Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#58101) -v- válasza -v- (#58099) üzenetére


-v-
addikt

Ja a 2.0 tdci-hez néztem, ez lemaradt :)
Olcsónak nem olcsó, de belekalkulálod a vételárba, cseréled rögtön aztán nyugodtan alszol.
Egyébként a 2 literes benzinesben is van kéttömegű, kuplungot meg abban is kell cserélni, és akkor néha ott is illik lendkereket is. Nekem is meg volt fingva a dmf pedig benzines.

[ Szerkesztve ]

(#58102) Viszlát válasza Dany007 (#58100) üzenetére


Viszlát
addikt

Lehet, hogy már írtad, de mennyit mész kb egy évben?

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58103) -v- válasza -v- (#58101) üzenetére


-v-
addikt

Bár ez mondjuk nem mérvadó mert ezzel az autóval senki se 50el ment :D

(#58104) Dany007 válasza Viszlát (#58102) üzenetére


Dany007
veterán

Eddig nem sokat... Olyan 400km /hó. +-50. Tehát évente olyan 5000km.
Viszont mostanában kb 2 hetente járunk Pestre + mostmár a gyerekkel is gyakrabban szeretnénk járni ide-oda kirándulgatni. Tehát hozzájön még kb még 500km/hó. Vagyis a következő 1-2 évben lehet számolni évi 10-12000 km-rel / év. Több nem hiszem, hogy lesz.

Sz.ted is hülye vagyok, mond meg őszintén! :D :P

@(#58101) [rvilike]:

Köszönöm az infót! Azt tudtam, hogy némely benzinesben is van, hogy a Mondeoban is azt nem tudtam.
Ha már belekalkulálnám akkor lealkudnám. :) Mivel annyira nem égető a vásárlás - remélhetőleg tavasszal se lesz az - így nem ugranék bele bármibe. Azt írták olyan 200-220k nál kezdi megadni magát a dízelben. Ezek amiket nézek meg alapból 200k-ra vannak írva, ergo jóval több van bennük... Szóval már vagy cserélték vagy nem és akkor azt illene levonni. Vagy úgy van eleve árazva akkor én kalkulálom bele természetesen.

Szerk.: de azért egy vezetett szervizkönyves esetében csak jobbak az esélyek, nem? mármint arra, hogy megtudom volt-e cserélve vagy sem...

[ Szerkesztve ]

(#58105) Viszlát válasza Dany007 (#58104) üzenetére


Viszlát
addikt

Neem, csak annyit akartam betoldani, hogy ennyi km-rel tessék elfelejteni a dízelt, de sürgősen. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58106) giigz válasza Dany007 (#58104) üzenetére


giigz
veterán

Az en velemenyem, h egy 800k-s jo Mondinal (ilyet nehez lesz talalni, szinte lehetetlen), kb. 400-500k-t a vetelarra ra kell szamolni, ebben kb. minden benne van, de csak akkor, ha nem leharcoltat fogsz ki.

(#58107) Dany007 válasza Viszlát (#58105) üzenetére


Dany007
veterán

Öööö sokat eszik rövidtávon? Vagy gyorsabban tönkremegy rövidtávokon vagy miért?
De amúgy már csak halványan lebeg előttem a dízel... Ha esetleg valaki személyesen megbízhatótól lenne...
Ahogy itt az A4-es közelben lakó fórumtárs is ajánlgatta az övét. : )

@giigz:

Dehát most linkeltem kettőt is! =/ És ezek csak azok amik kifejezetten tetszenek így, neten keresztül... Kereső kidobott még vagy 10-et.

A 4-500k-ban benne van az átírás / törzskönyv stb is? Vagy csak az amennyit egyből cserélni kell / érdemes?

szerk: 33 találat csak 2001-től felfelé és 800 ezer alatt. Csak digit klímások, normál állapotban stb...

[ Szerkesztve ]

(#58108) SzlobiG válasza bitpork (#58080) üzenetére


SzlobiG
félisten

Számomra az, főleg azért amit runner írt egy ilyen szopóroller főleg benzin 2 literes eszik is mint a szemét, sokkal ésszerűbb választás egy fiatalabb alsó/közép kategóriás gép. Persze aki rajoskodni akar annak jó választások ezek csak nem ésszerű nem hiába kerülnek ennyibe a kutyának se kellenek.

[ Szerkesztve ]

(#58109) Viszlát válasza Dany007 (#58107) üzenetére


Viszlát
addikt

Dragabb vetelar + magasabb fenntartasi koltseg, amit ennyi eves kilometerrel soha az eletben nem termelsz ki. Magyaran vegelszamolasnal a benzinessel kevesebbol jossz ki, hiaba kerul tobbe az uzemanyag/km. Ilyen koru es tipusu autoknal amiket nezegetsz, teljesen irracionalis abban gondolkodni, hogy talan kifogsz egy jot es nem kell ra kolteni.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58110) -v- válasza Dany007 (#58104) üzenetére


-v-
addikt

Átrakom offtopicba magam mert k*rvára nem vagyok kompetens a témában :D
De azért okoskodok kicsit: totalcar égéstérben is mondták legutóbb, általában "kiszállóban" már senki sem költ az autóra (nyilván), meg elég sokan vannak akik pl. dízeltől azért válnak meg, mert a szervizben meglebegtetik nekik, hogy fél éven belül fél millát bele kéne önteni... szerintem nem a kilométer számít, hiába találsz egy tényleg 150k km-es leigazolható dízelt, amiben még semmi nem volt cserélve, megveszed és jó eséllyel te szopod be a cseréket. És általában ezeket az emberek nem úgy élik meg, hogy ok nem baj, számítottam rá, félretettem rá a pénzt, de most legalább van újabb 100-150k km-re egy jó autóm...
szerintem sokkal jobb ha 300k km (vagy isten tudja mennyi mer 2x tekert) ellenben számlával vagy bármivel hitelesen lehet bizonyítani h csomó minden nemrég lett cserélve... vagyis bocs, szerintem az első a jobb, de az csak akkor, ha számolsz vele, és hosszú távra tervezel.
Ez a "hát ehhez az autóhoz kérem még hozzá se kellett nyúlni" az ilyen kettős dolog, mert egyrészt tényleg jelentheti, hogy megkímélték és nem rúgták le, másrészt azt is, hogy minden ami csere érett lesz az nálad fog előjönni. Mondjuk ha egy kedvezőbb vételár ezt kompenzálja és bele is kalkulálod, akkor ez szerintem azért jó, mert akkor tudod hogy ami cserélve volt az tényleg cserélve volt, meg azóta te hogy vezeted és vigyázol rá, mennyit megy el. Csak szerintem általában mindenki örül mint majom a farkának, hogy olcsón vette, azzal meg nem számol, hogy pont ugyanott lesz, mint a drágább példányok, mert erre meg költeni kell.

(#58111) Dany007 válasza Viszlát (#58109) üzenetére


Dany007
veterán

Okés, köszi. Dízel már tényleg csak halványan lebeg. :)
Az, hogy költeni kell rá rendben van. Csak nem mindegy mennyit. Az már fájna jobban, ha a vételár felét pluszban rá kell költeni rövid időn belül...

@[rvilike]:

Egyetértek. Lehetséges. De erre itt a topikban meg azt szokták mondani, hogy csak azért újítja fel, hogy el tudja adni jóárban. Tehát pont az ellentétét.
Így megint visszajutunk oda, hogy halvány fogalmunk se lehet mit miért csinál éppen az eladó. Mert mindkét eset reális lehet.
Volt is egy ilyen Volvo amit múltkor néztem, ahol az ember odaírta, hogy 1 millányi számlája van az elmúlt évi szervizekről ezért patent állapotban van az autó. Mindeközben az autó ára valahol 900k alatt volt. Itt nem tudom eldönteni, hogy azért költött rá 1 milliót, hogy jó árban adja el és tényleg korrekt állapotban van, vagy annyira gázos az autó hogy már megakar tőle szabadulni és nem akar rá többet költeni..
Meglátjuk mi lesz, majd úgy próbálok kalkulálni... Ha az átlagnál olcsóbbra esik a választás akkor belekalkulálom mindenképpen.

[ Szerkesztve ]

(#58112) Viszlát válasza Dany007 (#58111) üzenetére


Viszlát
addikt

De igazabol tokmindegy, hogy fel even belul vagy harom ev mulva kell ra kolteni, a dizel alkatreszarak jellemzoen dragabbak es raadasul ott van egy olyan alkatresz, amivel sokszor van baj es draga, a turbo. Egy ilyen becsuszik, x szazezer forint es maris rosszabbul allsz mint egy benzinessel (mert keveset mesz ahhoz, hogy az alacsonyabb fogyasztas jelentos hasznot termeljen), ha ot ev mulva tortenik, akkor is.

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58113) harry válasza giigz (#58055) üzenetére


harry
veterán

Az említett fórumon többet azt vettek, és működik nekik jól. Lehet annál kéne maradnom... A másik márka, a Magneti Marelli csak komolyabb, gondolom, hisz itt drágább is , 4.9k körül. Viszont rákerestem, és másik boltban találtam 3.1k-ért, szóval megrendeltem ott, bízva abban, hogy így olcsóbb és jobb is a Bárdinál. Valaki vett ilyen márkát is, igaz Focus 2-höz, neki jó volt. Csak nem lesz baj.

Amúgy kegyetlen erős cuccok ezek, még így gyengült állapotában is, földhöz nyomva sem tudtam megmozdítani sem, de az ajtóhoz már kevés. Ami amúgy meg egy nehéz dög, most szembesültem vele, hogy egyet kivettem, és csak egy tartott, így azért érezhetően nehézkesebb volt kézzel felnyitni :D Nagyon kíváncsi leszek az újra, igen csökkenti a használati élményt, hogy fejjel kell tartani, ha bent pakolok. De 10 év után ennyit megbocsátok az autónak, télen már régebb óta ment nehézkesebben, azt szintén elnéztem neki, de most már nem használható értelmesen. Amúgy 655 Newton erős. Érdekes, de Focus 2-höz csak 530-as kell / jár (ha jól tudom fejből, de nagyságrendileg stimmelnek a számok).

[ Szerkesztve ]

Theoretically, this damn thing oughta work now.

(#58114) Bdanyy válasza Viszlát (#58112) üzenetére


Bdanyy
addikt

Ha jól rémlik, o pont a nyomaték miatt szeretett volna csak dízelt.

igen, azért írtam múlt időben :) amúgy teljesen megértelek, én is így vagyok a dologgal.

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#58115) Dany007 válasza Viszlát (#58112) üzenetére


Dany007
veterán

Rendben. Azt hiszem ennyi az előzőekkel együtt elég ahhoz bőven, hogy letegyek a dízelről.
A fogyasztás annyira tényleg nem érdekel. Jelenleg 10-11 városban. 8,5-9 pályán.
Így kb 2 ezer forinttal kerül többe a munkába járás, mintha busszal mennék és így kocsival nyerek kb 1 órát naponta! Ami nem mindegy nekem!

@(#58114) Bdanyy:

Így van, korrekt. De annyira nem vagyok már gyerek, hogy ezt ne áldoznám fel a lehetséges százezres számlákért...

[ Szerkesztve ]

(#58116) giigz válasza Dany007 (#58107) üzenetére


giigz
veterán

Nezd meg mennyi Focus van a hasznaltauton olcson, aztan egy jot kifogni meg nem is olyan konnyu...

Amit irtam osszeg, abban mar minden benne van, szvsz. kb. ennyi lehet ami a Mondeohoz kell, ha az nem egy lestrapalt darab.

[ Szerkesztve ]

(#58117) bitpork válasza SzlobiG (#58108) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nézd: az hogy neked nem gyön be, nem ok h le-"rajoskodni"-z embereket. Sajnálatos ha csak eddig látsz el , mert tegyük fel Te nem mersz belevágni vagy nem teheted meg. Ne más mondja meg -különösen ne bántóan- hogy ki milyen hülyeséget kövessen el az életében :) Bár tudom én egy raj csávó vagyok és csak rajoskodok, hiszen minden nap együtt vacsorálunk :))

Ha neked sok a 2 literes benyálas fogyasztása, akkor nem kell megvenni. De ettől nem kell szopórollert kiáltani szvsz. Az ésszerűség meg mit ér akkor ha az asszony prücskülése közben egy 2.5 tdiről fantáziál?
Az meg végkép nem fér a fejembe h egy autó üzemeltetése hogy lehetne olcsó kategória. Apósom mondogatja mindig h aki nem akar költeni a kocsijára, az vegyen bérletet. Olyan nincs h egy motorkocsi ne kerüljön pénzbe.

Egy szó mint 100. Azt el lehet és kell mondani hogy ha van negatív tapasztalat, de ijesztgetni felesleges, és nem kell hülyének beállítani vkit csak mert tetszik neki vmi. :R

(#58112) Viszlát : motorkocsit csak termelni lehet venni? :U

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58118) Dany007 válasza giigz (#58116) üzenetére


Dany007
veterán

7db van azonos szűrési beállítások mellett. Csak a típust lőttem ár Focusra. :)

De rendben, ha minden benne van akkor az úgy okés.

[ Szerkesztve ]

(#58119) -v- válasza bitpork (#58117) üzenetére


-v-
addikt

"Az ésszerűség meg mit ér akkor ha az asszony prücskülése közben egy 2.5 tdiről fantáziál?"

:C

(#58120) Bdanyy


Bdanyy
addikt

Omegak miért ennyire olcsóak?
Lassan bármi tetszik ami nagy elől :)

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#58121) Dany007 válasza Bdanyy (#58120) üzenetére


Dany007
veterán

Szvsz ez u.a. a kategória mint a Mondeók. Azok is kb ennyiért mennek.
Na meg azért mert pár hónap és én is eladnám az Omegámat ami még ennek a felét se éri... :D és csak ki...ás velem.
Amúgy ebbe is biztos van 300k km az tuti... De szép. Ez is tetszik egyébként csak a belseje nagyon hasonlít a mostanimra...és ezért nem nagyon kell. De külsőre nagyon bejön!

Ja és én laikus vagyok, de bele-bele ugatok. :D

[ Szerkesztve ]

(#58122) bitpork válasza Dany007 (#58121) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

(#58123) -v-


-v-
addikt

Tessék, itt egy normális astra :) Cimboráék hirdetik, 0km-es kora óta ők a gazdái, családi autó volt, aztán meg az utódok örökölték, amennyire tudom szervizelték rendesen, senki se boyracerkedett vele, törve nem volt ha jól tudom. Ezt ennyiért lehet is menni megvenni :)

[ Szerkesztve ]

(#58124) Dany007 válasza bitpork (#58122) üzenetére


Dany007
veterán

Szép belül. Kár, hogy automata meg hogy 100LE-s. Meg kár, hogy ilyen színe van. : )

(#58125) bitpork válasza Dany007 (#58124) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bora/volkswagen_bora_1.6_comfortline_gazuzem-7139044

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58126) Dany007 válasza bitpork (#58125) üzenetére


Dany007
veterán

Na ez már külsőre is tetszik! :D De tényleg.
Kérdés mire elég a 105LE az 1200kg-os súlyhoz... Ha az én 1400kg-os Omegámnak a 116LE gyenge (na jó elmegy kategória).
Egyébként a kormány valamiért sokat dob a belsőn. Itt kifejezetten tetszik.

@(#58127) bitpork:

Azt még nem volt alkalmam kipróbálni.

[ Szerkesztve ]

(#58127) bitpork válasza Dany007 (#58126) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ugyan ez a motor van passatban is...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58128) MunezXBK válasza Dany007 (#58126) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem tudom...nekem 150 párosul 1.505kg-hoz és mozgatja rendesen. Ja..mert 310Nm. :D

(#58129) Dany007 válasza MunezXBK (#58128) üzenetére


Dany007
veterán

Pfff :D Ez lett volna amúgy a következő kérdés / kérés.
Lehet találni valahol olyan táblázatot ahol adott típushoz tartozó motorok értékei áttekinthetőek?
Nyomaték lóerő, űrtartalom...
Mert csak így tudnék mihez viszonyítani... fingom sincs, hogy a 2-es 116 lovas Omega mekkora nyomatékkal bír.. Ahogy az 1,8-as Mondeoról sincs semmi infóm... Csak azt tudom hogy kevés. :D

(#58130) qdak válasza Dany007 (#58129) üzenetére


qdak
addikt

C20ne 115/170nm
Ha jol emlexek
Erdekes h ezt raktak csomo tipusba, c20let rol nm tudok omegaba, pedig calibraba az uhhh...

(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html

(#58131) MunezXBK válasza Dany007 (#58129) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ja meg ugye kézi, 6-os váltó. :))

(#58132) hdman


hdman
őstag

[link]

ennek nem orulok...:(

Ez egyben azt is jelenti, hogy elbúcsúzhatunk az öt-, hat- és nyolchengeres Volvóktól.

Lehet, hogy sokan fogják hiányolni az öt-, hat- és nyolchengeres, karakteres hangú Volvókat, de a névleges szén-dioxid kibocsátáshoz kötött szabályozások nem hagynak életteret nekik. A következő néhány évben ezért biztosan nem látunk majd négynél több hengert a Volvókban, hiszen a számukra szükséges teljes teljesítményspektrumot le tudják fedni a Drive-E családdal.

Most vegyetek nagy motorral, amig még lehet!

Sopron city :)

(#58133) kalmanchris válasza giigz (#58072) üzenetére


kalmanchris
tag

Szerintem sincs egyensúlyban az elvárt igénye a rá szánt keret összegével. De majd meglátja és ne legyen igazunk. Itt szerintem nem annak a kivételnek kellene felmerülnie, hogy ne francia legyen :(

[ Szerkesztve ]

(#58134) kalmanchris válasza MunezXBK (#58128) üzenetére


kalmanchris
tag

Ja..mert 310Nm.

Csak részben azért. Inkább mert 150ló. A 310Nm-ed az alsó fordszám tartományban arra jó, ott húzzon a legjobban az autó, hamarabb jön a 150ló.
Ezért van dízel a teherautókban, traktorokban, buszokban.

[ Szerkesztve ]

(#58135) tomcsi23 válasza Dluinet (#58060) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hogy jobb-e/melyik a jobb, passz. A sima('bb) járással van kapcsolatban, bizonyos olajat használva/mellőzve (esetleg) halkabb lesz.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#58136) MunezXBK válasza kalmanchris (#58134) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

1.500-nál leadja, utána meg ébred a csiga.

(#58137) kalapacsolok


kalapacsolok
senior tag

Szerintetek melyiknek nagyobb a fenntartási költsége hosszú távon (alkatrészek ára, javítások)?

Egy Citroen C4 vagy Renault Megane?

Vagy nincs számottevő különbség?

(#58138) Viszlát válasza bitpork (#58117) üzenetére


Viszlát
addikt

Nem, egyáltalán nem, természetesen az is opció, hogy a racionalitást mellőzve a szívünk vágyát teljesítjük, vállalva, hogy megfizetjük az árát, ha úgy adódik. :K

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58139) diegho válasza Dany007 (#58118) üzenetére


diegho
nagyúr

Szerintem kérdezz rá egy megbízható szerelőnél (nem olyannál, aki a pénzre megy) hogy melyik autó problémás. Nekem a szerelőm VW specialista (mégis toyotát viszek hozzá - olajcserére, mert mást nem kell költeni rá) és neki megvan a véleménye a mondeo-ról, no meg az újabb VW-ekről is. B4-es Passatot tart, azt mondta újabb VW-t nem is merne venni, mert bármikor beugorhat egy pár száz ezres kiadás. A lányának is japánt néznek inkább. Focus-ra azt mondta vehetem, azzal nincs gond, de a mondeo-nál rengeteg apró szar előjöhet, amiket igen drága javítani. Írj a totalcar-nak (becsületesnepper-nek) kérj tőle tanácsot, el fogja mondani, hogy mit szabad venni ennyi pénzért.

(#58140) Dany007 válasza diegho (#58139) üzenetére


Dany007
veterán

Okés, köszönöm a tanácsot!
V.színűleg meg lesz mozgatva pár kapcsolat.. szervizes / kereskedő... Hátha nekik van komolyabb belsős tapasztalatuk.
Azt már én is olvastam, hogy a Mondeok 2002-ig nem voltak túl megbízhatóak. Árban viszont csak 1db 2003-ast láttam így az már gyanús.
Meglátjuk meddig mennek le az árak tavaszra.
Még sok mindennek kell utána néznem. Nagyon az elején vagyok. Csak felmérem mik a lehetőség, mik a vélemények mi a helyzet...
A Roverről már tuti letettem, köszönhetően az itteni segítségeknek, pedig az elején ha kezemben lett volna a pénz már rég lenne egy Roverem. :D Na az tényleg prémium autó volt (8-12milla 2000-ben) ráadásul ritka is... Arra tényleg egy vagyon lett volna bármi.

(#58141) neduddki válasza bitpork (#58096) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

nem az otoddal van bajom ,hanme az odi hozzallasvcal es kivitleezessel amit a futomuvle muvle, mer hacsak a folduton gyilolt pewldayokban lenne nyugos a furomu, de hogy a posti uccak is felagyak szoval cska ennyi, es ez egytlemuen gyartodsi faxsag:- (

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#58142) MunezXBK válasza neduddki (#58141) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Azért a magyar utak is hibásak egy hangyányit. :U

(#58143) neduddki válasza kalmanchris (#58133) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

kerened ken egy masik ortiko mer itt amekora ujjesget beszes:- (((
azert van dizle mert gazdasagoasbb, keres mar egy ireg softr es kerdesz meg hogy emlexik a benzines zilekre

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#58144) Bdanyy válasza diegho (#58139) üzenetére


Bdanyy
addikt

Nekem három szerelő ajánlotta már a B5 passatot (ott max a lengokarokat kell cserelgetni, de attól függ milyen utakon mész), illetve a golf alapú típusokat (leon, toledo, octavia, golf, bora).
1.6 nem erős, de sok hiba nincsen velük, max a váltóval szokott lenni, de családban meg ismerosi körben 110k illetve 190knal nem jött még az sem elő.

Viszont a golfra épülőek nagyon minik belül az omegahoz képest :(

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#58145) giigz válasza kalapacsolok (#58137) üzenetére


giigz
veterán

Ezt te is meg tudod nézni bármelyik alkatrész forgalmazó honlapján, de itt van pár tétel, elsőnek a C4, utána a Megane, 1.6 hdi (109) és 1.5 dci (106):

Vezérlés készlet + vízpumpa: 38k vs. 38k
Szűrők: 20k vs. 19k

Tovább nem is nézem, mert szinte hajszálpontosan egyeznek az árak... Nyilván minden bolt más árat ad, de kb. mindig hasonló lesz, nem hinném, hogy a sima fenntartásában nagy különbség lenne, annyit érdemes megnézned, hogy mik a sűrűn előforduló típushibák, és azok mennyibe fájnak.

[ Szerkesztve ]

(#58146) diegho válasza Bdanyy (#58144) üzenetére


diegho
nagyúr

A 4-es golf kb a valaha készült legmegbízhatatlanabb VW, rengeteg apró gond van velük, főleg a jobban felszereltekkel.

(#58147) bitpork válasza neduddki (#58141) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A német mérnökök nem rontottak el semmit. Csak ez volt a pilot project, ami meg mindenhol olyan amilyen. Meg Munez sem mondott rosszat. Ez szimplán nem ide lett kitalálva, csak én vagyok olyan hülye h ide vettem :)

Viszlát: Csak is szívből szabad venni még ha tereh :) autó is

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#58148) Viszlát válasza bitpork (#58147) üzenetére


Viszlát
addikt

Ez igy viszont mar butasag, az auto alapvetoen hasznalati eszkoz. Hasznalati eszkozt pedig praktikum, megbizhatosag es gazdasagossag alapjan valaszt az ember. En azt is megertem, ha valakinek az auto jelenti a hobbit, csajpotlot vagy ki tudja mit, de az elvakultsagra nem jogosit fel senkit. Szerencsere jo nagy a valasztek, ugyhogy van esely kompromisszumos megoldasra. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#58149) Bdanyy válasza diegho (#58146) üzenetére


Bdanyy
addikt

Az igaz lehet, mert a fapad 13 évesnel is elojott egyszer egy zárhiba.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#58150) lapa válasza Dany007 (#58111) üzenetére


lapa
veterán

szerintem az egyetlen lényeges dolog azt látni, hogy _akár_ a vételár felét is rá kellhet költeni, ha olyan. ebből pedig az egyetlen tanulság, hogy számolj ezzel, és örülj ha kevesebb. mindenesetre úgy vegyél, hogy ez a legrosszabb verzió még beleférjen, ha úgy alakul, ennyi a lényeg. úgy nem jó autóba ülni, hogy izgul az ember, hogy ha x vagy y "szerelő szerint kilóg a bele" alkatrész elpukkan, akkor nincs lóvé cserélni...

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.