Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#75697) musicryder


musicryder
tag

Sziasztok!

A telekomnál mennyire szeretik alkalmazni a kirakatbabákat vagy csak én vagyok az a szerencsés aki állandóan kifogja öket bárhova is megyek?
Mai esetem: Mondom bemegyek érdeklődni a megrendelésemről és bővebben informálódok a szolgáltatásokról ( fordulónapok, külföldi hívások, stb, stb, tudom, hogy itt páran már írtak hasonló válaszokat, de szeretek személyesen is utána járni dolgoknak )
Na szóval bemegyek, elveszem a szép kis sorszámomat, majd kb 2 perc várakozás után csippan a gép, hogy mehetek... Erre a jó, magyar és kedves dolgozójuk kiabál az asztala mögül, hogy " 402-t kérem "! Nem tudom, hogy hol él a hölgyike, de írni, olvasni tudok és még értelmesnek is gondolom magam, szóval fogtam is a fejem utána és kapásból jött a gondolat, hogy " ez is jól kezdődik "
Odafáradok az asztalához elmondom szépen, hogy " Jelenleg még az előrendelésemre várok, mellyel kapom a Simet és az előfizetési szerződésemet is " ( de alapból a gépnél is új ügyfél funkciót nyomtam meg ) és érdekelnének a fentebb említett dolgok...
Erre jön a válasz, hogy kell a telefonszám, mert az alapján tud tájékoztatni... Elmondom neki ismét, hogy még nem kaptam meg se a Simet, se a számot, se az előrendelt telefont, de csak azért is a számra volt rákattanva... Na itt már kezdett a hócipőm tele lenni, de rávettem magam, hogy a megrendelésemnél választott számot előkeresem és bemondom neki... Meg is történt majd várunk kb 1 percet és benyögi, hogy " ez a szám még nem is él... "
És itt szakadt el a cérna, kapásból rávágtam neki, hogy " nem ezt magyaráztam el kétszer? "
Végül azért még rákérdeztem az előrendelt telefonra is és ott meg kaptam a választ, hogy hívjam ezzel a 1430at...

Na szóval most arra vagyok kíváncsi, hogy a Telekomnál mindegyik értékesítő ennyire hülye vagy csak én fogom ki tényleg ezt a sok idiótát? Értem én, hogy valahol le vagyunk szarva, csak fizessünk, de ha már veszem a fáradságot és bemegyek érdeklődni, mint új ügyfél ( akiből elvileg hasznot fognak húzni ) és azt így kell kezelni?
Komolyan a mai nap után azon is agyalok, hogy visszamondom a francba az előrendelést, a még alá nem írt előfizetési csomaggal együtt és megleszek egy határozatlan idejű csomaggal...
Bocsánat ha valakit esetleg fárasztottam a kisebb történetemmel, de ez felettébb érdekelne, mert a Vodafonenál is jelenleg kb le vagyok tojva, mert nem Red-es vagyok, de mikor bementem új ügyfélként és előfizetést kötés céljából ott azért segítőkészebbek voltak...

Xperia™ X10 mini Pro, Xperia™ M2, LG G Flex 2, Xperia™ Z, Xperia™ Z5, Huawei P9, Xperia™ XZ Premium, Xperia™ 1, Iphone 12 Pro

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.