Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47951) runner 125


runner 125
nagyúr

Hi,

12V 12A-es akkuból milyen márka javasolt, melyik tartós, megbízható?

Köszi.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#47952) Ferdzsoo válasza runner 125 (#47951) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Yuasa asszem a legjobb....
nem olcsó viszont

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#47953) runner 125 válasza Ferdzsoo (#47952) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ahogy néztem mind ilyen 10-13k, köztük az is.

Első körben egyébként én is azzal szimpatizáltam, autóba viszont Exide Premium sorozatot istenítette mindenki, így abba azt vettem. Motorakkukból viszont Premium szériát nem találtam Exide-ból.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#47954) polimorf válasza Ferdzsoo (#47952) üzenetére


polimorf
tag

Nekem Yuasa van mindkét gépben de nálam csak 1 max 2 szezont bírnak.
A nagy gépbe tavaly szezon előtt vettem, de már most szórakozik tehát lehet hamarosan cserélnem kell.

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47955) Kolondrum válasza polimorf (#47954) üzenetére

Ebből következik a kérdés. Töltésed rendben van, értékeken belül mozog, télen ki van szerelve, karban van tartva.

(#47956) -Mosquito- válasza runner 125 (#47951) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Yuasa, Banner, Exide. Ezek biztos tudnak gond nélkül 2-3 évet kb 12-14eft áron. "Legjobb" a gyár Yuasák igaz ezek 2-3-4x áron vannak, de biztos 6-8 évet is elketyegnek. Kérdés az meg/érie.. :F. Szerintem a legmagasabb indítóáramút és az árat vegyed figyelembe. [link]

Polimorf:

Töltést,fesszabalyzót,kábeleket kéne átnézni,mert ott valami nem kerek.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#47957) polimorf válasza Kolondrum (#47955) üzenetére


polimorf
tag

Télen kiszedem és időnként töltöm is. Az, hogy a kínai robeszben nem bír ki 1 évnél többet azt még meg is értem de, hogy a nagyban sem bír sokkal többet az már érdekes. A töltést meg ilyeneket nem tudom mert nincs hozzá mérőműszerem, meg nem is értek hozzá, csak azt tudom, hogy ennyit bírtak nálam. Persze ezek egyike sem zselés vagy egyéb extra akkuk csak sima egyszerűek, savasak.
Az nem azt jelenti, hogy másnál sem bír többet. Ez csak az én tapasztalatom.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47958) Archer válasza Something_ (#47936) üzenetére


Archer
őstag

Én vettem egy Titant, zsír újat, inkább nem mondom, mennyiért, szerintem az évszázad biznisze volt (amúgy Made in Hungary a kesztyű) :DDD Nem mondanám túlzottan kényelmesnek, azért meg lehet szokni de a kezet minden irányból védi, az biztos.

Akksi: Az AGM Yuasából mindjárt több mint a duplája a hagyományosnak, gyárilag is ilyeneket használnak, meg rámegy a cég matricája aztán mindjárt kijön a 40k-s ár. Én Bannert használok, ha jól számolom, az idei lesz a 4. szezonja és bár itt sokan szidják de még teszi a dolgát. Igaz a téli szünetben hetente/kéthetente felraktam kicsit töltőre, lehet az is számít.

Más: facebookon láttam, valaki építget itthon egy CBR 250RR-t, beteg egy szerkezet, az biztos :) Sor 4, 16 szelep, dupla tárcsa elől, 150 kiló körüli súly, 180-190 körüli végsebesség, kisebb pályán alázhat az tuti :) Mondjuk ma egy ilyet lábra állítani nem lehet egyszerű mutatvány.

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#47959) Kolondrum válasza polimorf (#47957) üzenetére

Elégtelen töltés okozhatja, azaz van töltés, de nem annyi ami maxon tartja az akkut, lassan szulfátosodik, csökken a kapacitása, nem bírja a terhet. Egyenes út a kuka felé. Minden motor manualjaban van egy tól,-ig határ amivel tölteni kell a motornak vagy alapjáraton vagy felpörgetve az le van írva. Multiméter, DCV 20-as állás és rárakod, beindítod és méred. Általában legalább 13.5V-ot tölteni kell, de inkább 14-et és valahol 14.6 - 15V az a határ ahol meg már károsan sok.
Azért jó a kis LCD ami mutatja a töltést, mert ha elszáll és kiszúrod ad egy kis időt még lehal az akku, addig lehet menteni a menthetőt.

[ Szerkesztve ]

(#47960) polimorf válasza Kolondrum (#47959) üzenetére


polimorf
tag

A szivargyujtóba dugható jó lehet? [link]

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47961) Topiccsendőr válasza Archer (#47958) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Volt zxr 250 esem.
Latszatra egy picit fejlettebb usd villa, 45 loero, a vegsebesseg-fojtas eltavolitasa utan 170 felett megy, a 65 loeros 400 as tarsaik tudjak a 200-210 et, szoval inkabb 180 at tudjak ezek.
Jo gep, csak ha belegondolsz, 18 000 et forog. Ott eleg hamar szelephezagallitas van, ha arra hasznalod, amire valo. Korongos, tehat lehet locsolni a penzt. Vasperselyes henger. 4T nel a hengerfej es a vezerles a leggyengebb pont. Ha ott vmi nem stimmel, a motor ara mehet ra megint. Ha van penzed nincs ezekkel semmi baj. Koltsegcsokkentesbol egy-kethengeresek a mostani 250 esek, es nem is lesznek sornegyesek, nem hiaba.

Az akku meg kesztyu temahoz hozza se tudok bofogni.
Altalaban ha valamirol velemenyt mondok, aminek a nagyresze metafizika, probalok osszehasonlito teszteket keresni, szamokkal mertekegysegekkel. Ugyanezt csinaltam az olajoknal is, es baromi erdekes eredmenyek jottek ki a marketinghez kepest. Nekem egy kicsit fura, ha azt olvasom, h ez es ez a marka a legjobb.
A vilag mar nagyon reg nem igy mukodik sztm. Arsavok vannak. Egy arsavban majdhogynem tokmindegy mi van rairva. Kb ugyanazt tudja. Legyen szo barmilyen termekrol.
Amugy akkuteszteket megnezve nagy markak is elverezhetnek, nem azt tudjak ami ra van irva.
A forumok epp ezert megbizhatatlanok. Nincs alatamasztva semmivel a velemenyuk az embereknek, csak kijelentik, meg hallottak, meg mindenhol ezt mondjak.
Kesztyunel el nem tudom kepzelni mi alapjan jo/rossz.
Ranezesre jo, de volt olyan ember aki hordta tobb szezonon keresztul, esett benne?
Eses utan amugy is ki kene dobni a kukaba kb, tehat tenyleg nem ertem a rangsorolast.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#47962) vlevi válasza polimorf (#47957) üzenetére


vlevi
nagyúr

Ôsszel, vagy télen volt egy cikk a totalbikeon, hozzád hasonlóan 1-2 szezont túlélő akksi témában.

[link]

Majd ha egyszer stabilan 10 fok fölött lesz a hőmérséklet, es felélesztem a téli álmából, akkor én is ránézek. Igaz, én 2008-ban cseréltem akksit, banner van benne, azóta megy. Télre ki szoktam venni én is, és az előszobában tartom. Havonta egyszer szoktam rátölteni. Évközben is, amikor hpsszabb ideje nem jártam a motorral, akkor is töltöre dugom.

(#47963) Kolondrum válasza polimorf (#47960) üzenetére

Nekem ott annyit csalt, hogy nem jó alap. Azért mérünk akku saruin. Azért is van egy teljesen külön körön teljesen külön biztin, rövid vezetéken. Pl: tölt 13.5v-ot akku saruin, az már a fényszóró izzón 12v körül van. Elvész a vezetéken, régi csatlakozásokon, átmeneti ellenálláson. Nyerset mérünk mert az akkunak a fontos a töltő fesz.

(#47964) Archer válasza Topiccsendőr (#47961) üzenetére


Archer
őstag

Arra értettem, hogy szerintem még ha van is rá az embernek pénze, sem úgy van, hogy bemegyek valamelyik Honda képviselethez, lerakom az előleget az alkatrészre és egy hét múlva itt van. Mindent úgy összevadászni külföldi boltokból, várogatni heteket, ha esetleg mégsem jó, amit küldtek, újabb hetek meg pénz, szóval erre értettem. Gondolom a vezérléshez lapkákat, láncot, lánckereket, egyéb helyekre csapágyakat, ilyesmiket lehet hozzá azért szerezni viszonylag könnyen de típusspecifikus dolgokat a váltónál, kuplungnál, a blokk szerkezeti elemeinél már nem olyan könnyű.
Azért úgy gondolom, hogy a mai agyonegyszerűsített, költség csökkentett világban igazi kis kuriózum egy működőképes, jó állapotban lévő ilyen gép de szerintem nem sok embernek van anyagi háttere/ideje/szaktudása, hogy összehozzon egyet.

Akksinál, kesztyűnél meg sehol máshol én soha nem mondtam, hogy X vagy Y a legjobb, valamennyire azért talán látszik a hozzászólásaimból, hogy igyekszem keresni az alternatívákat a sokat kántált márkákra, kesztyűnél is direkt írtam, hogy ugyan én nem ismerem, de jónak tűnik. Mert Wintex és nem Dainese van ráírva, kit érdekel, attól még lehet jó. Persze sokan ebből is presztízs kérdést csinálnak mint minden másból, meg Motul cuccok dupla áron és társai. Hozzáteszem csak úgy kíváncsiságból most én is 300V-t öntöttem a motorba, eddig semmi eget rengető változást nem tapasztaltam, igaz még nem mentem vele sokat, de ez is olyan, hogy hogyan lehetne mérni, hogy melyik olaj a jobb? Két 0 km-es blokkkot egymás mellé tenni, az egyikbe ezt, a másikba azt önteni, teljesen azonos körülmények között járatni őket azonos ideig, aztán darabokra szedni őket és mindent kimérni. Az hogy BikerBéla66 szerint a Motul a jó mert az jó, a Repsol meg szar mert ő úgy hallotta a blokkon az nem jelent semmit. Nyilván amit az emberek mindenhol látnak kiplakátolva meg a versenyzőkön, azt fogják venni, ezért költenek ezek a cégek vagyonokat marketingre, de attól még a másik is lehet ugyanolyan jó. Nyilván nem olajon kell spórolni de nem is kell birka módon benyalni minden marketingszöveget. Valóban ársávok vannak csak az ismertebb gyártónál ugyanaz a minőség sokszor egyel magasabb ársávban van.

Voltam autószerelőnél, hordós német Mannol szintetikus olaj volt rakva a legtöbb átlag autóba (voltak azért amibe spécibb olajat kellett) mert ez érte meg a legjobban, erre a fószer, hogy milyen olaj ez, mert ő nem is ismeri meg nem Castrol meg mittudomén. Aztán mit számít, hogy ő nem ismeri? Semmit. Meg lehet nézni, hány nagy olajipari cég van, aminek nagy részéről még csak nem is hallottunk itthon (és a lista nem teljes). Ennek ellenére valószínűleg kiváló szakembereket alkalmaznak, nem alkesz Józsit az utcáról. Rákerestem csak úgy kíváncsiságból a márkára, van aki ilyet írt, hogy mekkora fos olaj, mert 600 km után érezhetően elmegy az erő a motorból tőle :DDD Inkább ne írnának semmit az ilyenek.

[ Szerkesztve ]

Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.

(#47965) Topiccsendőr válasza Archer (#47964) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ja, igen, amikor a kawahoz rendeltem valamit, az 3-4 het volt mire ideert.
Most is van egy belpiacos yamaha dt200 asom, (ezektol nem szabadulok sosem :).) erdekes modon ahhoz is barmit lehet rendelni itthon. Mivel a fobb alkatreszek egyeznek a 125 el, a kozponti raktarbol 3 napon belul itt van, ha huzosabb akkor 1 het.

A kesztyu/akku temat sommazva irtam hozzad, arra, amit itt lattam, de nem direkt neked szantam. Akinek nem inge ne vegye magara :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#47966) runner 125 válasza -Mosquito- (#47956) üzenetére


runner 125
nagyúr

Köszi! Itt egész jó árak is vannak, szétnézek.
Apropó, a zselés megéri a felárat?

persu

Akksi kapcsán pontosan ezért írtam konkrét típust. Az Exide is gyárt 5-6 árkategóriájú akkumulátort, ahogy a neve is sugallja, a Premium elnevezésű tényleg egy nagyon jó akksi.
Volvo forumban egy srác autójában már 7. éve teljesít, de többen is beszámoltak 5-6 éves használatról. Noh gondoltam, ha ezen modell elérhető motor akksiban is, akkor nincs egyéb kérdés.

_

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#47967) polimorf válasza Kolondrum (#47963) üzenetére


polimorf
tag

Ez már jó cucc? [link] Vagy ez? [link]

[ Szerkesztve ]

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47968) Bogyó bá' válasza runner 125 (#47966) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nem hazudok, az igazat mondom: két és fél évvel ezelőtt, kb. 80 ezer km-rel adtam el az akkor 9 éves Renault Thaliámat, hibátlan állapotú gyári eredeti török InciAkü nevű akkujával. Ez a kivétel, ami erősíti a szabályt...

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#47969) polimorf válasza Kolondrum (#47963) üzenetére


polimorf
tag

Vagy ezek közül szerinted melyik a jó? mert akkor azt rendelem meg. (Jó lenne ha piros lenne, mert a motorom is piros)

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47970) Daywalker válasza Bogyó bá' (#47968) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem kell logikát keresni. A gyári Opel akkum 12 évig bírta, a helyette vett Perion most jár 7 évnél, és egyelőre oké, pedig nem egy prémium cucc, sőt van, h 1-2 hétig meg se mozdul a kocsi, nincs töltőn sem, tehát ez sem jó neki. Szóval mint mindenben, itt is nagy a szórás. A márka nem jelent semmit. Ennyit arról, hogy a hiper szuper excide prémium meddig bírja.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#47971) Grillo válasza Bogyó bá' (#47968) üzenetére


Grillo
senior tag

Most cseréltem akkut az autóban, kérdeztem az eladót, akitől 3 éve vettem az autót, hogy milyen régi volt, azt mondta kb. 15 éves. Mondjuk ez egy márkás spirálcellás modell volt, de akkor is elég tuti.

(#47972) -Mosquito- válasza runner 125 (#47966) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Savas vs zselés? Igen megéri a zselés. A boltot csak pl-ként linkeltem be,mert több márka is van. Körbe kell nézni majd ha megvan a kiszemelt,hol a lehet a legjobb áron kapni.

-------------------
Visszahívást rendelt el az Öhlins! [link]

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#47973) Xaels válasza -Mosquito- (#47972) üzenetére


Xaels
félisten

Múltkor valahol azt olvastam, hogy oda kell figyelni a zseléssel, nem minden motor van rá technikailag "felkészülve". Persze én nem értek hozzá.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#47974) Daywalker válasza -Mosquito- (#47972) üzenetére


Daywalker
addikt

Ezek nem zselés akkuk. Múltkor már leírtam...ezek agm savas akkuk, tehát felitatott savas, nincs zselésítve az elektrolit. A gondozásmentes agm savas akkukat szokták zselésnek hívni, totál helytelenül.

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#47975) Bogyó bá' válasza Daywalker (#47974) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Yes! Sajnos "kiszúrásból" az AGM akkuk mérete általában még véletlenül sem egyezik meg a hagyományos ólom-savas akkukéval, nehogy simán a helyére be lehessen tenni. Másfél éve szerettem volna ilyet a Csótányba, aztán a méretproblémák miatt egy tök sima, mezei 9Ah-s Banner lett bele téve. Még hibátlan, pedig a télen nem volt kivéve a gépből, csak 3 alkalommal rátöltöttem automata töltővel pár órát. (Nem kért többet, gyakorlatilag nem merült állásban)

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#47976) Kolondrum válasza polimorf (#47967) üzenetére

Olyat keress ami vízhatlan, amiben motort lehet mosni, mint nekem. Küllemileg olyan mint az első linkes csak a hátán nem nyitott hanem van két csavarhely ahova a plusz és a mínusz megy. Ezt is utána kitöltöttem hőre lágyuló ragasztóval, hogy még csak el se jusson oda a nedvesség.
Áramkörileg: mérő és a két szál vezeték. A negatív egy az egyben megy az akku negatív érintkezőjére, a pozitív pedig elindul az akkutól, ott egy ideális helyen megszakítom egy kicsavarható 20mm-es üveg biztivel (amperileg gyors és valami minimális értékű, mert 6mA-t kér a mérő, csak legyen védelem), ezt a cuccot mivel gumi tömítésű csak behúztam egy kis zsugor csőbe, aztán mentem tovább a mérőig ahol egy kis kapcsolóba érkezem ami meg folytatódik a mérő pozitív lábáig.A kapcsoló esetemben a mérő oldalára van ragasztva. Ez nem vízhatlan, ezért én néha, főleg motor mosás után adok neki egy kis WD40-et. Most már olyan 1éve esőben hóban szolgál és állja a motor mosást is. A kapcsoló azért kell, mert 6mA-t vesz fel és ha nem mész gyakran a motorral lassan de leszívja, csak egy mozdulat lekapcsolni amikor megállsz, idővel rutin mozdulattá válik.
Annyi vezeték van benne ami a tank tetejétől (kormánycsapágy és a tank között) elmegy az akkuig, semmi extra, hogy minél pontosabb képet mutasson. Az enyém amúgy 35V-ig méri és a nagyobb fesz tüskék miatt csak akkor kapcsolom be ha már jár a motor, illetve indítás előtt ránézem az akku nyugalmi feszkójára vele.

[ Szerkesztve ]

(#47977) polimorf válasza Kolondrum (#47976) üzenetére


polimorf
tag

Ez a képek alapján eléggé vízállónak tűnik.

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47978) Kolondrum válasza polimorf (#47977) üzenetére

Ugyan ilyenem van. :)

(#47979) polimorf válasza Kolondrum (#47978) üzenetére


polimorf
tag

Pontosan mér? Meg vagy vele elégedve?

Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!

(#47980) Kolondrum válasza polimorf (#47979) üzenetére

0.2v-ot csal, igen meg!

(#47981) -Mike-


-Mike-
addikt

(#47982) tboldi


tboldi
nagyúr

Tök jó volt ma a Szigetközben motorkázni, csak a kamerát felejtettem el feltölteni és lett egy kemény 4 perces videóm. :((( :D

(#47983) AndrewTdi válasza -Mike- (#47981) üzenetére


AndrewTdi
addikt

(#47984) Ferdzsoo válasza AndrewTdi (#47983) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

47946?

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#47985) AndrewTdi válasza Ferdzsoo (#47984) üzenetére


AndrewTdi
addikt

valóban :U

(#47986) -Mosquito- válasza Daywalker (#47974) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Igazad van. Àtfutottam a kínálatot ott nix zselés.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#47987) Genesistibi


Genesistibi
tag

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni a tapasztalataitokra támaszkodva:

Ma megyek megnzéni egy Honda CBR 125-t. A képek alapján pöpec, a srác elmondása szerint most költött rá 115e-t: (amit számlával tud igazolni) lánc, akksi, gumi, egyéb.. csere történt.
Amit tudni kell:
-2006/12 évjárat
-18.000 km
-lejárt műszaki (biztosítás él, minden papír megvan)

Hidegen beindítjuk, meghallgatom milyen hangja van, füstöl-e.
Megnézem vannak-e esésre utaló nyomok a kritikus pontokon (tankon, alul és a kormány széleken).
Blokk ránézésre milyen, olaj cseppek vannak-e.

Ezen kívűl mit érdemes még megnéznem? Persze mennék vele próbakört is, de max az utcában tudok menni pár métert, mert műszaki nélkül nem tom hova kivinni (meg még a jogsim sincs meg :D).

[ Szerkesztve ]

(#47988) canniball válasza Genesistibi (#47987) üzenetére


canniball
nagyúr

Szia!
A topik-összefoglalóban olvasd el Persu tanácsait! ;)

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#47989) Genesistibi válasza canniball (#47988) üzenetére


Genesistibi
tag

Huu elfutottam felette, bocsi! :/
Pedig már 3x tuti belekezdtem, hogy elolvasom... :)

(#47990) Genesistibi válasza Genesistibi (#47989) üzenetére


Genesistibi
tag

Elolvastam, konklúzió: azt hiszem valakit vinnem kell magammal! :D

(#47991) Topiccsendőr válasza canniball (#47988) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Azt majd at fogom irni, mert vannak benne butasagok is :)

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#47992) canniball válasza Genesistibi (#47990) üzenetére


canniball
nagyúr

Ártani biztos nem árt, ha van veled valaki. :)

persu!
Szólj ha megvan és cserélem. :R

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#47993) StoneBridge


StoneBridge
senior tag

Tudom, hogy itt mindenki motorozni szeret - én is :) , de azért megkérdezem:
a szombati "találkozós gurulásra" (Bp. - Váci útról indul) jön innen valaki?
Én előtte és utána is tervezek egy gurulást, csupán érdeklődöm, hogy kikkel van esély összefutni. :K

Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...

(#47994) KoVee84 válasza StoneBridge (#47993) üzenetére


KoVee84
senior tag

Sokan vannak, átlagsebesség 0-60km/h. Én jószokásomhoz híven kihagyom ;]

(#47995) Kolondrum válasza KoVee84 (#47994) üzenetére

Most a 11-esen is csak csorogni lehet. Agyrém mennyire bosszantóan lassan tötymörögnek az emberek. Csatornázós résznél megértem, de amikor 6 sáv széles akkor mi a ///// nem tud mennyi?

Az átlag 60 azért nem rossz. :))

(#47996) Xaels válasza Kolondrum (#47995) üzenetére


Xaels
félisten

Miért nem? Mert nagypapi/nagymami bent megy a belsőben a 70-es táblánál 50-el, mellette a busz és... Ma is egy VW-enest 3-szor engedtem vissza magam elé. Sietett volna.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#47997) Kolondrum válasza Xaels (#47996) üzenetére

11-ről mentem volna le a korzóra, lámpánál előttem egy új kis lóf autó. Látom, hogy igazgatja a tükröt és akkor megláttam ki vezet...226 éves mamma szana szét sminkelve, ááá de mondom nem lesz vészes nem megyek elé. Nagy hiba volt, óriása. Olyan 10-el. A végén lőni tudtam volna rá. Nem tehetek róla.

(#47998) sznorbert86


sznorbert86
csendes tag

képen a képen látható "csövet" mivel szoktátok tisztítani?
Illetve ez a fékolaj jó a hornetbe szerintetek?

[ Szerkesztve ]

(#47999) -Mosquito-


-Mosquito-
őstag

Tirol,Oetz.. 3hét és megyek. :DDD

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#48000) Daywalker válasza sznorbert86 (#47998) üzenetére


Daywalker
addikt

Jó bele, csak felesleges.
Én semmivel sem szoktam tisztítani a leömlőt - idomos motor rulez, de amúgy 16 évesen is egész szépen néz ki. Egyébként pedig fel kell polírozni, ha csillogót akarsz.

Mosquito: most gizdázzak én is?:DDD Jövő hétvége és megyek! :))

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.