- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atika88
senior tag
Sziasztok!
2011-es GOLF 6-ban a 7-sebességes száraz DSG váltó piros lámpánál megállva: (folyamatosan) fék pedálra lépve szétkapcsol autmatikusan? Tehát "N" állásba teszi "magát"?
Vagy: kapcsoljak Én magam "N" állásba a váltóval, majd indulásnál újra fék és "D"?Rengeteg ellentmondásos és összevissza infót olvastam innen-onnan már.
Mindenki hülyézi kb a másikat...ebből nem lehet tanulni.
Jöttem hát ide: hátha megmondja vki a tutit, kimondottan erre a váltóra! Mert ugye ahány váltó, annyi szokás.Köszönöm!
-
Morris
veterán
Bocsi bitpork, de nem tudtam megállni röhögés nélkül!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #117236 üzenetére
Juhé akkor jól tudtam.
-
vendingo
veterán
Az lehetséges, hogy golf 4 billenésgátló bak csere után egy picit nyikorog az alkatrész?
Ma meglett a kuplung és a billenésgátló bak csere. Olyan, mintha egy új kocsiban ülnék, nem is tudtam, hogy ennyire gyalázat volt korábban.
Gázra léptem, kátyúba mentem, akkor rángatott a váltókar, a kuplung meg a leges legtetején fogott. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #117222 üzenetére
Ott követted el a hibát, hogy km-t vettél. Ne legyen benne csillió km... valahogy így fogalmaztál. Pedig nem minden az alacsony futás.
-
Gyula84
veterán
üdv
antennát szívás kiszedni? audi a4 b5 kombi erősítős gondolom, mert ilyen pici antenna és csak nagyon gyengén jön az adás rádió jó kipróbáltam már külön, (még valami az antennán kapja a 12v-ot ugye?)
-
Most már mindegyik száraz kuplungos ha jól tudom...
A "nagy" TSI-kbe 6 gangos olajos DSG-t tesznek (1.8, 2.0 TSI), ezek a motorok 350 Nm-re vannak fojtva, talán még a Golf R is, bár az lehet, hogy 370.
Tegnap már későn olvastam, illetve rohanós napom is volt, csak az Akadémia utcában volt dolgom, aztán gondoltam, hátha Te is ott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
i-sti #117226 üzenetére
Gondolom a tervezett avulásról már hallottál...
Nem érdekük hogy tartós legyen. Az az érdekük, hogy x év után vagy x km után vegyél egy másikat.
De nehogy azt hidd ez csak a vag-nál van így. Az összes ezt csinálja. Van aki pofátlanabbul van aki kevésbé. Az rizsrakétámnál most emelték fel a olajcsereciklust a duplájára miözben az utolsó csavarig ugyanaz a technika mint eddig. Köszi én inkább maradok a rövid ciklusnál...
mod:
brumi1024: Azt még gyakorolnom kell...
-
-
brumi1024
veterán
-
i-sti
senior tag
Miért kell mindent a villanykörte effektusra tervezni?
Miért nem lehet megcsinálni azt a qrva váltot, hogy életfogytiglan müködjön ha normálisan karban van tartva.
Írják le, hogy figyelj, cserélj 50k ként olajat, (pontosan ugyanazt rakva bele amit ők kérnek) és müködjön az a váltó amíg kell. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
lenko #117203 üzenetére
Ez egy nem kormányváltós B6, ebben felvált, nem engedi magát kínozni. Meg alacsony fordulatnál is visszapakolja magát.
mod:
aero.: Kormival egyszer én is eljátszottam... és ugyan ez lett az eredménye.
mod2:
Eleinte csak olajos volt aztán, 250 Nm-ig adták 7 sebességes száraz kuplungos DSG-t, felette olajos 6 gangos volt (elvileg olyan 400 Nm-t bír).
Most már mindegyik száraz kuplungos ha jól tudom, de majd Mági nyomja a tutit. -
kk831228
addikt
válasz
bitpork #117180 üzenetére
Mondjuk komolyabb baja nekem se volt még eddig... A téli hidegen csúszás mindig meg volt. 1-2 hiba még van : pl. Ha kézi üzemmódba van akkor 2-1-be váltáskor néha ránt egy nagyot, erre nem tudtam rájönni miért csinálja. D-ben nem csinál ilyet, csak kézi üzemmódba. Ez is ilyen volt mióta megvettem most van benne óra szerint 380 km... Mondjuk kézi üzemmódot csak előzéskor szoktam használni hogy ne váltson vissza fölöslegesen, ha alacsony fordulatról akarok előzni és van hely előzni...
Ami viszont nem rég van az jobban zavar melegen hosszabb táv után R - be kicsit később rakja magát mint régebben . Viszont másodikra már nem... Olyan mint ha összemelegedne valami szelep vagy nem tudom...
-
Kiskokó
veterán
-
Kicker
őstag
válasz
Kiskokó #117202 üzenetére
Szerintem nagyon használat függő, jól meg vannak tervezve, de ha padlózod, nem figyelsz rá akkor kampec... x6 m50d 2015-öst vezettem, ha normálisan használja az ember 8 literes fogyasztás, semmi erőlködés, de ha lepadlózod, elindítja a 3 turbó 740nm-el a 3 tonnás bodegát, aztán ott kezdődik a gyorskopás, romlás stb...
más:
7végén néztem az ala cart, szervíz rovatban mondták, hogy első fékbetétek 60 ezer kmnél cserések, nos én kb 95.000 km óta nem cseréltem/én tettem meg ezt a távot 4 év alatt/, nem jelzi a visszajelző lámpa hogy cserélni, kéne, a fék fog, a betét nem kopott el teljesen, 5.000 km el ezelőtt gyári szervízben fékolajat cseréltettem, és egy szóval se említették a fékek állapotát, hogy jujj ez lassan cserés... ennyi, így vezetek, így használom és jó... -
aero.
veterán
válasz
MunezXBK #117162 üzenetére
Nekem sosem volt gondom ezzel, de a múltkor kipróbáltam, mert ugye ez egy elég fontos dolog, hogy semmiképp ne fékezzünk ballal. Mondom nézzük, finom rátettem a lábam, aztán ha nem vagyok bekötve, szerintem körülbelül felfeküdtem volna a műszerfalra.
Amúgy jó cucc, én szeretem az automatát. A 8-as ZF a BMW-ben valóban elég fasza cucc, 118i és 118d-ben próbáltam, jó párosítás. A benzinesben mondjuk 82 km volt és ütött egyet D-be rakáskor, amit furcsálltam, de a váltásokból semmit nem érezni, csak a fordulatszámmérő mozog.
-
footy
addikt
válasz
Mágus2 #117208 üzenetére
Szerintem csak a nagyon regiekben(15+ ev) nincs, az ujabbakban amik mar tudnak direkt hajtani, ott van. A nemet cikkekben WK, vagy WÜK( Wandlerüberbrückungskupplung) neven hivatkoznak ra.
-
Mágus2
Közösségépítő
Az valami hibás darab. Vissza kell vinni szoftver frissítésre. Amiket én vezettem és rángatott, mindegyik le volt lakva. Ami megkímélt volt, az nagyon finoman működött alattam. Mondjuk a gázt érzéssel kell nyomni, rá kell támaszkondi a nyomatékra és nem erőből nyomni érzés nélkül.
-
Xmodule
őstag
válasz
bitpork #117205 üzenetére
Okes. Köszi. Mint írtam ez egy G2 de G3as dízel motorral hogy melyik pontosan azt nem tudom. Azért érdekel a kocsi mert már 30 éves a kasztni és így itt svedben nem kell rá adot fizetni és a biztosítási is olcsóbb. Eladnam a mostani dízelt és így tudnék spórolni 360ezer Ft ot minden évben. Csak tartós legyen. Nem luxus kocsi kell csak ami elvisz a bol b be a lehető legolcsobban. És bírja az évi 15-20ezer km ert. Ez a kocsi amit néztem 500e Ft. Kasztni G2 200ezer km el, motor meg G3 100ezer km el.
-
-v-
addikt
válasz
Mágus2 #117208 üzenetére
Indulásnál egyesben ostobán indul, egyáltalán nem lehet vele finoman .. vagy alig megy, vagy megugrik és bőgeti a motort, ráadásul darabosan és furcsán kuplungol. Kettesbe felváltáskor van hogy ránt is. Lefele meg szinte mindig, azt se lehet finoman, szarul van programozva, vagy nem vált vissza vagy rögtön kettőt izomból és kurva nagyot ránt és bőgeti 4 ezerig. A kettő közt lehetetlen eltalálni. Nem megszokás kérdése mert bátyámnak se megy, pedig már 100e-t beleküldött. Ostoba egy szerkezet, pont urasan kényelmesen közlekedni nem lehet vele jól, egyszerűen tahó ez a váltó. Ezt teljesen átlag hétköznapi közlekedésre értem.
0 km-es kora óta ilyen. -
Kiskokó
veterán
válasz
Mágus2 #117189 üzenetére
Nem rossz a DSG se legalább is az újabb ami a Sharanunkba van elég szépen vált meg rohadt gyorsan... 2013-as
Egy dologgal nem vagyok kibékülve a DSG-vel.. ugye egy sima automata ahogy engeded fel a féket szépen folyamatosan egyre erősebben kezd gurulni... na a DSG-nél sztem van valami elektronikus behatás vagy nem tudom de ahogy engedem fel a féket kb a felénél ha elkezd "fogni" ahol elkezd gurulni az autó aztán utána meg már szinte semmi gyorsulás.. na már most igy tök nehéz vele szépen fékkel játszva parkolni a másik, hogy ha csak szimplán lelépek a fékről van olyan hogy szinte majdnem mintha leakarna fulladni az autó... szal furcsa.
-
-
brumi1024
veterán
válasz
Kiskokó #117202 üzenetére
Igen, aztat egy 2014-es F10-ben. Újkora óta a családban van az autó, most van benne 62k km, nincs tervben, hogy az "ingyenszerviz"-ek után tovább marad (5 év/120k km), pont ezek miatt. De el tudom képzelni, hogy így van sajnos.
Ilyenkor oda kell adni bitporknak egy 1000km-re és letesz az elromlásról a váltó.
-
Kiskokó
veterán
válasz
brumi1024 #117174 üzenetére
Hello
8-as ZF-et BMW ben használtad ?Tesómnak is az van benne és tényleg nagyon durván jó váltó amúgy de azt beszélik róla hogy az összesnek kampec 200-250ezer km között! Általában lockup baja lesz...
Ezt nem egy olyan ember mondta aki BMW-ket szervizel hivatalosan nem keveset...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- VoLTE/VoWiFi
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Vicces videók
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- AliExpress tapasztalatok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Szólánc.
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- LG 77CS6 - 77" OLED - 4K 120Hz & 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - Szupervékony
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A620M R5 7600 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800 16GB Cooler Master CMP 510 Seasonic850W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest