Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz pocokxx #130698 üzenetére
Toyota Previa ? (járt hozzánk egy ilyen, nem panaszkodtak soha róla)
(#130697) Integrale
10k km után töltesz bele egy 1L, aztán még 5k után úgyis lecseréled az olajat.
(#130700) kraftxld
Igen tudom, ráadásul nem is rohadnak, a tulaj is csak dicsérte milyen jó autó
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Integrale
veterán
válasz pocokxx #130698 üzenetére
Az anyaghasznalat nem jobb a VW eseteben sem, foleg egy jobban wxtrazott EV-vel szemben, ahol velur lehet a belterben szinte minden ami nagy feluletu. Illesztesi hezag ami elsore furcsa, az a radio fedele es a legzsak burkolata, de ezek inkabb szandekosak, foleg az utobbi, mint hianyossag.
Ulj bele, nezd meg magad, hasonlitsd ossze. Volt szerencsem 807-hez es C8-hoz szerintem otthonosabb mindegyik, mint a masik trio.
Probald ki azokat amik kepbe kerulnek, ugy tudsz donteni igazan. Vasarlasi szandek nelkul elmesz egy-ket meghirdetett peldanyhoz, (ev-bol es vag-bol is probald ki a tobbi modellt is, mas felszereltseg, szin, forma stb sokat szamithat.)
Sajat preferenciaid alapjan kivalasztod a megfelelot/szimpatikusat."Bad reklám is reklám too"
-
BigBlackDog
veterán
válasz pocokxx #130698 üzenetére
Akkor kicsit írnék én is pár sort, hátha segít.
Egy éve voltunk hasonló helyzetben, habár nálunk nem volt elvárás a hét férőhely (ugyan családi autót kerestünk), csak annyi, hogy négy ember, viszonylag magasabb üléspozícióban kényelmesen elférjen hosszabb távon is. Nálunk az árhatár 2-2.5m Huf volt.
Néztem franciákat-olaszokat (EV2, Espace, Grand Scenic), de mindegyik úgy nézett ki belülről, mint egy kétszer olyan idős német autó. Ezen kívül az EV2 nem is volt túlzottan "konzervatív", vagy legalábbis nekem nem sikerült megbarátkoznom a belsejével.
A Sharan-Alhambra-Galaxy trió már jobbnak tűnt, de azért azokon is meglátszott, megérződött a 7-8 év használat. Motorikusan sem olyan volt, mint egy újabb autó (bár lehet, hogy csak én vártam sokat az 1.9 PD TDi-től) és azért a beltér is mutatta a használat nyomait. Ráadásul az elejüket alig lehetett belátni, a parkolás azokkal szerintem erős megszokást igényel.
A végén már a Zafirák is bejöttek a képbe és egy A Zafira lett a befutó. Szerintem ár-érték arányban a fentiekhez képest bőven jobban jártunk. A B Zafkáknál a hátsó sort kifejezetten lócának éreztem (szerintem a rövid ülőlap miatt). Az A hátsó sora a B-hez képest jobb azért, de még ott is lehetne hosszabb kicsivel az ülőlap szerintem. Viszont van egy olyan érzésem, hogy ez Nálad nem jöhet szóba, hosszabb távon nem álomvilág azért a Zafira 7 személy részére, nem beszélve a 3. üléssor biztonságáról.
Persze értelemszerűen ez csak a saját tapasztalatom, szóval nem jelenti, hogy jelenleg is ez a jellemző.
Legyen egy bónusz tipp tőlem is; Mitsubishi Grandis. Talán érdemes lehet megnézni.
[ Szerkesztve ]
-
Killer01
őstag
Sziasztok,
nekem tudtok segíteni, vélemény a 2012-es VW 2.0 cr tdi-ről? Benzines Touran-t akartam, de nagyon nincs..így úgy tűnik dízel lesz
Milyen alkatrészcserékre és szervizköltségekre számíthatok a közeljövőben, illetve mire kell figyelnem? 166 k van a kiválasztott gépben -
-
Handball94
aktív tag
Szóval azt mondjátok, ha G Astrákat nézegetek 1.4-essel járok a legjobban?
-
Vesztor87
senior tag
-
trassher
addikt
válasz Handball94 #130711 üzenetére
1.4 mindenképp jó választás, 1.8 is ha találsz jó állapotút ami nem 3 ajtós. Jellemzően azokba szerelték. Dízeleket annyira nem ismerem de az 1.7-es isuzu motort szokták dicsérni.
Redmi Note 7
-
Damage
senior tag
válasz Handball94 #130711 üzenetére
Attól függ, mire kell. Én G Astra-t 490-500 ezer km között adtam el. Nem ette az olajat. Alig volt gond vele és azok is "filléres" hülyeségek. 2.0 dti Astra (101 LE). Nem ette az olajat, nem rozsdásodott egy elemet kivéve (cserélve lett a motorháztető és csere után másfél évvel nekiállt rozsdásodni az utángyártott). A gyári elemekkel nem volt gond.
F Astra (1.7td) ette egy kicsit, két olajcsere között fél liter eltűnt. Az is simán kibírta a fél millió km-t. Előtte 1,6 szívó diesel Kadett (szintén 500+m km). A mostani egy 1,7 H Astra (1,7 cdti ECOFlex 110LE), nemrég léptem át a 100e km-t, már most kíváncsi vagyok, hogy mennyit fog elmenni.
És jelenleg 206cc-n gondolkozom 2002-2004 közötti 1,6 benzin (másodlagos autónak). Meg merjem venni?Szerk:
trassher: Az 1.7 diesel Isuzu valóban nagyon jó. Bár nekem az F Astra-m nem az Isuzu szériából került ki, mégis nagyon jó volt. A H Astra 1,7-ese az Isuzura épül. Az 1,3 és 1,9 diesel-ek meg a Fiat motoroshulladlicensz alapján.[ Szerkesztve ]
''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
AMD Power
titán
válasz Handball94 #130711 üzenetére
1.4 16v de 1.6 16v is ajánlott kategória.
-
Damage
senior tag
válasz trassher #130716 üzenetére
Feleségem most fogja elkezdeni a jogosítványt. Megbeszéltük, hogy veszünk neki is egy autót. Több okból is egy relatív nagyot szerettem volna. Elsősorban a biztonság miatt és aki megtanul egy nagy autóval vezetni, nem fog problémát okozni a parkolás Smart-tal sem. C Vectra volt az első jelöltem, de az neki nem jó, mert "csúnya". Mutattam belőle párat (főleg kombikat) és színtől függően néha szépnek, néha csúnyának találta (nem tudta, hogy ugyanarról az autóról mutatok képet csak más szögből és más színben). Benzinest szeretnék, mert kis távokra használná majd. Ezután jött a Peugeot 607 (10-12 évesek). Tetszik neki, de nagy. Szeretne automatát, de azt nem engedem. Most "kisírta" a 206CC-t. Természeetsen sokkal szebb és jobb állapotban vannak a 207CC-k, de nem akartam cabrio-t és amúgy is fel vagyok készülve, hogy itt-ott meg lesz húzva. Ő még nem tudja, hogy ezeket 5ször annyiszor kell majd takarítani, mint egy normális autót és a tetőt is sokszor elromlik, ráadásul francia. Bele merjel vágni? Most kinéztünk többet is, hétvégén megyünk megnézni. Én már 1-2-t megnéztem személyesen. Siralmas állapotban vannak/voltak. Hahu-n hazudoznak a felszereltségről (klímásnak hirdetett autóról kiderült, hogy nincs benne, mielőtt beleültem megnéztem a motorteret és kérdeztem hogy hol van a klímahűtő). Másikba xenon-t hazudtak. Gyárilag nincs xenon-os, emiatt csodálkoztam is. A harmadikról 3 éves képeket tettek fel...és ezek mind magánszemélyek voltak!
Legyetek szívesek beszéljetek le ezekről a francia nyitott vackokról és mondjátok el, hogy miért is lenne jobb egy "C" Vectra alig több pénzért! Persze az Insignia már tetszene neki, de olyat nem veszünk egyelőre. Húza csak meg a "C" Vectra-t körben és ne egy szebb autót!''Az ember a legkegyetlenebb állat.'' Nietzsche
-
BigBlackDog
veterán
válasz Damage #130717 üzenetére
C Vekin én is gondolkozok erősen (2.2 gázolajos, vagy valami hasonlóan jónak mondott benzinessel), de kicsit félek tőle, hogy pénzzabáló, hálátlan döggé válna a végén. Esetleg H astra nem játszik?
Francia-olasz autót én csak újonnan, vagy közel újonnan vennék. Túl gyorsan használódnak el ahhoz, hogy 10-12 évesen is ki lehessen fogni belőlük jó állapotban, értelmes áron egy példányt.
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Na, elindítottam a lavinát, már mindenki G Astrát akar.
A 10ezer km/1liter olaj szerintem nem vészes kategória, simán kibírható, ennyi kompromisszumnak bele kell férnie.
A rozsdásodás milyen évjárattól jellemző és mennyire durva?
Az 1.4 -es motorral izgatna engem leginkább, városban mennyit ehet kb. vegyesen? -
Integrale
veterán
válasz trassher #130716 üzenetére
Nem tudom mit olvastal es, hogy hol, de az 1.9-et szinte mindenhol dicserik. A 16 szelepeseket az Opel pedig ugyesen hazavagta, es az sem a vilag vege, ha van gazdaja az autonak. Egyebkent a nepitelet is ezt tamasztja ala, a legjobb, amikor a ket legrosszabb iteletben, pont a motort emelei ki, mint jo pont.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
aero.
veterán
válasz trassher #130716 üzenetére
Pont, hogy a 2.2 benzin a problémás motor.
"A legkomolyabb gondot itt is a vezérmű okozza. Elkopik, vagy egyszerűen leszakad az egész feszítősín. Visszatérő probléma az örvénykeltő csappantyúk megszorulása a szívóágban és főleg a befecskendezőrendszer: a nyomásszabályzó szelep hibája gyakran egybeesik a szivattyúéval. Ráadásul magas fogyasztásával a motor meg sem szolgálja a karbantartása árát"
Az 1.9-cel nincsen semmi baj, a kettőstömegű szokott beérni 250 ezer körül, de amúgy jóféle Fiat motor.
-
atenza
senior tag
Erről a toyota corolláról vélemény? Annyit tudok róla h külföldi (német vagy osztrák), alvázszám alapján nem találtak semmit a toyota szakszervízben, csak egy légzsákvisszahívást, így a km-t leellenőrizni nem lehet. Mennyire rizikós megvenni egy ilyen autót? Ha kipróbálom hogy megy, valamint leellenőrzöm festékvastagság mérővel és nincs gond akkor szerintetek vállalható? Vagy inkább kerüljem el messziről? Mire kell figyelni ilyenkor?
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz Vesztor87 #130712 üzenetére
Hát nagyon remélem hogy 1-2 max. 3 hónapon belül
(#130718) BigBlackDog
Ilyen áron 1 milka környékén egy olcsó fenntartású H Astra lenne a legjobb
(#130722) atenza
Jó kis megbízható autó de szerintem nagyon lehangoló és unalmas ... aki ilyen autókat néz az előbb utóbb rájön hogy neki egy UFO Civic kell
Egy normális szervizbe el kell vinni ahol teljesen átvizsgálják az egész autót !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
Haverom autóbuzériás, mégis odavan a Swiftjéér is, és az egyel korábbi Corolla kombiért is. Igaz ő a lelkét is kitapossa a gépeknek Az UFO civic egy külön állatfaj, és szinte az imádói is. Én furcsa, de kiszerettem belőle, de tuti velem van a baj
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #130725 üzenetére
Tuti. 1 méteres H Astra-t még nem láttam.
-
rbalint88
addikt
na most, hogy meggyőztem magam, hogy meg kell ülni a seggemen a 156-ban és majd volvo kell családinak, vegye meg előlem valaki krvagyorsan
[link] -
félisten
-
atenza
senior tag
Köszi, akkor szerinted egy próbát megér? Nem álmaim autója, de az ésszerű választás ez lenne. Persze szívem szerint bmw e46-ot vennék, csak valószínű arra sokkal többet kellene költeni. Nézegettem a golfokat, de itthon nem találni normális 1.4tsi-t, mazda3-akat de azok rozsdásodnak, focusokról jókat mondanak de nem igazán jön be.
Németben 300k-val olcsóbban vannak ennyit futottak, de ugye a behozatal+kereskedői haszon rájön, és így az ára reálisnak is tűnik.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Integrale #130720 üzenetére
Integrale & aero.: Van pár c vectra tulaj az ismeretségi körömben. 1.9-es szívótorok 150.000 km-enként kuka, tőcsavarok eltörnek, fojtószelepbe olaj jut és vége. Azért ezek annyira nem csábítóak. Tudom hogy mit írnak tc-n, direkt kérdeztem is azokat akiknek ilyen van, semmilyen nagyobb gondról nem számoltak be. Van köztük céges autó és saját is. Mindegyikkel sokat mennek, lehet csak eddig szerencséjük volt.
Redmi Note 7
-
aero.
veterán
válasz rbalint88 #130732 üzenetére
Pedig aki ennyi időt tölt az autóban annak illene az első kettőt beikszelni,
f*szt, kötelező.
Szép, szép, de ezek miatt nem kéne.trassher: hány év alatt mész 150 ezret? hdman hajt itt 1.9cdti-t újkora óta chippelve, kettőstömegűn meg generátoron (azt hiszem ez is itt volt, de lehet a corsánál) kívül nem volt baja.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #130734 üzenetére
nekem ami még ilyen must have tétel lenne, az az ülésszellőztetés. nyáron ha 18 fokra klímázom le az utasteret és már deresedik a bajszom, akkor is berohadok az ülésbe...
nesa: van fent egy vajbelsős bordó SW ~2M-ért meg egy olcsóbb, de kicsit lelakott is
trassher: még mindene a gyári, turbója fog lassacskán megérni a cserére.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz aero. #130734 üzenetére
És akkor honnan tudjam, hogy az aktuálisan kinézett autóban nem e épp vétel után 2 héttel kell kicserélni? Viszont ha a 2.2 tényleg bajos akkor benzinessel nem tudom hogy lenne véve? 1.8-al elég gyengus lehet.
rbalint88: Akkor nem tudom miért van tele a net a szívótorok problémával.
A Z19DTJ, Z19DTH 1.9 CDTI motorok szívócsövének gyakori "betegsége", Opel típushibája a levegőszabályzó lamellarendszer kikopása, amely hibás motorműködést okoz. Ennek oka a lamellarendszer mozgatásában szerepet játszó, eredetileg műanyagból készült fejek.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #130725 üzenetére
Pedig simán ki lehet fogni ennyiért elég jó darabokat is ... Link
(#130737) AMD Power
Pont most linkeltem, csak azt ne mondjátok hogy nem jó
(#130739) kornelka
Minden pénzt el lehet kérni érte, csak kérdés hogy az eladó árulni szeretné vagy eladni ? 1998 -s G Astra szerintem 5-600k ér pont, 2002 -től 2005 -ig 8-900 max. !
Még fiatalabb 2006-2007 kevés km. pedig kb. 1.2M de ettől 1 Ft -al sem többet !
Az a baj hogy ha ettől drágább akkor van más lehetőség is, nem csak Astra !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz AMD Power #130740 üzenetére
Km. reálisnak tűnhet akár, szervizkönyv is ... meg kell nézni át kell vizsgáltatni és ha jó akkor meg kell venni, de ezek a ritkaságok 1-2 nap alatt elmennek !
Lehet venni jót is olcsón, meg lehet venni szart is drágán ... szerencsére van mibe bőven válogatni, így nem kell egyből beleugrani a vásárlásba !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rwin5
őstag
Urak, itt ez a piros bmw pontosan milyen típus? köszi
(#130744) aero. : köszi!
[link][ Szerkesztve ]
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Assetto Corsa Competizione
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- BestBuy topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest