Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Dr.Zoo
senior tag
Tudnak. De nem ez a szempont. Az egyre szigorúbb környezetvédelmi normákat kell tudni a mai motoroknak.
Ezek szép csöndben ki fogják nyírni először a dízel motorokat, aztán a benzineseket.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
TaaT
veterán
"Ezek szép csöndben ki fogják nyírni először a dízel motorokat, aztán a benzineseket."
Lásd a kaliforniai, dán, és holland példákat.
Give them hell Ukraine!
Dr.Zoo
senior tag
VR6-Fan
veterán
az ilyen, új korától csattog, ha nem csattog az baj!
febit... lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
esetleg allin érdemes nézni kiköszörült cikkszámos gyárinak árultat, engem még nem dobáltak meg vele
feszítő tömítés alap hogy csere, szelepfedél is, hivatalosan olaj+szűrő, szerintem te a két vezérmű tengely szimmeringet láttad, ha könnyezik érdemes, ha nem volt cserélve akkor vezérlés mivel papíron azt is bontani kéne, amugy ha valaki szeret szopni és ügyes ki lehet cserélni a kipu tengely kivétele nélkül is a láncot meg a feszítőt.
olajpumpából is gyári/febi/swag/esetleg meyle vagy ha jót akarsz akkor KS (kolbenschmidth), amivel eddig dolgoztam, még mennek az autók, nyílván itt egy karter tömítés is cserés ha a tied még nem pasztás gyárilag.
hát kurva szopás helyen van az olaj gombát és meleg motornál pl nem turkálnék arra
meg pénteken én kb 6-tól érek rá, vagy 9:30 elött reggel hogy ráfüleljek.
hajtókar csapágy, én amugy RS2-jét szoktam, 1,6-os kettes góftól az RS2-ig ugyan az a HK csapágy, max annyi különbség van hogy van e rifle drill vagy nincs.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
maximilian4
addikt
Én is ezekre tippeltem. Szimplán nem érdeke a gyártóknak.
Ha már az elektromos autóknál tartunk, én örülök nekik, mert szeretem a környezetet és utálom hogy tönkretesszük és kizsákmányoljuk. Viszont én a dízel motorok szerelmese vagyok. Egy dízel motornak lelke van. Imádom a hangját, a működését, ráadásul még mikor a turbó is szépen sziszeg mellé. Nekem egy elektromos autó teljesen jellegtelen. Számomra az elektromos motor tök unalmas. Lehet baromi erős és baromi nyomatékos, az sem érdekel. Egyszerűen nem olyan és kész. Vezettem elektonyos ótót, nekem nagyon nem jött be.
[ Szerkesztve ]
Maxi
Az elektronyos ótók a legkörnyezetszennyezőbbek ám. Szted egy akksi pakk előállításához mi kell? Vagy ha nincs elég ződ energia akkor miből tőtöd?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
maximilian4
addikt
Hát esz ikasz. A tyártása elég szennyezű. De utána mán nme szennyezű szegény környezetet.
Maxi
mazacar
tag
Ugyanúgy kell rá a gumi (ha valami akkor ez minden szennyezések egyike), és mint említettem a falazott malacból jövő nem zöld áram is szennyező. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Coyot
őstag
Évekkel ezelőtt olvastam egy cikket erről. Ha európai szinten a jelen villanyteremelési arányok maradnak akkor 100k km megtétele körül 10%-al kevesebb volt a teljes életciklus alatti szennyezés, 200k km körül már 25%, mintha dízel lett volna.
És az elektromos autót azóta nem szopatták le a környezeti normákkal (drágán fenntartható elromló alkatrészekkel), ellenben akksit gyártani olcsóbb - talán egyszerűbb, emiatt kímélőbb is lett.
De szívesen látnék egy friss tanulmányt erről, ha van valakinek akkor hajrá
Ami a személyes véleményem hogy jó lenne sok elektronyos vas mert nem lenne ilyen mocsok büdös a városban - ez a hozadéka a technológiának, ami szerintem nagyon nagyon pozitív.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
TaaT
veterán
Tagadhatatlan előnye hogy lokálisan nem szennyez, csak globálisan.
Anno volt egy híres összehasonlítás a H2 vs prius témában, hogy azóta készült-e friss tanulmány nem tudom.
Ja és sokan mondják hogy de bezzeg mennyire fejlődik az akku technológia, hát nem úgy néz ki [link] 2005 utáni grafikont nem találtam.
Give them hell Ukraine!
brumi1024
veterán
Európában, nem VW nem dízelekre nem jár? Elfogadom én azt a kártérítést, ennyi a TSI-seknek is jár.
mazacar
tag
Szerintem mindenki elfogadna.. Sot, uj auto vasarlasnal akinek konszern van a neven, kapjon ekkora kedvezmenyt
Meg igy is jol jarna mindket fel.
knuckle
aktív tag
tyűűű az igen, szép elképzelés nem is lenne rossz
de ez kb olyan, mint Füzesabonyban a nagytudású ember, aki szerint: " legyen tánc..."
sajnos nem hihető, hogy ez nálunk be fog következni...
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
tresh
addikt
Nálunk az autósok 50%-nak az is matekot okoz hogy hol kell beletölteni az ablakmosó folyadékot.. majd pont azért fog pattogni a Porsche Budánál hogy ugyan már frissítsenek szoftvert meg adjanak kártérítést Bemegy a kötelező szervizre, kap egy sw- updatet ingyen és még szarabb lesz mint volt az autója
knuckle
aktív tag
na meg a másik tipikus mentalitás, egyrészt dögöljön meg a szomszéd tehene is, másrészt, minden kell, ingyen, vagy annál olcsóbban, ha lehet teljesen mindegy mi az
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
tresh
addikt
Jaja azért mondom hogy itthon nagy csoda ebből nem lesz. Ahogy várható volt mostanában az összes gyártó belebukik valami "hitelesített" adatba szóval ez is inkább f*sza marketing volt mint sem probléma
Qru
MODERÁTOR
USA-ban kapnak csak kártérítést. Viszont a visszahívást leállították még a németeknél is, mert az új szofttal nő a fogyasztás már pedig az nem nőhet a német közlekedési hatóság szerint.
#nincsbennetarcsi
Danex
addikt
Amerikában is csak azért kapnak egyrészről kártérítést mert az állam is ráharapott a dologra és a törvények is a pereskedésre vannak kitalálva , 2, ott CleanDiesel néven hirdették.
tresh
addikt
Viszonyítás alapja csak ez a clean dízel téma, sokat nem hazudtak a 6000cm3 szarokhoz képest az
footy
addikt
Majd a grafentol jon allitolag a megvaltas. (egy par even belul)
[ Szerkesztve ]
knuckle
aktív tag
hápersze
mert mindenki tudja, hogy az sem véletlen, hogy éppen akkor robbant be ez a köztudatba, de ez már nagyon nagyon politika, tehát OFF...
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
tresh
addikt
ja ezért vegyen mindenki tsi-t
rendbe raktad már a gépet?
[ Szerkesztve ]
knuckle
aktív tag
arra várok, hogy haver emberi időben végezzen, és el tudjunk kocogni alkatrészekért
az új szerelő is rajtra készen áll
kíváncsi leszek
de ha akkor is fog még valami zörögni elől, isten bizony lebontom az egész elejét
és végre kiderülhet, hogy érdemes-e drágább toronycsapágyat pakolni bele, vagy ugyanmindegy..ha azok sem bírnak többet egy fél évnél, esetleg egy évnél...
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
tresh
addikt
SKF-t vegyél
knuckle
aktív tag
az a terv
+ kétoldali porvédő az első gátlókhoz felütőgumival együtt
+ olaj(már megvan) ,olajszűrő, levegő és pollenszerű
+ a teknőhöz ragasztó, ha a májsztrónak nincsen
egy hónapja nézettem át, semmi nem lötyögött, minden egyben volt.
kivéve amit tudtam is, ilyen a toronycsapágy, na meg a bal hátsó nagyszilent, de az még éppen jó, de már repedezik, szóval még idén valamikor cseréltetni kell, amihez az egész hátsó hidat ki kell bombázni...szép mutatvány lesz na meg akkor már mind a kettőt cserélni fogom
illetve egy helyen a bilincs mellett kifúj picit a kipugofó, azt eddig megfogta a kence, most majd meglátom, hátha ha az öreg beheggeszti, ha meg úgy van, akkor elviszem oda, ahol múltkor voltam kipufogószervízbe
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
tresh
addikt
Na akkor nem fog unatkoznia "pék"
Nekem is ki kéne szednem a két hátsó szilentet, de egyedül nincs kedvem. Mondjuk a hátsó fékem is szétszedem lehet akkor lekapom telibe a hátsó hidat azt hagy szóljon. Majd teszek fel képet jó buli az ilyen.
knuckle
aktív tag
az biztos
én viszont nem értek hozzá, így sajna sok pékkel találkoztam már
hátha megfordul a tendencia
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
tresh
addikt
Idő kérdése és eljut az ember jó szerelőig csak addigra gyűjts sok zsetont hogy a sok pék által tákolt káoszt ki tudja majd javítani
MunezXBK
nagyúr
Pont így jártam.
Piwi
addikt
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
brumi1024
veterán
Nincs eléggé meghajtva... #ecoGTI
Szombaton pedig kikormoltam , lásd 328i.
McSzaby
őstag
Ha már így látom tsi/fsi, akkor amúgy mi áron jár mostanság egy FSI/TSI pucoltatás?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
tresh
addikt
Dühítő az tény de a végén én is megtaláltam azt az adagolóst aki tudta mi a dolga és azóta is harap a gép Az más kérdés hogy mennyit elb*sztam feleslegesen... de hát ez van most már én is tudom kit keressek "tanuló pénz volt" a többi vérprofi végett. Mondjuk szerencsére csak ehhez nem nyúlok hozzá mert kevés a tudásom még
(#117781) focvis: Kell neked is egy Smoke & Scharm matrica
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Ültem melletted, azt én abszolút kikormolásnak nevezném. Egyébként nálam minimálisan látszik, a mosásoknál egy törléssel lejön (mondjuk kb hetente mosom). De még csak most fogom elérni a 3k km-t.
(#117788) tomcsi23: Azért kell neki a VCDS, hogy fixen 7.2-re belőhesse a fogyasztáskijelzést. Jó érzés azt látni.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Csalószoftveres.
Amúgy belül is meg szoktad pucolni a végeket?
Gondolom a bömbis menet utáni fogyasztást pont elfelejtetted lefotózni.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Dr.Zoo
senior tag
Nem is értem, itt mindenki a fogyasztáson izgul egy-egy kormolás után...???
najó, ez gonosz volt..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
mmdms
addikt
Sziasztok!
Tegnap este leparkoltam a kocsival (passatb5) és ma már a távirányító nem nyitja az ajtókat. Kulccsal, vagy a vezetőoldali ajtón található gombokkal gond nélkül üzemel. Ha távirányítót akarok használni, akkor valami kattog/katakol (mittoménhogyleheteztmegfogalmazni) közvetlen a biztosítéktábla mögött, és nem történik semmi. Olyasmi a hang, mint valami beszart relé. Az index lámpák egyet villannak, de azok se mindig. Mit kellene keresnem/átnéznem?
Jó lenne minél előbb rájönni mi a baj, mert a vezetőoldali zár ellenállás nélkül körbeforog, elég tré mindig a jobb oldalt nyitni/zárni a gépezetet...
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
tomcsi23
veterán
Mindenki azért nem, de sokan, főleg az e-betűsök (pl ecoGTI).
brumi: mindjárt gondoltam, hogy ez a fő cél.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-v-
addikt
No offense, de mi a jóistennek tisztogatod a kipufogóvéget
Ha valahol látok, veszek egyet!
@ (#117787) brumi1024: nekem az elejétől kezdve kormolja, az előző is kormolta miután rátettem nemesacél végeket.
@ (#117788) tomcsi23: belül nem, csak mosáskor letörlöm kivülről. Télen nem pucoltam 2 hónapig, ráretkesedett - azóta kb. hetente letörlöm a peremét. Ez tegnap volt esedékes, mntem azóta 5 km-t, ilyen lett.
@ (#117792) [rvilike]: mert ha nem pucolom időben, akkor beleépül a korom a fémbe (tudom, hihetetlen, de rosszabb, mint egy dízel) és gettón néz ki.
@tomcsi: bömbis menet után 8,8 lett odafelé (200 km), vissza felé 7,8 (200 km), visszafelé szakadt az eső így lassabban menten, meg örültem, hogy elérek Tatabányáig tankolni a városban.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Hát ezek a kipufogók ilyenek, nem hegyi levegő jön ki. Akkor minden használat után lepucolod?
[ Szerkesztve ]
kb. heti 1x
Nem TSI (direktbefecsis) nem kormolja.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Lehet amúgy, hogy más benyával (100-as) jobb lenne a helyzet kormi szinten.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-v-
addikt
Az mindegy, az már ugyanabba a skatulyába esik
Qru
MODERÁTOR
A TC-s mandró 150k-s árajánlatot tett rá most februárban.
#nincsbennetarcsi
McSzaby
őstag
Amcsiban olvastam olyan 700 dollár. Szóval kb. rendben van. A TC csóka alatt dióhéjas vagy a szétszedős módszert érted?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
2.0 TDI-m van. Január közepén vettem most van benne kb 9500 Km. ZA a kérdésem, hogy lecseréltessem az olajat és szűrőket 10 000-nél ? A szerviz feleslegesnek tartja, 30 000-nél van az első kötelező szerviz. Nem tudom az első olajcserére nekem olyan soknak tűnik a 30 000 Km...