Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#116951) kk831228 válasza Dr.Zoo (#116950) üzenetére


kk831228
addikt

Na azokra ránézek, az se tudtam hogy ott vannak ilyenek... :U Coolert azt már takarítottam régebben nem figyeltem...

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#116952) zsolt19900 válasza Dr.Zoo (#116950) üzenetére


zsolt19900
őstag

nekem b5-ön történt majd' 1 éve turbófelújitás, előtte küldtem Máginak logot -voltak vákuumproblémák stb stb- kb az volt az itélet, hogy olyan mint ha belelépnék egy rágóba és azt továbbhúznám :D

ez volt sajnos, igy vw szalon -mivel ott vettem, igy "gari"- ránéztek kicseréltek egy 10cm vákuumcsövet és ez a baj meg is szűnt.

következett a turbórendszer kipuccantással egybekötött kis szoft mód, amihez közben hozzácsapódott egy új turbóbelső betétele is -mivel minden oldalra lógott a tengely, amerre csak lehetett :)- nos azóta ha lehúzom pl. az alsó coolercsövet látok benne egy kis filmet, de nagyon minimális.
Amikor mindezek előtt -mondjuk első szárnypróbálgatásaim autómegvétel után- levettem a coolercsövet pl. alul, akkor csurgott belőle az olaj :)

szóval lehet, hogy sajnos nem úszható meg kisebb-nagyobb rendbetételekkel a dolog

azóta az autó ezen része jó :) igaz teszek is róla, hogy az legyen, mivel nem vezetem lustán

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#116953) zeus_2k14


zeus_2k14
senior tag

üdv.

ilyet hol tudok venni magyaroknál vagy külföldről olcsón?

(#116954) Dr.Zoo válasza zeus_2k14 (#116953) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

szia!

ebay.com

belököd a típust, esetleg a motorkódot, és annyi van, mint égen a csillag. :K

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#116955) TaaT válasza Dr.Zoo (#116954) üzenetére


TaaT
veterán

És ne feledkezzünk meg az Ali-ról sem :)

Give them hell Ukraine!

(#116956) FeniX-


FeniX-
aktív tag

Sziasztok,

a skoda felíciámmal van némi gond.
2000-es évjárat, skoda motoros, MPI injektor, 65 lóerős.

Ha bemelegszik elgyengül, nem gyorsul megfelelően ( a 65 lóhoz képest sem. :-) )
valamint sokszor ha kinyomom a kuplungot le is fullad.

A motor alapjábanvéve nem kopott, 150E van benne, nem füstöl, nem eszi az olajat, normálisan szoktam használni, ahogy egy ilyen "A -> B-be" típusú autót szokás. Kb. 3 hónapja elvittem a csömöri skoda doktorékhoz, ők - kis iróniával - egy helyes kis összegért gyertyát cseréltek benne nekem, mivel nem találtak hibakódot, legalábbis olyat, ami valami konkrét hibára utalt volna.
Összességében ez most a 3 szerelő, aki megnézte ezzel kapcsolatban az autót, és nem tudott rá senki semmit mondani, a hümmögésen meg azon kívül, hogy "ez öreg, vidd el márkaszervizbe" szövegen kívül.

Esetleg van valami tippetek, vagy, hogy mivel lenne érdemes kezdeni? Még várjunk a "Uram, vegyen 60 ezerért vezérlőegységet, mi beszereljük 30ért" résszel. ;-)

A favorit fórumról irányítottak át ide, mint injektorhoz értő rész. :-)

Üdv, Béci.

(#116957) Dr.Zoo


Dr.Zoo
senior tag

Úgynézki megvan a probléma oka, szívócső nyomás érzékelő szenzorra panaszkodik.

[ Szerkesztve ]

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#116958) momo2828 válasza TaaT (#116938) üzenetére


momo2828
tag

Nálam a 23 mm-es van, így én inkább csak a szoknyát cseréltem a gomb maradt, mert akkor még nem találtam ebben a méretben. Így nézett ki nálam: [kép]

(#116881) Morris: Igen fedik egymást, de váltó körüli box van felül.

(#116882) gergo07: Nálam nem kellett. A két csavar 2 oldalt van, az ülések felől a váltó körüli box oldalán. [kép]

(#116959) Mágus2 válasza FeniX- (#116956) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Labda szonda hibakód volt?

(#116960) TaaT válasza momo2828 (#116958) üzenetére


TaaT
veterán

Nekem lepattogzott a króm a váltógombról, meg a kézifék gombjáról is (utóbbit nem értem, elég kemény a króm, és már így vettem az autót)

Váltógombból nem akarok olyat venni mint amilyen most van, a kis gödröcskék megtelnek kosszal és nem lehet tisztán tartani. Kézifék gomb meg valszeg bontós lesz.

Give them hell Ukraine!

(#116961) tomcsi23 válasza TaaT (#116960) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez valóban érdekes, hogy "kopott" le azokról :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116962) i-sti válasza brumi1024 (#116886) üzenetére


i-sti
senior tag

"amin meglepődtem, hogy fékkel fékez"

Miért nem azzal kellene? Én ahol csak lehet tempomattal megyek. Nekem egy keveset lefaragott a fogyasztásból, és a DFP regenerációis sűrűbben kapcsol be. Mindig akkor veszem észre mikor megállok és a hűtő venti ezerrel nyomassa elől.

A fordulat üresben nem kellene megemelkedjen? Úgyan ott marad mindig.

Novum Forum Siculorum

(#116963) brumi1024 válasza i-sti (#116962) üzenetére


brumi1024
veterán

Ha nincs adaptív tempomat akkor eddig nem volt szokás a VW csoportban, szimplán csak elveszik a gázt (140-ről leugorva 100-ra tempomattal pl). Passat B6, Golf 6, Audi Q3 közül például egyik sem tette, és ezeknél ki is emelték, hogy csak az adaptív tempomathoz jár ez a feature, szemben mondjuk a BMW-vel, ahol mindegyik fékez.

DPF-re passz, benzinespárti vagyok. A Q3-on meg nem szoktam figyelni, és egyébként is ritkán tempomatozok, és azt is csak pályán (ott se mindig).

(#116964) -v- válasza brumi1024 (#116963) üzenetére


-v-
addikt

Nem értem, ha nincs adaptív tempomat persze hogy nem fékez, miért kéne?
Vagy mire gondolsz, kikapcsolod a tempomatot és fékez? :D
Vagy erős lejtőn?

[ Szerkesztve ]

(#116965) i-sti válasza brumi1024 (#116963) üzenetére


i-sti
senior tag

Ez az első tempomatos autóm. Nekem logikus volt hogy x-ról vissza veszem (x - 10)-re fékez. :B Nem tudtam hogy ez a feature most jött be.

VCDS-ben nem lehet kicsit tanítani a tempomatot hogy nagyobb lehet a "hiba tűrése"?
Pl:
-finomabban gyorsítson
-ha emelkedő jön ne egyből nyomjon egy padlót (ahol lakom sok kicsi dombocska van, mire a tempomat érzékeli hogy gond van gyorsít, mire megjön a gyorsítás nyom egy féket mivel már ereszkedem is le), ezen akarok ha lehet kicsit optimalizálni.

Novum Forum Siculorum

(#116966) TaaT válasza tomcsi23 (#116961) üzenetére


TaaT
veterán

A váltógombon nem csodálkozok, olyan puha volt a króm hogy körömmel minden erőlködés nélkül le lehetett kaparni. A kéziféket passzolom, nem tudom mit csinált vele az előző tulaj.

Give them hell Ukraine!

(#116967) -v- válasza TaaT (#116966) üzenetére


-v-
addikt

A kéziféket passzolom

Onnan nehezebb volt lekaparni ;]

(#116968) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Helló!
Golf 3 1.6 gt AEK motornál kell cserélni vízpumpát is amikor vezérműszíjat cserélünk? A boltokban a "szett" szó alatt nincs vízpumpa a csomagban, csak a görgők.

Köszönöm!

(#116969) brumi1024 válasza -v- (#116964) üzenetére


brumi1024
veterán

Erős lejtőn például, vagy épp látsz egy 100-as táblát és leviszed 100-ra akkor lefékezi magát 100-ra, nem pedig hagyja kigurulni 1x0-ről.

Ennek egyébként valszeg annyi az oka, hogy az ACC-hez is ezt a tempomatot rakják, csak bekerül előre a szenzor, ami kvázi egy külső szabályzóként jelet ad. Olcsóbbnak tűnik, mint a korábbi modult hozzáigazítani a jelenlegi rendszerhez.

[ Szerkesztve ]

(#116970) i-sti válasza joshua7 (#116887) üzenetére


i-sti
senior tag

Ment a lájk és a csillag.
Brumi1024, neked is.

Itt az enyém is.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#116971) 7600 GS válasza ReSeTer (#116968) üzenetére


7600 GS
addikt

Cseréld a vízpumpát is, nem egy örült összeg. ;)

(#116972) lenko


lenko
aktív tag

Lőttem pár képet már, 30/30 ültetéssel úgysem volt. :B

[1][/L] [L:/dl/upc/2016-04/10/118495_x2aujpr5gs0fyfdd_2_2.jpg](IMG:/dl/upc/2016-04/10/118495_x2aujpr5gs0fyfdd_2_2.thumb.jpg)[2][/L] [L:/dl/upc/2016-04/10/118495_n2o2wtqtjxyrgsdx_3_4.jpg](IMG:/dl/upc/2016-04/10/118495_n2o2wtqtjxyrgsdx_3_4.thumb.jpg)[3][/L] [L:/dl/upc/2016-04/10/118495_jhsqmenp1eivohpu_4_2.jpg](IMG:/dl/upc/2016-04/10/118495_jhsqmenp1eivohpu_4_2.thumb.jpg)[4][/L]

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#116973) TaaT válasza lenko (#116972) üzenetére


TaaT
veterán

Szép felni, télire jó lenne acél helyett. :)

Give them hell Ukraine!

(#116974) lenko válasza lenko (#116972) üzenetére


lenko
aktív tag



Az embereknek fáj az igazság!

(#116975) tomcsi23 válasza lenko (#116972) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nagytétényi Kastély? ;)
De furán mutat ez a "kibukó" szellőző. ;]

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116976) lenko válasza TaaT (#116973) üzenetére


lenko
aktív tag

Nekem a téli 16-os acél, mert kisebb nem lehet, de jól mutat ezzel a dísztárcsával.

116966 Taat: Nekem gyári bőr, a krómkarikából 1/4 rész nekem is kipergett már, kézikar még hibátlan.

tomcsi23: :K

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#116977) lenko válasza ReSeTer (#116968) üzenetére


lenko
aktív tag

Mivel külső vízpumpás így nem feltétlen kell, ha nincs hangja, nem csöpög nem kötelező, de nem 1 nagy tétel én cserélném.

Az embereknek fáj az igazság!

(#116978) lenko válasza tomcsi23 (#116975) üzenetére


lenko
aktív tag

Így felülről igen, bent ülve nem vészes, nem szeretem ha a képembe tolja a levegőt. :)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#116979) TaaT válasza lenko (#116976) üzenetére


TaaT
veterán

Dísztárcsa még rosszabbul mutat mint a natúr lemez, bár tény tisztán tartani könnyebb lenne. :)

[rvilike]: Azt körömmel nem lehetett megkezdeni nagyon kemény és vastag króm van rajta. Nem is láttam még olyat amiről lejött volna. :)

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#116980) mqm válasza TaaT (#116966) üzenetére


mqm
senior tag

Sógor a gyűrűjével koptatta szarra a SuperB váltóját.

Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html

(#116981) vendingo


vendingo
veterán

Rákérdezek itt is, hátha kapok választ:
Van egy törött, lejárt műszakis, forgalomból ideiglenesen kivont autó. Ennek az újbóli forgalomba helyeztetése egyszerű? Ugye nem kell hozzá érvényes műszaki, meg hasonlók.
Előre is köszi.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#116982) MunezXBK válasza vendingo (#116981) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Műszaki nélkül amúgy sem közlekedhet.

(#116983) vendingo válasza MunezXBK (#116982) üzenetére


vendingo
veterán

Az a szitu, hogy lenne rá vevő, de csak úgy, ha segítünk neki azzal, hogy átadás előtt visszaállítjuk a forgalomba.
Akkor érvényes műszaki vizsga nélkül nem tudjuk ezt megoldani?

Én azt hittem, hogy csak bebattyogunk a hivatalba, hogy állítsák vissza a forgalomba.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#116984) aero. válasza vendingo (#116983) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ideiglenesen kivont autó visszahelyezéséhez kell a forgalmi, rendszámtábla, befizetett igazolt kgfb, és érvényes műszaki + 2300ft.

[ Szerkesztve ]

(#116985) vendingo válasza aero. (#116984) üzenetére


vendingo
veterán

Köszi.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#116986) focvis válasza lenko (#116974) üzenetére


focvis
veterán

Jó kiállású gép. :K
Szerencsére nem "fabetétes".

Vezetőülés sincs megkopva? Ezeknél sajnos gyakran előfordul.

Szerk: 7,9-es átlag után tankoltam ma, kb. 50-50% pálya és országút, 20 km város; kulturáltan tempós közeledés.

[ Szerkesztve ]

(#116987) i-sti


i-sti
senior tag

B8-nál 2 éves vagy 30k szervíz intervallumot milyen néven kellene Resetálni?
Nem az olaj cserésről van szó.

Novum Forum Siculorum

(#116988) lenko válasza TaaT (#116979) üzenetére


lenko
aktív tag

Peremvédős télivel ok, ez a dísztárcsa meg kitakarja az egész lemezt.

Az embereknek fáj az igazság!

(#116989) lenko válasza focvis (#116986) üzenetére


lenko
aktív tag

Nem fabetétes, mert nem [GTI],mondjuk ezen kívül fogalmam sincs mi a difi.
Az v .ülés babszemnyi helyen már elvékonyodott, de még nincs szakadva.
Függ attól is ki hogy ül bele, újkorától nálam lett volna biztos ennyi sincs.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#116990) kaszaking


kaszaking
tag

Audi A4 B5 kocsiba milyen izzó kéne előre? H4 vagy H7?

(#116991) tomcsi23 válasza lenko (#116989) üzenetére


tomcsi23
veterán

Legalább rendes féked van hátul is. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116992) lenko válasza tomcsi23 (#116991) üzenetére


lenko
aktív tag

Hja 256 hűtött elől 312, 1300kg, de jól megfogja.

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#116993) MunezXBK válasza kaszaking (#116990) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Projektoros vagy sem?

(#116994) kaszaking válasza MunezXBK (#116993) üzenetére


kaszaking
tag

Ez az amiről fogalmam sincs. Esetleg nem emlékszel rá hogy milyen? :))

(#116995) MunezXBK válasza kaszaking (#116994) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ez projektoros:

Hétvégén lesz átépítve. :DD

[ Szerkesztve ]

(#116996) kaszaking válasza MunezXBK (#116995) üzenetére


kaszaking
tag

Ilyen szép sáros képen tudom csak megmutatni hogy milyen

(#116997) Qru válasza kaszaking (#116996) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez nem projektoros.

#nincsbennetarcsi

(#116998) kadam93


kadam93
csendes tag

Sziasztok!

Van egy 4-es Golfom 1.9 TDI AHF motorkódos, és ezt a hibát írta ki a hétvégén amikor rádugtam a gépet.
Van valami ötletetek, hogy pontosan mi mehetett tönkre?

Address 01: Engine
Controller: 038 906 018 J
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1810
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
31-00 - Open or Short to Ground
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+
Readiness: N/A

(#116999) kaszaking válasza Qru (#116997) üzenetére


kaszaking
tag

Akkor ebbe H4 elég vagy H7 kell?

(#117000) Qru válasza kaszaking (#116999) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

H4. A projektorosba kell H7.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.