Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#116042) st3v3np3t3r válasza szabogabor10 (#116041) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Nekem egy megszűntetett dominós számot 3 üfsz hívásomba,4 személyes ügyintézésbe és 30napos reklamációs várakozás után a 5.dik személyes ügyintézésbe került, szaros 1800Ft miatt...
A kezdet...A kártya az én nevemre lett iratva(az elhimyt apám nevén volt)...Bentem megszűntetni május 29.-én, még aznap megpróbáltam weben visszakérni, a web azt írta, hogy más nevén van a szám, oké... 1414... megnézték, az én nevemen van a szám... oké, újra próba... ugyanaz... bementem a t-pontba... az ügyintéző azt mondta, hogy a szám már fél éve előfizus...nos,megint 1414... ott azt mondták, hogy az én nevemen van...megint személyes megjelenés... az üzletben megint azt látták, hogy előfizus... oké, megint 1414, megint ugyan az... vissza üzlet... felvettek egy reklamációt,30nap... megjött a levél kb 20nap után... semmi érdemlegest nem írtak benne... bementem,a csávó megnézte a számot, azt látta, hogy a nevemen van(elötte 2 meg azt látta,hogy más nevén van)... megpróbálta neten, ugyan azt írta ki neki, hogy más nevén van,holott a rendszerben az én nevemen van. Másik módon elindította a visszaigénylést... megint 30nap... :W

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.