Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/csongi.gif)
csongi
veterán
Ha túrásabb pozíció tetszik, ebben a 1,5-2M környékén akad még motor.
Csak úgy halványan és csendbe írom, egy kínait bevállalnék CFMoto450 MT-t
norbert1998
Két motor nem lesz ugyan az.
Ott az élő példa MOTO GP. ezredre ugyan az a két motor beállítása, mégsem mindig sikerül érdemben menni a tartalék motorral.
Steven:
Az nem kevés.
Shadowbull
Ez régen is gondot jelentet. Nem is értem minek kikapcsolni egy ilyen fejlesztést?
A gyorsváltó meg világ fontos eközben? Sztem itt speciális jogi helyzet áll fent. A biztosítás is más elbírálás alá fog esni. Ezt jobban tudod, de sztem itt olyan felhasználási feltétel került elfogadásra a kikapcsoláskor, ami teljesen mentesíti minden felelősség alól a gyártót, a jelenlegi baleset esetén.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/devil.gif)
Steven
addikt
Hát elektronika sem véd meg mindentől , "roadba" voltam :
- Egy elborultabb pillanatomba kocsi nem engedett el és nyélgázba le vertem 1sbe simán kiállt egykerékre kanyar előtt fasza volt le rakni és bevenni a kanyart. (elvileg nem csinálhatna ilyet)
- Esett az eső és egy kocsit ki akartam előzni mellé álltam kis gáz simán jobbra balra dobálta a seggét TC kurvára nem fogta meg én vettem vissza gázt minden esetbe... szintén ROAD.
(ugyan nem rain de 0 át fogott meg)
BTW simán lehet kanyarba csúsztatgatni a seggét sőt az egész motort.
Szvl a lényeg , hogy szerintem bármivel meg lehet csinálni...
utolsó példa.:
0 ás tempóval a csaj bekapcsolt elektronikával:
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/devil.gif)
Steven
addikt
Nekem ez jön be:
Bár ára még nincs
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/csongi.gif)
csongi
veterán
Nyami!
sztem a kínaiak megvették az egész Olasz dizájner világot
A mai motoroknál a kanyarodás, befordítás sokat javult. Viszont a kigyorsítás rovására ment. Nagyon könnyűek a hátsó traktusok sztem.
[ Szerkesztve ]
(#149855) macilaci78 válasza Shadowbull (#149849) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/macilaci78.gif)
macilaci78
nagyúr
És mellette gondolom, a ménes sem áll meg 210-nél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/gorilla.gif)
Shadowbull
addikt
Nyilván nem mindenható és tökéletes az elektronika sem, de szerintem abban megjegyezhetünk hogy bekapcsolt elektronikával nagyobb eséllyel maradt volna nyeregben.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/devil.gif)
Steven
addikt
Néz róla videót eleje azzal a kör leddel nagyon állat... kéne....
Shadowbull:
Lehet nem vágom , hogy megfogta volna e ,egy biztos ártani nem ártott volna valszeg.
Fenti tapasztalatokat csak azért meséltem el ,hogy úgy menny a motorral mintha nem lenne benne elektronika mert tud meglepetéseket okozni.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/cretin5.gif)
vlevi
nagyúr
Erre sincs garancica.
Ahogy a KTM kanyar ABS-ét is tesztelték már jópáran, van fenn róla YT videó, de olyan is volt nemegyszer, hogy az sem segített, és beborult.
Sőt, éppen Dodor volt az évekkel ezelőtt, aki a 3 kerekű Yamaha Nikent is megfektette.
Oké, olaj volt az úton, de éppen ezek miatt nem kell feszegetni a határokat.
[link]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/baghead.gif)
bardi
aktív tag
Én próbálok valamennyit mindig mozogni, ha nem is kell lehasalok, nyújtogatom a lábam, felállok, de mondjuk pont a jobb kéz nekem is problémásabb lenne tempomat nélkül, kicsit erős a motorfék, ha jönnek mögöttem nem szívesen engedném el jobb kézzel.
#149819 yodamastah: VFR "szélvédelme" amúgy erre egész jó. Meg hogy sokkal zajosabb legyen a bukó, mint egy nakeden. Nem tudom a 3 centit emelő túraplexi mennyit segítene rajta.
'92 Honda VFR 750
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Kanyarban olajon elesel akármennyire is óvatos vagy. Nem kell határokat feszegetni, ha elég nagy az olajfolt, gyökkettővel is pofára esel. A három kerekűvel is.
Utcára beállított kipörgésgátló elég komoly megcsúszásokat meg tud fogni. Pl egy iylet mint a dodor highside simán. A BMW esetében nem csak TC-ről van szó. Mentem S1000RR-el utcai sport módban pályán. 2ben lapról nem lehetett normálisat kigyorsítani, annyira visszafogta magát a motor. Nem a TC, hanem egyszerűen dőlésszög függő volt mennyi erőt hajlandó leadni. Kigyorsításon kb olyan volt a motor 2ben, mint a 750-em 3ban. Slick módban persze elszabadul a pokol
Dodor nem csak egy TC-t kapcsolt ki, hanem egy komplett elektroniaki csomagot, ami bárki által vezethetővé tesz egy rettenet erős motort. (egyébként nem tudjuk mit kapcsolt ki a motoron, és pontosan milyen módban ment, így ez csak találgatás.)
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/bacus.gif)
bacus
őstag
Több videóban elmondta már hogy mindent kikapcsol, egy olyan macsonak mint ő ne szóljon bele semmi. Most bemutatásra került milyen az, jobb lett volna 4k-ban rögzíti, de így is lehet látni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/bajnokpityu.gif)
bajnokpityu
félisten
anno úgy csinálták, hogy 1esben 2esben nem adta rá a teljes erőt. Ez volt a tc.
eladó Kawasaki j300 robogó
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Igen, minden jelölés ugyanott van a 2-2 vezérműtengelyen. Annyi, hogy így az alsóbb fordulatszám tartományban buksz nyomatékot és a nyomatékgörbe nem lesz olyan egyenletes, cserébe kapsz magasabb nyomaték és le maxot (az SV értéket így se éri el, mert a folytószelep ármérője kisebb és az nem plug and play sajnos).
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/bear.gif)
atomanti19
aktív tag
Ma kora délután gurulok szépen Pilisvörösváron, épp készülök átmenni a vasúti sínek alatt az aluljáróban, ami azért kanyarodik kicsit. Egyet visszaváltok mert ugye kicsit emelkedik, nap persze kellően süt szóval nem láttam olyan extra jól mindent. Odaérek az aljába, 2cm sóder/kavics az egész sávban Piliscsaba irányába. Gondolom valami mosadék a vihar után. Én ilyet még nem diszkóztam motoron, nem tudom, hogy maradtam rajta... Nyilván tapasztalat hiánya, de erre nem számítottam, nem láttam még ilyet egy aluljáróban sem. Ahogy visszaemlékszem, nem nyúltam semmihez, mi a frászt lehet ilyenkor tenni?! Konkrétan azt éreztem, hogy utazok, nem tehetek semmit csak megyek megyek ahogy a fizikának tetszik.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m02.gif)
etnies
senior tag
Nem fék, kis gáz.
"önmagam hite vagyok magamban"
(#149866) dellfanboy válasza atomanti19 (#149864) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/dellfanboy.gif)
dellfanboy
őstag
gáz,gáz,gáz!!! vagy amit colin mondott
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
(#149867) yodamastah válasza atomanti19 (#149864) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
A lehető legkisebb döntési szögggel stabil gázon átgurulsz rajta. Lehet így is elesel, de igy van a legnagyobb esélyed arra hogy talpon maradj.
Benézett kanyarnál (túl nagy a tempó befele) ugyanez. Nem állsz neki fékezni elsővel a kanyarban, hanem ameddig tudsz még fékezel függőleges motorral, majd lapra rakni, és stabil gáz. Be fog fordulni.
(#149868) Topiccsendőr válasza dellfanboy (#149866) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
Ezt ifj Tóth János mondta. Nagyon sokszor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c12.gif)
Biqci
aktív tag
Akkor tényleg kiesik ez a típus, mert a mostani kobakomhoz hozzá nem kellett at elmúlt 6 évben nyúlni, csak takarítani. Igaz ez is hangos egy kicsit, de ez más téma.
pakfong: ez a napszemüveg is probléma, mert én teljesen lehúzom, gyakorlatilag alig egy ujjnyi rés van, ami tök jó.
Ki is vettem a kosárból a Scorpiont…
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/stone.gif)
7Sony7
addikt
Üdv srácok. Volt ma lehetőségem menni egy 650 -es Burgmannal, és - bár vigyorogtam mint a fakutya 20 év kihagyás után, de volt egy két érthetetlen dolog is.
Az első: bár 186 cm vagyok, de csak egy nagyrobogó lenne ez vagy mi, de nekem 5-10 cm rel hátrébb kéne tenni az ülést, nem volt kényelmes, illetve- talán az üléspozíció miatt- nem uraltam a motort. Folyamatosan billegtem vele piciket, mint aki részeg. Utassal meg főleg. Mármint kb 50km/h alatt. Járt már így valaki, vagy csak én vagyok a béna?
-
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/norbert1998.gif)
norbert1998
veterán
Így viszont lehet, hogy nem lépném meg. Szeretem a nyomatékot
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
Kicsi a kereke, alacsony temponal ez erezheto, nagyobb temponal a vaz hajlik, nyeklik-nyaklik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/gorilla.gif)
Shadowbull
addikt
A mai túra csak kétszáz kilométeres lett. A Samerberg-Bayrischzell szakasz tényleg remek, csak nem tudtam tovább menni Kufstein felé, mert az asszony hívott hogy áll a víz a mosókonyhában, úgyhogy legyek olyan drága és jöjjek haza
Néhol 33 fok is volt, városban aszalódni full bőrben nem annyira szórakoztató. Ha halad az ember akkor végül is oké.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/stone.gif)
7Sony7
addikt
A kis kerék miatt lenne? 90-100 körül már nem volt vele bajom, de 50-60 ig nagyon fura.
-
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Jobban kell pörgetni és megkapod +1: picit kitolódik a használható rpm tartomány, kb +1000rpm-et kapsz pluszba. Kérdés mennyire van értelme egy igáslónál/túramotornál.
Reálisan nézve semmi, de mondjuk az én fantáziámat izgatja, lassan úgyis esedékes a vezérműlánc csere, akkor meg már úgyis helyben vagyunk a csereberéhez majd beszámolok, hogy mi lett a konklúzió
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
Ahhoz nem kellene a befecst is utanaallitani?
Ha vesztesz nyomatekot alul, es tobbet porog, akkor vagy nagyobbat nyit, vagy tovabb van nyitva, ami a tobb fordulathoz kell. Ebbol azt gondolnam, hogy utana kellene menni map-pal is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
ECU írást alapnak gondolom minden mókolásnál, de a gyári dobnál is sokat dob, mert gyárilag az euro normák miatt eléggé el van b**zva (mint ahogy amúgy a gyújtás is, TRE mod is elég népszerű). Suzukinál pedig szerencsére elég egyszerű írni a gyári ECUt is.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/baghead.gif)
bardi
aktív tag
Ma olyan fél10től fél6-ig mentem, ha a farmer nem ment volna össze kicsit, ami miatt szorít térdhajlatban, a zsibbadó seggemen kívül semmi bajom nem lett volna
Kéne venni egy nyerget és megcsináltatni keményebbre.
'92 Honda VFR 750
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
Hogyan irod az ecut suzukinal?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
(#149880) Topiccsendőr válasza Shadowbull (#149873) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
Ha kanyarodni akarsz tanulni, sudelfeld tokeletes hely erre. Ha mar a hulyegyerekek hazamentek, vagy amig nincsenek kint.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Nem én vagyok az elkövető személyesen, de Texa vagy healtech cuccával.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/norbert1998.gif)
norbert1998
veterán
Hány km van nálad, hogy vez lánc csere esedékes? Vagy hangja van?
Esetleg van tippje valakinek, ECU-t ki is Dunántúlon?
Vagy kb bármely chippes tud? Gondolom azért célszerű lenne motor chipes, motor paddal. Abból gondolom nincs minden sarkon
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
A suzukinak is van ilyen gyari potmeteres tekergetoje, annak idejen a TL es Gsxr szeriat lehetett vele tekergetni. Nem gondoltam, h ez kompatibilis akar 2014 ig is.
Pontos nem volt, de a legolcsobb megoldas valoban.
Most is tanultam vmit.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Nincs hangja, 72k-nál volt szelephézag csekkolás, meg ha már arra járt a szerelő kiszedte a feszítőt, ott monda kb 20k-t elmegy még egészséges keretek között, meg alapból az a tapasztalata a DL-ekkel, hogy 90k környéke amikor már ráfér a csere (szal ez kb egybeesik).
Most van a motorba 76k, jövő nyárra tippelem, hogy elérem a 90k-t (szóval még odébb van azért, de látszódik a műtét a horizonton).
Azért a padolás elég sok lé, aki tapasztalt a márkával/típussal pad nélkül elég jól belövi (az általános dolgokhoz: nyitott rendszer, sport levegőszűrő), itt azért nem a teljes kihegyezés a cél.
A vezérműtengelyes mókánál meg az az elméletem, hogy az SV térképe jó kiindulás lesz, dehát majd meglátjuk, hogy ott végül lesz-e dyno vagy nem. Bár a kísérlet mindenképpen előtte utána futással lenne az igazi
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Simán lehet, hogy annak a koppintása. Gyanítom ez se pontos, de a célnak megfelel. Felhasználónak is olcsó, nem kell drágán PC-t venni. Utcára, hogy kicsit jobb legyen a motor ideális megoldás sztem.
Bár járt padon is, egy ezzel megírt gsxr és nem lett jobb a paddal megtámogatott "hókuszpókuszolt" csoda terkép, de lehet ez egy véletlen volt.
Bp, külső kerület.
Láttam ma jó pár motorost, nem is értem hogy bírják elviselni teljes menetfelszerelésben, jópáran meg teljes bőr cuccban. Szokták mondani hogy a lányok jobban birják a meleget, de ehhez már én is puhány vagyok, napszúrást is kaptunk…
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/norbert1998.gif)
norbert1998
veterán
Vezermutengely nekem marad, nem bantom. Szeretem a nyomatékot, fent nem sokat használom.
Viszont kapott sport dobott, közepes killerrel, így több levegőt tud köpni. Egy sport szűrő mellé, és akár már lehet is értelme. Ha jó áron van
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
(#149890) bajnokpityu válasza norbert1998 (#149883) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/bajnokpityu.gif)
bajnokpityu
félisten
Esztergom eléggé dunantul? Triumphom ecuja valóban írható, nem kell PC vagy ilyen adjuster.
Gyárilag asszem 500 fordulaton ként van benne mennyiség, ezt lehet finomítani dupla surusegre, de lehet full újat is írni neki.
Csunderlik Csaba írta nekem saját gyártású fekpadjan. Nagyon jó lett. Nem volt drága se.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/norbert1998.gif)
norbert1998
veterán
Nem tűnik vészesnek
Köszönöm. Osszeirom, és beszélek majd vele.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/chosen.gif)
Chosen
addikt
Sziasztok!
BP-n melyik motoros boltot ajánlanátok, ahol fel is lehet próbálni helyben dolgokat és nagyjából jó áraik vannak?
Kesztyűt, esetleg cipőt vennék most.
Pardi / superzone
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/devil.gif)
Steven
addikt
shox, serpentize ( bár még nem voltam ott) fokt ,karasna utobbi kettőnél elfogadnak szép kártyát , bázis motor.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Motorosabc, Plus racing (egymáshoz közel vannak), Stunterstore.
Rider13 és a Bázis most csak webshop fizikai boltjuk (még/már) nincs.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
A jovo heti hetvegi program megvan, nyakcsapagy csere a megbizhato japppánon. Igazabol amiota megvettem nem volt időm (kedvem) ranezni.
Szoval 39e km nel mar rottyon volt.
Megnezzuk ezutan imbolyog-e 200 felett.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Dolgok, amik miatt kb a tablas sebessegeken megyek be a legtobb kanyarba, ha nem latom be teljesen
Everybody lies.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/f09.gif)
kriszti21
csendes tag
Jó kis műtét, milyen motor?
Gyanítom ez se tűgörgőssel gurult ki a gyárból.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/default.gif)
zgospel
őstag
Ez a robogós szerintem megünnepelte a szülinapját valamivel:
[link]
0:33-tól van a lényeg.
Faszom az összes büntetőfékezgetőbe...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Acer Predator Orion 3000 - RTX 3070 (NON LHR) i7 10th 16GB RAM 1TB SSD
- DJI Osmo Action 3 akciókamera +tartozékok - újszerű állapotban, garanciával, biztosítással
- ALKALMI VÉTEL! Vadonatúj(2027.06-ig Garancia!)Asus X15,OLED kijelző,Core i7 1360p,16GB RAM/1TB SSD
- Eladó iPhone XS 64GB fekete kiváló állapotú mobiltelefon!
- ThinkPad 15,6"3K(2880x1620) IPS,Core i7 4710MQ(8x3,5Ghz)Nvidia VGA,8GB RAM,SSD,Jó akku,szép