Hirdetés

2024. június 10., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  iPhone topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 10:40:06

LOGOUT.hu

iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#204104) Cheesy válasza Cheesy (#204017) üzenetére


Cheesy
őstag

Ma sikerült bejutnom a helyi Telekom üzletbe (tőlük vettem weben a telefont)
Kb. 1,5 óra sorbanállás alatt már meg is győztem magam, hogy ku*ára feleslegesen pazarlom itt az időmet, elhajtanak annyival, hogy ez nem garanciás hiba, meg nem tudjuk bizonyítani, vagy esetleg hagyjam ott, elküldik 3 hétre a szervizbe ahonnan visszajön és marad ugyanolyan. Utóbbi lehetőség kiesett, mert munkához kell a telefon kvázi nélkülözhetetlen.

Amikor már külön megköszönte az ügyfeles srác, hogy kitartottam a várakozással, sokat enyhített a hangulatomon (azok az apró dolgok ugye...).
Elmondtam mi a baj és meglepve hallottam, hogy ugyanezzel a problémával már többen jelentkeztek, többségében az X, Xs, Xr tulajok. Az Apple szeptember-októberben fog kiadni erre szoftverfrissítést, mert kiderült hogy náluk van a hiba nem a szolgáltatóknál.
Még az is egyezett a többi userrel, hogy tavasszal kezdődött a roham, nekem is májustól csinálja.
Kaptam egy kinyomtatott számlát az ügyfelestől és mehetek Bp-re a "fő" iCare vagy mifene pontba. Ezt még egyelőre ki kell keresnem.
Elmondása alapján "ott rá tudnak mérni, hogy minden oké-e a frekvenciákkal", jelentsen ez bármit is, és jellemzően nem javítják, hanem cserélik a készüléket. Addig is az a feladatom, hogy készítsek teljes mentést a telefonról.
Jövő héten remélem eljutok ebbe az iAkármibe...

www.vakbelmutet.hu

Útvonal

Fórumok  »  Okostelefonok  »  iPhone topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.