Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#116151) i-sti válasza brumi1024 (#116150) üzenetére


i-sti
senior tag

Az a felni... :Y :Y :Y :O :O :O

Novum Forum Siculorum

(#116152) Criton


Criton
veterán

Esetleg valaki megtudja mondani, hogy 2008 VW Passat B6 Variantban a csomagtartóban lévő akkumulátor mihez van?

(#116153) g4bb3r válasza Criton (#116152) üzenetére


g4bb3r
tag

Az itt elhagnzottak alapján csak tipp de állófűtés van a kocsiban?

(#116154) Criton válasza g4bb3r (#116153) üzenetére


Criton
veterán

webasto van/volt de rossz, ki van kötve.

(#116155) Criton


Criton
veterán

A pirossal jelölt részt hogyan lehet vcds-ben kikapcsolni hogy ha a drl aktív? (ködfényszoró van bekapcsolva mint drl és minden mást szeretnék akkor kikapcsolni)

(#116156) Lacess


Lacess
tag

Mágus!

Te tisztítottad valaha az "öreglány" szívócsonkját?
Nemrég pont itt jött fel ez a téma, de nekem már régóta mozgatja a fantáziám. Gondolom elég szép lehet így (elvileg) 200k km felett. Youtube-on nézelődve csúnya dolgok lehetnek odabent.
Szerinted érdemes lenne foglalkozni vele ilyen futás után már?
Van bevált és/vagy ajánlott módszered? (persze ha már csináltad)
Jól gondolom hogy utána a szívósor-tömítést cserélni kell?

A kocsiban minden gyári állapotnak örvend. EGR ledugózva nincs, csak tisztítva volt kb. 30k km-el ezelőtt elővigyázatosságból. Hiba nem volt vele.
(ugye még mindig Bora Variant, ASV)

:R

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#116157) Mágus2 válasza Lacess (#116156) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Többször is tisztítoztam. De csak vegyszerrel. Nem grilleztem.

(#116158) Lacess válasza Mágus2 (#116157) üzenetére


Lacess
tag

A "grillezést" én kicsit drasztikusnak tartom.
Milyen vegyszer használható ehhez? Valami speckó cucc vagy ipari zsíroldó?
A Youtubeon van egy videó illetve több helyen is olvastam hogy Mr. Muscle sütőtisztítóval csinálták. Bár az enyém szerintem durvábban fog kinézni ilyen futás után. Szerinted ez járható út?
Nem én csinálnám, szerelőre bíznám de azért szeretek képben lenni.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#116159) MunezXBK válasza Lacess (#116158) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Sósavat felhigítasz vagy felnitisztító.

Visz mindent, mint a piros hetes.

(#116160) Mágus2 válasza Lacess (#116158) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A vastagját le kell kaparni,a többit a lengyel silnik leviszi,csak ne hagyd rajta sokáig,mert feloldja a szívósort is. :D

(#116161) Lacess válasza MunezXBK (#116159) üzenetére


Lacess
tag

& Mágus!

Köszönöm nektek! Gondolom a lengyel cuccot nem fogom tudni itthon beszerezni, de a sósav is jónak tűnik. Még a szerelővel nem beszéltem erről, majd ha haza érek. Gondolom neki is vannak praktikái. Az EGR-t valami kandallótisztítóval csinálta meg, az nagyon patent lett akkor.

:R :R

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#116162) SeatZola


SeatZola
őstag

Srácok!

A kocsim (2007-es Jetta 1.9 PdTdi 105Le) computere ma 81.700 km-nél jelezte, hogy a fékbetéteket cserélni kell (Check brake pad).

Szerintetek milyen típust érdemes/ajánlott bele rakni?

Rappi

(#116163) Mágus2 válasza SeatZola (#116162) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A gyárit. Vw-audi tárcsa vw emblémás jurid betét.

(#116164) -secret- válasza -secret- (#115734) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Na, el is készült a gépezet. :)

[link]

Bal lámpa a régi, a kettő között van egy kis színeltérés, de szerintem egy polírozással az is 'újjá' hozható,

[ Szerkesztve ]

(#116165) Brumi˘ válasza -secret- (#116164) üzenetére


Brumi˘
addikt

Végül milyen lámpa lett?

(#116166) TaaT válasza -secret- (#116164) üzenetére


TaaT
veterán

"szerintem egy polírozással az is 'újjá' hozható"

A négyesgolf lámpa az üveg.

Give them hell Ukraine!

(#116167) -secret- válasza Brumi˘ (#116165) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Srác cserélte össze. Jót rendeltünk meg minden csak rosszat hozott...szerencsére kicserélte.

(#116168) focvis válasza -secret- (#116164) üzenetére


focvis
veterán

Jól néz ki fotón (élőben te látod). És látom, a rendszámtáblát sikerült megmenteni.

[ Szerkesztve ]

(#116169) -secret- válasza focvis (#116168) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Jaja, a karosszériás meglepett és mondta, hogy vette a fáradtságot arra is. :)

(#116170) tomcsi23


tomcsi23
veterán

2-es oktávban rs alatt milyen izmosabb motor van még? ;]
1.8 TSI? Nem kormolt, gondolom benzines volt, szépen ment. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116171) -v- válasza tomcsi23 (#116170) üzenetére


-v-
addikt

Ja, 180 lovas TSI, az jól mehet, nem is nehéz az új oktáv :K
De azért nem vallottál szégyent remélem?! ;]

Edit: ja faszt az a 3-masban van :B 160 ló csak a 2-esben

[ Szerkesztve ]

(#116172) tomcsi23 válasza -v- (#116171) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem persze. ;]
2-es volt, mert látszott a lekonyuló dupla vég. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116173) MunezXBK válasza tomcsi23 (#116172) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Benyásé is lekonyuló?

(#116174) Mágus2 válasza tomcsi23 (#116172) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az tdi. ;) elvileg 170 paci. A benzinesnek egyenes a kipu. Dpf-el egy szem korom nincs.

... Vagy csak a 140 lovas,mint ami nekem is van. :D

[ Szerkesztve ]

(#116175) tomcsi23 válasza Mágus2 (#116174) üzenetére


tomcsi23
veterán

Igen?! Hát azért a 170 lovas pasztánál jobban ment. ;]
Szóval lehet, dízel egy kis okosítással. :)

Munez: mittom én. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116176) MunezXBK válasza tomcsi23 (#116175) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Pontosíts: nemtomén. :D

(#116177) tomcsi23 válasza MunezXBK (#116176) üzenetére


tomcsi23
veterán

G4 GTI is kapott szép lekonyulós, de legalább alig látszó kipuvéget. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116178) brumi1024 válasza tomcsi23 (#116175) üzenetére


brumi1024
veterán

Oktáv könnyebb a pasztánál, nem?

Más: Megjárattam a járgányt pályán (Budapest-Balatonalmádi), csendes, kényelmes, és szépen finomodik így lassan elérve a 600km-t kedd óta. 6.4-re tippelte a fedélzeti a fogyasztást, tempomat 135-tel, 4 fővel, rendesen megpakolt csomagtartóval.

Illetve egy péntek késő délutáni "komótos" ( ;] ) vezetés a Lágymányosi hídtól ~Szentendréig:

50/80.

[ Szerkesztve ]

(#116179) Piwi


Piwi
addikt

Felni tisztításhoz kellene segítség. Kinek mi jött be eddig a fékpor eltávolítására? :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#116180) bitpork válasza Piwi (#116179) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem soha annyira nem ég rá h a magasnyomású v egy szivacs ne vinné le :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#116181) Piwi válasza bitpork (#116180) üzenetére


Piwi
addikt

Én eddig akármit raktam rá, sohasem lett ennyire tiszta mint pl ez: [link] :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#116182) focvis válasza Piwi (#116179) üzenetére


focvis
veterán

1. Beszari verzió, működik.
2. Tökös verzió, szintén működik (+kefe, slag).

A másodikat ugyan használtam már minden gond nélkül, hagyományos fényezett felnin; az utóbbi két autóm "szálhúzott" és lakkozott felnijén nem merném kipróbálni. :D

(#116183) Piwi válasza focvis (#116182) üzenetére


Piwi
addikt

Sósavval nem találkoztam még itt, a másikat szintén nem láttam. Sonaxosat vettem anno, leszedte a nagyját de nem lett annyira tiszta mint ahogy szerettem volna.. :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#116184) focvis válasza Piwi (#116183) üzenetére


focvis
veterán

Sósav mindenhol van, a Wolf's magyar cucc, jó minőség.

Ebben a topikban jó eséllyel meggyőznek arról, hogy csak az Autoglym. ;]

(#116185) TaaT válasza focvis (#116184) üzenetére


TaaT
veterán

"Sósav mindenhol van, a Wolf's magyar cucc"

Mintha a sósav nem az lenne :DDD

Give them hell Ukraine!

(#116186) Piwi válasza focvis (#116184) üzenetére


Piwi
addikt

Nah azért nem itt kérdeztem... ;] gondoltam van valami jó kis házi recept ami visz mindent :))

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#116187) tomcsi23 válasza brumi1024 (#116178) üzenetére


tomcsi23
veterán

Könnyebb, de nincs 170 lovas oktáv. :)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116188) MPeter87 válasza tomcsi23 (#116187) üzenetére


MPeter87
őstag

Az octavia II rs 170 lovas, a dízel.

(#116189) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Bódog nyúlvétot!

(#116190) Mágus2 válasza tomcsi23 (#116187) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Hogyhogy nincs? 125kW és 350Nm. ;)

(#116191) tomcsi23 válasza Mágus2 (#116190) üzenetére


tomcsi23
veterán

Lekonyuló kipuval és RS alatt? :D

Nyuszikát mindenkinek!

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#116192) i-sti válasza Mágus2 (#116190) üzenetére


i-sti
senior tag

Motorkod: CAHA :K

Novum Forum Siculorum

(#116193) Criton


Criton
veterán

ezzel a hibával mit lehet kezdeni? ugye szerelő csak kedden lesz, addig lehet így közlekedni?

Sunday,27,March,2016,10:31:41:35262
VCDS Version: Release 15.7.4 (x64) Running on Windows 10 x64
www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 CL HW: 03L 907 309
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G001AG 6222
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 00191 264 15243
VCID: 71D05DD46820A4B681-8024
1 Fault Found:

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit
P2563 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 279205 km
Time Indication: 0
Date: 2016.03.27
Time: 10:05:38

Freeze Frame:
RPM: 851 /min
Speed: 17.0 km/h
Voltage: 14.14 V
Lambda: 71.0 %
Lambda: -15.8 %
Bin. Bits: 00001110
Voltage: 2.128 V

Readiness: 0 0 0 0 0

(#116194) K Norbi válasza tomcsi23 (#116191) üzenetére


K Norbi
addikt

Ez igen! na ez ha csengetne tuti kimennék ;] :C :DDD

[ Szerkesztve ]

(#116195) Mágus2 válasza Criton (#116193) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kicserélni a turbón a vákkum labdát a szenzorral.

Tomcsi:valami kamu rs volt az.

[ Szerkesztve ]

(#116196) Criton válasza Mágus2 (#116195) üzenetére


Criton
veterán

és az kb mennyi szokott lenni? illetve akkor most keddig lehet-e így közlekedni?

(#116197) focvis válasza Piwi (#116186) üzenetére


focvis
veterán

A sósavat hozza a "Filléres neppertrükk" rovat a TC-n. Egy cimborámtól hallottam, láttam, ő 10+ éve alkalmazza.

Egy biztos: Ciffel és dörzsiszivaccsal SEMMI SZÍN ALATT NE ess neki a felninek, tutira - 101% - összekaristolja!

Kellemes Húsvétot Mindenkinek! 🐰🐣🐥

[ Szerkesztve ]

(#116198) Mágus2 válasza Criton (#116196) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

100 euró körül van. Járni lehet vele,csak óvatosan. Vészmódba kapcsol erősebb gyorsításra.

(#116199) bitpork válasza Mágus2 (#116198) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nálad, ott. Itthon 200 :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#116200) Criton válasza bitpork (#116199) üzenetére


Criton
veterán

szóval akkor ne csodálkozzak, ha olyan 60-70 ezret elkérnek.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.