Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117701) TaaT válasza brumi1024 (#117674) üzenetére


TaaT
veterán

Jól néz ki ez a kerék, bár először aszittem milyen májer ez az A3 így a műanyag ívekkel, aztán ja nem ez a Q5 lesz. :D

(#117684) Piwi: Kicsit nagy a hype a vossen kerekek körül, de nem néz ki rosszul. :) Igaz én az árából biztos találtam volna valami finom gyári kereket, pl az S7 kerék nagyon szép amit linkeltél. :K

Give them hell Ukraine!

(#117702) lenko válasza Octi (#117700) üzenetére


lenko
aktív tag

Azért mert peremes felni, azok 1-el kisebbnek hatnak, ez is kb. 16"-nak néz ki.

Az embereknek fáj az igazság!

(#117703) brumi1024 válasza TaaT (#117701) üzenetére


brumi1024
veterán

Érdekes lenne így az A3, igen. :DDD Q3 egyébként. :)

(#117704) TaaT válasza brumi1024 (#117703) üzenetére


TaaT
veterán

Oh kapufa :D

Give them hell Ukraine!

(#117705) Kiskokó válasza Piwi (#117688) üzenetére


Kiskokó
veterán

A Passat CC-n a felni nagyon durva... vagyis a gumi rajta :D ez már azért télleg beteg kategória. Az hogy a felni nem jön be még a kocsinak se áll jól az meg izlés kérdése,

Az új A6 felni sem jön be amugy néztem hogy érdekes azokon is mind /40 van.

a mostani is 245 18" on meg azért 3.0 TDI meg quattro erre nem raknék keskenyebb gumit azért.

Viszont most alakult egy másik lehetőség lehet 19" RS6 felni lesz gyári szerelés gyári gumival ami elvileg 255/35 r19 de ha összejön olyan áron lesz hogy nem érdekel ha255 a gumi.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#117706) i-sti


i-sti
senior tag

[Olajok]

Novum Forum Siculorum

(#117707) vicces


vicces
addikt

sziasztok!

1,4 benzines 63kw; bxw ; 2007-es évjáratú ibizába mehet szerintetek acea a5/b5 motorolaj??

előre is köszi!

:)

(#117708) TaaT válasza vicces (#117707) üzenetére


TaaT
veterán

Nincs az olajon ilyen jelölés? [link]

Give them hell Ukraine!

(#117709) kk831228 válasza bitpork (#117699) üzenetére


kk831228
addikt

;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117710) vicces válasza TaaT (#117708) üzenetére


vicces
addikt

nincs. szerintem megy vissza. kicseréltetem. de azt sem tudom 100% biztosan, hogy milyen olaj való bele. eddig 5w40 vw502/505 került bele. aztán pár éve a szerelők elkezdtek az 5w30-al traktálni és már én sem tudom. a user manualban nincs semmi, csak egy általános leírás. főleg vidéki 10-15 km-es szakaszokat megyek vele de azért mennék vele nagyon ritkán pályán is 4000-res fordulat felet tartósan. jó lenne, ha jó lenne az olaj.
tehát akkor a kérdés, hogy 5w30 vagy 5w40 és melyik minimum vw minősités kellene nekem?
extra hiper-szuper turbó-diesel részecskeszűrősbe való olaj talán mégsem kéne bele :K

:)

(#117711) Piwi válasza TaaT (#117701) üzenetére


Piwi
addikt

a méret volt a lényeg,nem a felni,de a Vossen nekem se jön be,főleg nem olyan áron... :U

Kiskokó: RS6 felni is csinos :C

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#117712) tibbike01


tibbike01
őstag

Sziasztok,

Debrecen környékén tud valaki jóféle szerelőt ajánlani?
2004-es Seat Leonon kellene pár dolgot megcsinálni (szimering cserék, olajhőfok gomba csere...stb)

(#117713) McSzaby


McSzaby
őstag

hi,

ki lett cserélve a fékem elől. eléggé rozsdás már a nyergem, ezzel kell kezdenem. Pár száz km.-mel a csere után darabos a fékem, illetve olyan mintha ütne. NO ABS, mielőtt még elvesznénk. :) Szerintetek mitől lehet? 1-1,5 mm-rel nagyobb volt az új betét és elég nehezen ment be, mivel annyira vastag volt a rozsda rajta. Próbáltam leszedni csiszoló papírral és drótkefével, de nem sokra mentem... Lehet, hogy az szorul, vagy esetleg valami van a nyergemmel? Ha szorulna sztem előbb jött volna, kb. az első fékezéseknél. Ha finoman lassan nyomom be a pedált, akkor nem kattog, nem darabos, simán megy. Ez inkább akkor, amikor kicsit határozottabban lépek rá. Vélemény?

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117714) TaaT válasza vicces (#117710) üzenetére


TaaT
veterán

"melyik minimum vw minősités kellene nekem?"

Ha ez a 63KW-os motor a tied [link] akkor VW 501 01-től VW 502 00 keresztül VW 504 00-ig rakhatsz bele mindent. Ha lenne benne pályázás is én valamelyik VW 504 00 4L-es 5W30-ast választanám 10.000ft alatt. Mivel 4L-esek a kannák többnyire, 3.2L kell a motorba, majd 1L olaj marad amit utána tankolhatsz ha elkezdené csipegetni. Az olaj fogyás egy bizonyos szintig nem baj, bár van aki már pár decitől is megijed :)

Piwi: "a méret volt a lényeg"

A helyi gumis is megmondta, max 16" :D

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#117715) Piwi válasza TaaT (#117714) üzenetére


Piwi
addikt

Az még babakocsin is kicsi ;]

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#117716) Mágus2 válasza McSzaby (#117713) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vissza nyomtad a fékhengert a nyeregben és szorult a betét? Hullámosra égetted a tárcsát. Új tárcsa és betét megoldja, de a tartót rendesen le kell csiszolni, hogy könnyen járjon rajta a betét. Milyen betétet vettél?

[ Szerkesztve ]

(#117717) viperabácsi


viperabácsi
addikt

Üdv

tesómnak keresünk konszern hű autó mobilt , egy golf 5 személyében. Az 1.6 os benyásokat nézegetjük , érdekelne van -e valami fontos amire figyelni kell a típusnál ?

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#117718) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

No, műszaki letudva. Hiba nincs, pedig keresték.

(#117719) Morris válasza Mágus2 (#117718) üzenetére


Morris
veterán

Nálam ugyanez volt 2 hónapja :C
Hiába, autót kell venni:D

(#117720) freaghill válasza Mágus2 (#117718) üzenetére


freaghill
őstag

Ez nálad nem meglepő. Enyém is megy lassan. :)

(#117721) McSzaby válasza Mágus2 (#117716) üzenetére


McSzaby
őstag

Textar, de siman bement a dugattyu, siman le lett csukva. A gond a betét tarto keretenel volt, hogy magasságra nagyobb volt 1 mm-vel. Mentem az uton, ereztem egy kattanast es azota csinalja ezt. A tarcsa,kerek nem melegszik. Amikor lenyomom a pedalt, van egy pont ahol kattan es utana zeljesen jol mukodik. Te vagy a mester, de ha a tarcsam hullamos lenne, akkor folyamatosan ereznem a rezgest,utest fekezes kozben,nem? Nem csak egyetlen pontnal.

Ja, es tok elfelejtettem mondani, hogy ezt a kattanast allohelyzetben is erzem a pedalon. Pedalra gyanakszok, vagy a betet kattan a keretben..

[ Szerkesztve ]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117722) bitpork válasza McSzaby (#117721) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Sajnos nem. Ha a tárcsa csak picit van megtengeresedve akkor biza egy sebességnél gyön elő érezhetően. Nekem volt olyan h csere után 130nál nagyfék gyött, és utána csak 100 feletti fékezéskor rázott.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117723) McSzaby válasza bitpork (#117722) üzenetére


McSzaby
őstag

De akkor miért érzem állohelyzetben is meg 100-nal is?? :F

[ Szerkesztve ]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117724) bitpork válasza McSzaby (#117723) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez most azért fontos h olcsóbb megoldást találjunk vagy mert csak? Kicseréled a tárcsát, ohne gond :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117725) McSzaby válasza bitpork (#117724) üzenetére


McSzaby
őstag

Ja, nem cserélem ki. :DD Max. felszabályoztatom, de lehet azt se. Tanulási befektetésnek szántam, ezekszerint el is szexualizáltam. Inkább csak meg akarom érteni, hogy lássak ilyet is. Tényleg én vagyok a hibás, vagy esetleg lehet más is, tényleg érezni kell ilyenkor álló helyzetben is, vagy sem, stb.. Ez mondom inkább, hogy meglegyen az ok, okozat, megoldás vonal. :) Amúgy pont lefosom, fogni fog rendesen, megállni meg fogok tudni. De én tutira akarom tudni, hogy egy ponton (kb. legfelül a pedál útjában) álló helyzetben és minden sebességnél tényleg lehet-e a tárcsa és nem mondjuk valami más. Mert példának okáért sok esetben hallottam ennél a típusnál, hogy egy műanyag persely törik a fék és a kuplung pedál között.

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117726) bitpork válasza McSzaby (#117725) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem elmelegedett a friss tárcsa anno és megvetemedett. Annyira h a szabályozás sem segített. Ezért kell ezt is fokozatosan bekoptatni, de én akkor és ott IJ esetbe futottam bele :( Hopp 50k.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117727) McSzaby válasza bitpork (#117726) üzenetére


McSzaby
őstag

Tiszta sor, de semmiképp sem fogom lecserélni, mert nem fog rosszul, illetve hónapokon belül lecsó a kocsi.

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117728) Mágus2 válasza freaghill (#117720) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Azért leforgatta 3x a forduoatszám határolóig(kikapcsolt esp-vel 5400 ford./perc). 0,01- értéket mért füstölésre.

Csaló szoft mérésből jeles. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#117729) tomcsi23 válasza Mágus2 (#117728) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jó ez a csalószoftver. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#117730) Dr.Zoo válasza Mágus2 (#117718) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Májusban én is viszem a taligát.. :K
Egyenlőre működő lovakkal. :DDD
Tegnap reggel nem bírtam magammal, teszteltem a szekeret, valami Ford dupla kipuffos benzines taliga májerkedett mellettem, megaláztam a lámpánál, aztán jött mellettem úgy 5-6 km-en keresztül, hogy menjünk még egyet.. :D Mondom ácsi testvér, egy nap egy alázás bőven elég.. :DDD

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#117731) bitpork válasza Dr.Zoo (#117730) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Bénán csinázzátok. Mondani kell h ok tesa nyomassuk a köv lámpánál. Odaálltok elkezdi bőgetni nyomja mint állat , Te meg csendesen nyomsz egy jobb indexet a keresztuccába :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117732) vicces válasza TaaT (#117714) üzenetére


vicces
addikt

köszi!
el is rakom a kincsek közé a táblázatot. valami ilyesmit kerestem. eddig 502/505-öt kapott. de kb 8-10 ezrenként cseréltem az olajat. most már a 130000-s olajcsere következik, viszont nagyon nem kér az olajból. soha nem szoktam rátölteni. már-már gyanús. a fogyasztásom paás tempóban pici város - pici főutón 6,5 - 7 liter. pályán 7,5+. attól függ hogy 150-ezek végig vagy megnézem többször mi a vége. bár az óra szerint 190-nél sokszor megsajnálom, mert nem honda ez... egy 6-odik fokozat sztem nem lenne rossz.nyáron ha csak ilyesztgetem a gáz és a fékpedált is akkor közelebb kerülök a 6 literhez, de az már nem normális. már-már dizel üzemmódban megy akkor.

amire cserélni tudom az olajat és vw504-es is az MOBIL M-1 ESP FORM. kipróbáljuk :K

:)

(#117733) TaaT válasza vicces (#117732) üzenetére


TaaT
veterán

Én is ESP formulát használok :K

Give them hell Ukraine!

(#117734) Dr.Zoo válasza bitpork (#117731) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Szegény, egy N-es rendszámú benzines újszerű Mondjőben csücsült, mikoris megalázta egy 10-en X éves kombi passat. :DDD Szerintem ennél nagyobb gyalázat nem érte csórit.... :U

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#117735) bitpork válasza Dr.Zoo (#117734) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A passat mán csak ilyen sunyi :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#117736) MPeter87


MPeter87
őstag

Octavia II BKD típusnál az alábbiak mit jelentenek pontosan? (kicsit hosszú, sorry)
A levegős motorral (ha ez arra utal, ami a levegőáramot szabályozza, hogy épp melyik lukon mennyire fújja) kapcsolatban nem vettem észre problémát, illetve csak annyit, hogy talán szembe kevésbé fújja a levegőt, de az nem tudom hiba-e vagy hogy változott-e valamit, mert nemigazán szoktam úgy használni. A parking light hibákat nem értem, elvileg jó mindegyik helyzetjelző, ha azt jelenti. Hátul volt egy kiégve, azt kicseréltem.

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.lbl
Part No: 1Z0 907 044 H
Component: ClimatronicPQ35 084 0305
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E

1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
000 - - - Intermittent

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 E HW: 3C0 937 049 E
Component: Bordnetz-SG H37 1002
Revision: 00H37000 Serial number: 00000004313601
Coding: 01880F030004140000110D000000000000097F075C
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2B55E1278AF0EB46111-807E

Subsystem 1 - Part No: 1Z1 955 119 A Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer SK351 012 0401
Coding: 00063477
Shop #: WSC 73430

5 Faults Found:
00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
ON
Voltage: 12.00 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF

02394 - Parking Light Left Front (M1)
012 - Electrical Fault in Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 181
Mileage: 209226 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.25 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF

02395 - Parking Light Front Right (M3)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 183
Mileage: 208376 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.45 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF

00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 254
Reset counter: 221
Mileage: 206633 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.80 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0

Freeze Frame:
OFF
Voltage: 13.30 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl
Part No SW: 1Z0 920 812 D HW: 1Z0 920 812 D
Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 1610
Revision: V1610036 Serial number: SKZ7Z0F3701797
Coding: 0003101
Shop #: WSC 00999 444 64523
VCID: 3561C75F5CB4ADB6775-8060

1 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:12

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V2.clb
Part No SW: 1K0 907 530 H HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H12 0150
Revision: H12 Serial number: 31001067020032
Coding: 3D0F0B4007001302
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 2C57E23B8FFEEC7E18B-8079

1 Fault Found:
01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 203
Mileage: 211458 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:40:13

Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl
Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E
Component: PTC-Element 0404
Revision: 00800000 Serial number:
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
014 - Defective

(#117737) tomcsi23 válasza Dr.Zoo (#117730) üzenetére


tomcsi23
veterán

Igen, ez genyó dolog amúgy, mert minek váltson vissza, elég lesz így is.
Ja, nem. ;]
Miből gondolod, hogy benyás volt?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#117738) Dr.Zoo válasza tomcsi23 (#117737) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Hát, kinyomta a szemét, oszt' nem füstölt. :U ;]
Pedig nagyon igyekezett. :D

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#117739) focvis válasza Dr.Zoo (#117738) üzenetére


focvis
veterán

Manapság egy fasza TSI jobban kormolja a kipufogóvéget, mint egy DPF-es dízel. :DDD

Én konkrétan nem tudom 100%-osban letakarítni az egyik kipuvégről a télen rárakódott retket. 5 db (!) varázsszivacsot elhasználtam. :N

(#117740) -v- válasza focvis (#117739) üzenetére


-v-
addikt

Kikormoljam neked? ;]

(#117741) Dot válasza VR6-Fan (#117565) üzenetére


Dot
őstag

Ez mennyire baj, hogy csattog az EVAP szelep? Csereérett?

Néztem videókat, hát a lánc nekem cserés. :S
lánc 15600 Febi
feszítő: 44000Ft JP group vagy 52800 Febi. (eznemolcsób@ssza.meg)
Melyiket ajánlod/ajánljátok?
Illetve a szokásos kérdés: ha már így megbontjuk mit kéne még automatikusan cserélni?
pl: Vezérműlánc feszítő tömítés
Néztem videókat, a tengely elején valami csapágyat is cserélnek, annak mi a pontos neve?

Sajnos nem áll rendelkezésemre semmi amivel mérhetném az olajnyomást.
Pénteken megyek fel Pestre, ha gondolod összefuthatnánk és ránézhetnél, hogy milyen gondjai lehetnek még. Vagy ha van műszered az olajnyomáshoz akkor megnézhetnénk, pár sör mellett. :)
hajtókarcsapágy készlet 30000 és 44000Ft szerintem nem jót nézek :)
( Olajpumpa JP grpup 28k )( mondjuk ezekből jön le kedvesség; Bárdis árak)
1.8T AEB

To All:
A baloldali hangszóróm halkabban szól mint a többi, a jobboldali meg néha recseg.
Cserélném őket, bármilyen hangszóró jó bele? Haver az összetört civic-éből(6Gen cupé) odaadná őket
Ha ez segít ez van a címkémen:
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
3B kombi passat

[ Szerkesztve ]

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#117742) Dr.Zoo válasza focvis (#117739) üzenetére


Dr.Zoo
senior tag

Nekem annyira őskövület a szekér, hogy még DPF sincs benne.. :D

"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."

(#117743) i-sti


i-sti
senior tag

Ma készítettem két képet a DPF-ről.
Az egyik értéket tudom értelmezni, hogy 4g lerakodás van a szűrőben. Ez úgy tudom bőven elmegy.
A másik érteket nem értem, hogy -2g van. Tartozásban vagyok? :D
Lehet, hogy ti többet tudtok mondani erről.

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#117744) maximilian4


maximilian4
addikt

Egyébként olvasgattam most az összefoglalót és látom, hogy szinte minden mototípusnál van egy rá jellemző hiba, mondhatni típushiba. Ennyi évtizedes motorgyártás után, tapasztalat után, agyonfizetett mérnökök mellett miért nem tudnak olyan motorokat gyártani, aminél ha odafigyelsz a rendszeres karbantartásra és rendeltetésszerűen használod, akkor tökéletes?

Maxi

(#117745) Morris válasza maximilian4 (#117744) üzenetére


Morris
veterán

1. Mert az autógyáraknak elsősorban nem az újautó eladásából van pénz, hanem az alkatrészekből.
2. Fogyasztói társadalomban élünk. Nem cél a tartós, megbízható technika.
3. A profit mindennél fontosabb.

(#117746) Danex válasza maximilian4 (#117744) üzenetére


Danex
addikt

Mert a garancia csak 4 évig tart :DDD

(#117747) FrankMonzano


FrankMonzano
őstag

Sziasztok! Milyen lengescsillapito ajanlott a Golf IV-hez?(1.6 16v bcb). Szerintem az enyemben csereltek mar, mert a haverom borajahoz kepest b@szott kemeny a rugozasa, es idegesit. Vagy ezek ennyire kemenyek gyarilag?

(#117748) TaaT válasza FrankMonzano (#117747) üzenetére


TaaT
veterán

Nézz be a kerék mögé, ha látsz ilyen matricát a lengéscsillapítón akkor még gyári. [link]

Amúgy meg ja, ültetett/keményített futómű után sincs meg a repülő szőnyeg érzés, elég kemény a gyári (~70.000km van a gátlókban).

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#117749) TaaT válasza maximilian4 (#117744) üzenetére


TaaT
veterán

[link]

Give them hell Ukraine!

(#117750) FrankMonzano válasza TaaT (#117748) üzenetére


FrankMonzano
őstag

Koszi szepen! Szoval ez akkor kemenyebb hangolasu gyarilag. Majd alanezek mindenkeppen!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.