Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Attól függ, ha gyári állapotba akarod hozni, akkor kell az N18, a hozzá tartozó csövekkel, meg a csatlakozóval, mert rejtélyes módon annak is nyoma veszett(levágta a pék).
A bimbammolás az ajtó bezárásáig és az öv becsatolásáig tart, ha nincs az övcsatban érzékelő, akkor felejtsd el ezt a funkciót.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Köszönöm a választ.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
McSzaby
őstag
A szívem 1.8-t akar, a pénztárcám 1.6-t Első körben elég az 1.6 Ezek közül akarok választani hamarost.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Mágus2
Közösségépítő
Taat a te embered, vagy a többi 1.6 tulaj. Ők tudnak mesélni, de nincs a motorokkal sok baj. Kósza EGR problémák meg kissé lusta gázreakció jellemzi ezt a motorizációt. Ha széthajtották, szereti az olajat, mármint enni. A váltó elég gyenge, nem szabad csikorgatni a gumit, na nem mintha annyira erős lenne, de azért fordulaton meg lehet hajtani.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Nekem volt 1.6 8v most 1.6 16v van.
Ha van kérdés kérdezz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
MunezXBK
nagyúr
Övre nem reagált, mondjuk az ajtó lehet nyitva volt. De amint átírom, prüntyög.
McSzaby
őstag
Na, ez a diffis hiba volt, amit hallottam. Hogy ezek a szegecsek szeretnek lepattanni. Havernak 75-ben volt teljes felújítással, hogy ezt lecseréljék. Pontosan nem tudom milyen megoldást alkalmaztak ennél, de majd megkérdem, mert érdekel.
Ha tegyük fel felújíttatom a váltót, akkor utána se próbáljak padlóval nyugdíjasokat gázolni 1.6 esetén?
(#117305) vendingo :
Minden rosszat mesélj el.!Előnyök, hátrányok, vélemények, erő, kopogás, csattogás, miiinden érdekel. Milyen gondjaid voltak és nem voltak vele.
(#117308) Mágus2:
Gondolom ugyanez a váltó és motor van az Octaviaban és a Leonban is..?!
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Mágus2
Közösségépítő
10-es keménységű acél csavarokra szokták cserélni, utána már lehet vadulni.
vendingo
veterán
Gondok nem nagyon voltak. gyújtótrafó és hasonló apróságok.
Kuplung mind a kettőbe kifeküdt 160k környékén, billenésgátló szintén.
Rohadni egyik se rohad, erő egyikben se volt, de városban a 8v sokkal jobb volt, ellenben mind a kettő zabál.
Olajat a 8v csipegette, 16v szinte semennyire.
8v-be sikerült egyszer kifektetni a klímakompresszort, ez drága móka volt. Nem bírta a tartós 200at pályán, aztán megadta magát.
Amit nem szeretek benne az a lassú gázreakció, de idővel megszokható.
A formavilága nekem nagyon bejön, a helykínálata is megfelelő számomra.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
McSzaby
őstag
Hmm. Ez nem úgy hangzik, mint amit most keresek.
A lassú gázreakció egyébként "szoftveres" hiba? Nem lehet valami high-pro-szipi-szupi ECU remappal átvariálni?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Mappa
addikt
Mindent lehet csak, sok deákba kerül...felesleges. 2-3 hét után úgy is megszokod a gázpedált.
nem kötelező megadni
vendingo
veterán
~50k és jobb lesz a gázreakció, de ezzel sincsen sok gond, megszokható.
Hidd el, a leírt problémák piti dolgok, egyik se hagyott ott minket egyszer se az út szélén.
A gyújtótrafó az betegség ezeknél a kocsiknál, de házilag 20 perc a cseréje, illetve nem jön elő gyakran.
A kuplung kopó alkatrész, illetve 70-80k és megint jó. A billenésgátló is 10K+szerelés. Ezeket nem havonta kell cserélni, mind a kettőbe 10-12 éves korában jött elő 160k kilométernél.
A fogyasztás se vészes, csak azért vannak ennél takarékosabb autók is.
A klímakompresszor meg tartós 200-tól feküdt ki Németországban a pályán.
Hidd el, vannak ennél problémásabb autók. Ismeretségi körömben a fiatalabb kevesebbet futott kocsikban dobálják ki a motorokat, meg havonta szervizbejárnak, mert nem jönnek rá, hogy mi a baja a kocsinak.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
tresh
addikt
1.6 16V és 1.8 20V-nek egyébként milyen ismert "betegségei" vannak? Ha már itt tartunk. megkérdem.
Azon kívül hogy egy 1.1 punto körbe autóz semmi extra
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Ja és ez nem vicc, egyik haver vitt egy Puntoval azt hiszem 1.2 volt... Csak néztem, úgy megy az a kis f.. s... Jó mondjuk pörgette is...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
McSzaby
őstag
Nem ezekre a problémákra értettem, hogy nem akarok ilyen lovat. A bajom az, hogy most vagyok abban az életszakaszban, hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz. Emellett még az Mazda 3 1.6 sport jött szóba, de az meg rohad.
(#117313) tresh
Na, pont ez volt a mondandóm lényege.
1.8T-t nem merek venni, mert nagy eséllyel szétrúgta valaki már előttem. Egyedül ez a váltóbetegség, ami kapargatja az orromat. Ez nem lett javítva már egy 2005-2007-s Leonban, vagy Octaviaban?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
MunezXBK
nagyúr
Az 1.6 sportosnak számít?
McSzaby
őstag
Nem, abszolút nem.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
kk831228
addikt
Attól függ, ha "super 1600" akkor igen, vagy ha egy 2 - es CRX 1.6 vti akkor is...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
tresh
addikt
Azért korán se ilyen vészes szerintem, gazda a függő a dolog én csak azért vettem dízelt az 1.8 T alatt mert nem bírtam volna megállni hogy ne tapossam és meggyőztem magam hogy nem akarok hetente tankolni 3 hétig volt nálam haver kotró 1.8 T je 15 liter alatt nem volt az átlag fogyi de lámpától lámpáig nem is volt aki nagyon erőlködött Na szóval ha nem számít a fogyi illetve a lábad se nehéz lehet jót venni belőle csak nem a lerúgott 5-6k szarokat kell nézni hanem 1-1,5 misi körül
(#117320) tomcsi23 : na ne menőz az 1.8 T felfelé ugyanúgy nem megy... lefelé meg csak egy fokkal jobb mert elől értelmes fék van de hátul azon is az a viccnek szánt biciklifék van amire ha felteszed a gyári 15ós alufelnit már nem is látszik hogy van fék alatta
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
hogy megengedhetek magamnak valami sportos kis fost, amivel a mecseki szerpentineken lazásan gurulhatok. Persze, valszeg úgyis egy 1.6 Leon lesz.
Felfele nem tud menni, lefele nem tud megállni, de mondjuk lefele legalább adrenalin azért lenne.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
McSzaby
őstag
Pontosan ilyen a Skoda-m most, pedig pehelysúly az egész. Ezért keresek más érzést..
(#117319) tresh
1-1,5M között keresek, szóval teljesen benne van. A lábnehézség meg más kérdés. Szeretném, ha lenne erő a lábam alatt. Ha odataposok, menjen, ha csak gurulok a városban melóba, akkor ki fogom bírni, hogy ne nyomjam ki a szemét.
Fék upgrade-t mindenképp tervezek, bármilyen autót veszek. Havernak volt egy swiftje, amit gyakran vezettem. 1.6 GLS, vagy GLx tudom is én mi, nem járok műanyagkáddal, de a lényeg az volt, hogy a fékeket kicserélte a GTi fékekre. Hűtött tárcsák, sport betétek és persze a GTI nyerge. Hát, a különbségre csak annyit tudtam kiköpni, hogy 'vazzzeeeee' . Szal, jah, fékekre szeretek költeni. Már fos 17 éves autómon is minőségi fékek vannak.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
tresh
addikt
Ugyanígy voltam evvel én is De nem lehet kibírni főleg ha tudod hogy nem gyári a vas Ezért van szarfos dízelem azt bárhogy taposom max 6-6,5 liter
Jah a fék az alap mindig az az első aztán jöhet a többi én is upgradelnék de a fék többet érne mint az autóm
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Akkor pedig valami turbós ótó kell neked... Vagy ha kis köbcentis akkor nem vw konszern... " Itt" ami kis köbcentis nehéz és gyenge... (vagy nem 1.5 M)
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
tomcsi23
veterán
Nem menőzés, valóban, még az érdi emelkedőre is csak lendületből.. ezen nem is lehetne mit szépíteni.
Hátsó fék - szintén cd méret - hogy rohadna meg. Ja, rohad is, szóval ez pipa.
McSzaby: valami jóárasított ibike cupra, aztán rendbehozni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tresh
addikt
2 éve cseréltem én is kompletten mindent de a tárcsa az szar vagy én nem tudom rohad szét...megint szét borítom mert valami nem oké vele aztán lehet elgurul a gyógyszerem azt az RS oktáv hátsó fékeivel megkínálom, mert elég bili az a 245-s fék hátul.. jah ugyanitt eladásra kínálom hátsó 245 fékeimet nyereggel hibátlan állapotban
McSzaby:
Na valami ilyet kell kukázni
(#117326) McSzaby: Ér jó indulattal az autóm 1 misit . Jelenleg sincs szar fék alatta annyira mert 288/245 tárcsák vannak. De itt kicsit többről van szó mint tárcsa cseréről [link]
[ Szerkesztve ]
McSzaby
őstag
Nem is hallottam erről az Ibizia-ról.
(#117322) tresh
Fiam, ha upgradelsz, sose nézed mennyit ér az autód és mennyibe kerül az upgrade. Ha akarod, megcsinálod, kész. Lóvét nem szabad ilyenkor nézni.
Pontosan, valami ilyen kéne.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
tomcsi23
veterán
Jaja, legalább egy olyat.
Bezzeg v5-v6-ra már rakták a 256-os tárcsát.
Na mondjuk azóta nem is nagyon raknak hátra hűtött tárcsákat csak a csúcsgépekre.
+Szaby, vannak a régebbi, 156 lovas modellek - jóval olcsóbban. Na azokból némi mókolással igazi mosolyfaktort lehet varázsolni.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
kk831228
addikt
Hova kellenek nektek ilyen fékek?? Mindenkinek 500hp + autója van...?
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
McSzaby
őstag
Nem akarok külföldig menni egy ilyen autóért. Lehet inkább veszek most valami lomha 1.6-s foscsit, aztán gyűjtök és veszek egy 25 éves Corrado-t játszós autónak.
(#117325) tresh:
Azért ez nem túlzás?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
tresh
addikt
Nem, semmi extra full gyári majdnem az autó (talán van 120 le most ) De a hátsó fékkel nem vagyok megelégedve..amúgy még annyit tudnék csinálni hogy bedobálnám az a8 első fékeit 323-as tárcsa csak az is csonkállvány cserés dolog. De a hátsó fék molesztál jobban tényleg fos a gyári
footy
addikt
Jó kis G-laderest hogy legyen mit szerelni
Egyébként a Corrado nekem is tetszik, főleg a VR6
kk831228
addikt
Igen a vr6-ra már csak egy turbó kell...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
McSzaby
őstag
VR6 kicsit túlzó lenne, túl sok erő én meg nem vagyok egy kálin mekkréjj
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
zsoleszkai
tag
Megvolt a hibakód törlés, ma mentem itt a városba egy 20km-t, ez jött vissza az olajszenzoron kívül:
Address 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
Controller: 1J0 959 799 Q
Component: 4F Zentral-SG Komf. 0001
Coding: 00257
Shop #: WSC 01317
VCID: 4CEBE7336FD3
1 Fault Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-10 - - - Intermittent
(G4 AJM)
/KneeBy/
Mágus2
Közösségépítő
Vagy rossz a vezérlő valamelyik ajtóban, vagy az átvezetőben(gumi harang alatt) lesz eltörve a kábel. Az átvezetőkkel kezdeném az ajtók és az oszlopok között. Meg kell nézni nincs-e törött kábel.
[ Szerkesztve ]
atenza
senior tag
Sziasztok!
Audi A3-nál (2005 körüli) mi az ajánlott megbízható benzines motor? A 150lovas 2000-es körüli elég lenne teljesítményben de nem tudom mennyire van gond ezekkel.
Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb?
footy
addikt
Illetve magát az autót mennyire élvezetes vezetni? Futómű, kormányvisszajelzés, mennyire agilis stb?
Semennyire, teljesen neutralis az auto. Ha kemeny futomu kell, akkor Leon2-t vegyél inkább konszernen belül, vagy inkább egy MX5-ot ha nem vagy VW fan. (esetleg Civic ha hatchback kell)
[ Szerkesztve ]
g4bb3r
tag
1.6 16v témához.
Jól emlékszem hogy ezek a motorok szeretik csipegetni az olajat pályán? Nekem mióta megvan a verda kb 6-7e km-t vertem bele 90% autópálya/városon kívül. Nem taposom neki, megyek amennyivel lehet menni (+10% ) Eddig kb megevett 6-7dl olajat. Csak onnan tudom , hogy tartottam a csomagtartóba 1L olajat és még van benne 3dl a töltögetések után.
Jól emlékszem , vagy kezdjek aggódni? Motor nem füstöl.
Tudom, hogy ez a TSI kínálat alja felé van, ugyanakkor a Te elképzelésed teteje árban. De Golf és tisztességesen halad, Seatot nem találtam ennyiért.
TaaT
veterán
Ez a motor váltó kombó nem pályára való (110-es utazó még oké lenne valszeg), ott már csipegethetik az olajat. Nem kell aggódni, ez normális a felhasználás körülményeit figyelembe véve.
Give them hell Ukraine!
McSzaby
őstag
Köszi, de épp ezért lőttem be ezt a kategóriát, mert nem akarom az "alját" venni semminek.
(#117340) TaaT
Szóval pályára nem mehetsz vele, szerpentinen felfelé felejtsem el, lefelé tudok jönni ha kicserélem a fékeket nagyobbakra, de azért egész jó autó. Szerencse, hogy többnyire városban megyek.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
TaaT
veterán
Végülis lehet vele pályára menni, csak akkor kell öntögetni bele az olajat 10e km-enként. (nívó min max között 1L van)
148Nm és 1150kg az nem egy erős párosítás, tehát szerpentinen felfele sem lesz az.
Itt alföldön a közlekedési szabályokat betartva még sok is a gyári fék 256/232. Amúgy jobb minőségű tárcsával és betéttel ezt tovább lehet fokozni. De persze marginális változást a nagyobb motorral szerelt modellekről beszerzett fékkel lehet elérni. 312/256
Városban teljesen vállalható
Ebben viszont már van tartalék.
Give them hell Ukraine!
Balupapa
senior tag
a polom is euro3 volt és le lehetett vakolni nem dobott rá hibát
és a mostani a3 1.9PD-m is EU3 és le lehtett vakolni nem irt hibát.
_-=*WheelWhores*=-_
McSzaby
őstag
Nem akarok ám F & F9-t forgatni a szerpentineken csak felmérem a lehetőségeimet. Valszeg nekem is bőven elég lesz.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
tresh
addikt
Zseniális ez a G2 bódé kb nincs amit ne tennének bele gond nélkül
lenko
aktív tag
Az még teljesen elfogadható.
Nekem 1.6 8v-be 8e alatt fogyott 4-5dl.
Az embereknek fáj az igazság!
TaaT
veterán
freaghill
őstag
Én csippelt hármasgolfomat kipróbálhatja nyugodtan Igaz csak 90 ló gyárilag de csippelve van, szóval mégse olyan lomha.
TaaT
veterán
Én azért azt mondom ha leon mk1 1.6-on gondolkozik akkor olyat is próbáljon ki. A hármasgolf teljesen más.
Give them hell Ukraine!
Dot
őstag
Nem válasz, csak feléd íródik ez:
Ma 5 körül mentünk haza kollégával. Láttam kint áll az autód, kolléga benézi, hogy szép egy dög, faszán van polírozva..
Mondom ismerem a tulajt..
Nézi.. Hát a rendszámtábla elég ocsmány..
Mondom, az lehet, de legalább jól megy..
Áhh, akkor érti. A nagy sebességgel sok elcsapott bogár tette ilyenné a táblát.
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!