Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz bulikavagyok #223116 üzenetére
2.2%on vettük fel a lakáshitelt. Most 7% alatt nincs. Közben a lakásárak elszálltak de az albi árak %osan nem annyival. Ennek a ketőnek a kombója, hogy még 2éve is 6-7-8%os megtérüléssel ki lehetett adni. Most az 5% is városfüggő/necces.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Kaptam levelet, hogy megbüntettek 30.000Ftra mert 30 helyett 46al mentem Budapest Sárgarózsa út 25nél.
Viszont én nem emlékszem 30as táblára. Végignéztem a Sárgarózsa utcát street viewban és ott se találtam táblát tény a felvétel 2022 agusztusi. Pont ellenkezőleg amikor lakóövezetből ráhajtunk a Sárgarózsa utcára ott van 30as feloldó. [link]
Abszurdisztánban élünk a hatalmar nem érdekli se a valóság se a jogbiztonság gondolom nem tudok vele mit tenni, illetve jobban járok ha befizetem. De tényleg érdekelne, hogy akkor ott van e 30as vagy nincs. Jár valaki errefele? [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tsebacsi #269903 üzenetére
Kösz! Én hálisten nem járok rajta kb soha botrány a minősége.
más: Mentem le Pécsre Szfvárról elöző héten odafele ~6helyen mértek vissza 2t vettem észre. Ilyen sokat még sose számoltam 10+év alatt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Reggie0 #270151 üzenetére
Ma 20kmen belűl két helyen mértek. Legutobbi nagyobb utamon minden második faluban. Lehet én fogtam ki de az is lehet sokkal aktívabban mérnek mint féléve és emiatt rengetegen betartják a pl 50en ami BPn pl baromi lassú. De lehet tévedek.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #270260 üzenetére
Az 370hez képest annyi, hogy egy 10misis autót simán tudnának 8.5misin adni úgy hogy nem csökkenne a %os haszonkulcsok.
Máshogy: Egy 10misis autón van extra 1.5misi tiszta hasznuk. Autónként ~20-25% hasznonkulcs az irtózatosan sok.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz nandow #271737 üzenetére
Anno az új Jazz fele már tuti elkezdődtek a gondok Honda árazásnál. 2020ban 5ről ugrott 8.5 misire az új Jazz indulója amikor úja SX4SCross 1.4T GL+ 5.5misiért ment fullos kifutó Venga/IX20 5ért. Corolla kombi hibrid volt 8ért.Ár/értékben nem volt versenyképes.
A top jazz árban meg karcolta a 10misit de annyiért akkor lexus uxet lehetett venni! Akármerről nézem versenyképtelen. Kiváncsi lennék hogy alakultak a jazz eladások MOon. Van egy tippem.Műszakilag, tartosságra sokkal jobbnak tartom Toyotat/Hondat mint pl Kia/Hyundait de az, hogy 20-30%al többe kerül az sok. Át kéne árazni a készleteket talán 385Ftre.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Chereiose #271744 üzenetére
Dacia Sandero 5.5től indul.... 6misiért swift/ignis árban ezen a piacon rendben van.
Árnál 2019ből ami fejből megvan és hasonlítható az a Suzuki SX4 Scross. GL+ 4.5misiért lehetett elhozni. Most 2023ban 8.5misi. 89%os infláció 4év alatt.
De ha megelégszel egy 2019es SCrossal akkor a legolcsobb hahun 4.8misi. De csak 1.0ás. ÉS van benne 148.000km. Ez se rossz indikátor.@kisza25 Itt látszik a marketingben ereje hogy mennyit számít és abban baromi erőss Kia/Hyundai vonal. Ehez képest ár/minőségben finoman sincsenek a toppon.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz macilaci78 #271751 üzenetére
24+év. Nemsemmi. Németeknek is vannak extem jól sikerült szériáik.
Elképesztően legatyásított minket az elmúlt 4év inflációja. Amit megengedhettünk magunknak 2019ben azt/úgy már nem. Autónál "csak" 89%os volt az infla az "luxus". Élelmiszernél fixen több pedig az alap.
@Chereiose 4éves egy Sandero 3mis volt. Egy Swift 3.5misi. Ha a Sandero mostani 5.5misis induló ára rendben van akkor a Swift 6misise mért nem?
A jelenlegi piacról beszélünk. Tipo azért jó vétel mert mi van ami ekkora és műszakilag relatíve rendben van és 6.5tól metállal elhozható?[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz pècsimunkás #271770 üzenetére
"Az 5 ajtós Corolla, 12 millió felett indul!"
Új corolla kombi játszott nálam 7.2ról indult és 8.2volt megfelelően extrazva 2019 végén.
Végül a Venga lett ami a kapható legfulabban 4.5 misi volt. Nem tudtam indokolni a 3.3misis felárat.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz dellfanboy #271777 üzenetére
Az egyterűség téveszt meg. Venga egyterű "belűl nagy kívül kicsi".
Legjobb SCrossal összevetni ami egy crossover(újabb már suvos) ott eléggé adja.
Venga hossz: 408cm
Scross hossz: 430cm
Venga csomagtartó: 430liter
SCross csomagtartó: 430 liter.
Belülről uakkora a két kocsi miközben Venga 22cmel rövidebb.
Az egyterű hogy lehet nagyobb belűl mikor kívül kissebbről volt egy felkaptam a vizet hszem. Linkelem mert képek is vannak és azokon jól látszik hogy lehet. "Nincs eleje". A crossover/SUVnak meg van és nagy. Nem ritkán akkora mint egy pinpongasztal. [link]corolla nem egyterű csak a hibrid rendszere miatt meg akartam nézni. Viszont "földre ülös" ami nekem hátrány meg baromi drága volt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz tboldi #271783 üzenetére
Méretkategóriát írt.
A nagy trükk egyterűnél, hogy nincs eleje. SCross eleje 20cmel hosszabb mint Vengae. Máris megvan, hogy lehet ugyanolyan belterű+csomagterű Venga mint az SCross. Képeken jól látszik.
Kissebb trükk, hogy elég magasak de mégis padlólemez lent ott van mint egy corollanal. Itt is nyernek pár cmet. Egyterüekben szokott lenni még pár trükk pl tologatható üléssor. Nálunk pl két kisgyerek van azaz vagy baromi nagy lábhelyük van vagy ha kell akkor a hátsó üléssor előrébb tolható = nagyobb lesz a csomagtér.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Integrale #271791 üzenetére
Az egész pinpongasztal elejű SUV/Crossover dizájn.
Ültem Rioban/I20ban kb klausztrofóbiás rémálom Vengahoz képest. Mivel ez szubjektív talán többet mond, hogy a csomagtartója több mint 100literrel kissebb. Igen ugyanaz a platform.
De amiben még nemrég ültem és ütött az a Corsa és Meriva. Pedig ugyanaz a platform.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz radi8tor #271930 üzenetére
Aki 50 helyett 100al megy ott el kell venni a jogsit. Aki meg 130+al attól az autót is.
Mindezt rendszeres méréssel kombinálva.A mai nap gyorshajtása mondjuk csak 118km/hval ment. Rollerrel. [link]
Mondjuk a darwin díj fő várományosa az ez. 120km/hval autópályán rolleren. [link][ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Veron #271996 üzenetére
Jellemzően anyósülésnél van a cső kihuzod benyomod a csövet befúlyod. Ha sima akkol vigyázz hogy valamennyi vissza fog folyni. Ha hab akkor nem jellemző a visszafolyás.
Van amikor nem csinálták könnyen elérhetőre akkor be kell mászni autó alá. De ez is elvégezhető otthon csak kellemetlen.
Nálam bomba, 1h+os ozonos tisztítást kiröhögte a gomba/baci max gynegűlt a szag pár hétre viszont az első flakon légkondi tisztító után megszűnt a gond.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #272007 üzenetére
Ez legalább megvan 10perc alatt és nem kerül pénzbe.
De ha már nekiállsz lehet érdemes venni egy doboz sima légkondi tisztítót amin van cső ~2.000Ft és befújni a csövön. Rámegy párologtatóra de nem párolog el mint a hab hanem kifolyik és kifele jövet ki is tisztíja a csövet.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Vismajor01 #272010 üzenetére
Első körben az őrült/felelőtleneket kellene megfogni és nem akik 50 helyett 65el mennek, vagy 30 helyett 43al
Az pedig fixen őrült/felelőtlen aki árpád hídon 130+al megy. Az egész mennyire lefossákat meg jól jellemzi, hogy pár napra rá ugyanott 130-150+al közlekednek.
És had ne mondjam mennyit ér, mennyire visszatartó egy AMG tulajnak az ha kap egy 400.000Fts csekket. Befizeti megrántja a vállát és még aznap folytatja az ámokfutást.más: Elég érdekes de felénk 50km/h van de ha nem tartod a 60km/ht akkor bukod a zöldhullámot
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Jégesőre riasztást használ valaki?
Nálam kettes kocsi kint áll de ha jön jégeső be tudom rakni teremgarázsba állt a teremgarázs fele üres sok hely tartósan.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Szilikonos ablaktörlőre valakinek van javaslata?
Yaris megy évi 3.000kmet napon áll unom, hogy ~évente megeszi a nap az ablaktörlőt vennék szilikonost az állítólag sokkal jobban bírja mint a gumi jellegű/alapúak.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Pfiucska #273082 üzenetére
Én olajnál... anno utánaszámoltam kia márkaszervíznél alapanyagoknál ~400%os haszonkulcsal dolgoznak. kb amit megvesz 5.000Ftért azt eladja 20.000Ft+ért.
A rezsióradíj 20.000Ft. Egy jobb autószerelő keres felénk brutto 470Kt. 470K/135h = 3.400Ft azaz a 20.000Ftból megkap 3.400Ftt. Azért számoltam csak havi 135óra munkával 177h helyett mert néha van üresjárat vagy szabi. ÉS akkor had ne mondja, hogy kiszámláznak 1.5ht egy kötelező szervízre (olaj+légszürő) ami nekem úgy hogy lassan csinálok mindent mondjuk 0.8h. Igazából 40.000Ft+ a rezsióradíjuk.
Persze tudom én drága az áram.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Peter.70 #273114 üzenetére
kia topikban anno ki lett tárgyalva de neten is rá lehet akadni.
Röviden: Erős gondok vannak a Kia/Hyundai DCTvel. MEg a Hyundai/Kia garihoz való hozzáállásával is.@kisza25 az mennyi óradíjban? Márkaszervíz 20K alatt már sztem nincs.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Vismajor01 #273177 üzenetére
Én ~5éve kb kifogtam egy originál régi ikaruszt a Pécs-Szfvár vonalon, tippre simán volt 25+éves. Jött az eső tetőn... beesett. Volt mellettem ülőnél esernyő kinyitotta azon kopogott.
Egész szürreális... kár nincs róla fotóm.Meg volt egy detto 20éves emeletes ami napi szinten járt a Pécs-Szfvár-Győrt. Abalakait brutál rázta a motor végül ne essen ki elé !szögeztek! egy falécet. De mivel ott is brutál volt a pára az begombásodott ilyen cmes gomba nött ki. És nem tisztították meg, szedték le.
Külföldi darab volt beszélgettem soförrel amikor megvették külföldről használtan már akkor benne volt a milliókm.Legújabb kedvenc a máv BP-Pécs IC. A légkondi nem ment ablakot nyitni nem lehet. Olyan 40C volt a három órás út alatt.
@focisv: Balaton, Magyarország nagyon sok éve nem versenyképes idegenforgalom ár/érték vonalon. Mi kb azért járunk balcsira mert fél óra alatt placcsanni tudnak gyerekek amúgy mindig külföld mert vagy olcsobb vagy uannyiért sokkal többet ad.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Kicsit félrevezetőnek érzem.
A ballonos gumi + "magyar" útviszonyora összerakott futomú kombója = baromira nem lesz sportos... szar lesz jávorszarvas teszten. Viszont olcsó a gumi, sok kmet bír, a kátyút is bírja. El kell dönteni melyik kell. Az eredménye meg annyira azért nem szar.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
"Itt is inkább a társasházaknál lesz gond. Az elsőről még csak kidobod a lengőkáblet de aki fentebb laknak azokkal mi lesz?!"
Nálunk a kilógatós nem menne viszont nem látom mi akadálya lenne kábelnek a teremgarázsban.
Persze a legideálisabb a családi házas vonal saját napelemmel. Édesanyánál van még mindig kocsit nézek neki és azt számolgatom, hogy nem is drága az elektromos mert ~ingyen lenne az üzemanyag.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz cappa72 #273842 üzenetére
Szolgáltatóknak a süröbben lakott területek komoly biznisz lesz és ha érdekeltek kiépül az hiss huss.
Inkább egy amíg nincs elektromos autó addig nem építik ki mert nem hozza vissza de amíg nem építik ki addig nem vesznek elektromos autó mert nem tudják tölteni 22es csapdáját látok panel vonalon.
Én MOon spec a termelést nagyobb gondnak látom. Anno láttam egy számolást mennyi plusz áramtermelés kellene ha meg akarjuk szüntetni a ~30%os áramimportunket + minden autó elektromos lenne és fűtésre hőszivatyú. Emlékeim szerint még kelene +3db Paks.
qru: adót a 230kws havi fogyival részben megoldották.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #273856 üzenetére
Hogyhogy mi az értelme?
Ha kvázi co2 mentes az áramtermelésünk van akkor az elektromos autót kvázi co2 mentesenen állítottuk elő. (Ilyen esetben a jelenlegi ICEket is kvázi co2 mentesen állítanánk elő.)
Ha ezek után co2 mentes áramból tankoljuk akkor a használata miatt sincs co2 kibocsátás.
Ha co2 mentes az áramtermelés akkor az újrafeldolgozás co2 "kibocsátása" is kvázi 0/elhanyagolható lesz.Olyan nagy választási lehetőségünk nincs. A permafrosztban annyi metán van ami egyenértékű ~3000ppm co2 üvegházhatásának. Meg rengeteg CO2 is. Már most ~+1.5Cnél elkezdett olvadni a permafroszt. +2-3C globális emelkedésnél ami permafrostnál inkább +5C ez eléri azt a szintet ahol létrejön egy öngerjesztő folyamat ami megfut. A kiolvadó metán/co2 miatt mégmelegebb lesz ami miatt mégtöbb metán/co2 olvad ki. Csak tippelni tudunk mennyivel is emelkedne meg a globális átlaghőmérséklet egy ilyen esetben ~15-20Cvel. AMOC leállna , antarktisz lelvadna. Egy +60-80méternél meg nem csak a víz menti városok kerülnének víz alá hanem Párizs, Berlin, Peking, Mumbai... is. És Berlin, Párizs nagyon nincs oceánparton.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #273888 üzenetére
pl +3-4db Paksal CO2 mentessé lehetne tenni amblokk a komplett magyar áramtermelést/fogyasztást úgy hogy még az autók is villanyosak?
Én ezt az egész problémát anyaginak látom. Mivel a katasztrófa csak maaajd lesz az embereket annyira nem érdekli, hogy Berlint elönti a víz maaajd. De akar új autót meg nyaralni és nem két hetet hanem 3at. A politikust mégannyira sem mert 4-8-12évben gondolkodik.
btw most számolgatok napelemmel évi 15-20kkmel az elektromos autó jobban megéri mint egy ICE.btw ezt a hszem is HOból irom.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #273900 üzenetére
Nem nekem lenne hanem édesanyának.
Még csak most merült fel a lehetőség nincs végigszámolva de innen indultam ki
[link]
Vannak gondjaim a cikkel viszont 70Ft/kwhval számolt és úgy jön ki kvázi 0ra a PHEV előnye viszont édesanyánál picit túlméretezett napelem van.Még rágom a témát amennyibe kerül nem lenne sokkal drágább egy modell 3
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #273899 üzenetére
Ha ennyire buták vagyunk akkor jön az armagerdon. Ez van.
Én nem látom, hogy az átállás nagyon megnyomna bármit. Értem én +1paks felépítése CO2 kibocsátással jár... de utána 60+évig ~co2 mentes az áramtermelés. Ha nem huzzuk fel Paksot akkor viszont építeni kéne még +2.5-3db Mátrát aminek az építése ugyanúgy co2 kibocstással jár utána viszont nagyon nem CO2 mentesen termel 60évig.
A 20+éves autókat amiket amúgy is le kéne cserélni váltja ki az elektromos.
Nem csak az autóknál indult meg az átállás. pl 2030tól gázkazánok is viszlát.
Nem csak Europában indult meg a nagy átállás. pl kína elektromos autó vonalon elörébb tart mint az EU, a co2mentes áramtermelésük is fut fel 2060ra vállalták, hgy co2 mentessé teszik az áramtermelésüket. Meglátjuk. USAban is beindult az átállás 2007hez képest a CO2 kibocsátásuk már csökkent ~20%ot.
És hamár ontopic is legyen:
-Az EU mellett a világ legtöbbet eladott autója a modell y.
-Azt számolgatom, hogy napelem mellett jobban megéri az elektromos (vagy phev) mint egy sima ICE.
-Ahogy felfut az akumlátor termelés az elöbbi mégmarkáénsabb lesz. Az aku árak esnek és a legnagyobb költség egy elektromos autónál az aku. A peak oil meg amúgy is eljön 20-40éves távon szóval ebből a szempontból sincs más mint át kell állni.De ettől függetlenül összességében amit mondasz szerintem reális. Globálisan ami most látható az alapján jönni fog az armagerdon. Csak max késöbb.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz simonjoe #273909 üzenetére
Repülő hajtóműveket már tesztelik bio/szintetikus vonalra. Közben ~2035re elkészül az új gen pl CFM rise. Ha a szintetikus/bio vonal beválik működőképes akkor itt megáll a dolog ha nem akkor vagy hidrogén vagy elektromos vagy... egyértelműen megoldható a dolog.
Hajó vonalon fogalmam sincs de ha repülő vonalon meg tudják oldani akkor ahoz képest a hajó vonal nem tűnik agysebészetnek.
@brumi1024 "A tarsashaz konnyebb, par eve kotelezo a garazs, orat kell rakni"
Nálunk most az a gond, hogy ~200as teremgarázsban van 16db töltő PHEV, elektromos szaporodik és kellene minden batonoszlopra. De ez mire közgyülésen átmegy....szerk: kiszáltam egy időre a témából mert dolgozni kell így HOban is....
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
btw hamár customer care... én ugye kocsi nézőbe vagyok édesanyának Lexus is fent volt a listán. Ha nagyon megtetszik neki belefér a 16-18misi.
3* írtam a Lexus Budának itt. [link]Kaptam tőlük automatikus levelet, hogy "Munkatársaink hamarosan megkeresik a megadott elérhetőségek egyikén."
De nem sikerült nekem se írniuk se visszahívniuk.
No de sebaj fel is hívtam őket. Megadtam az elérhetőségem. Mondjuk úgy nem segített.
Nem gyenge. Be is írok most mapsba egy véleményt...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz simonjoe #274130 üzenetére
Pedig eléggé kognitív disszonaciának tűnik....
másik hszedhez annyit, hogy szerintem ez olyan, hogy amíg nem csináltad nem tudod. pl Milyen tanítgatni akár az első lépésre aztán belerángatni a hobbidba amit aztán közösen csináltok. Milyen a 3-4-5éves gyerekeddel kedvenc zenéidre bulizni, átélni ezt a csodálatos világot amiben élünk. Milyen szeretni, támogatni és ez nagyon más mint ahogy édesanyád, feleséged... szereted. Persze zene vonal miatt kereshettem neki zenetanárt (gitár/zongora), hurcolhatom szolfés/zongorára ami után mindig beülünk sütizni és dumálunk és most szeptemberben már fixen vennem kell neki egy kalapácsmechanikás digit zongorát. Nem lesz olcsó és azt költhettem volna magamra is... De mire? Nem adna ennyit se a linkelt 650 se ha 5*os hotelbe mennénk airbnb helyett, se új iphone, se 65ös helyett 83as oled tv, se Mauritius Karphatos helyett. Főleg hogy ha vmelyik bekattanna meglépném. Volt már olyan pl Genelec hangfalból van olyan 2milliónyi itthon. Elég sokat ad zene vonalon.
visszakanyarodva szöröscica 49hét hszéhez kiszaval értek egyet. Főleg ha nem jó a munkahely szörnyű tud lenni a be munkahelyre 8(9h)bent aztán haza dolog. Jól gyerekezni, boldogan megéllni is büdös nehéz így. Ki kell találni vmit, hogy work life ballance meglegyen. Persze könnyű mondani... de muszáj.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #274389 üzenetére
toyotanal is nagyon illetve tovább szaladnak az árak. Új CHRnek most jött ki az árlistája. Műszakilag ránézésre ~1:1ben a régi csak kapott egy új dízájnt viszont az ára nem kicst felment.
Lexusnál UXból még régi van régi áron a 2.0as lexus prestige konkrétan listaár szerint olcsobb 1misivel mint az új CHR 2.0 (13.5 vs 14.5misi) Vicc.Konkurenciával összevetve pedig ár/értékben mégrosszabb a helyzet. Megvan a Toyota vonal nálunk de ez így bukó...
Hondanal meg teljesen elgurult a pirula árazásban. Masszívan vissza fog esni az értékesítésük és itt nem MOra gondolok.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Tom1939 #274398 üzenetére
yaris, cross eus gyártás, az elöbb említett chr meg Török 0 vámmal. Emlékeim szerint Honda Jazz is török 0 vámmal.
amúgy se okolnám a vámokat a Európai Unió–Japán szabadkereskedelmi megállapodás óta. A japán gépkocsik 10%-os vámját hét év alatt kell csökkenteni.
Közben az elöbb említett CHR fapad 12.5ről indul. A legmagasabb felszereltségű Renault Capture RS Line meg 11.6 misi. Hát őőő.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Amikor 4éve kocsit vettem már akkor is SX4 Scross 4.5misi, Kia Venga 4.5 Misi, Honda Jazz 8misi. Hát őőő nem rúgtak labdába.
Evvel az árazással nagy veszteség nem lesz ha kivonulnak.
Európai Unió–Japán szabadkereskedelmi megállapodás óta meg a vámokat nem lehet okolni.@tboldi civic volt török...
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz szőröscica #274480 üzenetére
Én biztos "szabadidőt" vennék... de ha nem akarsz gyereket meg megmarad minden hónapban 900k akár meg is veheted.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MunezXBK #274613 üzenetére
Tudok idősebb körzetet ahol a delta 3-4hónapja alatt 8-10* szerese volt a halálozás a megszokottnak. Volt család ahol 4 nagyszülőből maradt egy.
Delta ellen pfizer se volt 100% simán elkaptad vele csak avval nehéz volt meghalni.nedudki:
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kenwood #274631 üzenetére
hypermileges vonalon ha fékezni kell rengeteg a motorfék. De ettől még nem halottam olyanról, hogy szinkron vagy bármi széthullott volna. Meg nincs hude nagy lassulás tőle. Ellenben pörög a motorban robbanás nélkül az olaj.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Dare2Live
nagyúr
válasz MC Pite #274721 üzenetére
"Azért a hipermillerek sem akarják a technikát sem szétküldeni (a nagyja)."
Fabia. Manualnal én már elméletben se értem mért küldenék szét vele a technikát. Ez szerintem valami urban legend.
Gyakorlatban meg yaris vonalon vmennyire képben voltam hypermilages vonallal ott 500.000-700.000kmes yarisok voltak úgy hogy váltóhoz, motorhoz még nem kellett hozzányúlni.
Tény nem hypermilages vonalnál se volt ritka uez.
(Valahol nagyon szomorú, hogy 2023ban nem tudok olyan toyota motorrol ami ezt tudná. Ja és a hypermilages yaris vonal 90%ban 998ccm 1szfe)don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Alusky #274806 üzenetére
Hozzáérés nélkül is megoldható. Aki ilyen szinten közveszélyes ott pl autó elvesz, jogsi elvesz meg egy Finn, Svájci büntetés tetszőleges kombója.
1hónapon belűl rend lenne.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz radi8tor #275378 üzenetére
Az durva. Barátomnak a Michelin CC 5 év 90.000km után lett hajtottan 4mm. Rakás nyári ennél jóval gyorsabban elkopik.
Tegnap megnéztem a 16éves yaris alját egész rendben van kivéve ezt. [link]
Vastag még az anyag rendesen, csavarhuzó tesztet is bírta lepucoltam maszkoltam és lefújtam üregvédővel. Félévig rajta marad de jövőre ezt a részt meg kell csinálnom ha 6+évig használni akarom. Száradási időket ráhagyva lesz az 3-4nap.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Diablo 3
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Ingatlanos topic!
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen