az Iphone-t és a hűséget már visszavették a nevemről, a díjcsomag elvileg jövő hétfőn lesz visszaállítva.
Nem keveset küzdöttem velük :W

[ Szerkesztve ]

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#86137) Zeki válasza azigazimoris (#86136) üzenetére


Zeki
nagyúr

Aztaqrva! A jutalékért már mindent? Lehet utolsó munkanapja volt, és meg akarta nyomni a jutalékát....

(#86138) azigazimoris válasza Zeki (#86137) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Utánam jött, aki az Iphone-t vette, csak valahogy az én adataim kerültek a szerződésre ...
Kemény volt, mikor otthon megnéztem a friss dokumentumaimat a neten, mert gyanús lett, hogy jött egy sms, hogy aktiválták a 10GB netcsomagomat. Mondom WTF, aztán majdnem infarktust kaptam, amikor beléptem az oldalra :DDD
Rögtön 1430, de persze nem tudtak semmit csinálni este 9-kor. Viszont korrekten hívtak másnap reggel és folyamatosan kapcsolatban vannak velem, hogy hogyan áll az ügyem. Lassan de biztosan haladunk.

[ Szerkesztve ]

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#86139) JamesFinn válasza Dyingsoul (#86134) üzenetére


JamesFinn
senior tag

...zavar van az erőben. 10 napja vettem szintén listaáron, független telefont előfizu hűség hosszabítás nélkül, és a fiókomban csak a jótállás figyel. Számla azóta sem
Az a válasz, hogy majd felkerül. Már telefonáltam az üsznak egy párszor, de semmi. Nagy a gond telekoméknál...

(#86140) St3ven válasza Bence008 (#86095) üzenetére


St3ven
addikt

Dominoval még a listaárnál is jobb ajánlat.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#86141) lugosi válasza JamesFinn (#86139) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Valamit nem értek, ha az ember nem ad számlát a piacon 500 Ft-ról, őt megbünteti az adóhivatal. A telekom meg pár tízezer - százezer forintról majd később ad? Vagy erre külön szabályok vonatkoznak, mert a nyugtát / bizonylatot ad a helyszínen, és csak a részletes számlát adja később?

(#86142) 4Grider válasza lugosi (#86141) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha az átvételkor nem volt készpénzmozgás, akkor halasztott fizetésről lehet szó. Ott a számla küldhető utólag. Ha volt készpénzmozgás, akkor bizonylatadási kötelezettség elmulasztása az eset.

[ Szerkesztve ]

(#86143) meroly


meroly
veterán

Sziasztok!

Domino surf meg 150 mega bonusz net volt a kartyan. Most opcio bekapcsolasa utan miert nem enged fel a netre?

Koszi

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#86144) JamesFinn válasza lugosi (#86141) üzenetére


JamesFinn
senior tag

Hát ők megtehetik.

4Grider:
ppp-ra rendeltem kpval fizertem.
Ha máshonnan pl mediamarkt, ugyanilyen opcióval vásárolok, ők a megrendelés után küldik az e-számlát. De könyvesboltok is ugyanígy járnak el.
A telekom meg...

[ Szerkesztve ]

(#86145) AcCEsS válasza AcCEsS (#85849) üzenetére


AcCEsS
senior tag

Jubileum! Ma két hete rendeltem Telekom Domino Fix feltöltőkártyát online. Még mindig "Jóváhagyás alatt"... Türelmes vagyok? :U

AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)

(#86146) reddoors válasza JamesFinn (#86139) üzenetére


reddoors
tag

Akkor még viszonylag jól jártál. :) Nem tudom mi folyik ennél a cégnél itt Magyarországon de valami nagyon nagy baj lehet. Sajnos egy nagy "sufni "cég benyomását kelti , és még az üzletpolitika de legfőképpen az irány a rossz.
Én nagyon sokat rendeltem weben keresztül ami "régebben" viszonylag dinamikusan működött de napjainkban teljes káosz lett.
Nem megfelelő vezetés , dolgozói csapat , és az országos leépítés eredménye ez .
Csak egy példa : pár hete vettem egy terméket weben amit személyes átvételként jelöltem meg egy Telekom üzletbe (nem partnerüzletbe ) .
Bementem a termékért amit első körben a dolgozó nem tudott beazonosítani hiába mondtam neki nevet , megrendelési számot.
Hosszas kínlódás után meglett a termék amit kártyával fizettem.
A fizetésről nem , hogy számlát de még a banki terminál bizonylatát sem kaptam meg.
Hazaérve megnéztem a Telekom fiókom van -e benne valami meglepetés :) esetleg a vásárlásról, hozzáteszem semmi a világon! Sem számla sem garancialevél.
A weben a termékek jelentős részénél NINCS feltüntetve a garanciális feltétel a weben meg úgy általában sehol !!!!!
Jött az írásos panasz mert az ügyfélszolgálat úgy haz.... mint a vízfolyás. Megkaptam postám 1 hónap múlva.
Mi van ha addig elromlik a termék vagy esetleg az eredetét kellene bizonyítanom?.

Másik:
Pár hónapja váltottam át az előfizetésem kártyásra mert a sok probléma miatt már erősen gondolkodtam a szolgáltatóváltáson .
Váltáskor eltörölték a barmok az előfizetéses fiókomat és a kukába került az összes addig vásárolt tartozék és hűség nélküli készülék számlája és garanciapapírja.
3 hónap kellett mire postán pótolták , természetesen írásos panasz és majdnem békéltető testület lett belőle.
A fiókom több 100 ezer Ft értékű termék papírjait tartalmazta.

Kártyás Telekom fiók:

Na ettől mentsen meg mindenkit az Úr! A Telekomnál kártyásnak lenni büntetés.
A webes fiók botrányosan hiányos , nem tudsz bekapcsolni szolgáltatásokat mert egyszerűen nincs feltüntetve.
A korlátlan tematikus opciókra nincs már utaló jel sem , tehát egy új leendő előfizető nem tud honnan tájékozódni erről a lehetőségről mert nem létezik a weblapon ilyen .
A telefonos alkalmazás szintén hiányos , félrevezető !

Az Ászf pontatlanságát még nem is említettem , ahol szintén hülyeségek és valótlan dolgok vannak. Lásd a különböző internetcsomagok gyorsaságára vonatkozó adatok stb.

Az új előfizetéses csomagok meghaladják a vicc kategóriát , ezek a csomagok nem a napjaink követelményeit tükrözik , hanem a pénzlehúzásról szólnak .

Szóval eljutottunk 2017-re oda , hogy a Telekom egy sufni , komolytalan cég benyomását kelt ahonnan el kell menni mert nem jó az irány.!!!

Szerencsére van olyan szolgáltató ahol máshogy látják a fejlődét ,és nem a pénzlehúzás az elsődleges motiváció.

[ Szerkesztve ]

(#86147) MK VII válasza reddoors (#86146) üzenetére


MK VII
veterán

Na igen... Ezek elég nagy hibák egy ekkora szolgáltató részéről..
Viszont azt is hozzá kell tenni, hogy, ha nem akarsz recsegő meg gyenge vonalat egy telefonhívásnál, vagy gyenge térerőt akkor ennél a szolgáltatónál kell maradni... Ezt az előnyét sajnos ki is használja a Telekom maximálisan. Sok helyen szinte egyik másik szolgáltató hálózata nem működik még mindig, vagy csak nagyon gyengén, ahol a Telekomnak szinte full térereje van...
Én is nagyon sokszor gondolkodtam már a szolgáltató váltásom, mert nekem is a bögyömben vannak, de a fentebb leírt problémák miatt inkább maradok a Telekomnál és néha nyelek egy nagyot..

[ Szerkesztve ]

(#86148) Dyingsoul válasza azigazimoris (#86136) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Bementem ma, az asztalra csaptam és lám kinyomtatták a számlát, de nagyon nehezen. Sajnos meg kellett emelnem a hangom és a végére 4 ügyintéző foglalkozott velem, de érdekes módon amit tegnap egy órán keresztül nem tudtak megoldani annak ma 5 perc alatt lett eredményes megoldása. Szégyen ez a Telekom de komolyan. Az ott dolgozók többsége 8 általánost sem végzett el. T online felületén az ügyintézővel kapcsolatosan egy panaszt is le fogok adni mert ennyire inkompetens dolgozót még nem láttam (tegnap átvételkor arról tájékoztatott először, hogy nem kérhetek függetlenítést a készülékre, majdnem visszamondtam ott helyben a rendelést, úgy jött oda egy másik ügyintéző és mondta, hogy de kérhetek)...

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#86149) chab7 válasza azigazimoris (#86138) üzenetére


chab7
addikt

No ez a kemény! Az ami nekem volt, hogy Magenta 1 szerződésnél névátírással kb egy hétig sehova nem tudtam belépni a neten se papír se semmi, közben meg az 1 giga mobilnet helyett 400 megásat aktivált, de a gigáshoz tartozó készülékrészlettel, de az legalább feltűnt az sms miatt - és 6 db össz. majd 3 óra telefonbeszélgetés (de inkább zenehallgatás) után lettek rendezve a dolgok, az kismiska ehhez képest. A héten végre megkaptam a kupont is ami ott helyben zárás előtt idő hiányában elmaradt és online adták meg. Jó két hét kellett ennek is. Na meg a régi előfizum sem mondódott le 8 napon belül. Konkrétan a 12.-en. Ez is 2 db beszélgetés árán (előzőekbe beleszámolva). Már csak az előző otthoniról nem átvezethető pontok elveszte bosszant, mert ha így is van ajánlott volna gyors levásárlást vagy valamit, de az csak úgy huss. Most már várom az első számlát, hogy valóban az lesz-e rajta összegben amiről szó volt. Mert csak akkor leszek nyugodt, hiába mondattam el a telefonos ügyfélszolgálatossal is 2x, hogy de ugye tuti ez és ez szerepel benne, ha már látom élesben is, hogy valóban annyit számláznak.

Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)

(#86150) reddoors válasza MK VII (#86147) üzenetére


reddoors
tag

Valóban a hálózat minősége az egyik ütőkártya(már ahol :) ) de nem sokáig..... A többiek is el fognak jutni előbb utóbb ,gyors a fejlődés szerencsére.
Nekem betelt a pohár és pont kapóra jött a Telenor új generációs Data csomagja(i)..
Délelőtt megjelent , és aznap hazafelé már vettem is egyet mondván , egy próbát megér.....
Nem vettem észre recsegő hangminőséget , Székesfehérvár és környékén PÉLDÁS a lefedettség és a korlátlan internet sebesség minősége/megbízhatósága.
Székesfehérváron 4G+ lefedettség van , MÉRTEM 220Mbps sebességet is , ilyen a Telekom hálózatán nem fordult elő , sőt nincs is 4G+ sebesség errefelé.
Székesfehérvár- Veszprém útvonalon nagyon jó a lefedettség és a hálózat minősége legalább olyan jó mint a Telekomé.

Valami hasonló irány kellene mert most nagyon sok ügyfelet fognak veszíteni ha nem nem lépnek valamit.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.