Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
vendingo
veterán
Használtam mind a kettőt. Pcx jó gép, vespara többet nem ülök az tuti. Pcx egész korrekt, jó futómű, jó motor, kényelmes. A vespa egy elavult fos. Tesómnak volt egy, nem tudom már melyik típusú, de borzalmas volt. Gagyi fékek, gagyi futómű, szivatós volt, meg marokváltós. Újonnan vette, de már pár év után rohadt mindenhol, elektronikai gondjai is voltak. Tipikus olasz...
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
HSM
félisten
Cserébe sokan dolgoztak pl. igen hangos helyen. Elméletileg a zajterhelés a gázos, és az bizony bőven akadhat motoron.
Novics
senior tag
Jaja, minden. Illetve kesztyű most nem, mert vettem egyet a Lidl-ben, az most az elején jó lesz, aztán majd nyárra veszek egy komolyabbat.
-Mike-
Köszi. Útba is tudom ejteni.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
Geresics
addikt
Aki naked bike-on tolja, nem tudja milyen az a zavaró szélzaj, ami plexis túra(enduro)nál jelen van.
Egyszer leszedtem a plexit, és megdöbbentően nem volt semmilyen zavaró hang. Viszont cserébe belém kapaszkodott a szél, ami nem tetszett, hát visszaraktam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
HSM
félisten
Pontosan. Nálam is ez van, kiállok a nyeregben, egyből egész csend lesz nagyobb tempónál.
Egy formát kérdeztem egyszer, miért nincs plexi az FZ1-esén, pont ezt mondta, hogy így halkabb.
Majd ha lesz egyszer felesleges 50 rugóm, veszek majd rá valami komolyabb plexit, hátha jobban eltereli a szelet.
Geresics
addikt
én vettem, nem lett jobb. Kellett eszkáválnom egy 15°-os kiemelőt neki, így viszont már tökéletes!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
tboldi
nagyúr
Ezt nem tudtam, csak annyit, hogy ő is motorozik/motorozott.
HSM
félisten
Én egy ilyet spoileres MRA-t tervezek [link]. Nem kéne sokkal feljebb terelnie a szelet a gyárinál, már jó lenne.
Öcsém motorján volt lehetőségem kipróbálni tavaly, de a sportkipufogója elnyomta az élményt, így sokra nem mentem a tesztelés lehetőségével.
Viszont szerencsére elnéztem, csak ~40 ezer.
[ Szerkesztve ]
demars
addikt
Vettünk mocit (még nem hoztuk el, foglalót hagytunk).
Elég sokat megnéztünk , voltak szépek, jók, volt kissé leharcolt. Próba kör nem jött össze, xar idő van sajnos.
Persu: hondán kívül néztünk kawasakit, suzukit, aprilliát, ducatit is. Mielött még márkabuziznál
Egy gyönyörű gsr 600 -ast néztünk ki, mikor felkerült hahura egy cbf600 N . Elmentünk megnézni másnap azonnal. Magyarországi vas, patika állapot (persze nem annyira mint runner masinái ), hátsó dobozzal, oldal táskákkal, kis alkuval megegyeztünk.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
runner 125
nagyúr
Tuti en vagyok sznob, de ilyen kamionokon használatos légterelő megoldást akkor sem raknak fel semmire, ha valaki havi juttatást fizetne miatta.
Meg egy túramotoron is gaz szerintem, nem egy SV-n. Egyszerűen stílus idegen. Akkor mar inkább bubis, vagy egy fokkal magasabb plexi. Vagy turamotor peklapat plexivel, ha zavar menetszél.
Demars
Grat. Nincs mese, minden út a Honda-hoz vezet. Igaz persu?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
etnies
senior tag
Jók amiket írtál, ott van még a Honda SH125 is. Mekkora vagy?
Én ebből a háromból a Vespát venném, ha találnék 3 ugyanolyan állapotú használtat. Több típusra menjél rá, ne ragaszkodj egyhez, úgy könnyebb használt járművet venni, néha nem találni elfogadhatót egy-egy típusból.
"önmagam hite vagyok magamban"
vendingo
veterán
Én az Africara vennék ilyet, de 40 ezret sajnálok érte. Sv-re ingyen nem kéne ez a cucc. Nekem puig bubis plexi volt az sv-n, szart se ért. Elvileg első hsz-ben még van róla kép.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
etnies
senior tag
Amikor elmegyek lőni, akkor fülvédőt és szemvédőt kell használnom, nagyapám végignyomta a háborút ezek nélkül és nem lett sem vak sem süket. Szerintem sok mindentől függ a dolog, de ezt a kérdést csak akkor tudnánk eldönteni, ha valaki csinálna egy tesztet, kontroll csoporttal együtt, erre vajmi esély, részemről ugorgyunk
Azt az MRA cuccot (vagy ahhoz hasonló noname kínait vagy Piug-et) sokan javasolták, elvileg jó, de szerintem egy SV-n nem dobhat olyan sokat.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Topiccsendőr
addikt
Akkor is az vagy.
Sot, runner a fo alszorny a hondabuziknal
Nem menekülsz a csendőrség elől.
HSM
félisten
Ízlések és pofonok.
Az a vicc, nekem pont ez tűnik esztétikusnak, a bubis pedig nem tetszik. Ezt szépen le lehet hajtani, amikor nincs rá szükség, így megmarad a plexi eredeti íve, és így a motor stílusa is. Ezt azért öcsémnél volt szerencsém élőben is alaposan megvizsgálni. Itt a fotón a lehető legrondább módon van lefotózva, kb. teljesen felnyitva.
Lecsukva ilyen, szép füstszín kiadásban: [link]. Szerintem így teljesen vállalható. Túrára pedig fel lehet nyitni, ha szükség van rá.
Szerk: remélem így már menni fog a link.
(#94813) etnies: Az a "szerencse", hogy bőséges adat áll rendelkezésre, számszerűsítve, hogy milyen zajt, milyen ideig lehet halláskárosodás veszélye nélkül elviselni. Persze, értem, aki szeret veszélyesen élni, de ha meg lehet előzni a bajt, minek kockázatni?
Nálam kb 20-30 centivel kellene feljebb kerülnie a szélnek, vagy legalább kicsit jobban elterülnie a sisakon, úgy már jó lenne. Sok túrázónak ez vált be a legjobban SV-n, elvileg sokkal hatásosabb, mint akár a péklapát méretű bubis. Annyi átjött öcsémnél mikor próbáltam, hogy csodát azért nem tesz, de ha kicsit jobb, az már hosszabb túránál bőven elég lehet.
[ Szerkesztve ]
(#94816) runner 125 válasza Topiccsendőr (#94814) üzenetére
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
zgospel
őstag
De hát ő 16 éve motorozik szaridőben is, lenyomott kétszázmilliárd km-t, nem érted hogy ő jobban tudja????!?!!!négy4!
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Horvi
őstag
Esetleg Euromotor. 1134 Budapest, Lehel u. 17.
Hello darkness, my old friend...
HSM
félisten
Pedig szép kis púp volt rajta.
Valamit pedig majd ki kell találnom, ha többet fogok túrázni járni, mert amúgy nagyon szeretem hajtani, és a fejidom időjárásvédelméről sem szívesen mondanék le. Csak gondolom, mivel magas vagyok, így jobban beleér a fejem az elterelt légáramba, mint ideális lenne, szval ezt valahogy azért majd orvosolni kellene.
Ezért is reménykedem ebben a spoileres holmiban, mert ha már csak arra jó, hogy kicsit megosztja a légáramlatot, már az is jó lenne szerintem.
vendingo
veterán
2 méter vagyok, bejártam a fél világot Sv-vel. Vehetsz te arra bármit, szar lesz a szélvédelem ha magas vagy. Én eladtam, aztán lett az africa.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
HSM
félisten
A szél és időjárásvédelmével maximálisan meg vagyok elégedve. A probléma, hogy amit leterelt rólam szelet azt megkapja a bukóm, kb plexi magasságban és az süvít nagyobb tempónál. Én csak ezen kívánnék valamit változtatni. Vagy ne oda, vagy ne így menjen az a leterelt szél. Csak nem olyan nagy ügy megoldani.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Ha figyelemmel kisered a motorepito oldalakat, eleg hamar kirajzolodik, mivel erdemes foglalkozni.
A peldaimhoz a pipeburn-t fogom felhozni, mert ez az egyik kedvencem
Ha szigoruan budget motort akarsz, onkifejezesre, keves penzert, akkor nagyon kreativnak kell lenni, hogy jol suljon el. Ez a legnehezebb dolog, olcso, statusz nelkuli dolgokat, draga, szinvonal emelo alkatreszek nelkul olyat osszerakni, ami vallalhato.
Kinelenthetjuk, hogy sok penzbol nagyon egyszeru motort epiteni: a legdragabb ohlinst alarakod egy szarnak, bremboval, eloxalt alut mindenhova, majd kijelented, hogy ez nem ronda, ez ilyen. Aki szerint ronda, az nem erti. Es igazabol jogos. Hol kezdodik a muveszet, es hol er veget? Ezt senki nem tudhatja, aki meg magabiutosan kijelenti, az meg egy egyszeru ember, egyszeru gondolkodassal.
Kezdjuk egy zsenialis epitovel. Telitalalat
30 eves 50e forintos alapmotor. A vegletekig leegyszerusitett, izleses kivitelezes, viszonylag olcson. Utcan siman hasznalnam, jaras-kelesre. Nalam ez egy motor. Ket kerek, vaz, hajtomu, a tobbi sallang. (Bocs a szubjektivitasert, de teljesen oda vagyok erte)
Ugyanebben a zsanerben, de nagyobb koltseggel puch alapokra mofa (!) Izleses kivitele.
Ugorjunk egy nagyot, a nalunk 200-300e forintert elerheto a-b motorokig. Alkatresz sok van hozza, meglepeteseket nem okoz. Megis rettento nehez atepiteni. Az aranyok teljesen torzak egy cafe racerhez, a hidvaz elront mindent.
gs 500
Megis, egy kis optikai csalassal el lehet valahogy adni. Nezd, hogy olotta meg a balfasz szogu hidvazat, egy szimpla csikkal es tank-ules vonal markanssa tetelevel.Igy nem rossz
Nezd meg a tovabbi munkait, profi.
Joval szerencsesebb egy regebbi, jobb aranyokkal rendelkezo tipushoz nyulni:
gsx 400
Nagy slager az egyhengeres leghuteses olcso motorokbol flat trackert, scramblert csinalni. Nalam elferne egy supermono cafe racerkent is, siman belevagnek ezzel a tipussal.
Igazabol a honda ftr tol kell csak ket lepessel tovabb menni:
nx 650 dominator
Nem sorolnam ide a 250-400as egyhengeres kategoriat, honda cb400 yamaha sr 400, sr 250... Ezeknek az egekben van az atepitok miatt az aruk. Esetleg yamaha srx el lehet megkerulni a trendet. Esetleg suzuki gn 250 -400.
Nagy kedvencem a regi racer replikak.
Bandit 1200 bol , gsxr 1100, gsxr 750 bol peldaul eleg konnyen lehet gsx750 suzuka 8h motort epiteni, vagy gs1000r -t. En ezekre vagyok most raallva, de szerintem vfr 800 bol is megneznem, lehet-e vfr 750 replikat faragni. Ha rengeteg idom lenne, biztos megcsinalnam.
Jelenleg sv650- tl1000 s ben is nagy fantaziat latok, ha tehetem, csinalok egy tl cafe racert.
szep munka tucat japan sornegybol:
(Zephyr a kedvencem)
[link]
Vegre nem elkurt aranyokkal rendelkezo hornet.
Termeszetesen trellis frame-el nem tudsz rosszat csinalni.
Monsterek, kisebb ss, ss nuda- johet szoba.
[link]
Sajnos nem tudok mindent osszefoglalni, gyorsan osszecsaptam. Kb 3x ennyit tudnek errol irni, nem ennyire feluletesen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
imibogyo
veterán
Kár volt kimosatni, mert a fülzsír véd, tudni illik elnyeli a károsan erős hanghatásokat és kiszűri a veszélyes frekvenciákat.
Anulu79
addikt
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan aplikációt android alá amivel motoros túrát/túrákat lehet tervezni? Létezik egyáltalán ilyen?
tboldi
nagyúr
Már több, mint egy éves sztori, azóta már termelődött biztos.
Geresics
addikt
Curvinger pl. ilyen.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Anulu79
addikt
A playen nem találtam.
XFishboneHUN
senior tag
Sziasztok!
Feltennék egy egyszerű kérdést felétek. Ki mennyire hátitáska párti motorozás közben? Érdekelne annak minden előnye és hátránya, jó persze azért valamelyest tisztában vagyok ezekkel, de akik sokat utaztak már így, azoknak mi a véleménye erről?
Ugyanis jön hamarosan....egyszer.... majd a jó idő és munkába járás miatt keresgélek, amibe laptop meg egyéb szarok beférnek, plusz az sem hátrány, ha a színe is rikítóbb a kelleténél, hogy hátulról is láthatóbb legyek és ezt találtam:
Szerintetek,? Vagy inkább hátsó doboz?
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
Geresics
addikt
én tökre nem szeretem a hátizsákot melegben a motoron, mert hozzád szorítja a kabátot/protektort, és 2x annyira izzadsz alatta.
Viszont laptopot biztos, hogy nem raknék dobozba, csak hátizsákba, mert úgy a testeddel csillapítod a jó magyar utak, és a motor által keltett rezgéseket. Márpedig a laptop nem szereti, ha folyamatosan vibrál, remeg.
Azokon a napokon, amikor laptopot is viszel, akkor hátizsák, máskor pedig doboz szerintem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
HornedReaper
senior tag
Jó az a kis 50-es DT is átalakítva
Rendszámos motorokon jóformán tiltott az átalakítás, de egy ilyenhez mit szól(hat)nának a rend éber őrei?
Keress kínai shopokhoz kuponokért
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem nagyon kényelmetlen volt egész nap egy hátizsákban motorozni (egyetlen egyszer próbáltam, 300km-t, soha többé - 5 kg tömegű DSLR-fotóscucc volt benne).
A hátsó doboz egyszerűen szükséges, még ha nem is szép a motoron.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
nyogo83
senior tag
En hasznalok, ha nem tudom elpakolni a laptopot, cuccokat.
A klasszikus hatizsakot nem birom, sose szerettem. Feloldalas "messenger" tipusu taskakat hasznalok evek ota.
Kb 5 eve csinaltattam a Bagaboo-nal taskat (olyan amit fokent bringasok/futarok is hasznalnak).
Cordura kulso, teherauto ponyva szeru belso anyagbol van, pantja marhara kenyelmes es olyan a kialakitasa ha felveszed, nem fordul el menet kozben rajtad.
Sokszor volt, hogy szakado esoben jottem, egy csepp viz nem jutott be, de meg nedves se lett szinte a taska.
A vastag anyaga miatt 5 ev alatt kb nulla elhasznalodas latszik rajta.
Egyedileg megtudod tervezi, szin/felirat/minta komboban, fenyvisszavero csikkal kutyafulevel.
Persze ez fugg attol, hogy neked melyik tipusu hatizsakok jonnek be, meg mi a szempont. Nekem a strapabirosag, idojaras allo kivitel volt a lenyeg, illetve ha nem motorral maszkalok akkor is siman ezt viszem magammal meloba.
ath
senior tag
köszönöm szépen ezt az összefoglalót. a dt50 és a gsx400 az, ami nagyon tetszik. azt hiszem pipeburn napot tartok és keresgélek mi áll közel hozzám. majd arra leszek igazán kíváncsi, hogy a piacon mik érhetőek el.
zgospel
őstag
7 éve vettem a Decathlonban bringázáshoz Quechua hátizsákot, ívelt a háta és hálós, belevarrva az esőhuzat. Van belül külön laptop zseb, én ezzel járok munkába (nem csak motoron) illetve régen ezzel cross countryztam (bicikli), nekem bevált. Kb napi használatban van aztán mégsincs semmi baja, ami engem is marhára meglep, mert a korábbi Adidas hátizsákjaim kb másfél év után úgy néztek ki, mintha a disznóólban tároltam volna. Ennek meg semmi baja, se egy cipzár, se egy varrás, se egy szakadás, nem gondoltam hogy ennyit egyáltalán kibír, pedig napi használatban van. Ja és 7 éve volt 8 ezer Ft.
Szerintem ami fontos hogy elöl összecsatolható legyen. Ami nekem van az deréknál is és mellkasnál is összecsatolható, szóval nem mozog össze-vissza, nem csúszik le.
Én a dobozoktól írtózom, hülyén néz ki és elbassza a motor egyensúlyát is.
Attól még persze praktikus, megértem aki használja, nekem is néha szopóág hogy nincs dobozom, de én választottam ezt az utat
Inkább tanktáskát használok, az jól is néz ki, csak abba meg nem fér bele a laptopom.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
tboldi
nagyúr
De ha nem lenne elég, akkor nézegetheted még a Bike EXIF-et és a The Bike Shed-et is.
[ Szerkesztve ]
emre
veterán
Az srx-nek is nézz utána.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Anulu79
addikt
Nekem semmi bajom nem volt a hátizsákkal motorozás közben. Bár ha lehet akkor én is inkább kerülöm. De szerintem ez egyéne válogatja, hogy kinek hogyan kényelmes. De ha jól tudom akkor van direkt motorozáshoz való hátizsák. Bár lehet, hogy csak belefűzik a nevébe és ebben ki is merül az egész.
BoB
veterán
Az semmi mindegy mi van a hátizsákban (mennyire nehéz), mennyire kell előredőlni a motoron, és mennyi ideig kell kibírni (fél óra vs egész nap).
Ez körülbelül a melyik a jobb motor kérdéshez hasonlít (ahol a két motor két külön kategória). Nincs abszolút válasz.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Topiccsendőr
addikt
Ezt is nezd meg:
Bike exif
Itt pedig az atepitett motorok piaca
Sildrome
Van meg par, de ezek a legjobbak.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
demars
addikt
Nekem is decathlonos van, k.va jó! Mellkasnál és deréknál csat, ahogy írtad nem tud elmozdulni.
Laptopnak ideális, dobozban xarrá karcolódna.
Rövid utakra (munkába menni) jó választás lehet egy hátizsák.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
etnies
senior tag
Nem, szerintem az utcán bőrszerkós, kanyarvétellel küzdő egyének tudják jobban. Mindent is.
Azt már le sem írom, hogy mekkora paréj dolog nyitott dobbal és füldugóval motorozni...
Már nemi szervével verni a csalánt nem gerinces dolog
"önmagam hite vagyok magamban"
etnies
senior tag
Ha csak rövid távon van rajtad a táska, akkor semmi baj nincs vele, de napos vagy hosszabb túrákra nem javaslom, megfájdul a hátad, akkor is, ha csak 1-2 kg van benne.
Ha motorozol rossz időben is, akkor valami ilyesmi jól jöhet: [link]
"önmagam hite vagyok magamban"
zgospel
őstag
Jókat mulattam a hszeiden eddig is, ismét sikerült A füldugó a szélzajt szűri, nem a kiput, és hála neked már azt is tudom hogy a bőrszerkóban motorozás ciki
Taníts minket királyom
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Geresics
addikt
Majd ha Te is 16 évet, és 250ekm-t megtettél motoron, akkor ugasá, jóvan?!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
etnies
senior tag
A ciki az, hogy nem tudsz egy kanyart bevenni, de ehhez képest akkora arcod van...
Amikor én voltam azon a szinten, mint te, akkor kerestem a nálam tapasztaltabb motorosok társaságát és porszívóztam fel minden apró információmorzsát, ami csak elém került, így sok év és sok gyakorlás után megtanultam motorozni valamennyire.
Te viszont nem tudsz motorozni és nálad tapasztaltabbat próbálsz alázni. Szerintem előbb motorozz ki a megyehatáron, mielőtt engem minősíteni kezdesz.
Mész offra, jövőben nem foglalkozom veled.
Szerk: Geresics (motorosvándor), te is. Eddig nem minősítettem az indexes ámokfutásod, jövőben megteszem.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
Bogyó bá'
nagyúr
Gyulám! Téged itt sem fognak kedvelni, nem csak a Grafománban::::
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
zgospel
őstag
Akkor 13 év múlva majd jól megmondjuk egymásnak hogy mekkora hülyék vagyunk
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
etnies
senior tag
Az lehet, hogy nem fognak kedvelni, de nem szívesen hallgatom noobok okoskodását.
Szerintem ne offoljuk szét ezt, ezzel a két emberrel a jövőben nem foglalkozom és le van tudva a kérdés.
"önmagam hite vagyok magamban"
Novics
senior tag
Jöhetne már a tavasz, mert nagyon hiánya van a népeknek itt, és megy a cicaharc...
Úgy néz ki, hogy előbb lesz motorom, mint jogsim. A kinézett gépsárkányt megnézte az ismerősöm - igazából minden nap látja, mert ott dolgozik - és leinformálta, azt mondta, hogy fasza, csak a hátsó kapaszkodók vannak megrepedve, de hát 2 évig úgysem vihetek senkit, szóval pont nem érdekel, műszakilag pedig nagyon egyben van.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok