Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
w333
félisten
Toyota Previa ? (járt hozzánk egy ilyen, nem panaszkodtak soha róla)
(#130697) Integrale
10k km után töltesz bele egy 1L, aztán még 5k után úgyis lecseréled az olajat.
(#130700) kraftxld
Igen tudom, ráadásul nem is rohadnak, a tulaj is csak dicsérte milyen jó autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Integrale
veterán
Az anyaghasznalat nem jobb a VW eseteben sem, foleg egy jobban wxtrazott EV-vel szemben, ahol velur lehet a belterben szinte minden ami nagy feluletu. Illesztesi hezag ami elsore furcsa, az a radio fedele es a legzsak burkolata, de ezek inkabb szandekosak, foleg az utobbi, mint hianyossag.
Ulj bele, nezd meg magad, hasonlitsd ossze. Volt szerencsem 807-hez es C8-hoz szerintem otthonosabb mindegyik, mint a masik trio.
Probald ki azokat amik kepbe kerulnek, ugy tudsz donteni igazan. Vasarlasi szandek nelkul elmesz egy-ket meghirdetett peldanyhoz, (ev-bol es vag-bol is probald ki a tobbi modellt is, mas felszereltseg, szin, forma stb sokat szamithat.)
Sajat preferenciaid alapjan kivalasztod a megfelelot/szimpatikusat.
"Bad reklám is reklám too"
BigBlackDog
veterán
Akkor kicsit írnék én is pár sort, hátha segít.
Egy éve voltunk hasonló helyzetben, habár nálunk nem volt elvárás a hét férőhely (ugyan családi autót kerestünk), csak annyi, hogy négy ember, viszonylag magasabb üléspozícióban kényelmesen elférjen hosszabb távon is. Nálunk az árhatár 2-2.5m Huf volt.
Néztem franciákat-olaszokat (EV2, Espace, Grand Scenic), de mindegyik úgy nézett ki belülről, mint egy kétszer olyan idős német autó. Ezen kívül az EV2 nem is volt túlzottan "konzervatív", vagy legalábbis nekem nem sikerült megbarátkoznom a belsejével.
A Sharan-Alhambra-Galaxy trió már jobbnak tűnt, de azért azokon is meglátszott, megérződött a 7-8 év használat. Motorikusan sem olyan volt, mint egy újabb autó (bár lehet, hogy csak én vártam sokat az 1.9 PD TDi-től) és azért a beltér is mutatta a használat nyomait. Ráadásul az elejüket alig lehetett belátni, a parkolás azokkal szerintem erős megszokást igényel.
A végén már a Zafirák is bejöttek a képbe és egy A Zafira lett a befutó. Szerintem ár-érték arányban a fentiekhez képest bőven jobban jártunk. A B Zafkáknál a hátsó sort kifejezetten lócának éreztem (szerintem a rövid ülőlap miatt). Az A hátsó sora a B-hez képest jobb azért, de még ott is lehetne hosszabb kicsivel az ülőlap szerintem. Viszont van egy olyan érzésem, hogy ez Nálad nem jöhet szóba, hosszabb távon nem álomvilág azért a Zafira 7 személy részére, nem beszélve a 3. üléssor biztonságáról.
Persze értelemszerűen ez csak a saját tapasztalatom, szóval nem jelenti, hogy jelenleg is ez a jellemző.
Legyen egy bónusz tipp tőlem is; Mitsubishi Grandis. Talán érdemes lehet megnézni.
[ Szerkesztve ]
pocokxx
Közösségépítő
Na még egy autó a listán. Mit lehet kihúzni....? Egyébként nem rossz, de kicsivel túllóg a kereten. Vagy csak csekély a kínálat?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Killer01
őstag
Sziasztok,
nekem tudtok segíteni, vélemény a 2012-es VW 2.0 cr tdi-ről? Benzines Touran-t akartam, de nagyon nincs..így úgy tűnik dízel lesz
Milyen alkatrészcserékre és szervizköltségekre számíthatok a közeljövőben, illetve mire kell figyelnem? 166 k van a kiválasztott gépben
w333
félisten
AMD Power
titán
Az lesz a legésszerűbb választás.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
trassher
addikt
Nekem 10.000 km alatt az 1.4-es elfogyaszt 2,5 - 3 dl olajat. 231.000 km után, köszöni jól van pedig egy vén ********* majomtól vettem.
1.6 16v viszont pályán 230 km alatt simán megeszi a "nívót" ami 1 liter.
Redmi Note 7
TaaT
veterán
"1.6 16v viszont pályán 230 km alatt simán megeszi a "nívót" ami 1 liter."
És erre írta valaki hogy ez csak legenda
Give them hell Ukraine!
trassher
addikt
1 tulaj, csak hosszabb távon használt autóról van szó. Milyen lehet akkor a többi. Így másfél év után én is inkább 1.8-ast vennék az 1.4 helyett de az már beleesik a boyracer kategóriába így gondolom elég ritka egy nem szétütött példány.
Redmi Note 7
Handball94
aktív tag
Szóval azt mondjátok, ha G Astrákat nézegetek 1.4-essel járok a legjobban?
Vesztor87
senior tag
Mikor lesz esedékes? Én nem olyan nagy kínálatot látok am.800k körül. Legalábbis szépekből. Majd egyszer még ha lesz rá mód megnézem milyen az 1,4. Mennyire erős. Focusból az 1,6 a cél. Legalább :-)
Az 1l/év az komoly? 5e vagy 150e km alatt? Nem mindegy:-)
trassher
addikt
1.4 mindenképp jó választás, 1.8 is ha találsz jó állapotút ami nem 3 ajtós. Jellemzően azokba szerelték. Dízeleket annyira nem ismerem de az 1.7-es isuzu motort szokták dicsérni.
Redmi Note 7
Damage
senior tag
Attól függ, mire kell. Én G Astra-t 490-500 ezer km között adtam el. Nem ette az olajat. Alig volt gond vele és azok is "filléres" hülyeségek. 2.0 dti Astra (101 LE). Nem ette az olajat, nem rozsdásodott egy elemet kivéve (cserélve lett a motorháztető és csere után másfél évvel nekiállt rozsdásodni az utángyártott). A gyári elemekkel nem volt gond.
F Astra (1.7td) ette egy kicsit, két olajcsere között fél liter eltűnt. Az is simán kibírta a fél millió km-t. Előtte 1,6 szívó diesel Kadett (szintén 500+m km). A mostani egy 1,7 H Astra (1,7 cdti ECOFlex 110LE), nemrég léptem át a 100e km-t, már most kíváncsi vagyok, hogy mennyit fog elmenni.
És jelenleg 206cc-n gondolkozom 2002-2004 közötti 1,6 benzin (másodlagos autónak). Meg merjem venni?
Szerk:
trassher: Az 1.7 diesel Isuzu valóban nagyon jó. Bár nekem az F Astra-m nem az Isuzu szériából került ki, mégis nagyon jó volt. A H Astra 1,7-ese az Isuzura épül. Az 1,3 és 1,9 diesel-ek meg a Fiat motoros hullad licensz alapján.
[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
AMD Power
titán
1.4 16v de 1.6 16v is ajánlott kategória.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
trassher
addikt
Igen azt olvastam és tulajoktól tudom hogy az 1.9 nem egy sikerszéria. A g astra után beneveznék egy c vectrára 1.8-as vagy 2.2-es benzinessel épp az 1.9 problémás mivolta miatt.
Redmi Note 7
Damage
senior tag
Feleségem most fogja elkezdeni a jogosítványt. Megbeszéltük, hogy veszünk neki is egy autót. Több okból is egy relatív nagyot szerettem volna. Elsősorban a biztonság miatt és aki megtanul egy nagy autóval vezetni, nem fog problémát okozni a parkolás Smart-tal sem. C Vectra volt az első jelöltem, de az neki nem jó, mert "csúnya". Mutattam belőle párat (főleg kombikat) és színtől függően néha szépnek, néha csúnyának találta (nem tudta, hogy ugyanarról az autóról mutatok képet csak más szögből és más színben). Benzinest szeretnék, mert kis távokra használná majd. Ezután jött a Peugeot 607 (10-12 évesek). Tetszik neki, de nagy. Szeretne automatát, de azt nem engedem. Most "kisírta" a 206CC-t. Természeetsen sokkal szebb és jobb állapotban vannak a 207CC-k, de nem akartam cabrio-t és amúgy is fel vagyok készülve, hogy itt-ott meg lesz húzva. Ő még nem tudja, hogy ezeket 5ször annyiszor kell majd takarítani, mint egy normális autót és a tetőt is sokszor elromlik, ráadásul francia. Bele merjel vágni? Most kinéztünk többet is, hétvégén megyünk megnézni. Én már 1-2-t megnéztem személyesen. Siralmas állapotban vannak/voltak. Hahu-n hazudoznak a felszereltségről (klímásnak hirdetett autóról kiderült, hogy nincs benne, mielőtt beleültem megnéztem a motorteret és kérdeztem hogy hol van a klímahűtő). Másikba xenon-t hazudtak. Gyárilag nincs xenon-os, emiatt csodálkoztam is. A harmadikról 3 éves képeket tettek fel...és ezek mind magánszemélyek voltak!
Legyetek szívesek beszéljetek le ezekről a francia nyitott vackokról és mondjátok el, hogy miért is lenne jobb egy "C" Vectra alig több pénzért! Persze az Insignia már tetszene neki, de olyat nem veszünk egyelőre. Húza csak meg a "C" Vectra-t körben és ne egy szebb autót!
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
BigBlackDog
veterán
C Vekin én is gondolkozok erősen (2.2 gázolajos, vagy valami hasonlóan jónak mondott benzinessel), de kicsit félek tőle, hogy pénzzabáló, hálátlan döggé válna a végén. Esetleg H astra nem játszik?
Francia-olasz autót én csak újonnan, vagy közel újonnan vennék. Túl gyorsan használódnak el ahhoz, hogy 10-12 évesen is ki lehessen fogni belőlük jó állapotban, értelmes áron egy példányt.
[ Szerkesztve ]
máyköl
veterán
Na, elindítottam a lavinát, már mindenki G Astrát akar.
A 10ezer km/1liter olaj szerintem nem vészes kategória, simán kibírható, ennyi kompromisszumnak bele kell férnie.
A rozsdásodás milyen évjárattól jellemző és mennyire durva?
Az 1.4 -es motorral izgatna engem leginkább, városban mennyit ehet kb. vegyesen?
Integrale
veterán
Nem tudom mit olvastal es, hogy hol, de az 1.9-et szinte mindenhol dicserik. A 16 szelepeseket az Opel pedig ugyesen hazavagta, es az sem a vilag vege, ha van gazdaja az autonak. Egyebkent a nepitelet is ezt tamasztja ala, a legjobb, amikor a ket legrosszabb iteletben, pont a motort emelei ki, mint jo pont.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Pont, hogy a 2.2 benzin a problémás motor.
"A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát"
Az 1.9-cel nincsen semmi baj, a kettőstömegű szokott beérni 250 ezer körül, de amúgy jóféle Fiat motor.
atenza
senior tag
Erről a toyota corolláról vélemény? Annyit tudok róla h külföldi (német vagy osztrák), alvázszám alapján nem találtak semmit a toyota szakszervízben, csak egy légzsákvisszahívást, így a km-t leellenőrizni nem lehet. Mennyire rizikós megvenni egy ilyen autót? Ha kipróbálom hogy megy, valamint leellenőrzöm festékvastagság mérővel és nincs gond akkor szerintetek vállalható? Vagy inkább kerüljem el messziről? Mire kell figyelni ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Hát nagyon remélem hogy 1-2 max. 3 hónapon belül
(#130718) BigBlackDog
Ilyen áron 1 milka környékén egy olcsó fenntartású H Astra lenne a legjobb
(#130722) atenza
Jó kis megbízható autó de szerintem nagyon lehangoló és unalmas ... aki ilyen autókat néz az előbb utóbb rájön hogy neki egy UFO Civic kell
Egy normális szervizbe el kell vinni ahol teljesen átvizsgálják az egész autót !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Haverom autóbuzériás, mégis odavan a Swiftjéér is, és az egyel korábbi Corolla kombiért is. Igaz ő a lelkét is kitapossa a gépeknek Az UFO civic egy külön állatfaj, és szinte az imádói is. Én furcsa, de kiszerettem belőle, de tuti velem van a baj
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Szerintem 1m 1 milla körül nem lesz normális állapotú H astra.
Na jóvan akkor, remélem így már megfelel mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Tuti. 1 méteres H Astra-t még nem láttam.
rbalint88
addikt
na most, hogy meggyőztem magam, hogy meg kell ülni a seggemen a 156-ban és majd volvo kell családinak, vegye meg előlem valaki krvagyorsan
[link]
nesa
veterán
Tudod hogy ez a kombi + szin a gyengem, remegve huztam el a kepeket es megnyugodtam hogy ez nekem nem kell mert nem vilagos beige a belseje ha az lett volna rosszul leszek...
Integrale
veterán
Hogy gyozted meg magad?
"Bad reklám is reklám too"
szabonagyur
félisten
Így van 1M körül amik vannak nagyon rossz állapotban vannak, egyet tudok 1,2M-ért ami elég jó állapot, de amúgy 1,5M meg felette van az ami nem volt törve és nem egyből fél milliót kell rákölteni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
atenza
senior tag
Köszi, akkor szerinted egy próbát megér? Nem álmaim autója, de az ésszerű választás ez lenne. Persze szívem szerint bmw e46-ot vennék, csak valószínű arra sokkal többet kellene költeni. Nézegettem a golfokat, de itthon nem találni normális 1.4tsi-t, mazda3-akat de azok rozsdásodnak, focusokról jókat mondanak de nem igazán jön be.
Németben 300k-val olcsóbban vannak ennyit futottak, de ugye a behozatal+kereskedői haszon rájön, és így az ára reálisnak is tűnik.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
erősen mantráztam, hogy nincs benne ülésfűtés, BOSE hifi és napfénytető
trassher
addikt
Integrale & aero.: Van pár c vectra tulaj az ismeretségi körömben. 1.9-es szívótorok 150.000 km-enként kuka, tőcsavarok eltörnek, fojtószelepbe olaj jut és vége. Azért ezek annyira nem csábítóak. Tudom hogy mit írnak tc-n, direkt kérdeztem is azokat akiknek ilyen van, semmilyen nagyobb gondról nem számoltak be. Van köztük céges autó és saját is. Mindegyikkel sokat mennek, lehet csak eddig szerencséjük volt.
Redmi Note 7
Pedig aki ennyi időt tölt az autóban annak illene az első kettőt beikszelni, f*szt, kötelező.
Szép, szép, de ezek miatt nem kéne.
trassher: hány év alatt mész 150 ezret? hdman hajt itt 1.9cdti-t újkora óta chippelve, kettőstömegűn meg generátoron (azt hiszem ez is itt volt, de lehet a corsánál) kívül nem volt baja.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
nekem ami még ilyen must have tétel lenne, az az ülésszellőztetés. nyáron ha 18 fokra klímázom le az utasteret és már deresedik a bajszom, akkor is berohadok az ülésbe...
nesa: van fent egy vajbelsős bordó SW ~2M-ért meg egy olcsóbb, de kicsit lelakott is
trassher: még mindene a gyári, turbója fog lassacskán megérni a cserére.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
És akkor honnan tudjam, hogy az aktuálisan kinézett autóban nem e épp vétel után 2 héttel kell kicserélni? Viszont ha a 2.2 tényleg bajos akkor benzinessel nem tudom hogy lenne véve? 1.8-al elég gyengus lehet.
rbalint88: Akkor nem tudom miért van tele a net a szívótorok problémával.
A Z19DTJ, Z19DTH 1.9 CDTI motorok szívócsövének gyakori "betegsége", Opel típushibája a levegőszabályzó lamellarendszer kikopása, amely hibás motorműködést okoz. Ennek oka a lamellarendszer mozgatásában szerepet játszó, eredetileg műanyagból készült fejek.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
AMD Power
titán
1 milka körül nincs normális H Astra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
w333
félisten
Pedig simán ki lehet fogni ennyiért elég jó darabokat is ... Link
(#130737) AMD Power
Pont most linkeltem, csak azt ne mondjátok hogy nem jó
(#130739) kornelka
Minden pénzt el lehet kérni érte, csak kérdés hogy az eladó árulni szeretné vagy eladni ? 1998 -s G Astra szerintem 5-600k ér pont, 2002 -től 2005 -ig 8-900 max. !
Még fiatalabb 2006-2007 kevés km. pedig kb. 1.2M de ettől 1 Ft -al sem többet !
Az a baj hogy ha ettől drágább akkor van más lehetőség is, nem csak Astra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Még g is éppen.
AMD Power
titán
Ez túl "jó" áron van.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
w333
félisten
Km. reálisnak tűnhet akár, szervizkönyv is ... meg kell nézni át kell vizsgáltatni és ha jó akkor meg kell venni, de ezek a ritkaságok 1-2 nap alatt elmennek !
Lehet venni jót is olcsón, meg lehet venni szart is drágán ... szerencsére van mibe bőven válogatni, így nem kell egyből beleugrani a vásárlásba !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Persze, biztos lehet olcsón jót venni.
Meg lopottat, meg két autóból osszereakottat, stb.
[ Szerkesztve ]
rwin5
őstag
Urak, itt ez a piros bmw pontosan milyen típus? köszi
(#130744) aero. : köszi!
[link]
[ Szerkesztve ]
E30-as 3-as BMW. (1981-1994)
[ Szerkesztve ]
rwin5
őstag
nincs sok eladó, ami van az totál leharcolt, pedig jó volna beparkolni egy ilyet a garázsba, 10 év múlva tuti sokat érne
Vectra C-ből csak 1.9 CDTI-t vennék magamnak (3 volt belőle, ebből 2 ilyen), keresni kell egy frankó példányt.
1.8 halott ebben a kasztniban, 2.2 se egy siker darab, bengás turbók szomjasak. Esetleg még 2.2 DTI, ha nincs baja, asszem az adagolójuk problémás.
máyköl
veterán
Inkább 30-40 év múlva. Az, ami tiptop állapotú, rohadásmentes, garázsban tartott.
De ilyen nincs, mert az ilyenek nem eladók. Csak a boyracerek által szétfingott darabok eladók.
trassher
addikt
Igen azt tudom hogy a 2.2 dti bosch vp44-es adagolós. Akkor úgy néz ki nem lesz egyszerű dolgom ha le akarom cserélni a g astrát.
Redmi Note 7
Qtya123
őstag
Nem csípem a kombikat, de ez így ezzel a színnel és formával jól néz ki.
Amúgy durva, hogy ennyire nem tartják az árukat az Alfák.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
- iPad 9th. 64GB Wifi/Mint Az Új/2025.03.02.Apple Gar./Akku 100%/p3389/
- BESZÁMÍTÁS! Lenovo Thinkcentre M720S i5 16GB 1TB SSD számítógép garanciával hibátlan működéssel
ingyenes kategóriában
- HP ProBook 430 G5, Core i3-7100U, 13.3" HD, 4-8GB DDR4, 128-256GB SSD, 3 órás akku (B kategóriás)
- Jabra Evolve 75 SE Stereo Bluetooth Wireless headset + Jabra Link 380
- Marantz BD5004 BluRay/CD lejátszó eladó
- Amd ryzen RTX 2060 Gamer pc
- Thermaltake Core P8 E-ATX Tempered Glass Számítógépház - Számla, Gari, Ár alatt! BeszámítOK!