Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kk831228
addikt
Na azokra ránézek, az se tudtam hogy ott vannak ilyenek... Coolert azt már takarítottam régebben nem figyeltem...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
zsolt19900
őstag
nekem b5-ön történt majd' 1 éve turbófelújitás, előtte küldtem Máginak logot -voltak vákuumproblémák stb stb- kb az volt az itélet, hogy olyan mint ha belelépnék egy rágóba és azt továbbhúznám
ez volt sajnos, igy vw szalon -mivel ott vettem, igy "gari"- ránéztek kicseréltek egy 10cm vákuumcsövet és ez a baj meg is szűnt.
következett a turbórendszer kipuccantással egybekötött kis szoft mód, amihez közben hozzácsapódott egy új turbóbelső betétele is -mivel minden oldalra lógott a tengely, amerre csak lehetett - nos azóta ha lehúzom pl. az alsó coolercsövet látok benne egy kis filmet, de nagyon minimális.
Amikor mindezek előtt -mondjuk első szárnypróbálgatásaim autómegvétel után- levettem a coolercsövet pl. alul, akkor csurgott belőle az olaj
szóval lehet, hogy sajnos nem úszható meg kisebb-nagyobb rendbetételekkel a dolog
azóta az autó ezen része jó igaz teszek is róla, hogy az legyen, mivel nem vezetem lustán
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
zeus_2k14
senior tag
üdv.
ilyet hol tudok venni magyaroknál vagy külföldről olcsón?
Dr.Zoo
senior tag
szia!
ebay.com
belököd a típust, esetleg a motorkódot, és annyi van, mint égen a csillag.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
TaaT
veterán
És ne feledkezzünk meg az Ali-ról sem
Give them hell Ukraine!
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
a skoda felíciámmal van némi gond.
2000-es évjárat, skoda motoros, MPI injektor, 65 lóerős.
Ha bemelegszik elgyengül, nem gyorsul megfelelően ( a 65 lóhoz képest sem. :-) )
valamint sokszor ha kinyomom a kuplungot le is fullad.
A motor alapjábanvéve nem kopott, 150E van benne, nem füstöl, nem eszi az olajat, normálisan szoktam használni, ahogy egy ilyen "A -> B-be" típusú autót szokás. Kb. 3 hónapja elvittem a csömöri skoda doktorékhoz, ők - kis iróniával - egy helyes kis összegért gyertyát cseréltek benne nekem, mivel nem találtak hibakódot, legalábbis olyat, ami valami konkrét hibára utalt volna.
Összességében ez most a 3 szerelő, aki megnézte ezzel kapcsolatban az autót, és nem tudott rá senki semmit mondani, a hümmögésen meg azon kívül, hogy "ez öreg, vidd el márkaszervizbe" szövegen kívül.
Esetleg van valami tippetek, vagy, hogy mivel lenne érdemes kezdeni? Még várjunk a "Uram, vegyen 60 ezerért vezérlőegységet, mi beszereljük 30ért" résszel. ;-)
A favorit fórumról irányítottak át ide, mint injektorhoz értő rész. :-)
Üdv, Béci.
Dr.Zoo
senior tag
Úgynézki megvan a probléma oka, szívócső nyomás érzékelő szenzorra panaszkodik.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
momo2828
tag
Nálam a 23 mm-es van, így én inkább csak a szoknyát cseréltem a gomb maradt, mert akkor még nem találtam ebben a méretben. Így nézett ki nálam: [kép]
(#116881) Morris: Igen fedik egymást, de váltó körüli box van felül.
(#116882) gergo07: Nálam nem kellett. A két csavar 2 oldalt van, az ülések felől a váltó körüli box oldalán. [kép]
Mágus2
Közösségépítő
Labda szonda hibakód volt?
TaaT
veterán
Nekem lepattogzott a króm a váltógombról, meg a kézifék gombjáról is (utóbbit nem értem, elég kemény a króm, és már így vettem az autót)
Váltógombból nem akarok olyat venni mint amilyen most van, a kis gödröcskék megtelnek kosszal és nem lehet tisztán tartani. Kézifék gomb meg valszeg bontós lesz.
Give them hell Ukraine!
tomcsi23
veterán
Ez valóban érdekes, hogy "kopott" le azokról
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
i-sti
senior tag
"amin meglepődtem, hogy fékkel fékez"
Miért nem azzal kellene? Én ahol csak lehet tempomattal megyek. Nekem egy keveset lefaragott a fogyasztásból, és a DFP regenerációis sűrűbben kapcsol be. Mindig akkor veszem észre mikor megállok és a hűtő venti ezerrel nyomassa elől.
A fordulat üresben nem kellene megemelkedjen? Úgyan ott marad mindig.
Novum Forum Siculorum
brumi1024
veterán
Ha nincs adaptív tempomat akkor eddig nem volt szokás a VW csoportban, szimplán csak elveszik a gázt (140-ről leugorva 100-ra tempomattal pl). Passat B6, Golf 6, Audi Q3 közül például egyik sem tette, és ezeknél ki is emelték, hogy csak az adaptív tempomathoz jár ez a feature, szemben mondjuk a BMW-vel, ahol mindegyik fékez.
DPF-re passz, benzinespárti vagyok. A Q3-on meg nem szoktam figyelni, és egyébként is ritkán tempomatozok, és azt is csak pályán (ott se mindig).
-v-
addikt
Nem értem, ha nincs adaptív tempomat persze hogy nem fékez, miért kéne?
Vagy mire gondolsz, kikapcsolod a tempomatot és fékez?
Vagy erős lejtőn?
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Ez az első tempomatos autóm. Nekem logikus volt hogy x-ról vissza veszem (x - 10)-re fékez. Nem tudtam hogy ez a feature most jött be.
VCDS-ben nem lehet kicsit tanítani a tempomatot hogy nagyobb lehet a "hiba tűrése"?
Pl:
-finomabban gyorsítson
-ha emelkedő jön ne egyből nyomjon egy padlót (ahol lakom sok kicsi dombocska van, mire a tempomat érzékeli hogy gond van gyorsít, mire megjön a gyorsítás nyom egy féket mivel már ereszkedem is le), ezen akarok ha lehet kicsit optimalizálni.
Novum Forum Siculorum
TaaT
veterán
A váltógombon nem csodálkozok, olyan puha volt a króm hogy körömmel minden erőlködés nélkül le lehetett kaparni. A kéziféket passzolom, nem tudom mit csinált vele az előző tulaj.
Give them hell Ukraine!
-v-
addikt
A kéziféket passzolom
Onnan nehezebb volt lekaparni
ReSeTer
senior tag
Helló!
Golf 3 1.6 gt AEK motornál kell cserélni vízpumpát is amikor vezérműszíjat cserélünk? A boltokban a "szett" szó alatt nincs vízpumpa a csomagban, csak a görgők.
Köszönöm!
brumi1024
veterán
Erős lejtőn például, vagy épp látsz egy 100-as táblát és leviszed 100-ra akkor lefékezi magát 100-ra, nem pedig hagyja kigurulni 1x0-ről.
Ennek egyébként valszeg annyi az oka, hogy az ACC-hez is ezt a tempomatot rakják, csak bekerül előre a szenzor, ami kvázi egy külső szabályzóként jelet ad. Olcsóbbnak tűnik, mint a korábbi modult hozzáigazítani a jelenlegi rendszerhez.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
7600 GS
addikt
Cseréld a vízpumpát is, nem egy örült összeg.
lenko
aktív tag
TaaT
veterán
Szép felni, télire jó lenne acél helyett.
Give them hell Ukraine!
lenko
aktív tag
tomcsi23
veterán
Nagytétényi Kastély?
De furán mutat ez a "kibukó" szellőző.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lenko
aktív tag
lenko
aktív tag
Mivel külső vízpumpás így nem feltétlen kell, ha nincs hangja, nem csöpög nem kötelező, de nem 1 nagy tétel én cserélném.
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Így felülről igen, bent ülve nem vészes, nem szeretem ha a képembe tolja a levegőt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
TaaT
veterán
Dísztárcsa még rosszabbul mutat mint a natúr lemez, bár tény tisztán tartani könnyebb lenne.
[rvilike]: Azt körömmel nem lehetett megkezdeni nagyon kemény és vastag króm van rajta. Nem is láttam még olyat amiről lejött volna.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
mqm
senior tag
Sógor a gyűrűjével koptatta szarra a SuperB váltóját.
Eladó Seestern 600t karóra: https://hardverapro.hu/apro/seestern_sub600t_doxa_homage/hsz_1-200.html
vendingo
veterán
Rákérdezek itt is, hátha kapok választ:
Van egy törött, lejárt műszakis, forgalomból ideiglenesen kivont autó. Ennek az újbóli forgalomba helyeztetése egyszerű? Ugye nem kell hozzá érvényes műszaki, meg hasonlók.
Előre is köszi.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
MunezXBK
nagyúr
Műszaki nélkül amúgy sem közlekedhet.
vendingo
veterán
Az a szitu, hogy lenne rá vevő, de csak úgy, ha segítünk neki azzal, hogy átadás előtt visszaállítjuk a forgalomba.
Akkor érvényes műszaki vizsga nélkül nem tudjuk ezt megoldani?
Én azt hittem, hogy csak bebattyogunk a hivatalba, hogy állítsák vissza a forgalomba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Ideiglenesen kivont autó visszahelyezéséhez kell a forgalmi, rendszámtábla, befizetett igazolt kgfb, és érvényes műszaki + 2300ft.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Köszi.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Jó kiállású gép.
Szerencsére nem "fabetétes".
Vezetőülés sincs megkopva? Ezeknél sajnos gyakran előfordul.
Szerk: 7,9-es átlag után tankoltam ma, kb. 50-50% pálya és országút, 20 km város; kulturáltan tempós közeledés.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
B8-nál 2 éves vagy 30k szervíz intervallumot milyen néven kellene Resetálni?
Nem az olaj cserésről van szó.
Novum Forum Siculorum
lenko
aktív tag
Peremvédős télivel ok, ez a dísztárcsa meg kitakarja az egész lemezt.
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Nem fabetétes, mert nem [GTI],mondjuk ezen kívül fogalmam sincs mi a difi.
Az v .ülés babszemnyi helyen már elvékonyodott, de még nincs szakadva.
Függ attól is ki hogy ül bele, újkorától nálam lett volna biztos ennyi sincs.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
kaszaking
tag
Audi A4 B5 kocsiba milyen izzó kéne előre? H4 vagy H7?
tomcsi23
veterán
Legalább rendes féked van hátul is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
lenko
aktív tag
Hja 256 hűtött elől 312, 1300kg, de jól megfogja.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
MunezXBK
nagyúr
Projektoros vagy sem?
kaszaking
tag
Ez az amiről fogalmam sincs. Esetleg nem emlékszel rá hogy milyen?
MunezXBK
nagyúr
kaszaking
tag
Qru
MODERÁTOR
Ez nem projektoros.
#nincsbennetarcsi
kadam93
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 4-es Golfom 1.9 TDI AHF motorkódos, és ezt a hibát írta ki a hétvégén amikor rádugtam a gépet.
Van valami ötletetek, hogy pontosan mi mehetett tönkre?
Address 01: Engine
Controller: 038 906 018 J
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1810
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
2 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
31-00 - Open or Short to Ground
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)
30-00 - Open or Short to B+
Readiness: N/A
kaszaking
tag
Akkor ebbe H4 elég vagy H7 kell?