- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Yutani: YRHA - Yutani Retró HAngkártyái: IBM mWave
- Sundesz: 20 éve a PH!-n
- bambano: Bambanő háza tája
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brumi˘
addikt
válasz
Speeedfire #116897 üzenetére
Az autó obd csatijába is be volt dugva mikor próbáltad?
-
freaghill
őstag
válasz
Speeedfire #116897 üzenetére
Szia!
Kábelhez kapott CD-vel próbáld.
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok!
Vag kkl 409.1-es kábellel küzdök. Van itthon 2db, egyiket havertól kaptam, neki azzal ment. Nálam viszont egyik se akar működni. Azt írja, hogy port ok, interface not found.
Próbáltam vcds lite, 409.1 release és 15.7-es verziókat is, mindnél ugyan az volt a probléma. Win 7 32 és 64 bit alatt is. Illetve xp mode alatt is próbáltam, ott legalább elindult a kapott cd-n lévő vcds 409.1 program.
A laptop mind a 3 usb portján is próbáltam. Ha rádugom a kocsira, akkor hallani még valami kattogást is a kábelből.
Illetve nem tudom, hogy számít-e, de a LEDs-re kattintva minden okés.Valami ötlet?
-
mqm
senior tag
Megvan a Lupo!
Élmény volt friss jogsival szakadó esőben, este haza vezetni Győrből.. A vérnyomásom rendben volt!
Az autó viszont nagyon korrekt, bár ez az előző tulajdonos érdeme! -
MPowerPH
félisten
RS TDi Octaviakrol mi a velemenyetek?
Ez manual, ez meg DSG-s. Eleg nagy a valasztek, es mind nagyon jol felszerelt, szoval csak kiragadtam kettot a tomegbol.Mire kell ezeknel figyelni? A hallottak alapjan a DSG maga elegge beteges, nem egy tartos konstrukcio, es eleg hamar beadja a kulcsot, javitasa meg draga. Ellenben a manual eseten meg ott a kettos tomegu, ami megint fogyo, es draga alkatresz. Egyeb problemak a motorral? Futomu hogy birja a strapat?
-
brumi1024
veterán
-
Dr.Zoo
őstag
Ma reggel felkeltett csemetém, így pár EGR tisztítós videót megnézve a youtubén, hajnali 4 óta szerelem a rohadékot.
Konklúzió: Az EGR-t le sem tudtam szedni a helyéről, passat hosszmotornál az alsó csavar ami a hengerfej mellett van közvetlenül, oda hogy a mókusba férek hozzá?
Az EGR szelep gumi összekötő csövét leszedtem, kitakarítottam. Meglepőmódon nem volt belekokszosodva a retek, de a gumi tömítő gyűrű már eléggé odavolt. Ezt az előttem itt járt kretén úgy próbálta orvosolni, hogy bekente gumiámmal, oszt' visszatolta a helyére. Ezt levakarva tettem a tömítés alá pici szigetelő szalagot, mert persze most jöttem rá, hogy a teflon szalag elfogyott. Visszatettem a csövet, elkezdett töltetni a turbó.
A következő sarokig. Aztán nyomás kuka. Ezen felbuzdulva továbbmentem az IC felé, és a felső csatlakozóját is kivakartam a ganéból, és szintén megszalagoztam. Továbbra sincs töltés, már nagyon várom a jövő heti diagot, mert szétb@sz az ideg. -
-
brumi1024
veterán
válasz
focvis #116800 üzenetére
Sajnos diszkvalifikálva lettem, de bekerült egy városi 380 + autópályás 600 km fogyija is. Én mindent megtettem, de ez lefele megy
Pedig pályán tempomat 140 volt, sajnos túl gyakori 100-ra lassításokkal (túl sokat kényszerítették ki a fékpróbát, mert "oda még beférek 50km/h-val lassabban"), és ezek utáni
160-akkalszigorúan 130-akkal! -
zeus_2k14
senior tag
válasz
focvis #116874 üzenetére
Az a baj, hogy azt is le akarom karbonozni. Viszont más kikapta az egészet, tehát a kézifék alatt lévő dobozt is, ami hátulról indul. Én azt azér nem akarom, ezért kérdezem hogy a fekete cumót hogy tudom kiszedni, vagy esetleg ha tudja vki hogy hivják ezt, yt-n hogy keressem az is jó
-
zeus_2k14
senior tag
üdv.
a fekete részt hogy tudnám kiszedni a krém szinből? Ott ahol a nyil van, azt szeretném holnap kikapni
-
VR6-Fan
veterán
-csippeltetés elött pár dolgot rendbe raknék azért, meg oda adnám valami olyan gyíknak aki tudja naggyából hogy kell ezeknek menni. "amugy turbos autót vétek, rommá húzás nélkül használni"
-VR6-Fan egy műszaknyi szelep köszörülgetés meg 1.8T basztatás után már fáradt mesélni, úgy saccra óvatos becsléssel 10e ftnyi problémás csövecskét tudok mondani a kocsidon, mellékelek két videot is kiderítésre: mikor rossz, mikor jó.
etka ide vonatkozó képtáblát etka-n érdemes áttanulmányozni.-nem biztos, hogy ő baszta el, csilliárd km van már ezekbe a szarokba, szerelte boldog boldog talán, tipp én ha hibátlan akkor is elötte vékonyan meg pasztázom a tömítés mind két felét (nem gulyás krémmel), és így is belehet szopni.
-
Dot
őstag
-
atika88
senior tag
Úgyfest cserélem a hátsó lámpatesteket tosoktól egy 2011-es Golf 6 HIGHLINE-en/ben.
Ezt a párt néztem ki: kérdésem az, hogy mennyire tuti h kiszemelt búra jó lesz a "régiek" helyébe? Van vmi trükk/különbség a sima és ledes lámpatestek között beépítés ügyileg?
Szintén ez ügyben kérdezném: ez a lámpatest csere mennyire legális dolog? bekell jelentenem bárhol bárkinek is valamit ezügyben?
-
Kiskokó
veterán
Üdv
2006 A6 3.0 TDI BMK
Ma megtörtént a 2 hátsó légrugó csere mellé egy olajcsere / olajszűrő ( 7ezer km volt az olajban azért nem lett légszűrő cserélve), 1 új motorháztető teleszkóp , új fékolaj.
Ez a mutatvány 168ezer ft-omba fájt.Kicsit mérges vagyok mert az amúgy nagy becsült nagy szaktudású szerelőm és nem pék! A jobb hátsó légrugót csak sérüléssel tudta kiszedni ami még hibátlan volt és elszerettem volna rakni tartalékba ...
A rossz bal oldali meg annyira odavolt annak ellenére hogy alacsony szinten kb nem is eresztett... hogy kb 45 percig verték ki a helyéről úgy bele volt rohadva... a légrugó belsejében állt a víz meg a dzsuvanagyjából ennyi.
Gondoltam megosztom és remélem nem tartok fel vele senkit -
zeus_2k14
senior tag
üdv.
Segítségetekre lenne szükségem.
A kocsim belsejét karbonozni szeretném, de megakadtam.
Ezeket hogy tudom kiszedni? Azt a feketét a váltó alatt ( ott a nyíl ) és azt a tartót, ahol a kulcs benne van. Sajnos nem jön ki, vagy mit kell ott kipattintani?
illetve karbon után le cserélném a váltó gombot - szoknyát mer már agyon van kopva, ugye ebből 2 méret van. Hol tudom megnézni, vagy hogyan, hogy az enyém mekkora?
-
M@nH.
aktív tag
válasz
zsolt19900 #116860 üzenetére
90 fokkal eltekered a kormányt és hátul lesz a két csavar.
-
McSzaby
őstag
Tegnap lecseréltem a vezérműláncot a kocsimban. Asszem a "mély toroknak" nagyon jó szinonimája a "vezérműlánccsere"...
-
Sz.Riki88
csendes tag
Mágus mester! 1.9 105 lovas BXE motort ugye érinti a hajtókar csapágy baj. Kérdés, ennek a kistesóját, a BXF 90 lovas is érintheti? Köszi
-
zsoti16
újonc
Sziasztok! Egy kis segítséget,tanácsot szeretnék kérni. Röviden: Skoda Superb bal hátsó ajtón tegnap mikrokapcsoló cserét csináltam,sikerült is,minden rendben működött,az ajtó nyitott,zárt, de amikor mindent csavart meghúztam az ajtó panelon,és az ablakot is felhúztam,az ajtó becsukása után se kívülről,se belülről nem nyitható az ajtó. A centrál zár rendesen működik,csak épp a kilincsek nem nyitják az ajtót. Kérdésem? Hogy a jó anyukájába nyissam ki az ajtót??
-
zsolt19900
őstag
találtam olyan cucclit, amivel -elvileg- meg tudom szüntetni az orrom előtt lévő dudalégzsák piciny mocorgását és zsizsegését, a kérdésem az lenne, hogy hogyan lehet levenni a légzsákot a kormányról? le kell hozzá venni az egész kormányt? vagy elérhetőek a légzsák csavarjai úgy is, hogy fent marad a kormány a helyén?
-
taranis
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2006-os 1.4-es VW Polo 9N3, aminek a gondja, hogy a vezető oldali ajtón lévő zár néha nem nyit/zár a távirányító gombjára. Kulccsal mindig megy, és általában kulcsos megmozgatás után egy darabig gombbal is. Most jöttem szervizből, ahol bár nem bontották szét (más miatt mentem), de azt mondták, hogy hallani ahogy a zárnyitó motor erőlködik, azt kéne cserélni. Nem vagyok szaki, de ha kézi megmozgatás után egy darabig jó, akkor nem lehet, hogy valami kosztól beragad? WD40-et mennyire illik belenyomni a pöcöknél?
-
Mágus2
Közösségépítő
Három lehetséges baj van:
1.Nincs elég tartalék: ezen nem segít semmi, erősebbet kellett venni, ha nehéz a lábad.
2.Már megint kifúj a tömítés, de lehet nem maga a tömítés hibája, hanem a túl sok kartergáz nyomja fel az olajat. A szellőztetőt érdemes megnézni, amit szépen megkeresel, googli a barátod, meg VR6-Fan elmeséli neked, ha akarja, én nem fogom taglalni, mert lusta vagyok. PCV néven keresd.
3. Rossz a tömítés, vagy ami még rosszabb, megtépték a menetet a fejben, ezért ereszt középen.
-
M@nH.
aktív tag
-
zsoleszkai
tag
Üdvözlet, sikerült végre diagnosztikát olvasni és ezeket a hibákat produkálja:
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
1 Fault Found:
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - IntermittentAddress 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx0-17.LBL
1 Fault Found:
00534 - Engine Oil Temperature Sensor (G8)
30-00 - Open or Short to PlusAddress 46: Central Conv. Labels: 1J0-959-799.LBL
3 Faults Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-00 - -
01038 - Central Locking Thermal Protection
35-10 - - - Intermittent
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - IntermittentAz olaj szenzorról tudok, mert azért villog 3-4-et minden indításnál a sárga kanna -> következő olajcserekor cserélve lesz. Viszont a többit nem teljesen értem, hogy mi baja lenne, leginkább a Central Conv. érdekelne.
KöszönömU.I.: Köszönöm Brumi˘-nak a szoftver segítséget.
-
Dot
őstag
Mágus és kevésbé pékek!
Ma sikeres gyertyacserét hajtottam végre!
Ami "feltűnt", hogy szemből az 1.2.3. gyertya olajos volt.
Az 1. közepesen, 1-2 csepp cseppent le kivevés után. 2. nagyon szint állt az olajba, folyt róla az olaj. 3. alig volt olajos, 4. száraz volt.
Ehhez mérten a trafóktól levezető gumi is olajos volt kívül belül. Illetve a gyertyák érintkezője és "szikrát keltő" elektródák is.Januárban lett cserélve szelepfedél tömítés és olaj.
Az olaj amit ott találtam sötétbarna volt(nem hinném hogy januári)1.8T AEB '97
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest