Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
iceQ!
addikt
válasz simonjoe #216899 üzenetére
Nem mérem, tapogatom. Gondolom, hogy ha nem meleg, fesz sincs rajta. Illetve mind két oldalon vatta új tükörlapok vannak.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #216893 üzenetére
Jo az, Bubi sokkal torkosabb es meg csak nem is megy.
#nincsbennetarcsi
-
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #216893 üzenetére
Én 140 körül mentem, óra szerint. Bőven hangos, 150 körül halk.
-
iceQ!
addikt
válasz focvis #216890 üzenetére
Ez maradt max. Másra nem tudok én se gondolni. Egyszer bekapcsol, egyszer nem.
Qru
Akkor az miért van hogy hol bekapcsol, hol nem?
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
tboldi
nagyúr
szerk.: A Lancián nincs is matrinya, hogy legális keretek között teszteljem.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz Petyyyyy #216879 üzenetére
Megnézem. Amúgy most jöttem haza, egyik oldal sem kapcsolt be... Érdekes.
Akksi jó, alap az 12.75V, járó motornál pedig 14.18V.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz focvis #216877 üzenetére
Kapcsoló volt cserélve. Időzítőt ismerem, de reggeli első indítás után sem kapcsol be.
Akksit nem néztem még. Álló helyzetben mennyit kell mérjek az akkunál?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Egyed egy B6 Passat, inkább ideírok mint a saját topikjába, mivel a probléma "univerzális".
Tükörfütés problémák. Jött a hideg, szerettem volna használni, de nem mindig kapcsolt be. Elsőnek a két tükör lapra gyanakodtam, de volt mikor elindult, így ezt ki is zártam. Aztán nem indult el csak a jobb oldali. Tükörkapcsolót is kicseréltem, hátha az a probléma. Nem segített rajta és elvittem egy autovillamosságihoz. Azt mondta a két tükörlap lesz a probléma, mivel a fűtés bekapcsol, addig meg ameddig kell, majd kikapcsol. Bal oldal szinte hideg volt, a jobb oldalinál pedig egy ponton volt a meleg. Vettem gyorsan két lapot, ma reggel ki is cseréltem, első indításnál háááát langyosak voltak a tükrök. Rá 1órára elmentem a boltba, be is kapcsoltam hogy működik -e, de nem. Jég hidegek voltak a tükrök. Kábelszakadás lenne? Neha amúgy megy, 10-ből 1x ha bekapcsol, akkor sem melegíti fel annyira tükröt mint kellene (szerintem).
Ki mire tippel?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
kisza25
félisten
válasz MasterMark #216872 üzenetére
Azért a vidéken ezek a kis utcai harcosok futnak zömében.
Meg ott vannak a melós mikrobuszok.
A céges dobozosok.
A "tehetősebb nyuggerek vitara/s crossal rohangálnak.
Sok a földművelésel foglalkozó pickupal. (Sok itt a borász)
Aztán van pár márka amiből csak pár szaladgál.
Aki ezektől jobb autóval fut, azok a túristák és az a pár tehetősebb ember akinek bejött az életAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #216872 üzenetére
Yep, 1248 ccm-es, 4 hengeres, 16 szelepes common rail dízel változó geometriás turbóval és még gyárilag részecskeszűrő nélkül. 90 ló és 200 Nm.
Korábban írtam már, hogy a 194 centim ellenére van egy megmagyarázhatatlan vonzalmam az olyan járművek iránt, amikben nem férek el. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #216836 üzenetére
Kipróbáltam a másik appal, azzal se megy. Az elm327 csatlakozik a telefonhoz, de az apphoz már nem (a Carista szerint nem jó az elm327). Nem kizárt, hogy 2 db elm327-em van, és a másik a jó, ami valahol otthon található. Vagy simán bénázok.
Gondoltam megyek egy kört, hátha megjavult magától. De nem, félig melegen bedadogott 2x egymás után, utána semmi. A hiba fennáll, a check engine világít. Most kivettem a boxot, a kábelezését nem. 7000-ig elforog, megy normálisan. Kíváncsi vagyok mit ír majd a VCDS.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Vismajor01 #216849 üzenetére
Az enyémet a Honda topik összefoglalójában találod meg.
Amúgy a családi flotta:
- 2004-es Suzuki WagonR+ 1.3 GLX
- 2006-os Honda Jazz 1.4 LS
- 2007-es Lancia Ypsilon Platino 1.3 Multijet2 (vagy inkább 1,5?) japán szopóbenzin és 1 digódízel.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Lassan kezdem kellemetlenül érezin magam hogy még nem tankoltam ez alatt a nagy árfagyasztás alatt
Az autóban még mindig van vagy 100-150km nyál, nem érzem szükségét rátankolni. Majd akkor nézek egy vépávert ócsóéA töltő mizéria katasztrófa, egységes szabályozás kéne, mert ez, amint joamilestoné leírt ez...
A BMW-k akkuja még sajnos tényleg kicsi, nem ajánlom nyugodt szívvel, mert tényleg csak 30km körül van benne, az nem sok.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
szőröscica
addikt
válasz CactuS #216865 üzenetére
Pontosan. az uj plugin C mercinek nagy akkuja van, szoval a Bp koruli teendoimet itthoni toltessel kenyelmesen megoldanam, a hosszu utakra pedig maradna a benzin (vagy nekem akar a gazolaj is johetne). Pont mint most az Amperaval. Nagyon nezegetem a 330e-ket, de tul kicsi az elektromos hatotav, par ev mulva inkabb a C lehet realis alternativa.
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #216862 üzenetére
A Tesla Supercharger halozat zsenialis. Mukodik, gyors, nincsenek kompatibilitasi problemak es kenyelmes. Ilyen aprosagok, hogy az autok toltocsaltakozojat ugy alakitottak ki, hogy nem az auton pihen a nehez esetlegesen poros/koszos toltokabel, illetve effektive eler a kabel az autoig. Schmee videoit nezve a Taycannal pl minden tolteskor centizni kell, hogy elerjen a toltokabel az idiota helyre rakott csatlakozohoz. Illetve multkor lattam egy norveg kepet, ahol egy etron 2 toltohelyet foglalt el a megnyitott Superchargerekbol, mert igy tudott csak odaallni.
En inkabb ugy kerdeznem, hogy miert alternativaja a c merci a teslanak, ha a toltohalozat problemassagat kellene megoldani?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Vismajor01 #216849 üzenetére
Mintha régebben lett volna, de lehet az valamelyik márkatopik volt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
bandus
veterán
válasz szőröscica #216854 üzenetére
Miben kulonbozik a tesla es a c merci?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #216858 üzenetére
+1, Hollandiaban mar tavaly is ilyesmi volt, nem kellett sokat keresgelni a toltoket. Csak a szallasnal pont nem volt megfelelo appom/kartyam...
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz szőröscica #216854 üzenetére
Kellene hozzá egy multi kártya, ha más nem, vagy szimplán bankkártya...
vagy kellene csinálni egy gyűjtő appot.
Ötlet levédve[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #216856 üzenetére
En ettol nem tartok. Szerintem egyreszt a nyilvanos parkolokban es aruhazaknal torvenyileg egyre tobb oszlopot kell majd telepiteni, es akkor az emberek mig intezik a dolgaikat, boven elegendo aramot tudnak vetelezni. A masik dolog pedig, hogy nem kell brutal toltesi teljesitmeny a lakotelepekre, ha 16 amperes kiallasokat (akar csak villasdugoval) csinalnak a lampaoszlopokbol, mar az tokeletes lenne. Ha jol tudom, nyugati orszagokban mar van is ilyen.
-
veterán
válasz szőröscica #216854 üzenetére
Hallottam egy német kormányzati kezdeményezésről, kapnak pénzt a szolgáltatók a töltőhálózatuk fejlesztésére, cserébe többek közt lehetőséget kell biztosítaniuk a kártyás fizetésre.
Ettől függetlenül, nem tudom, hogy a nagy lakótelepeken miként lesz megoldva a majdan elterjedő elektromos autók töltése.
-
szőröscica
addikt
Napirinya - firstworldproblem
Megyunk este a soroksari ikeaba. Lattam a multkor, hogy telepitettek uj toltoket, gyorsan megneztem a Plugsharen, hogy mukodnek-e mar. Hat bakker, ezekhez is egy app kell mar. Ebben a kicsi orszagban nincs annyi elektromos auto szinte, ahany app kell a telefonra - persze meg csak nem is atjarhatok.
Csak az en telefonomon van:
-echarge az elmu oszlopokhoz
-mobiliti
-mol plugee
-eon
-teapontEs akkor johet a parkl az ikeahoz.
De kene meg a pennyhez, a lidlhoz, az ionityhez, es meg ki tudja mihez.Isten latja a lelkem, en szivesen fizetek az aramert, inkabb fizetnek mint hogy az appekkel kelljen szarakodni, ez egyszeruen nevetseges es fenntarthatatlan, nem fognak az emberek ezzel szenvedni. Kerek egy kartyaolvasot vagy egy tokent, ami mindenhez jo es perkalok.
Ezek mindig azt erositik meg bennem, hogy Tesla kell. Vagy egy uj nagy akkus plugin c merci. -
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #216837 üzenetére
Nekem is odavert a fogyinak, hogy volt egy temposabb szakasz. Ez ilyen.
#nincsbennetarcsi
-
mandleee
tag
válasz szőröscica #216843 üzenetére
Szerencsém hogy volt a második helyen, mert mehettem volna a többi shell kútra. *sarfacsm off*
Nyilván nem rohantam tankolni, amikor fix áras lett a benya, mert csak azért nem indítok kocsit, hogy tankoljak occsóért. Bármilyen meglepő, nekem ezek nem "kitérők voltak". Három fix helyem van ahol tankolok bp-n belül, ezek benne vannak, mert érinti az útvonalamat minimális kitérővel. Bár néha csekkolom holtankoljak-on, merre tervezzem a tankolást, mert változatos az árazásuk.Másrészt azért kerül prémium bele, mert nem napi használatban van, van hogy 2 hetet is áll a kocsi, másrészt ugyanannyiba kerül jelen pillanatban, három ha drágább lenne, akkor is azt kapná. Tankolhatnék az Auchannál is, de pont nem fogok azért több mint 20km-t autózni, mert olcsóbb, mert pont hogy semmi értelme nincsen, se időben, se spórolásban.
@focvis: Az újabb autókban úgy látszik ez lett a divat, hogy nem cserélhető külön.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz Pfiucska #216845 üzenetére
Hat ne csodalkozz :D azert az enyem 2.4 dizel.
Igazából fogalmam sincs hany kilometerre irja az 5.2-t, nem irja. Teletankolas nem resetelte, toyotanal igen.
Amugy VAG topik mintajara nem akarunk egy kinek milyen autoja van listat az összefoglalóba? Sajnos en nem reg vagyok itt es par emberen kivul fogalmam sincs milyen autotok van
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #216837 üzenetére
Kis benzines nem pályára való. Nyáron nagy melegben bejárkáltuk az ország több pontját pályán javarészt. Klímával persze, hát akkor jött össze minden idők legnagyobb fogyasztása. 8.3-5. Na meg a 17es felni is besegített valszeg. Attól a nagy bódétól nem olyan sok az.
-
veterán
válasz kisza25 #216839 üzenetére
Gyárilag lefojtott a motor, a boxszal jobban megindul 2000-nél (-> kuplung), illetve fent is lelkesebb. Jó ha van tartalék, 🤗 momentán alacsony fordulatszámon a kuplungnak túl sok is.
A pályanap nem vonz különösebben, meg oda feltételezem, más jellegű autó való, az ültetett futómű többet számít a erőnél, utóbbival csak elkaparna egy szűk kanyarban. -
Pfiucska
aktív tag
válasz Vismajor01 #216842 üzenetére
Nem reg toltam en is baja bp-t az 1.4 szivoval, az 5.5 lett (kar, hogy az atlagtempom az a tiednek a fele korul lehetett)
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
bandus
veterán
válasz szőröscica #216843 üzenetére
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
szőröscica
addikt
válasz mandleee #216840 üzenetére
Hu, en is mindig kiterot teszek, hogy premium arammal tankoljak. Ugy erzem, hogy a Mobiliti toltokon jobb az aram, kevesebbet fogyaszt es jobban megy a kocsi mint az otthoni arammal. Meg mintha finomabban, halkabban is jarna a motor, de lehet ezt mar csak bebeszelem magamnak.
-
Vismajor01
addikt
válasz grizlisandor #216837 üzenetére
Nekem atlagfogyi nemtudom hany kilometerre 5.1rol 5.3ra kúszott fel egy baja-bp 180-190 kmh utan.
Azota 3 napja csak árammal jarok de megcsqk 5.2 :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
grizlisandor
veterán
A fogyi jobban aggasztott, mert 8.5 fogyit produkált, 260 km autópálya+főútra.
Vegyesbe is pont ennyit fogyaszt.
De a Spiritmonitor emlékszik a 600 km főutas utazásomra, ahol 7 liter se volt az átlag fogyi. Úgy néz ki, hogy a pályázás megdobja a fogyasztást rendesen.(#216818) focvis:
Majd nyáron száraz időben megnézem megint, ha lesz merszem hozzá.(#216821) Qru:
Ne szórakozz már, én még az ablakmosófolyadékot is ioncserélt vagy desztillált vízzel hígítom. -
nagyúr
válasz focvis #216822 üzenetére
Én imádtam ezt az élményt, biztos emlékeztek rá
Csodálom, hogy faternál nem jött elő a mergánál semmi hiba ezzel kapcs, mondjuk neki a box baromira bevállt, fura is, hogy a V6-osba nem tetetett még.
A minap féklámpa kapcsoló hibája volt, vitte magával az ESP-t, rögzítőféket, minden kutyaf*szát. 20 perc alatt megcsinálták. Azt mondta anno a Ladánál maga cserélte[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
A trutyi lenne a legegyszerűbb.
Jó ám az a box*... ha ésszel terhelem a kuplungot, akkor nem csúszik meg. Nem szabad hirtelen padlózni alacsony fordulaton, magas sebességfokozatban.
Rátankolok Zegen, benne hagyok mindent, így indulok vasárnap haza. Ha nem tűnik el magától a check engine, akkor félúton kiveszem a boxot. De az esetlegesen beázó vezetékhez rbalint88 kell majd.Pucolós tippet is köszönöm!
* Az a baj, ha kiveszem végleg a boxot vezetékestől, akkor majd csipszet akarok (150), meg akkor már nagyturbót (200+100 szerelés), meg nagykuplungot (optimista 150). Az 600 + optimizmus - senki nem fizeti meg eladáskor, inkább értékcsökkentő. Igaz tippre 350-380 ló.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #216826 üzenetére
Ha kiszedem a boxot, attól még bent marad az esetlegesen beázó vezetékelés, azt is ki kell szedni ha ez a baj. (csak rbalint88 karja éri el az IC alján lévőt) Ezért ezt hagyom a végére, cumi meló.
Szívesen! Korábban a Piston appal működött az elm327, még másik autón. A Bluetooth látja, de nem csatolja az app. Korábban is játszani kellett vele.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #216822 üzenetére
Box csati beázás tippre szavaznék
Dell E5430 (beépített bluetooth) és Store-ból leszedett "Car Scanner ELM OBD2" (0vZ) működött a Fiatnál, pár autóra csatlakoztatás kellett talán, mire bt-n keresztül hajlandó volt kommunikálni. Lengyelországban, random benzinkútnál megaludva nézegettem, hogy viselkedik a technika mégegyszer köszi a lehetőséget![ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #216822 üzenetére
Tudom, hogy elvileg hátra kell a jobb gumi de nekem is elöl van a jobb. Ott nagyobb a súly és oda terhel fékezéskor is. A farát meg nem dobja mert van esp és az awd+benzintank miatt hátul is van érdemi súly.
Szvsz a táltos kimostt vmi mutrát. Vissza gondolva lehet nekem is attól tolt chcenginet a Bubit és nem azért mert romlott volt a Shell-es nafta.
További teendők: vedd le a boxot (kuplung csúszás után én amúgy sem erőltetném). Plusz ha ráérsz a légtömegmértő pucold meg (acetonmentes féktisztítóval).#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz focvis #216818 üzenetére
Én meg check engine-nel barátkozom. Jöttem Zegre, téli gumi, eső, sötét, kulturált tempó.
Többször szidtam korábban a Sottozero 3-at milyen hangos, most vagy én kezdek süketülni, vagy vizes aszfalton elcsöndesedik, a lényeg, nem volt zavaró hangja. Pedig nem cseréltem meg a tengelyek közt a kerekeket a múlt tél óta, elől hagytam az erősebbeket (így van jól, punktum).Már az autópálya vége felé járok, épp kikormolós üzem 180 környéke, mintha egy pillanatra megtorpant volna, semmi para, a boxszal előfordult már máskor is. Lejövök az M7-ről 1 km és bedadog, WTF, kuplung kinyom szépen felpörög a motor, de aztán újra dadog, még 2x.. begurultam Szentgyörgyre, megállok cigi. Újraindul simán, de 100 méter múlva dadog, majd le is áll (WTFx10).
Lehúzódok, újraindul, a check engine azóta világít. De legalább megy az autó, eljutottam vele Zegre. Próbálgattam, simán forog 6000 fölé, vészüzemmódban lehet, valamivel gyengébb, nem vészesen.
Indításkor kiírja: "Hiba: start-stop" - ez nem túl informatív, sőt lázba se hoz.Tipp:
1. Kimosott valami trutyit a Vpower (87 K km van benne, sok trutyi nem lehet).
2. Koszos volt a Vpower.
3. Csak a puruttyát szereti.
4. Beázott a tuningbox egyik vezetéke.
5. Szaraxik a légtömegmérő.Ötlet szintjén hogy látjátok?
Otthon van a VCDS, vasárnap este tudom megnézni. Sajnos nem sikerült működésre bírnom az ELM327-et, holnap még próbálom kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz grizlisandor #216812 üzenetére
190-et simán kinézek belőle.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #216814 üzenetére
Sietnem kellett (idore mentem videkre) en is toltottem ra picit.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
grizlisandor
veterán
válasz Puma K #216807 üzenetére
Az tulajdonság, céges Dokker-ekben is le van szakadva mindben.
Más:
Tegnap nem a szokásos főutas útvonalon mentem haza, hanem alsóbbrendű úton, nem véletlenül van kint a vadveszélyt tábla. Bambi kinézett az út széléről a sötétben.Helyi OMV-n volt még táltos 95.
Ma meghajtottam Pirost, megnéztem volna mi a vége a
német autópályán, esett az eső, 160 km/óránál tovább nem mertem nyomni neki, itt már 5k fordulat volt. Szép 4 hengeres motorhangot, felváltotta valami tök más hang, para volt. Ráadás teljesen más rezgés érkezett a motortér felől, nem volt merszem így közlekedni tartósan vele. -
Puma K
nagyúr
válasz stickermajom #216797 üzenetére
Ismerősnek az új Dacia Lodgy-nál pár hónap használat után nyáron jött le az anyós oldali ajtónál valami gumi ami a vizet vezette el... úgy kellett visszaragasztanunk
De a sofőr oldalon is lifegett ugyan az a gumi.... így azt bármiféle adott gumi elem sérülése nélkül lehúztuk majd újra ragasztottuk...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Petyyyyy
addikt
válasz focvis #216803 üzenetére
Ebben a kanyarban csak rongyokat veszünk.
Az általad keresett elixír nem létezik, ugyanis a három feltételből csak kettőt választhatsz.
Lotus Tyre shine-ját használom, nekem megfelel. Meg kell tisztítani előtte a műanyagokat/gumit és felhordás után (két réget 10 perces szünettel) ha lehet, hagyni egy éjszakára mondjuk.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
kisza25
félisten
válasz stickermajom #216797 üzenetére
Szép lassan újra építed majd az autót😃
Alfa Romeo Giulietta Sprint
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest