Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Köszönöm hogy megosztottad velem az irántam és az összes autóbuzi iránt érzett "megverésedet"
Pont a használati tárgy jellege miatt szabad és kell csak szerethetőt venni. Mert ugye gondolom hiába lenne helló kitty-s haspólód , azért nem szívesen vennéd fel, pedig csak egy használati tárgy...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
-v-
addikt
"Hasznalati eszkozt pedig praktikum, megbizhatosag es gazdasagossag alapjan valaszt az ember"
Na, ezt menj és írd be pl. valamelyik alfa romeo fórumba is, ha mered
kalmanchris
tag
Gazdaságosabb is igen. Benzines Zil, ok, attól még a lényegen nem változtat. A többit nem tudom értelmezni, mert Te meg hülyeségeket írsz.
(#58153) [rvilike]:
[ Szerkesztve ]
kalapacsolok
senior tag
Értem, köszi!
Viszlát
addikt
Nagyon érdekes hasonlat, inkább nem találgatok, hogy milyen szempontból találod praktikusnak a haspólót. Mert ugye én arról beszéltem, hogy ezek a szempontok egy használati eszköz vásárlásánál az alapvető szempontok. Annyit beszélsz mellé és gúnyolódsz amennyit csak szeretnél, de egy szóval sem állítottam, hogy a szubjektív tényezőket abszolút figyelmen kívül kell hagyni. A kizárólagosság ellen mertem felszólalni (Csak is szívből szabad venni még ha tereh autó is), nem elfelejtve megemlíteni, hogy a bő választék lehetőséget ad a kompromisszumos megoldásra is.
Másképpen fogalmazva, mivel sokféle autó van, megoldható, hogy tetszetős, szerethető modellt válasszunk, ami egyben megfelel a fő funkció miatti elengedhetetlen kritériumoknak is (praktikum, megbízhatóság, gazdaságosság). A kompromisszum szintje, milyensége nyilván függ az egyéntől, egy autóbuzi értelemszerűen a szubjektív oldalról indul, az emberek többsége, akinek az autó közlekedési eszköz, meg az objektív oldalról. Egyszerűen mások a prioritások, ezért butaság a "csak szívből" kitétel.
(#58153) [rvilike]: hehe. Nyilván ők vállalják a szenvedélyükkel járó extra költségeket, amivel nincs is baj addig, amíg nem próbálják azt eladni, hogy csak és kizárólag az ő útjuk az igazi.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Ha csak a kizárólagosságot kifogásolod, akkor Te miért is is zárod ki a szívvel vásárlást?
Értelek én és nincs vita közöttünk, de a végletekben történő gondolkodásmódjaink között van az igazság: a praktikum jó ha van, de szeretet nélkül lehetetlen igazán magaménak mondani a motorkocsit. Szvsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Bati0501
őstag
Akkor az árak talán tényleg nem olyan vészesek...Ha meg elromlik a turbó,akkor mehet bele egy kamionból való,h legyen egy kis ereje.
Kickass: Akkor Neked is egy GT-d van?
Nekem vhogy jobban bejön az mk2,mert ha egy normálisabb nem széttuningolt és nem rozsdás példányra nézek rá,az olyan,mint a pár éves sima Punto és nem mondadám meg,h min.10 éves.
Meg hát csak újabb,meg nem baj,h nincs benne turbó,megy az anélkül is jól gondolom.
Am nem lepődnék meg,ha egy ilyen autónál,ami legalább 10 éves és "utcai versenyzésre" lett tervezve,h megvétel után ne kelljen rajta vmit/vmiket javítani...na és ezért nem lesz még a közeljövőben biztosan ilyenem vagy bármilyen autóm. :/
runner 125
nagyúr
Mert gyanítom racionálisan gondolkodik.
..én sem voltam soha híve a "Bsszá rá, ha szar! Tetszik?! Vegyed megfelé!" vásárlásnak, semminél.
Szerintem a legoptimálisabb, ha mindkét tényező érvényesül. - A racionális és emocionális gondolkodás/hozzáállás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
TaaT
veterán
Hűha, hát ilyen motorizáltsággal max a 60-70éves nyuggereknek lenne ideális
#58126 Dany007: "Kérdés mire elég a 105LE az 1200kg-os súlyhoz..."
Ha nem taposod neki felvenni a forgalom ritmusát lakott területen kívül és belül egyaránt. [link]
Give them hell Ukraine!
MunezXBK
nagyúr
De legalább sokat eszik.
A racionalitás és az ignorancia más. Racionális ember a tényt h az emberek jó része érzelmileg is kötődik a használati tárgyaihoz, nem hagyhatja figyelmen kívül. De ne offoljuk szíjje a topikot, egy meddő vitával, hol mindenki meg akarja magyarázni hibáit , gyengéit és tévedéseit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Dr.Zoo
senior tag
Mondom hogy boyracer....
1200 kilóhoz a 105 paci kevés..
Megmondom neked a frankót:
Veszel egy kényelmes családi Nissan Almerát, vagy egy Kia-t, meg veszel magadnak egy Daihatsu charade Gtti-t, vagy egy Suzuki GTI-t, vagy egy Renault 1,4 GT turbó alpinát...
Szépen elpötyögsz a városban a családival, este meg kimész csapatni az izomautóval.
Ha mindezt egyszerre akarod átélni, megveszed Munez 2.5V6 rettenetét, vagy egy passat 1.9 PD-t, vagy egy A6 1.9 PD-t....
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
TaaT
veterán
hát egy turbós benzineshez/dízelhez képest igen
Give them hell Ukraine!
giigz
veterán
Élmény(es)autónak a 2.5V6 150 pacival? Egy Renault Megane ph2 1.6-os jobban gyorsul...
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ebben biztos vagy?
Dr.Zoo
senior tag
Na, azt azért megnézném...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
MunezXBK
nagyúr
Tegnap odaléptem 3.-ban itt a városban...még villogott a kipörgésgátló.
giigz
veterán
A4 Avant 2.5 TDI 0-100: 9,2
Megane 1.6 16V 0-100: 9,8
Na jó, nem gyorsabb, de kb. azonos (Az automata verzióra gondoltam, annál gyorsabb az 1.6-os, a kézinél viszont már az van, amit most írtam értékek)
[ Szerkesztve ]
kalmanchris
tag
De hát a nyútonmítör....
Ezt majd akkor ha a két jaószág súlya is ugyanakkora, meg nem automatát hasonlítasz manuálishoz etc,etc. Addig meg csak nyugodtan olajozd a vaspinát
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
giigz
veterán
Na jólvan, akkor most megyek tankolni
tomcsi23
veterán
Csak nem 80-120 lesz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Bááááááá
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Dany007
veterán
"Mondom hogy boyracer....
1200 kilóhoz a 105 paci kevés.. "
Ugyanmár. Épp azért kérdeztem, hogy elég-e, mert fogalmam sincs mennyit nyom az a mínusz 200-250kg és a mínusz 10 paci. Fingom sincs, ezért kérdeztem. Nem mondtam, hogy kevés.
De egyre jobb ötletek jönnek!
hdman
őstag
Ha mindezt egyszerre akarod átélni, megveszed Munez 2.5V6 rettenetét, vagy egy passat 1.9 PD-t, vagy egy A6 1.9 PD-t....
Azért egy A6 1,9 pdvel minden csak nem dinamikus... (Passat+200kg=a6)
Sopron city :)
Dr.Zoo
senior tag
Írni kell egy szoftot rá, azt hadd menjen..
Utánna már egész normális... Az enyém is tyúkól volt, amíg nem kapott normális szoftot...
Dany007: csak szívom a véred...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
TaaT
veterán
Jó dolog a mínusz 200-250kg, az elektromos gázpedál már kevésbé de meg lehet szokni...
Give them hell Ukraine!
hobizoli
nagyúr
azert a mk2 HGT Punto messze nem megy ugy, mint a mk1 GT, hiaba 130lo csucsban az is, a nyomatekgorbejuk tok mas
---
HGT-nel a vezerlesmodosito farad le neha, kb 40-50k-ba kerul bele, plusz csere
több drón kell ;P
Viszlát
addikt
Magamtól kell idézzek:
"Nem, egyáltalán nem, természetesen az is opció, hogy a racionalitást mellőzve a szívünk vágyát teljesítjük, vállalva, hogy megfizetjük az árát, ha úgy adódik."
"...de egy szóval sem állítottam, hogy a szubjektív tényezőket abszolút figyelmen kívül kell hagyni."
Láthatólag el sem olvasod amit írok, szóval ha csak az kell, hogy a tiéd legyen az utolsó szó azt vágom, de legalább ne próbálnál meg a számba adni olyat amit nem mondtam. További kellemeset.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
A második hozzámszólásodban valóban viszakoztál kicsit, de ha megengeded idézlek "Hasznalati eszkozt pedig praktikum, megbizhatosag es gazdasagossag alapjan valaszt az ember. En azt is megertem, ha valakinek az auto jelenti a hobbit, csajpotlot vagy ki tudja mit,..."
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Viszlát
addikt
Kérlek írd le nekem, hogy ugyanezen hozzászólás záró gondolatát miként értelmezed?
Szerencsere jo nagy a valasztek, ugyhogy van esely kompromisszumos megoldasra.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
SpaceKombajn
tag
Na, ha már megint előkerült a mondeo, facelift(2003 nyara) utánit érdemesebb venni, azoknak már nincsenek gyerekbetegségei. Kategóriájában az egyik legolcsóbb (ha a fancia, olasz stb. kocsikat nem számítjuk) és alkatrészek sem drágák. Én is nézegetem a benzines 2 litereseket, várok az F2-esekre(2005 nyara), kár , hogy pont a 4 ajtós(ez tetszik) a legritkább.
Amiket még néztem/nézek:
- 7 gen accord (szép sedan forma) ezekről amit olvastam: más kocsiból átülve elsőre nem fog úgy a fék és jobban is kopik, ez nem gond, úgy is kopóalkatrész, meg majd egyszer egy kuplungszett csere és ennyi, más nem nagyon romlik el rajta, a kérdés. hogy jobb-e annyival a mondeonál mint amennyivel drágább.
- S60, régebben nem tetszett ez a forma, pontosabban az az él ami a kocsi oldalán fut, de most már valahogy egész jó, először azt hittem, hogy jóval drágábbak(2003 utániak), ezért nem is néztem ilyeneket,
viszont itt a szervizelés drága, főleg a fenti kettőhöz képest (belenéztem a volvos topikba is)
- A4, a legdrágább (nem az életed hanem a 4 közül, szervíz is drága, és a futóművek nem szeretik a rossz utakat (pont itt is szó volt róla)
Jöhetnek a jó és rossz tapasztalatok a 4 kocsiról, köszönöm.
spacetime
MPowerPH
félisten
Melyik Mondeo nem volt megbízható? Diesel? Mert az a facelift után sem egy csoda.
Nekünk van egy céges benzines, 455k km-el, 2001-es. Nagy baj még soha nem volt vele. Hátsó féknyergeket kellett cserélni, azok megadták magukat, és eltörött a jobb első rugó. Semmi egyéb nagyobb pénzt nem kellett rákölteni. Viszont nem túl kényelmes, hangos, klímája szörnyű, technikai szinten is el van maradva a vetélytársaktól. De a futóműve nagyon jó, kormánnyal egyetemben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
zolikaDB
veterán
Van vkinek hatso rendszamtabla ragasztva? A gondom az, h 2 patent all ki a csomitarto sikjabol, es azok vastagabbak, mint a ketoldali. Mi a teendo ilyenkor?
Viszlát
addikt
Nekem egy 2.4-es 7gen Accord van, szerintem az egyik legszebb sedan. A fék témát én nem éreztem, mondjuk biztos az is számít, hogy milyen autóból ül át az ember (B Vectrából ültem, az után erősen szokni kellett). Mire vagy kíváncsi? Szívesen válaszolok, bár bajokról nem igazán tudok beszámolni (tudom, mindenki ezt mondja)...
Szerk: szvsz a két autót össze sem lehet hasonlítani (Accord - Mondeo), nem egy kategória a kettő.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
MPowerPH
félisten
Accord és a Mondeo ugyan az a kategória, miért mondod, hogy nem? Mazda 6, Passat, S60, Vectra-Insignia SuperB-el egyetemben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Viszlát
addikt
Hülyén fogalmaztam, nem a hivatalos besorolásra gondoltam, hanem érzetre, élményre, anyaghasználat és társai. Ezért is húztam alá az szvsz-t.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
MunezXBK
nagyúr
A4-em van 2 éve, igaz, hogy full új első futòművel vettem, de nyomtávszélesítővel használok 16-os kereket és eddig semmi bajom vele.
Nyilván felmenne 18-as kerék is, de azzal lenne is baj.
MPowerPH
félisten
Ültem már Accordban is, de engem a középkategóriából az S60 győzött meg. Csodás az 5 hengeres diesel motor, és fantasztikus az anyaghasználat, illesztések, ergonómia... Véleményem szerint magasan veri az összes vetélytársát.
Don't Tread On Me
Viszlát
addikt
Nekem nem bejövős, túlságosan műanyag és régimódi hatású műszerfal és középkonzol, ami ráadásul annyira széles, hogy az értékes lábtérből vesz el, nem is keveset. Ízlések és pofonok.
Szerk: az mondjuk igaz, hogy a D5 motorról én sem hallottam még rosszat senkitől.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
SpaceKombajn
tag
Alkatrészek mennyivel drágábban a 2.4-eshez, mint a 2 itereshez?
A fogyi 1-1,5 literrel több, legalább is a spritmonitor szerint, neked mennyi?
Crx fórum accord topikját is olvasom, ott azért nem kicsit elfogultak, de van érdemi infó is, az eladó kocsik előéletéről pl.
spacetime
Ezzel a mondattal maximálisan egyet tudok érteni. A hogy a régebbi s60 besorolással is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
TaaT
veterán
Egy ismerősnek volt mk3-as mondeo 2.0 dízel, hogy fészlift előtti/utáni az passz, de pár 10.000km után annyira sokat volt szervizben hogy inkább eladták...
hdman: jól néz ki, új autót vennék az egész telibe lenne ilyennel húzva
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
MPowerPH
félisten
Nem csodálom. Mondeo diesel sajnos nem sikerült túl jól, ritka, amivel nincs probléma.
Don't Tread On Me
hdman
őstag
Nekem csak a kavicsok miatt kell, és ez a legveszélyesebb zóna
Sopron city :)
Viszlát
addikt
Alkatrészek mennyivel drágábban a 2.4-eshez, mint a 2 itereshez?
Halvány gőzöm sincs, soha nem volt a birtokomban 2 literes. De biztosan meg tudod nézni alkatrészes bolt honlapján. Azt tudom, hogy gyári alkatrészekkel és Castrol fullszint. olajjal 15k-ba fáj az olaj-, levegő- és pollenszűrő csere.
A fogyi 1-1,5 literrel több, legalább is a spritmonitor szerint, neked mennyi?
A totál átlagom olyan 7.8 liter körül van, bár már egy ideje csak alkalmanként számolom. Dinamikus, de nem idegbeteg állat vezetéssel 7.4-7.6 között szoktam vele kijönni, ennél full ideális körülmények között volt kevesebb is, meg kihajtva a belét megzabált 12 fölött is. Automata váltós.
Nem ismerem az ottani arcokat, de ha nehezen is, lehet jó példányokat találni. Anno az összes hahu-n lévő Accordot megnéztem mire nagy nehezen rátaláltam az igazira, de megérte a kínlódás.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."