Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gg72
veterán
OK, kösz. Illetve az indítóáram kicsi a jelenlegiben (450A, de valóságban csak 400-et mutat a műszer) és tegnap voltam egy Colt-os specialistánál, aki azt mondta, hogy a gyárilag eleve 520-as kellene bele.
Néztem ezt a szlovén gyártású TAB-ot, ill. a magyar Jász-féle Electric Powert:
[link]
[link]
Azt nézem, hogy még ez is elférne (600A 64Ah):
[link][ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Akksi téma: start-stop akkumulátort normál autóba érdemes akkor venni, ha gyakran van használva rövid távokon, vagy nincs jelentősége?
-
gg72
veterán
válasz MasterMark #322580 üzenetére
Kösz, tboldi-nak is! Toronycsapágy elvileg volt cserélve kb egy éve az előző tulaj szerint, akkor valszeg a féltengely csukló lesz, de majd csütörtökön kiderül.
dj79: Kösz a megerősítést. Csak balra tekerve nyekereg álló helyzetben is, de a hangot inkább jobbról hallom.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Adott egy 1.3-as 2005-ös Colt, aminél az utóbbi időben azt vettem észre, hogy balra kormányzásnál vmi recseg/kopog a jobb futőmű felől, áló helyzetben is, de menet közben jobban. Mitől lehet? Csütörtökön viszem szerelőhöz, de gondolom itt is megkérdezem.
-
gg72
veterán
válasz Motion_Blur #311062 üzenetére
Én őket is ajánlom és olcsók: [link]
-
gg72
veterán
Tud valaki kedvező autóbérlést Svájcban? 3-4 napra kellene egy kis autó.
-
gg72
veterán
válasz Blindmouse_ #308621 üzenetére
Az enyém is, 2 napja ponyva alatt van. 😁
-
gg72
veterán
Utólag beszerelt parkolóradar egyik érzékelője (vedokupak?) hiányzik, ezt lehet utólag pótolni pl. az Ali-ról? Egy Colt-ról van szó amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Ma kapott egy kis cirógatást a Colt, elvégre is 3 hete van nálam és eddig ügyesen viselkedett
-
gg72
veterán
3 hete eladtam az autómat, ezt rögtön bejelentettem az Ügyfélkapun, ma jött értesítés, hogy nem fogadták el, mert az adásvételiről hiányzik az azonosító okmány típusának megjelölése... De közben az új tulaj is volt már vele eredetiségvizsgán, a nevén van az autó. Ilyenkor mi a teendő?
-
gg72
veterán
Vmi jó rendszámtábla tartót tudnátok ajánlani? Elég reharcoltak már a régiek...
-
gg72
veterán
válasz pit stop #306727 üzenetére
Kösz, lassan ráérzek majd, ma már nem volt reccsenés, rüki előtt feltettem 1/3asba és szépen vitte. Az elsőt vihetné amúgy pontosabban, többivel nincs bajom. Meg lehet egy váltóolaj csere sem ártana neki, nem tudom mikor volt utoljára, ha volt egyáltalán, ezt próbálom most kideríteni, 223ezer van benne amúgy. Ravenolt és Motult ajánlottak bele a másik topikban, 75w80-at.
Amúgy nekem is tetszik eddig az autó, remélem nem lesz vele sok gondom.kisza25, köszi neked is!
-
gg72
veterán
OK, kösz. A Coltos csoportban is sokan panaszkodnak a recsegős rükire, állítólag ez nagyjából ilyen. Lehet rajta segíteni, ahogy ti is írtátok, hogy előtte fel kell kapcsolni 1/3/5ösbe, vagy állítólag a régi gépknyv azt írta, hogy 3 másodpercig kell tartani a kuplungot. Na, ma kipróbálom.
-
gg72
veterán
#napifogyi
Két hete van meg az 1.3 Colt, eddig 380km ment bele, vegyesen, országút, autópálya és város, hát sztem szenzációs 4.65-re jött ki az átlag, MOL 95 volt benne.Más. Mivel vezérműláncos az autó, igaz az, hogy ez jobban szereti, ha sebességben van rögzítve 1-esben vagy rükvercben, attól függően, hogy melyik irányba lejt az út? Vagy csak simán kézifék?
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Vettem anno egy ilyen adalékot a Citroen C4-be, de aztán abba már nem került bele, Mitsubishi Colt 1.3-ba bele lehet tenni, vagy inkább ne? Mert ugye a Colt nem injektoros.
[link][ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
válasz macilaci78 #305183 üzenetére
Köszi.
-
gg72
veterán
Sziasztok! Autó adásvételéhez használható ez a letölthető változat (2 példányban), vagy a hagyományos indígós kell? [link]
-
gg72
veterán
válasz MasterMark #304247 üzenetére
Kösz, végül azzal töltötttem utána.
-
gg72
veterán
válasz MasterMark #304177 üzenetére
OK, kösz, akkor ezt visszaviszem és kérek helyette egy szintetikusat (Total Fluide DA).
-
gg72
veterán
válasz MasterMark #304175 üzenetére
De itt pl. meg a zöldek írják...: [link]
-
gg72
veterán
Citroen C4 1.4 KFU-ba (2007) keresnék szervóolajat, vagyis már vettem, a helyi autóboltos ezt ajánlotta, jó lesz bele? [Total LHM Plus]
Ma kíváncsiságból megnéztem a szintet és a nívópálca sem jelzi, ill. belenéztem zseblámpával a tartályba és csont száraz... -
gg72
veterán
Tudnátok ajánlani vmi használható polírozó szert kézi polirhoz? Egy-két helyen bemattult a fényezés, gondoltam megnézem mire jutok vele, ha magam csinálom. Pl.:
Sonax Polish AllInOne
Menzerna Cut Force Pro -
gg72
veterán
válasz focvis #303240 üzenetére
Hibakodokat olvasták már többször is, de azt nem jelezte. Amúgy az egyik szerelő gyanakodott a lambda szondára, de azt mondta, hogy ki kellene mérni, neki meg nem volt rá műszere. Persze azt is ki lehetne cserélni látatlanban, na de azt már nem akartam...
Ezt az Oxycat lötyit a benzintankba kell tölteni?
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
válasz focvis #303223 üzenetére
Megcsináltam a sprézést, aztóna 2 X indítottam, egyelőre nem dadogott (mondjuk ez nagyon nem jelent semmit, mert ilyen korábban is volt), de most már világít a Check engine lámpa és az induláskor megjelenik az "Antipollution fault" felirat is. Amúgy mentem vele 15 km-t, szépen ment. Lehet túl sokat spréztem, vagy nem tudom, de ahogy olvasom, ilyen hibaüzenet gyakori, majd kivetetem a egy szerelővel.
-
gg72
veterán
válasz MunezXBK #303217 üzenetére
Videót csináltam, korábban is linkeltem már: [link]
Qru & macilaci78: Élő adatokat elvileg nézték már ketten is, ez alapján lett cserélve a gyújtótrafó és az okoskerék, amik lehet, hogy tényleg hibásak voltak, de azt a hibát, amiért odavittem a kocsit, nem oldották meg. Elvileg az egyik szerelő a kábeleket is átnézte, de ugye nem voltam ott, így nem tudom valóban megcsinálta-e. Fehérváron van a Citrocar szervíz, februrárban ott tették rendbe a futóművet, sajnos akkor a dadogásra nem volt idejük ránézni, de legalább ők nem cseréltek semmit blindre, ezt meg is mondták, hogy csak akkor cserélnek alkatrészt, ha már biztosak a hibában. De ma du. megcsinálom az EGR sprézést, kíváncsi vagyok mi lesz utána.
-
gg72
veterán
-
gg72
veterán
Írtak is a BmS-től Érdről:
A probléma a hiba reprodukáhatóságával van, tehát hogy nem mindig hideg / későbbi indulásnál fordul elő, hanem ha jól értem viszonylag rendszertelenül. Ez így nem biztos, hogy költséghatékony, esetleg célszerű lehet várni a vizsgálattal a hiba állandósulására.
Ha mégis ebben a stádiumban szeretné a vizsgálatot, tudom javasolni a május 15-i vagy 22-i kezdést, kb három-négy napra lesz szükségünk, a várható vizsgálati költség 80-90.000 Ft.Szerintetek meglépjen, vagy tényleg várjak amíg tartósabban jelentkezik a hiba? Mondjuk már most is szinte minden indításkor jelen van, csak ugye kb 20 másodpercig tart az egész.
-
gg72
veterán
A Beleznay szervizzel a 11kerben van vkinek tapasztalata? [link]
-
gg72
veterán
Na, tisztítás sem segített, a dadogás ugyanúgy jelen van, de mondjuk erre számítottam... Viszont gyújtás: ha indítás után elkezd dadogni (általában azután, hogy az alapjárat visszamegy 800 körülire) és ilyenkor leállítom a motort, majd újraindítok, már nem jön elő a rángatózás.
Qru: A BMS motordiagnosztikánál (Érd) jelentkeztem időpontra online, de egyelőre nem jeleztek vissza.
-
gg72
veterán
válasz MasterMark #302860 üzenetére
Nem lett... De a fogyasztása jó, ill menet közben sincs probléma, elvileg injektor hibánál kellene lennie, meg a diagnak is ki kellene mutatnia, ha nem megy az egyik henger, nem?
Köszi, ezt a gyújtás dolgot kipróbálom. Ma kitisztítottam a szolenoid szelepet, most teszem majd vissza, hát jó koszos volt. -
gg72
veterán
-
gg72
veterán
válasz molnarpeter #302742 üzenetére
Ott mit kell néznem rajtuk? 🙂 Ha végighúzom a kezemmel, akkor szépen folyik ki belőlük a víz a végükön.
-
gg72
veterán
válasz MasterMark #302740 üzenetére
Hát ezt eddig egyik autómnál sem tapasztaltam. Eső, de főleg autómosás után még kb fél napig folyik az ajtóból a víz...
-
gg72
veterán
válasz molnarpeter #302737 üzenetére
Pontosan így van, csak akkor rosszul fogalmaztam.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
A hátsó két ablakom picit beázik, főleg autómosásnál, az ablak és a gumiperem között befolyik a víz, az ajtó alján levő gumicsőből meg ki, gondolom az idő megette a gumit. Lehet ez javítani? Egy Citroen C4 ről van szó.
-
gg72
veterán
Ezzel van vkinek tapasztala? [Liqui Moly injektor tisztító adalék, 300 ml]
-
gg72
veterán
Ma sikerült videót készítenem a rángatásról, most különösen erős volt [link] és jól látszik amit írtam korábban is, hogy az indítás után kb. 20 másodperccel kezdi és kb. annyi ideig is tart, utána viszonylag jól jár a motor, menet közben semmi hiba sincs, olajat nem eszi, fogyasztás 6L körül van. Jövő szerdán megyek vele szerelőhöz remélem kiedrül a rángatózás oka, mert eddig a legkülönbözőbb tipeket kaptam:
o folytószelep(ház) elkoszolódott (típushiba)
o szelephézag
o alapjárati motor
o gyújtótrafó (már volt cserélve, ezt kizárnám)
o váltózó szelepvezérlés / VTC kerék
o injektor
o kartergázcső
o lambdaszonda
o szenzorok, MAF/MAP/IAT/ stb.
o bármi ami a keverékképzéssel kapcsolatos
o adaptáció Lexia-valA motortató gumibakokat is cserélni fogja, mert nagyon mozog a motor, de számomra most elsődleges a rángatás kijavítása.
-
gg72
veterán
Egy fb-csoprtban ráakadtam [link] , hogy már két tulajnak is hasonló rángatós gondja volt, mint nekem és nekik egy akksicsere megoldotta a dolgot. Én is kaptam tegnap kiróbálásra egy új akksit és tényleg mintha egyenletesebb lenne az alapjárat. Érdekes, mert inídtási problémáim sosem voltak, az igaz viszont, hogy a kocsi a régi akksival indításkor rendre "Economy" módban volt.
Szóval akkor új akksit is kellene venném és mivel gyári eredetileg [60Ah/640A] volt, a mostanim pedig 62Ah/540A, gondoltam a gyárival megegyező kapacitásút vennék bele, ezt a kettőt szemeltem ki:
[Exide]
[Electric Power]
Mit ajánlanátok? -
gg72
veterán
Na, a rángatós sztori folytatódik. Adott ugye egy 2007-es Citroen C4 1.4 16V motorral, aminél melegindításkor kb 20 másodperc elteltével elkezd dadogni a motor, amit szintén kb 20 másodpercig csinál, aztán utána semmi baja. Napi első indításkor nem csinálja, akkor ugye felmegy az alapjárat 1200 körülre, majd visszamegy rendben 800-900-ra. Ha viszont a már meleg mondort inídtom be, akkor ugye rögtön 800/900-on megy az alapjárat és akkor kezdi el a dadogást.
Megcsinálták a diagnosztikát és az alapján kicserélték a trafót+gyertyákat, de a hiba továbbra is, ha talán nem is olyan mértékben, de jelentkezik. Mivel ki kel cserélni a motortartó bakokat, ezért azt az ígéretet kaptam, hogy akkor majd alapossabban megnéznek mindent (vezetékek, lambda-szonda bemérése, fojtószelep), de a srác már most mondta, hogy nem egyszerű megtalálni a hibát. -
gg72
veterán
Ajtóhatárolóban van vmi ajánlott márka? A Metzger és az Esen számomra nem sokat mondanak...
-
gg72
veterán
válasz tboldi #297620 üzenetére
Bárcsak én is már a kozmetikázásnál tartanék, mert egy alapos polírozás is référne a kocsira.
Aminek viszont örülök, hogy rátaláltam erre a szerelőre, nagyon korrekt és precíz, egyedül dolgozik, jól felszerelt és teljesen normális áron dolgozik + gyalog 10 percre van tőlem.
Éppen egy 1.2-es Skoda Yeti volt nála szétszedve, azt mondja, hogy 140ezer van a motorban, de látja rajta, hogy már többször volt hozzányúlva, így akkor én még szerencsésnek érezhetem magam. Mondjuk ezekről az 1.2-es VW motorokról valóban nem sok jót olvasni, persze így utólag látom, hogy az 1.4 KFU motoroknak sem jó a hírük, ezért is féltem, hogy hengerfejes.[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
Most jöttem a szerelőtől, gyújtástrafót kellett cserélni, megnézett mindent diaggal, elvileg más baja nincsen, ill. a motortató bakokat kell még cserélni. Sajnos azok is megadták magukat így 17 év után, ezért is volt annyira érezhető a rángatás, ill érződik még most is az alapjárat, hogy kicsit rezeg/remeg minden.
-
gg72
veterán
Befújtam kontakt spray-vel és most a nyitó funkció már okés, de a záró még mindig nem. Ha az Aliról rendelek egy ilyen kulcsot elektronikával (lecsekkoltam, elvileg jó a kocsihoz) [link] , akkor utána be kell majd programozni, vagy hogy működik egy ilyen csere? Mondjuk nekem csak az elktronikai rész kellene belőle, a kulcsház tökéletes állapotban van.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest