Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Tökéletes töketlenség
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
őstag
válasz grizlisandor #322995 üzenetére
Jaj, bocs nem írtam: Opel Astra J kombi, 2011-ből. 1.4 turbó, 120 lóerős.
-
grizlisandor
veterán
válasz hdanesz #322993 üzenetére
Ha Volvo gèpjárműről van szó, akkor google második találat.
-
hdanesz
őstag
Sziasztok,
Németországból hozott autó motorterében van egy olajcsere matrica, ez még nem újdonság.
A kérdésem az lenne, hogy valaki tudja-e minek a cseréjére utalhat a VDD rövidítés?Az Innenraumfilter-t még értem. Ventildeckeldichtung-ra tippelek gugli keresés...ami szelepfedéltömítés. De azt szokták írni ilyen matricára?
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
Erős kocsival mindenki tud gyorsan menni
Amúgy így is mindig elvettem a parazsat 105- nél.
Fonyódon 90% mérnek. Pályán szoktam átmenni, de pont azt a részt csinálják és nem lehet Fonyódnál lemenni.
Nem értem amúgy, hogy miért kell 65-70- el menni országúton mind a 4 autó annyival ment[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Hachiko95
aktív tag
válasz focvis #322980 üzenetére
Én végeztem a szezonnal, október végén még kimentem a Mátrába. A termosztát rossz, hamar kinyit 60C fok körül így max. 70C fokos volt a "motor" 15-20C fok külső hőmérséklet között.
80C fokra kellene beállnia, az a üzemi hőmérséklet, ahogy ezt nyáron 25+ C foknál megtette.
Áprilisban folytatás.[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Blindmouse_ #322975 üzenetére
Igen, ott a gumi oldalfala erősen a futómű része volt. Spideren pl. 185/70 R14, elég ballonos.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Hachiko95 #322973 üzenetére
ha a keresztstabilizator vastagabb, akkor az csokkenti a bódé dolesi hajlamat
beszédesen az is a neve angolul, hogy "anti-roll bar"
illetve "sway bar"-nak is irjakszoval ha berakod a top-of-the-range modell keresztstab-jat a fapad szeria modellbe, azon is erezheto lesz a diffi kanyarodaskor
ekkor a rugozasi komfort nem csokken, mintha racse rugokkal meg telokkal akarnad ezt elerni
input:
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Emunem
senior tag
-
Emunem
senior tag
-
Hachiko95
aktív tag
válasz szőröscica #322971 üzenetére
Elvileg a tapadásnak tesz jót a dőlés. Újabb autók feszesebbre vannak hangolva a súly miatt, ezzel maszkolják egyrészt, másrészt szerintem jobban be is kavarna az egyensúlyba amikor egyik oldalról a másikra billen.
Súlypont áthelyezéseket is jobban érezni egy régiben, mondhatni más élmény vezetni.
Gordon Murray mondta, hogy ha könnyű az autó akkor nem kell keményre csinálni, ezt alkalmazta az új T50-nél is, de övé volt a Mclaren F1 is ami szintén így volt hangolva [link]. -
veterán
válasz szőröscica #322971 üzenetére
Könnyű kasztni, 2.0 benzin, mennie kell.
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #322966 üzenetére
Bizony, egy ilyennel gurultunk a multkor Zolyom kulson - ellotte a tulaj mikor moge ertem a jelzolampanal, en meg utanamentem. Remeltem tudja, hogy nem mernek, mert kulonben draga mulatsag lett volna az x40 vegen mosolygas, integetes, aztan o balra, en jobbra el a Tatra fele.
Egesz jol ment amugy, inkabb azt volt erdekes latni, hogy mennyivel billegosebb egy ilyen oreg auto, mint a mai modern gepek.
-
cOxeR
Ármester
30-40% hatótáv csökkenés, azt aztán kiszámolta a kettő szakértő. bulvár alapjárat cikk
-
Hachiko95
aktív tag
válasz szőröscica #322955 üzenetére
W211-esnél látom még azt a Merci minőséget, ami szerintem a Mercis köztudatban van és méltó a márkához.
Ott még voltak jó motorok, a dupla láncos elől vezérelt 4 hengeres dízel (OM646), utána jött (OM651) a hátul vezérelt (szimpla) lánc szakítós, műanyag olajteknős "műanyag motoros" korszak, ahol rendesen lehet alkatrészekre költeni. Piezo befecskendező, olajnyomás szelep és minden finomság.M112 V6, M113 V8 benzin, OM647 sor5 dízel, OM648 sor6 dízel mind nagyon jók voltak. A faceliftnél jöttek be a csapágyasodó és balansztengely problémás motorok.
[ Szerkesztve ]
-
Hachiko95
aktív tag
Itt hagyok még egy jó kis Spider gyorsulós videót, 3.-ban azt hiszem 3000-től.
Figyelembe ajánlom a jó gázreakciót, a pedál lekoppintása a megindulás után hallatszik ahogy kell, sok új autóban a lekoppintás után indul meg.
A végén pedig olyan hangos durrogás volt hogy meg is lepett. -
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #322946 üzenetére
Ennyire nem vagyok gyakorlott.
-
cOxeR
Ármester
válasz MrSealRD #322890 üzenetére
Alapvetően szófogadó/rendszerető, értsd talál egy koszt viszi a szemétbe - utcán le kell beszélni hogy összeszedje, ledobok a földre egy ruhát, elviszi a szennyesbe, nincs menet közben kajálás, otthon is ülve eszik, de autóban azért ez nehéz, még úgy is, hogy én vezetek, feleségem meg ott “asszisztál” hátul. Minden alkalommal megállsz, rengeteg időt vesztesz pláne városi övezetben, főleg ha épp 1 órát tolódik a keles/alvás, nem mindent lehet ennek megfelelően átszervezni, 2 éves lesz decemberben. Majd javulni fog a helyzet az idő előrehaladtával, ettől nem tartok.
tboy93
No igen 4-6 azért az már megint más kávéház. Nekem is van mindenen huzat, ez a műbőr is az az első ülések hátán, meg a gyerekülés alatt is van. -
Reggie0
félisten
-
MasterMark
titán
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #322889 üzenetére
Most dobtam ki egy szőnyeget mert harmadszor rókázta le a kutya… és nem jött ki már az előző se rendesen… vettem új szőnyeget… no nem olyat mint amit szerettünk volna, egy olcsó török cuccot 25e-ért, de itt a tél, hiába van padlófűtés a kő nem állandóan meleg, hogy a lányom ott fetrengjen.
3 napos, még kerülgeti a kutya/macska nem mertek rámenni, kiváncsi vagyok meddig tudom távol tartani őket. -
Petyyyyy
addikt
Pár napja fényképeztem a lámpánál a paripát, mert oldalról eléggé megakadt rajta a szemem. Erre most látom Andris videozta is. #ytalert
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #322944 üzenetére
Van egy aldis, de meghalt az aksija.
-
veterán
válasz Dare2Live #322931 üzenetére
"Nagy kereket", peres gumit általában erősebb autókra tesznek, azok gyakran nehezebbek is, jobban eszik a gumit.
A 195/65R15 egy igen olcsó méret, régen nagyon elterjedt volt, ezt szerelték a W124 Mercedestől az alapmotoros Golf 4/5/6/7 modellekre és még rengeteg másra. Ennek a hivatalos váltómérete "nagy" kerékkel a 225/40R18, ez is drágább, de nem ennyire. A következő fokozat a 235/35R19, ez már kezd drága lenni, főleg téli gumi esetén.
A 225/45 R19-es méret árát 15 collban a 215/70R15-tel érdemes összevetni. Nem olcsó. -
Hachiko95
aktív tag
Most nézem az új Mustang Dark Horse videót [link] és a csoda kézi ami egy fizikai kar, de közben pedig elektromos (by wire) rendszer nyilván késik. Valahogy soha nem lesz olyan egy elektronikusan szabályozott rendszer, mint egy közvetlen mechanikus kapcsolat, pedig hogy el volt adva a marketing anyagban.
Szépen lehet fűzni a kanyarokat, megcsinálja, de minden kezelőszerven érezni fogod, hogy nincs teljesen rendben valami, mert nem csak késik, de inkonzisztens is. -
Dare2Live
félisten
Mai lementem boltba csoda. Alánézve nagyon könnyen convertible Frédi Béni verzióra.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz Reggie0 #322932 üzenetére
95%ban ezek a gumik sima átlagos autókra kerülnek. Én most pont CHRre veszek.
Amikor rendeltem kérdeztem, hogy nem e lehetne elhozni legalább egy 17"essel, 19" helyett. Nem lehetett.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
félisten
válasz Reggie0 #322623 üzenetére
Gumis mondta hogy sokkal gyorsabban kopnak a peresek. Rákerestem és ez a netes gyakorlati tapasztalat is. A miértről fogalmam sincs de kövnek rákérdezek.
Közben egy Michelin CC 225/45 R19ben 320.000Ft/4db, egy ballonos 195/65 R15ben meg 140.000Ft.
és hát csak egy csúnyább káytút nézz be és kuka peres gumit, kuka peres felni és még lehet felfüggesztés is.
És a csúcs, hogy SUVok rohangálnak vele.[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
tboldi
nagyúr
Mindenki:
Több körös lesz a mutatvány, most sötétedésig eddig jutottam. Sajnos az anyósülés és fejtámlája ragad, de találtam itthon Mannol kárpittisztítót, majd kipróbálom rajta.
#luckilyimahoarder[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Tom1939 #322916 üzenetére
Szerintem kocsiban ilyen biztositek es rogzites nem nagyon lesz az utolagos (pl. szivargyujtos) eszkozoket leszamitva.
De a rugo es a kis kup alapjan ez pont egy szivargyujtos csatibol esett ki, azokban szokott ilyen lenni es azoknak rugozik a hegye, hogy erintkezzen razkodas kozben is.#322917 Tsebacsi: Szerintem direkt szivatjak a Bp-ieket, mert nem narancsult be.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Bocsi. Találós kérdés... Azért itt mert a rav4 csomagtartójában találtam mai 600+ kilométer után.
3 helyről jöhet:
1. kocsi (minden ok-nak tűnik)
2. kis kompresszoros hűtő (szerintem mükődik)
3. anker power station (szerintem meghalt, de nem nagyon látok ennek helyet, egy tömb kb).+1 ötletet is köszi (én olyan régimódi biztosítéknak vagy égőnek nézem)
szerk: az üveg bigyusz tetején a fémen 6S10A van írva az alján meg 250Vc és még krikszkrasz karakterek amik nincsnek a billentyűmön...)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322911 üzenetére
A jótól azért messze van de a kövi autós talira megpróbálok eljutni végre és akkor megsasolod közelről. Állóból oké, mert rövidek a fokozatok és ott az AWD sokat segít, plusz ugye nem is túl nehéz (1390 kg a menetkész tömege). Gurulóból azért nem egy atomvillanás, egy 1.5 TSI Octavia pl már lenyom.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Bazmeg ami itt a puskás és hősök tere környékén van az halál.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
ArthurShelby
addikt
Az egész pofás kis autó. Ráadásul egyszer nagyon pimpes lesz, ha kiürül a pincéd
Gondolom 4 kerékkel lehet is rajtolni/gyorsulni.Anno kavartam egy csajjal, és abban a társaságban volt egy subarus srác, odáig volt, hogy van más is, aki szereti az autókat (vitt is minket egy körön, ahol én rettegtem a tapadásvesztéstől). Aztán mindenki a saját autójáról beszélt
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Reggie0
félisten
Nem tudom, hogy itt vagy a merci csoportban erdemesebb kerdezni, ezert inkabb itt teszem:
Smart fortwonak(453 EQ) hol lehet/erdemes vezeteteket atfuzni a tuzfalon? -
tboldi
nagyúr
Porszívóval ennyire sikerül kiszedni. Nem tökéletes, de már be merek ülni otthoni göncben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Corsa02 #322903 üzenetére
Na látod.
Van az 1,5i 106 lóval de azt említésre sem méltó. Van 2.0i 150/196, a 2,5i 170/230. 2.5T-ből a WRX 230/320 illetve FL után volt belőle gyárilag 265/343. Plusz az STI ami 301/407. Meg a dízel 150 lóval de azt hagyjuk is, olyan rosszul sikerült.
Jah a két gyengébb verzióhoz van felező is. Az mondjuk poén lehet, hogy van 10 fokozat előre és 2 hátra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MrSealRD #322893 üzenetére
https://kegel24.pl/ -en vettem a hátsó ülést fedő cuccot, de nem találom most pontosan melyiket. Szürke műbőr. Kerestem egy darabig a megfelelőt, ez az univerzális jött be ami itt volt, van kivágás az isofixnek, bizti övnek, fent csatos megoldással lehet rögzíteni a fejtámlához. Nem túl bíztató lengyel oldal (lengyel ügyfélszolgálattal), de 1 hét alatt megjött a cucc, talán a magyar posta hozta. 10 ropi volt cakk-pakk szálíltással.
Az első ülés háttámláját lidli-s rendszerező védi.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest