Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#149851) csongi válasza xmad (#149845) üzenetére


csongi
veterán

Ha túrásabb pozíció tetszik, ebben a 1,5-2M környékén akad még motor.
Csak úgy halványan és csendbe írom, egy kínait bevállalnék :) CFMoto450 MT-t

norbert1998
Két motor nem lesz ugyan az.
Ott az élő példa MOTO GP. ezredre ugyan az a két motor beállítása, mégsem mindig sikerül érdemben menni a tartalék motorral.

Steven:
Az nem kevés.

Shadowbull
Ez régen is gondot jelentet. Nem is értem minek kikapcsolni egy ilyen fejlesztést?
A gyorsváltó meg világ fontos eközben? :D Sztem itt speciális jogi helyzet áll fent. A biztosítás is más elbírálás alá fog esni. Ezt jobban tudod, de sztem itt olyan felhasználási feltétel került elfogadásra a kikapcsoláskor, ami teljesen mentesíti minden felelősség alól a gyártót, a jelenlegi baleset esetén.

[ Szerkesztve ]

(#149852) Steven válasza Shadowbull (#149848) üzenetére


Steven
addikt

Hát elektronika sem véd meg mindentől , "roadba" voltam :
- Egy elborultabb pillanatomba kocsi nem engedett el és nyélgázba le vertem 1sbe simán kiállt egykerékre kanyar előtt fasza volt le rakni és bevenni a kanyart. (elvileg nem csinálhatna ilyet)
- Esett az eső és egy kocsit ki akartam előzni mellé álltam kis gáz simán jobbra balra dobálta a seggét TC kurvára nem fogta meg én vettem vissza gázt minden esetbe... szintén ROAD.
(ugyan nem rain de 0 át fogott meg)
BTW simán lehet kanyarba csúsztatgatni a seggét sőt az egész motort.

Szvl a lényeg , hogy szerintem bármivel meg lehet csinálni...
utolsó példa.:
0 ás tempóval a csaj bekapcsolt elektronikával:

[link]

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#149853) Steven válasza csongi (#149851) üzenetére


Steven
addikt

Nekem ez jön be:

Bár ára még nincs :D

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#149854) csongi válasza Steven (#149853) üzenetére


csongi
veterán

Nyami!
sztem a kínaiak megvették az egész Olasz dizájner világot :D

A mai motoroknál a kanyarodás, befordítás sokat javult. Viszont a kigyorsítás rovására ment. Nagyon könnyűek a hátsó traktusok sztem.

[ Szerkesztve ]

(#149855) macilaci78 válasza Shadowbull (#149849) üzenetére


macilaci78
nagyúr

És mellette gondolom, a ménes sem áll meg 210-nél. ;]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#149856) Shadowbull válasza Steven (#149852) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nyilván nem mindenható és tökéletes az elektronika sem, de szerintem abban megjegyezhetünk hogy bekapcsolt elektronikával nagyobb eséllyel maradt volna nyeregben.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#149857) Steven válasza csongi (#149854) üzenetére


Steven
addikt

Néz róla videót eleje azzal a kör leddel nagyon állat... kéne.... ;]

Shadowbull:
Lehet nem vágom , hogy megfogta volna e ,egy biztos ártani nem ártott volna valszeg. ;]

Fenti tapasztalatokat csak azért meséltem el ,hogy úgy menny a motorral mintha nem lenne benne elektronika mert tud meglepetéseket okozni.

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#149858) vlevi válasza Shadowbull (#149848) üzenetére


vlevi
nagyúr

Erre sincs garancica.
Ahogy a KTM kanyar ABS-ét is tesztelték már jópáran, van fenn róla YT videó, de olyan is volt nemegyszer, hogy az sem segített, és beborult.
Sőt, éppen Dodor volt az évekkel ezelőtt, aki a 3 kerekű Yamaha Nikent is megfektette.
Oké, olaj volt az úton, de éppen ezek miatt nem kell feszegetni a határokat.
[link]

(#149859) bardi válasza csongi (#149818) üzenetére


bardi
aktív tag

Én próbálok valamennyit mindig mozogni, ha nem is kell lehasalok, nyújtogatom a lábam, felállok, de mondjuk pont a jobb kéz nekem is problémásabb lenne tempomat nélkül, kicsit erős a motorfék, ha jönnek mögöttem nem szívesen engedném el jobb kézzel.

#149819 yodamastah: VFR "szélvédelme" amúgy erre egész jó. Meg hogy sokkal zajosabb legyen a bukó, mint egy nakeden. Nem tudom a 3 centit emelő túraplexi mennyit segítene rajta.

'92 Honda VFR 750

(#149860) yodamastah válasza vlevi (#149858) üzenetére


yodamastah
őstag

Kanyarban olajon elesel akármennyire is óvatos vagy. Nem kell határokat feszegetni, ha elég nagy az olajfolt, gyökkettővel is pofára esel. A három kerekűvel is.

Utcára beállított kipörgésgátló elég komoly megcsúszásokat meg tud fogni. Pl egy iylet mint a dodor highside simán. A BMW esetében nem csak TC-ről van szó. Mentem S1000RR-el utcai sport módban pályán. 2ben lapról nem lehetett normálisat kigyorsítani, annyira visszafogta magát a motor. Nem a TC, hanem egyszerűen dőlésszög függő volt mennyi erőt hajlandó leadni. Kigyorsításon kb olyan volt a motor 2ben, mint a 750-em 3ban. Slick módban persze elszabadul a pokol :D

Dodor nem csak egy TC-t kapcsolt ki, hanem egy komplett elektroniaki csomagot, ami bárki által vezethetővé tesz egy rettenet erős motort. (egyébként nem tudjuk mit kapcsolt ki a motoron, és pontosan milyen módban ment, így ez csak találgatás.)

[ Szerkesztve ]

(#149861) bacus válasza yodamastah (#149860) üzenetére


bacus
őstag

Több videóban elmondta már hogy mindent kikapcsol, egy olyan macsonak mint ő ne szóljon bele semmi. Most bemutatásra került milyen az, jobb lett volna 4k-ban rögzíti, de így is lehet látni.

Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30

(#149862) bajnokpityu válasza bacus (#149861) üzenetére


bajnokpityu
félisten

anno úgy csinálták, hogy 1esben 2esben nem adta rá a teljes erőt. Ez volt a tc.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#149863) kriszti21 válasza norbert1998 (#149830) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Igen, minden jelölés ugyanott van a 2-2 vezérműtengelyen. Annyi, hogy így az alsóbb fordulatszám tartományban buksz nyomatékot és a nyomatékgörbe nem lesz olyan egyenletes, cserébe kapsz magasabb nyomaték és le maxot (az SV értéket így se éri el, mert a folytószelep ármérője kisebb és az nem plug and play sajnos).

(#149864) atomanti19


atomanti19
aktív tag

Ma kora délután gurulok szépen Pilisvörösváron, épp készülök átmenni a vasúti sínek alatt az aluljáróban, ami azért kanyarodik kicsit. Egyet visszaváltok mert ugye kicsit emelkedik, nap persze kellően süt szóval nem láttam olyan extra jól mindent. Odaérek az aljába, 2cm sóder/kavics az egész sávban Piliscsaba irányába. Gondolom valami mosadék a vihar után. Én ilyet még nem diszkóztam motoron, nem tudom, hogy maradtam rajta... Nyilván tapasztalat hiánya, de erre nem számítottam, nem láttam még ilyet egy aluljáróban sem. Ahogy visszaemlékszem, nem nyúltam semmihez, mi a frászt lehet ilyenkor tenni?! Konkrétan azt éreztem, hogy utazok, nem tehetek semmit csak megyek megyek ahogy a fizikának tetszik.

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#149865) etnies válasza atomanti19 (#149864) üzenetére


etnies
senior tag

Nem fék, kis gáz.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#149866) dellfanboy válasza atomanti19 (#149864) üzenetére


dellfanboy
őstag

gáz,gáz,gáz!!! vagy amit colin mondott

[ Szerkesztve ]

eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei

(#149867) yodamastah válasza atomanti19 (#149864) üzenetére


yodamastah
őstag

A lehető legkisebb döntési szögggel stabil gázon átgurulsz rajta. Lehet így is elesel, de igy van a legnagyobb esélyed arra hogy talpon maradj.

Benézett kanyarnál (túl nagy a tempó befele) ugyanez. Nem állsz neki fékezni elsővel a kanyarban, hanem ameddig tudsz még fékezel függőleges motorral, majd lapra rakni, és stabil gáz. Be fog fordulni.

(#149868) Topiccsendőr válasza dellfanboy (#149866) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ezt ifj Tóth János mondta. Nagyon sokszor.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149869) Biqci válasza tboy93 (#149837) üzenetére


Biqci
aktív tag

Akkor tényleg kiesik ez a típus, mert a mostani kobakomhoz hozzá nem kellett at elmúlt 6 évben nyúlni, csak takarítani. Igaz ez is hangos egy kicsit, de ez más téma.

pakfong: ez a napszemüveg is probléma, mert én teljesen lehúzom, gyakorlatilag alig egy ujjnyi rés van, ami tök jó.
Ki is vettem a kosárból a Scorpiont…

[ Szerkesztve ]

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#149870) 7Sony7


7Sony7
addikt

Üdv srácok. Volt ma lehetőségem menni egy 650 -es Burgmannal, és - bár vigyorogtam mint a fakutya 20 év kihagyás után, de volt egy két érthetetlen dolog is.
Az első: bár 186 cm vagyok, de csak egy nagyrobogó lenne ez vagy mi, de nekem 5-10 cm rel hátrébb kéne tenni az ülést, nem volt kényelmes, illetve- talán az üléspozíció miatt- nem uraltam a motort. Folyamatosan billegtem vele piciket, mint aki részeg. Utassal meg főleg. Mármint kb 50km/h alatt. Járt már így valaki, vagy csak én vagyok a béna?

-

(#149871) norbert1998 válasza kriszti21 (#149863) üzenetére


norbert1998
veterán

Így viszont lehet, hogy nem lépném meg. Szeretem a nyomatékot ;] ;]

(#149872) Topiccsendőr válasza 7Sony7 (#149870) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kicsi a kereke, alacsony temponal ez erezheto, nagyobb temponal a vaz hajlik, nyeklik-nyaklik.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149873) Shadowbull


Shadowbull
addikt

A mai túra csak kétszáz kilométeres lett. A Samerberg-Bayrischzell szakasz tényleg remek, csak nem tudtam tovább menni Kufstein felé, mert az asszony hívott hogy áll a víz a mosókonyhában, úgyhogy legyek olyan drága és jöjjek haza :)
Néhol 33 fok is volt, városban aszalódni full bőrben nem annyira szórakoztató. Ha halad az ember akkor végül is oké.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#149874) 7Sony7 válasza Topiccsendőr (#149872) üzenetére


7Sony7
addikt

A kis kerék miatt lenne? 90-100 körül már nem volt vele bajom, de 50-60 ig nagyon fura.

-

(#149875) kriszti21 válasza norbert1998 (#149871) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Jobban kell pörgetni és megkapod :DD +1: picit kitolódik a használható rpm tartomány, kb +1000rpm-et kapsz pluszba. Kérdés mennyire van értelme egy igáslónál/túramotornál.

Reálisan nézve semmi, de mondjuk az én fantáziámat izgatja, lassan úgyis esedékes a vezérműlánc csere, akkor meg már úgyis helyben vagyunk a csereberéhez :DDD majd beszámolok, hogy mi lett a konklúzió

(#149876) Topiccsendőr válasza kriszti21 (#149875) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ahhoz nem kellene a befecst is utanaallitani?
Ha vesztesz nyomatekot alul, es tobbet porog, akkor vagy nagyobbat nyit, vagy tovabb van nyitva, ami a tobb fordulathoz kell. Ebbol azt gondolnam, hogy utana kellene menni map-pal is.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149877) kriszti21 válasza Topiccsendőr (#149876) üzenetére


kriszti21
csendes tag

ECU írást alapnak gondolom minden mókolásnál, de a gyári dobnál is sokat dob, mert gyárilag az euro normák miatt eléggé el van b**zva (mint ahogy amúgy a gyújtás is, TRE mod is elég népszerű). Suzukinál pedig szerencsére elég egyszerű írni a gyári ECUt is.

(#149878) bardi válasza Topiccsendőr (#149814) üzenetére


bardi
aktív tag

Ma olyan fél10től fél6-ig mentem, ha a farmer nem ment volna össze kicsit, ami miatt szorít térdhajlatban, a zsibbadó seggemen kívül semmi bajom nem lett volna :D
Kéne venni egy nyerget és megcsináltatni keményebbre.

'92 Honda VFR 750

(#149879) Topiccsendőr válasza kriszti21 (#149877) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hogyan irod az ecut suzukinal?

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149880) Topiccsendőr válasza Shadowbull (#149873) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ha kanyarodni akarsz tanulni, sudelfeld tokeletes hely erre. Ha mar a hulyegyerekek hazamentek, vagy amig nincsenek kint.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149881) kriszti21 válasza Topiccsendőr (#149879) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Nem én vagyok az elkövető személyesen, de Texa vagy healtech cuccával.

(#149882) csongi


csongi
veterán

Huppsz.

(#149883) norbert1998 válasza kriszti21 (#149875) üzenetére


norbert1998
veterán

Hány km van nálad, hogy vez lánc csere esedékes? Vagy hangja van?

Esetleg van tippje valakinek, ECU-t ki is Dunántúlon?
Vagy kb bármely chippes tud? Gondolom azért célszerű lenne motor chipes, motor paddal. Abból gondolom nincs minden sarkon :U

(#149884) Topiccsendőr válasza kriszti21 (#149881) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A suzukinak is van ilyen gyari potmeteres tekergetoje, annak idejen a TL es Gsxr szeriat lehetett vele tekergetni. Nem gondoltam, h ez kompatibilis akar 2014 ig is.
Pontos nem volt, de a legolcsobb megoldas valoban.
Most is tanultam vmit.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149885) kriszti21 válasza norbert1998 (#149883) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Nincs hangja, 72k-nál volt szelephézag csekkolás, meg ha már arra járt a szerelő kiszedte a feszítőt, ott monda kb 20k-t elmegy még egészséges keretek között, meg alapból az a tapasztalata a DL-ekkel, hogy 90k környéke amikor már ráfér a csere (szal ez kb egybeesik).
Most van a motorba 76k, jövő nyárra tippelem, hogy elérem a 90k-t (szóval még odébb van azért, de látszódik a műtét a horizonton).

Azért a padolás elég sok lé, aki tapasztalt a márkával/típussal pad nélkül elég jól belövi (az általános dolgokhoz: nyitott rendszer, sport levegőszűrő), itt azért nem a teljes kihegyezés a cél.
A vezérműtengelyes mókánál meg az az elméletem, hogy az SV térképe jó kiindulás lesz, dehát majd meglátjuk, hogy ott végül lesz-e dyno vagy nem. Bár a kísérlet mindenképpen előtte utána futással lenne az igazi :D

(#149886) kriszti21 válasza Topiccsendőr (#149884) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Simán lehet, hogy annak a koppintása. Gyanítom ez se pontos, de a célnak megfelel. Felhasználónak is olcsó, nem kell drágán PC-t venni. Utcára, hogy kicsit jobb legyen a motor ideális megoldás sztem.

Bár járt padon is, egy ezzel megírt gsxr és nem lett jobb a paddal megtámogatott "hókuszpókuszolt" csoda terkép, de lehet ez egy véletlen volt.

(#149887) Zsírkrétamen


Zsírkrétamen
senior tag

Bp, külső kerület.

Láttam ma jó pár motorost, nem is értem hogy bírják elviselni teljes menetfelszerelésben, jópáran meg teljes bőr cuccban. Szokták mondani hogy a lányok jobban birják a meleget, de ehhez már én is puhány vagyok, napszúrást is kaptunk…

(#149888) norbert1998 válasza kriszti21 (#149885) üzenetére


norbert1998
veterán

Vezermutengely nekem marad, nem bantom. Szeretem a nyomatékot, fent nem sokat használom.

Viszont kapott sport dobott, közepes killerrel, így több levegőt tud köpni. Egy sport szűrő mellé, és akár már lehet is értelme. Ha jó áron van :B

(#149889) kriszti21 válasza norbert1998 (#149888) üzenetére


kriszti21
csendes tag

BMC akciós pont, de van DNA is. (Már ha erre értetted, hogy jó áron :DDD )

[ Szerkesztve ]

(#149890) bajnokpityu válasza norbert1998 (#149883) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Esztergom eléggé dunantul? Triumphom ecuja valóban írható, nem kell PC vagy ilyen adjuster.
Gyárilag asszem 500 fordulaton ként van benne mennyiség, ezt lehet finomítani dupla surusegre, de lehet full újat is írni neki.
Csunderlik Csaba írta nekem saját gyártású fekpadjan. Nagyon jó lett. Nem volt drága se.

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#149891) norbert1998 válasza kriszti21 (#149889) üzenetére


norbert1998
veterán

Nem tűnik vészesnek

Köszönöm. Osszeirom, és beszélek majd vele.

(#149892) Chosen


Chosen
addikt

Sziasztok!

BP-n melyik motoros boltot ajánlanátok, ahol fel is lehet próbálni helyben dolgokat és nagyjából jó áraik vannak?

Kesztyűt, esetleg cipőt vennék most.

(#149893) tboy93 válasza Chosen (#149892) üzenetére


tboy93
nagyúr

Pardi / superzone

(#149894) Steven válasza tboy93 (#149893) üzenetére


Steven
addikt

shox, serpentize ( bár még nem voltam ott) fokt ,karasna utobbi kettőnél elfogadnak szép kártyát , bázis motor.

[ Szerkesztve ]

Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

(#149895) kriszti21 válasza Chosen (#149892) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Motorosabc, Plus racing (egymáshoz közel vannak), Stunterstore.

Rider13 és a Bázis most csak webshop fizikai boltjuk (még/már) nincs.

[ Szerkesztve ]

(#149896) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

A jovo heti hetvegi program megvan, nyakcsapagy csere a megbizhato japppánon. Igazabol amiota megvettem nem volt időm (kedvem) ranezni.
Szoval 39e km nel mar rottyon volt.
Megnezzuk ezutan imbolyog-e 200 felett.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#149897) Pttypang válasza atomanti19 (#149864) üzenetére


Pttypang
veterán

Dolgok, amik miatt kb a tablas sebessegeken megyek be a legtobb kanyarba, ha nem latom be teljesen :)

Everybody lies.

(#149898) kriszti21 válasza Topiccsendőr (#149896) üzenetére


kriszti21
csendes tag

Jó kis műtét, milyen motor?
Gyanítom ez se tűgörgőssel gurult ki a gyárból.

(#149899) zgospel


zgospel
őstag

Ez a robogós szerintem megünnepelte a szülinapját valamivel:
[link]
0:33-tól van a lényeg.

Faszom az összes büntetőfékezgetőbe...

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#149900) Pttypang válasza zgospel (#149899) üzenetére


Pttypang
veterán

Azzal a lendulettel mennek a tortat venni. :Y

Everybody lies.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.