Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#116031) #04535040


#04535040
törölt tag

Üdv!

Az alábbiakkal kapcsolatosan kérdezném, mi a tapasztalat.
27-én feltöltöttem a domino kártyám, weben, pc-n, telekomos fiókból. Júli 1 az érvényessége a kártyának.
A feltöltéskor sikertelenséget írt ki. A pénz nem jelent meg a domino kártyán. A bankszámlámról azonban levonták a feltöltés összegét. Csináltam képernyőmentést, a pc-re le van mentve, amihez csak 1 hét múlva férek hozzá (külföldön vagyok), tehát hiába hívom a 1414-et, mert a referencia számot nem tudom bediktálni.
Még szombaton felhívtam a 1414-et, azt mondták pár óra, és a bank a zárolást feloldja. Eltelt 58 óra....
A számot csak úgy pihentetem a fiókban, évente töltöm, karácsonykor volt adategyeztetve.
Szóval nem szeretnék megint tölteni (most is csak az ervényesség miatt töltöttem), nem használom az egyenleget.
Most akkor mi van? Ki oldja ezt meg?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.