Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#117301) Mágus2 válasza MunezXBK (#117293) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Attól függ, ha gyári állapotba akarod hozni, akkor kell az N18, a hozzá tartozó csövekkel, meg a csatlakozóval, mert rejtélyes módon annak is nyoma veszett(levágta a pék).

A bimbammolás az ajtó bezárásáig és az öv becsatolásáig tart, ha nincs az övcsatban érzékelő, akkor felejtsd el ezt a funkciót.

[ Szerkesztve ]

(#117302) vendingo válasza Mágus2 (#117295) üzenetére


vendingo
veterán

Köszönöm a választ. :R

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#117303) McSzaby válasza Mágus2 (#117300) üzenetére


McSzaby
őstag

A szívem 1.8-t akar, a pénztárcám 1.6-t :D Első körben elég az 1.6 :DD Ezek közül akarok választani hamarost. :)

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117304) Mágus2 válasza McSzaby (#117303) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Taat a te embered, vagy a többi 1.6 tulaj. Ők tudnak mesélni, de nincs a motorokkal sok baj. Kósza EGR problémák meg kissé lusta gázreakció jellemzi ezt a motorizációt. Ha széthajtották, szereti az olajat, mármint enni. A váltó elég gyenge, nem szabad csikorgatni a gumit, na nem mintha annyira erős lenne, de azért fordulaton meg lehet hajtani.

[ Szerkesztve ]

(#117305) vendingo válasza McSzaby (#117303) üzenetére


vendingo
veterán

Nekem volt 1.6 8v most 1.6 16v van.
Ha van kérdés kérdezz.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#117306) MunezXBK válasza Mágus2 (#117301) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Övre nem reagált, mondjuk az ajtó lehet nyitva volt. De amint átírom, prüntyög.

(#117307) McSzaby válasza Mágus2 (#117304) üzenetére


McSzaby
őstag

Na, ez a diffis hiba volt, amit hallottam. Hogy ezek a szegecsek szeretnek lepattanni. Havernak 75-ben volt teljes felújítással, hogy ezt lecseréljék. Pontosan nem tudom milyen megoldást alkalmaztak ennél, de majd megkérdem, mert érdekel.

Ha tegyük fel felújíttatom a váltót, akkor utána se próbáljak padlóval nyugdíjasokat gázolni 1.6 esetén? :DDD

(#117305) vendingo :
Minden rosszat mesélj el.!Előnyök, hátrányok, vélemények, erő, kopogás, csattogás, miiinden érdekel. :D Milyen gondjaid voltak és nem voltak vele. :)

(#117308) Mágus2:
Gondolom ugyanez a váltó és motor van az Octaviaban és a Leonban is..?!

[ Szerkesztve ]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117308) Mágus2 válasza McSzaby (#117307) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

10-es keménységű acél csavarokra szokták cserélni, utána már lehet vadulni.

(#117309) vendingo válasza McSzaby (#117307) üzenetére


vendingo
veterán

Gondok nem nagyon voltak. gyújtótrafó és hasonló apróságok.
Kuplung mind a kettőbe kifeküdt 160k környékén, billenésgátló szintén.
Rohadni egyik se rohad, erő egyikben se volt, de városban a 8v sokkal jobb volt, ellenben mind a kettő zabál.
Olajat a 8v csipegette, 16v szinte semennyire.
8v-be sikerült egyszer kifektetni a klímakompresszort, ez drága móka volt. Nem bírta a tartós 200at pályán, aztán megadta magát.
Amit nem szeretek benne az a lassú gázreakció, de idővel megszokható.
A formavilága nekem nagyon bejön, a helykínálata is megfelelő számomra.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#117310) McSzaby válasza vendingo (#117309) üzenetére


McSzaby
őstag

Hmm. Ez nem úgy hangzik, mint amit most keresek. :DDD

A lassú gázreakció egyébként "szoftveres" hiba? Nem lehet valami high-pro-szipi-szupi ECU remappal átvariálni?

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117311) Mappa válasza McSzaby (#117310) üzenetére


Mappa
addikt

Mindent lehet csak, sok deákba kerül...felesleges. 2-3 hét után úgy is megszokod a gázpedált.

nem kötelező megadni

(#117312) vendingo válasza McSzaby (#117310) üzenetére


vendingo
veterán

~50k és jobb lesz a gázreakció, de ezzel sincsen sok gond, megszokható.
Hidd el, a leírt problémák piti dolgok, egyik se hagyott ott minket egyszer se az út szélén.
A gyújtótrafó az betegség ezeknél a kocsiknál, de házilag 20 perc a cseréje, illetve nem jön elő gyakran.
A kuplung kopó alkatrész, illetve 70-80k és megint jó. A billenésgátló is 10K+szerelés. Ezeket nem havonta kell cserélni, mind a kettőbe 10-12 éves korában jött elő 160k kilométernél.
A fogyasztás se vészes, csak azért vannak ennél takarékosabb autók is.
A klímakompresszor meg tartós 200-tól feküdt ki Németországban a pályán.
Hidd el, vannak ennél problémásabb autók. Ismeretségi körömben a fiatalabb kevesebbet futott kocsikban dobálják ki a motorokat, meg havonta szervizbejárnak, mert nem jönnek rá, hogy mi a baja a kocsinak.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#117313) tresh válasza McSzaby (#117299) üzenetére


tresh
addikt

1.6 16V és 1.8 20V-nek egyébként milyen ismert "betegségei" vannak? Ha már itt tartunk. megkérdem. :DDD

Azon kívül hogy egy 1.1 punto körbe autóz semmi extra ;] ;]

[ Szerkesztve ]

(#117314) kk831228 válasza tresh (#117313) üzenetére


kk831228
addikt

Ja és ez nem vicc, egyik haver vitt egy Puntoval azt hiszem 1.2 volt... Csak néztem, úgy megy az a kis f.. s... :Y Jó mondjuk pörgette is... ;]

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117315) McSzaby válasza vendingo (#117312) üzenetére


McSzaby
őstag

Nem ezekre a problémákra értettem, hogy nem akarok ilyen lovat. A bajom az, hogy most vagyok abban az életszakaszban, hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz. Emellett még az Mazda 3 1.6 sport jött szóba, de az meg rohad.

(#117313) tresh
Na, pont ez volt a mondandóm lényege. ;]

1.8T-t nem merek venni, mert nagy eséllyel szétrúgta valaki már előttem. Egyedül ez a váltóbetegség, ami kapargatja az orromat. Ez nem lett javítva már egy 2005-2007-s Leonban, vagy Octaviaban?

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117316) MunezXBK válasza McSzaby (#117315) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az 1.6 sportosnak számít? :D

(#117317) McSzaby válasza MunezXBK (#117316) üzenetére


McSzaby
őstag

Nem, abszolút nem. :DDD :D

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117318) kk831228 válasza MunezXBK (#117316) üzenetére


kk831228
addikt

Attól függ, ha "super 1600" akkor igen, vagy ha egy 2 - es CRX 1.6 vti akkor is... ;]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117319) tresh válasza McSzaby (#117315) üzenetére


tresh
addikt

Azért korán se ilyen vészes szerintem, gazda a függő a dolog én csak azért vettem dízelt az 1.8 T alatt mert nem bírtam volna megállni hogy ne tapossam és meggyőztem magam hogy nem akarok hetente tankolni :D 3 hétig volt nálam haver kotró 1.8 T je 15 liter alatt nem volt az átlag fogyi de lámpától lámpáig nem is volt aki nagyon erőlködött :D Na szóval ha nem számít a fogyi illetve a lábad se nehéz lehet jót venni belőle csak nem a lerúgott 5-6k szarokat kell nézni hanem 1-1,5 misi körül :B

(#117320) tomcsi23 : na ne menőz az 1.8 T felfelé ugyanúgy nem megy... :DDD lefelé meg csak egy fokkal jobb mert elől értelmes fék van de hátul azon is az a viccnek szánt biciklifék van amire ha felteszed a gyári 15ós alufelnit már nem is látszik hogy van fék alatta ;]

[ Szerkesztve ]

(#117320) tomcsi23 válasza McSzaby (#117315) üzenetére


tomcsi23
veterán

hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz.
Felfele nem tud menni, lefele nem tud megállni, de mondjuk lefele legalább adrenalin azért lenne. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#117321) McSzaby válasza tomcsi23 (#117320) üzenetére


McSzaby
őstag

Pontosan ilyen a Skoda-m most, pedig pehelysúly az egész. Ezért keresek más érzést.. :D

(#117319) tresh
1-1,5M között keresek, szóval teljesen benne van. :) A lábnehézség meg más kérdés. Szeretném, ha lenne erő a lábam alatt. Ha odataposok, menjen, ha csak gurulok a városban melóba, akkor ki fogom bírni, hogy ne nyomjam ki a szemét. :)

Fék upgrade-t mindenképp tervezek, bármilyen autót veszek. Havernak volt egy swiftje, amit gyakran vezettem. 1.6 GLS, vagy GLx tudom is én mi, nem járok műanyagkáddal, de a lényeg az volt, hogy a fékeket kicserélte a GTi fékekre. Hűtött tárcsák, sport betétek és persze a GTI nyerge. Hát, a különbségre csak annyit tudtam kiköpni, hogy 'vazzzeeeee' :Y . Szal, jah, fékekre szeretek költeni. Már fos 17 éves autómon is minőségi fékek vannak. :)

[ Szerkesztve ]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117322) tresh válasza McSzaby (#117321) üzenetére


tresh
addikt

Ugyanígy voltam evvel én is :DDD De nem lehet kibírni főleg ha tudod hogy nem gyári a vas ;] Ezért van szarfos dízelem azt bárhogy taposom max 6-6,5 liter :D

Jah a fék az alap mindig az az első aztán jöhet a többi én is upgradelnék de a fék többet érne mint az autóm :D

[ Szerkesztve ]

(#117323) kk831228 válasza McSzaby (#117321) üzenetére


kk831228
addikt

Akkor pedig valami turbós ótó kell neked... Vagy ha kis köbcentis akkor nem vw konszern... " Itt" ami kis köbcentis nehéz és gyenge... (vagy nem 1.5 M) :B

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117324) tomcsi23 válasza tresh (#117319) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem menőzés, valóban, még az érdi emelkedőre is csak lendületből.. :DDD ezen nem is lehetne mit szépíteni.
Hátsó fék - szintén cd méret - hogy rohadna meg. Ja, rohad is, szóval ez pipa. ;]

McSzaby: valami jóárasított ibike cupra, aztán rendbehozni.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#117325) tresh válasza tomcsi23 (#117324) üzenetére


tresh
addikt

2 éve cseréltem én is kompletten mindent de a tárcsa az szar vagy én nem tudom rohad szét...megint szét borítom mert valami nem oké vele aztán lehet elgurul a gyógyszerem azt az RS oktáv hátsó fékeivel megkínálom, mert elég bili az a 245-s fék hátul.. jah ugyanitt eladásra kínálom hátsó 245 fékeimet nyereggel hibátlan állapotban ;]

McSzaby:
Na valami ilyet kell kukázni

(#117326) McSzaby: Ér jó indulattal az autóm 1 misit . Jelenleg sincs szar fék alatta annyira mert 288/245 tárcsák vannak. De itt kicsit többről van szó mint tárcsa cseréről ;) [link]

[ Szerkesztve ]

(#117326) McSzaby válasza tomcsi23 (#117324) üzenetére


McSzaby
őstag

Nem is hallottam erről az Ibizia-ról. :DD

(#117322) tresh
Fiam, ha upgradelsz, sose nézed mennyit ér az autód és mennyibe kerül az upgrade. Ha akarod, megcsinálod, kész. Lóvét nem szabad ilyenkor nézni. :D :D
Pontosan, valami ilyen kéne.

[ Szerkesztve ]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117327) tomcsi23 válasza tresh (#117325) üzenetére


tomcsi23
veterán

Jaja, legalább egy olyat.
Bezzeg v5-v6-ra már rakták a 256-os tárcsát.
Na mondjuk azóta nem is nagyon raknak hátra hűtött tárcsákat csak a csúcsgépekre. :F

+Szaby, vannak a régebbi, 156 lovas modellek - jóval olcsóbban. Na azokból némi mókolással igazi mosolyfaktort lehet varázsolni. :)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#117328) kk831228 válasza tresh (#117325) üzenetére


kk831228
addikt

Hova kellenek nektek ilyen fékek?? :F Mindenkinek 500hp + autója van...? :F ;]

[ Szerkesztve ]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117329) McSzaby válasza tomcsi23 (#117327) üzenetére


McSzaby
őstag

Nem akarok külföldig menni egy ilyen autóért. Lehet inkább veszek most valami lomha 1.6-s foscsit, aztán gyűjtök és veszek egy 25 éves Corrado-t játszós autónak. :DD

(#117325) tresh:
Azért ez nem túlzás? :D

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117330) tresh válasza kk831228 (#117328) üzenetére


tresh
addikt

Nem, semmi extra full gyári majdnem az autó (talán van 120 le most ;] ) De a hátsó fékkel nem vagyok megelégedve..amúgy még annyit tudnék csinálni hogy bedobálnám az a8 első fékeit 323-as tárcsa csak az is csonkállvány cserés dolog. De a hátsó fék molesztál jobban tényleg fos a gyári

(#117331) footy válasza McSzaby (#117329) üzenetére


footy
addikt

Jó kis G-laderest hogy legyen mit szerelni ;]

Egyébként a Corrado nekem is tetszik, főleg a VR6

(#117332) kk831228 válasza footy (#117331) üzenetére


kk831228
addikt

Igen a vr6-ra már csak egy turbó kell... :K

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#117333) McSzaby válasza footy (#117331) üzenetére


McSzaby
őstag

VR6 kicsit túlzó lenne, túl sok erő én meg nem vagyok egy kálin mekkréjj ;]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117334) zsoleszkai válasza Mágus2 (#117006) üzenetére


zsoleszkai
tag

Megvolt a hibakód törlés, ma mentem itt a városba egy 20km-t, ez jött vissza az olajszenzoron kívül:

Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 01317
VCID: 4CEBE7336FD3
1 Fault Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent

(G4 AJM)

/KneeBy/

(#117335) Mágus2 válasza zsoleszkai (#117334) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] ;)

Vagy rossz a vezérlő valamelyik ajtóban, vagy az átvezetőben(gumi harang alatt) lesz eltörve a kábel. Az átvezetőkkel kezdeném az ajtók és az oszlopok között. Meg kell nézni nincs-e törött kábel.

[ Szerkesztve ]

(#117336) atenza


atenza
senior tag

Sziasztok!
Audi A3-nál (2005 körüli) mi az ajánlott megbízható benzines motor? A 150lovas 2000-es körüli elég lenne teljesítményben de nem tudom mennyire van gond ezekkel.
Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb?

(#117337) footy válasza atenza (#117336) üzenetére


footy
addikt

Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb?
Semennyire, teljesen neutralis az auto. Ha kemeny futomu kell, akkor Leon2-t vegyél inkább konszernen belül, vagy inkább egy MX5-ot ha nem vagy VW fan. (esetleg Civic ha hatchback kell)

[ Szerkesztve ]

(#117338) g4bb3r


g4bb3r
tag

1.6 16v témához.

Jól emlékszem hogy ezek a motorok szeretik csipegetni az olajat pályán? Nekem mióta megvan a verda kb 6-7e km-t vertem bele 90% autópálya/városon kívül. Nem taposom neki, megyek amennyivel lehet menni (+10% ;] ) Eddig kb megevett 6-7dl olajat. Csak onnan tudom , hogy tartottam a csomagtartóba 1L olajat és még van benne 3dl a töltögetések után.

Jól emlékszem , vagy kezdjek aggódni? Motor nem füstöl.

(#117339) focvis válasza McSzaby (#117321) üzenetére


focvis
veterán

Tudom, hogy ez a TSI kínálat alja felé van, ugyanakkor a Te elképzelésed teteje árban. De Golf és tisztességesen halad, Seatot nem találtam ennyiért.

(#117340) TaaT válasza g4bb3r (#117338) üzenetére


TaaT
veterán

Ez a motor váltó kombó nem pályára való (110-es utazó még oké lenne valszeg), ott már csipegethetik az olajat. Nem kell aggódni, ez normális a felhasználás körülményeit figyelembe véve.

Give them hell Ukraine!

(#117341) McSzaby válasza focvis (#117339) üzenetére


McSzaby
őstag

Köszi, de épp ezért lőttem be ezt a kategóriát, mert nem akarom az "alját" venni semminek. :)

(#117340) TaaT
Szóval pályára nem mehetsz vele, szerpentinen felfelé felejtsem el, lefelé tudok jönni ha kicserélem a fékeket nagyobbakra, de azért egész jó autó. :DD Szerencse, hogy többnyire városban megyek. :D

[ Szerkesztve ]

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117342) TaaT válasza McSzaby (#117341) üzenetére


TaaT
veterán

Végülis lehet vele pályára menni, csak akkor kell öntögetni bele az olajat 10e km-enként. :) (nívó min max között 1L van)
148Nm és 1150kg az nem egy erős párosítás, tehát szerpentinen felfele sem lesz az. :)
Itt alföldön a közlekedési szabályokat betartva még sok is a gyári fék 256/232. Amúgy jobb minőségű tárcsával és betéttel ezt tovább lehet fokozni. De persze marginális változást a nagyobb motorral szerelt modellekről beszerzett fékkel lehet elérni. 312/256

Városban teljesen vállalható :)

Ebben viszont már van tartalék.



Give them hell Ukraine!

(#117343) Balupapa válasza Mágus2 (#117292) üzenetére


Balupapa
senior tag

a polom is euro3 volt és le lehetett vakolni nem dobott rá hibát
és a mostani a3 1.9PD-m is EU3 és le lehtett vakolni nem irt hibát.

_-=*WheelWhores*=-_

(#117344) McSzaby válasza TaaT (#117342) üzenetére


McSzaby
őstag

Nem akarok ám F & F9-t forgatni a szerpentineken csak felmérem a lehetőségeimet. :) Valszeg nekem is bőven elég lesz. :)

#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis

(#117345) tresh válasza TaaT (#117342) üzenetére


tresh
addikt

Zseniális ez a G2 bódé kb nincs amit ne tennének bele gond nélkül :R

(#117346) lenko válasza g4bb3r (#117338) üzenetére


lenko
aktív tag

Az még teljesen elfogadható.
Nekem 1.6 8v-be 8e alatt fogyott 4-5dl.

Az embereknek fáj az igazság!

(#117347) TaaT válasza McSzaby (#117344) üzenetére


TaaT
veterán

Előtte azért próbálj ki egy párat, haver a 110lovas TDI négyesgolf után eléggé negatív kritikával illette az 1.6-osomat :)

tresh: Még a 6 hengeres is befér. :DDD

Ez meg vörsönyautó kirakós :)

Give them hell Ukraine!

(#117348) freaghill válasza TaaT (#117347) üzenetére


freaghill
őstag

Én csippelt hármasgolfomat kipróbálhatja nyugodtan :) Igaz csak 90 ló gyárilag de csippelve van, szóval mégse olyan lomha.

(#117349) TaaT válasza freaghill (#117348) üzenetére


TaaT
veterán

Én azért azt mondom ha leon mk1 1.6-on gondolkozik akkor olyat is próbáljon ki. A hármasgolf teljesen más. :)

Give them hell Ukraine!

(#117350) Dot válasza MunezXBK (#117316) üzenetére


Dot
őstag

Nem válasz, csak feléd íródik ez:
Ma 5 körül mentünk haza kollégával. Láttam kint áll az autód, kolléga benézi, hogy szép egy dög, faszán van polírozva..
Mondom ismerem a tulajt..
Nézi.. Hát a rendszámtábla elég ocsmány..
Mondom, az lehet, de legalább jól megy..
Áhh, akkor érti. A nagy sebességgel sok elcsapott bogár tette ilyenné a táblát. :D

[ Szerkesztve ]

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.