Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
harcikoca
senior tag
Mi lenne, ha a kérdésre válaszolnál?
AMD+Ati powee'R
És a követelés ellenére még is van normális válasz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Válaszoltam. A nehezen indulást semmilyen adalék nem oldja meg egy PD motornál. Fölöslegesen öntesz bele bármit, a kívánt hatás el fog maradni. Meg kell keresni az okát. Van 3 tippem, de ugye nem ez volt a kérdés.
MunezXBK
nagyúr
Borzasztó gyenge, cserébe takarékos.
harcikoca
senior tag
Angliában élek, az autó itt annyit sem ér mint otthon egy bicikli. Ha elromlik megy a bontóba, de előtte beletennék pár mile-t.
AMD+Ati powee'R
mmdms
addikt
Ilyen S1-et adtak ki hivatalosan utcára, vagy ez is csak egy replika?
Mindenesetre marhajó.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
tomcsi23
veterán
Csomagtartóban levő szivargyújtón keresztül akkutöltővel tölteni?
Az indítást ne próbáljátok így, mert elszáll a biztosíték, de szerintem a töltés az működhet.
Ha van 12V-os csatlakozó egyáltalán.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
g4bb3r
tag
van a csomagtartoban 12v -os csatlakozo... ez visszafele is működik? Elég hihetetlenül hangzik
Csak annyira akarjuk kinyitni, hogy be tudjak jutni, motorháztetőt kinyitni és aksit kivenni/tölteni. Hétvégére kell a kocsi, csak le akartam mosni.. jó hogy, nem szombat reggel derült ki
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
Fogyasztás hogy alakul vele?
Város, vegyes?
Novum Forum Siculorum
tomcsi23
veterán
Szerintem menne.
Próba. Okosan megoldjátok a csatlakozást, pár óra töltésel már kinyithat.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
footy
addikt
van a csomagtartoban 12v -os csatlakozo... ez visszafele is működik? Elég hihetetlenül hangzik
Igen, nekem a C-Tek töltőmhöz van gyári szivargyújtós kiegészítő.
Gyula84
veterán
Üdv
a turbófeltöltőből kerülhet a motorba olaj? (1,9tdi afn)
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Brumi˘
addikt
Kerülhet.
Nem is kevés
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Ha kéket füstöl akkor általában onnan kerül be az olaj...
M@nH.
aktív tag
Sziasztok. Már egy ideje ezzel a hibakóddal küszködök:
17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
Audi A3 1.8T 2000-es évjárat. Sajnos teljesen kiszámíthatatlan mikor jön elő, vagyis inkább úgy mondom, hogy leggyakrabban 5-ösben való hirtelen gyorsuláskor, ami elég kellemetlen, mert a motorvezérlő rögtön vészüzemmódba kapcsol EPC felirat világít én meg rögtön gyújtás le, fel és haladok tovább. Mondanom sem kell, hogy előzni nem is nagyon merek vele így, de pályán is elég kellemetlen pl. este mikor sötétben kell haladnom pár másodpercig Eddig kicseréltem egy vákuumcsövet ami az N249-es szelephez megy, kitakarítottam a fojtószelepházat, megtakarítottam a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőt, cseréltem levegőszűrőt (éppen aktuális volt amúgy is), viszont a légtömegmérőt még nem nagyon mertem piszkálni, de nem is tudom mennyire érdemes. Itthon csak féktisztító van jelenleg, de nem tudom az mennyire tenne jót neki. Illetve még van a fékrásegítő vákuumcsöve, aminek a visszacsapó szelepnél szét van repedve a csöve. (ez akkor derült ki mikor erőteljesebb gyorsulásnál folyamatosan meg meg torpant az autó. gyors szigszalagozás után ez meg is szűnt) Ezeket a csöveket egyébként milyen fajta csővel tudnám kiváltani? Mert ilyen merev vákuumcsövet nem találtam még, de jó lenne mert az a szigszalag mégis csak.. na.. Illetve még egy kérdés, ha már légszűrő csere volt gondoltam kitakarítom a légszűrőházat meg alá is bekukkantok már és találtam egy vezetéket ami csak úgy ott "lóg". Ez mi lehet? Végig követtem, hogy hová megy, de nem sok sikerrel jártam, mert a tűzfal mögé megy a vezető oldalon.
[ Szerkesztve ]
shaggy
aktív tag
Sziasztok!
Van egy skoda fabia 2 szériás 2008-as autóm.
És a kesztyűtartó és a fölötte lévő tárolóhely is nyitott a kérdésem az lenne a felsőt vagy az alsót tudom kicserélni zártra?
Ha jól tudom az egyiket csak akkor tudom cserélni ha az egész műszerfalat cserélném.
Gyula84
veterán
Brumi˘ bitpork footy köszi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Mágus2
Közösségépítő
Van chiptuning a motorvezérlőben? Ha nincs, akkor csak vákuum probléma. Cseréld ki az öreg csöveket és menni fog, mint meszes. Ha van chip, akkor szájba kell verni azt, aki írta.
[ Szerkesztve ]
VR6-Fan
veterán
[link] még egy kis help.
De ahogy a Varázsló mondja, csövek, de a kartergáz csöveket is mérd meg, ahol ennyi túlzott levegőt tud beszívni az a lefújó, lehet vagy valahol a kartergáz csöveken vagy ahogy az alu pipába (turbonál) bele megy a gumi szívó cső, ha ezek után se lesz meg a hiba akkor vidd el valami autista 1.8t-shez!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
M@nH.
aktív tag
Tudtommal nincs chiptuning, de egyébként ezt ki lehet deríteni valahogy egyszerű módszerrel? Vagy el kellene vinnem olyanhoz aki ilyennel foglalkozik? Ő gondolom csak megtudná mondani, hogy minden gyári e?
Akkor még körbenézek minden egyes csövet amiben vákuum lehet.
Én megtódanám azzal hogy vedd ki a légtömegmérőt, fújd be azzal a féktisztítóval. Ha diódás akkor alapból kuka. Ha platinás és rossz szintén mind1 neki. Ha jó akkor semmi nem fog változni és marad a vákuum.
Azokat a csöveket nem nagyon fogod hosszú távra kiváltani. Oda hő és nyomás tűrő csö kő, az meg nem terem minden fán. Mágus2 slag módszere eseti megoldás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Do you mean obi cső?
M@nH.
aktív tag
Hmm a lefújóra nem is gondoltam. Azt hogyan tudnám ellenőrizni? Illetve a kartergáz csöveket sem néztem még meg.
Mindkettőtöknek köszönöm a tippeket, akkor ezeket figyelembe véve tovább kutakodom
MunezXBK
nagyúr
Nekem mindig megjavította a féktisztító. Viszont a hiba nem így jelentkezett.
Csak ideig-óráig segített Lujzin anno.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
M@nH.
aktív tag
Jól gondolom, hogy ez platinás? Természetesen ebbe is belekukkantottam, mert hát én ilyen kíváncsi fajta vagyok, de kivenni már nem akartam a csőből mert ha valami baja lesz akkor bajos lesz munkába menni
Akkor ha valamilyen szövetes szilikon csövet kapna az megfelelő lenne? Vagy fontos, hogy merev falú legyen?
VR6-Fan
veterán
egy kör erejéig mind két rámenő csövet le dugozod, annyi fluttert ki kell hogy bírjon a turbo, ha meg nem akkor annak már amugy is kereszt...
chipet egy túró nyomás mérővel kitudod deríteni.
húzd le a picsába a légtömegmérőt (megy nélküle is gond nélkül, csak az arcodba gyujtja a lámpát, ha jól gondolom nincs már gázbowdened, egy motorkodot igazán írhattál volna)), ha nem találsz egyéb "leak-ot"
u.a. neked "két diodás" van, nem platina szálas, olyat a 90S csodáiba találsz, pl korai vr6 vagy punto hgt még talán.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
M@nH.
aktív tag
Igaz az elmaradt. AQA motorkód és már elektronikus gázpedál.
VR6-Fan
veterán
csináld/nézd meg amiket írtunk, aztán ha nem keres valakit aki nem csak hiba kód olvasásra használja a vcds-t illetve tudja is hogy az adott motoron mit kell nézni, és ne feltétlen autó szerelőt keress, mert lehet a kenyér sütés megy neki igazán ))
azon már olyan vezérlő van amin van értelme vcds-el bohockodni.
aprópó Mági! nefmoto loggeről tudsz valamit?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Mágus2
Közösségépítő
Nem volt hozá szerencsém.
M@nH.
aktív tag
Rendben megnézem. Mindenkinek köszi a segítséget
Brumi˘
addikt
Nem vagy messze tőlem, ha nem jutsz dűlőre, akkor egy diagra a vendégem vagy valamikor XVII-be.
M@nH.
aktív tag
Köszi ezt észben tartom
g4bb3r
tag
Köszi a tanácsokat. Végül sikerült bejutni a csomagtartón keresztül, egy csavarhúzóval megpiszkálva előre lehetett dönteni a hátsó ülést és így bemászva ki tudtuk nyitni a vezetőoldal felől. Most töltőn van...
Lehet , hogy gyengül az aksi. Van aki szerint 1 hónap állástól még nem kellene lemerülnie..
A jövőre való tekintettel azt hiszem beszerzek egy ilyen szivargyújtós / adapteres aksi töltőt.
Más: Az normális hogy a vezetőoldali ajtó kulccsal se nyitható ha az aksi döglött? Az nem egy mechanikus zár?
Mágus2
Közösségépítő
Elektromos benne a retesz, csak áram alatt nyitható.
g4bb3r
tag
Klassz... Köszi a választ.
Más:
Említette valaki a CTEK töltőt (régebben is dicsérte valaki) ahhoz van ilyen 12v-os szivargyujtó adapter. Nevezzetek fillérb..nak de nekem kicsit borsos a 23eFt . Találtam egy ilyet Black & Decker aksi töltő ami kb szerintem ugyanezt tudja és adapter is van hozzá. Ez is OK nem?
tomcsi23
veterán
Nem merted rátenni a töltőt, mi?
Lényeg, hogy kinyílt. Amúgy normál esetben még kicsit szarabb akksival sem kéne egy hónap alatt teljesen lemerülnie.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
footy
addikt
A balck and decker-t nem ismerem, a marka nem feltetlenul rossz. Valaki amugy az aldis toltovel is elegedett, bar en nem mernem egy 6e ft-os tolton hagyni a kocsimat, mert ha felgyul a kocsi, akkor nem 17ezer lesz a kar.
TaaT
veterán
A vaterán évekig árult egy ember használt CTEK töltőket, én is tőle vettem az enyémet. [link] [link] Ez egy tizes volt, ha jól emlékszem 15-ért már a komolyabb cuccot is meg lehetett nála venni [link] Ez utóbbi most a boltokban 22e forint.
footy: Ha nem mered az autón hagyni a csepptöltőt akkor semmi értelme az egésznek.
Give them hell Ukraine!
footy
addikt
A CTEK-et rajta merem, de mast nem.
K Norbi
addikt
Csak a Ctek
TaaT
veterán
Igen, úgy hívják hogy Audi Sport Quattro
K Norbi: Szép terítő
footy: Jópáran vettek aldis töltőt, nem emlékszek komolyabb problémára.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
Danex
addikt
én úgy olvastam, hogy az Aldi/Lidl-s töltő kimondottan az ajánlott/best buy kategória. Persze kétségtelen, hogy a 20-25ezres töltő jobb lehet.
TaaT
veterán
Amúgy anno belebotlottam ebbe, az urquattrora feldobálnak pár sport quattros kiegészítőt, és máris kész a long wheelbase sport quattro. Tudom hogy ez csak optika, de mennyivel jobban néz ki így. [link]
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
footy
addikt
Jópáran vettek aldis töltőt, nem emlékszek komolyabb problémára.
Elhiszem, de szerintem ez nem az a dolog amin sporolni szabad.
(#116095) Danex
valamelyik forumban en is lattam hogy ajanlgatjak, akar impulzustoltokent is, bar kulfoldi forumokat olvasgatva ez a tulajdonsag nem igazan volt reprodukalhato
bmwsan
senior tag
Hahun van egy S1 Quattro, 635LE.
Nem semmi gép.
mmdms
addikt
Bonn mellett nap mint nap találkoztam egyel (ha késve mentem melóba ), nem nagyon volt időm megnézni, mert vagy nem sokat láttam belőle, vagy a füsttől nem látszott a körforgalomba, de Röhrl gépére hajazott. Elég elmebeteg gyerek vezette.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?