Hirdetés
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Szólánc.
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Ha túrásabb pozíció tetszik, ebben a 1,5-2M környékén akad még motor.
Csak úgy halványan és csendbe írom, egy kínait bevállalnék CFMoto450 MT-tnorbert1998
Két motor nem lesz ugyan az.
Ott az élő példa MOTO GP. ezredre ugyan az a két motor beállítása, mégsem mindig sikerül érdemben menni a tartalék motorral.Steven:
Az nem kevés.Shadowbull
Ez régen is gondot jelentet. Nem is értem minek kikapcsolni egy ilyen fejlesztést?
A gyorsváltó meg világ fontos eközben? Sztem itt speciális jogi helyzet áll fent. A biztosítás is más elbírálás alá fog esni. Ezt jobban tudod, de sztem itt olyan felhasználási feltétel került elfogadásra a kikapcsoláskor, ami teljesen mentesíti minden felelősség alól a gyártót, a jelenlegi baleset esetén.[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Shadowbull #149848 üzenetére
Hát elektronika sem véd meg mindentől , "roadba" voltam :
- Egy elborultabb pillanatomba kocsi nem engedett el és nyélgázba le vertem 1sbe simán kiállt egykerékre kanyar előtt fasza volt le rakni és bevenni a kanyart. (elvileg nem csinálhatna ilyet)
- Esett az eső és egy kocsit ki akartam előzni mellé álltam kis gáz simán jobbra balra dobálta a seggét TC kurvára nem fogta meg én vettem vissza gázt minden esetbe... szintén ROAD.
(ugyan nem rain de 0 át fogott meg)
BTW simán lehet kanyarba csúsztatgatni a seggét sőt az egész motort.Szvl a lényeg , hogy szerintem bármivel meg lehet csinálni...
utolsó példa.:
0 ás tempóval a csaj bekapcsolt elektronikával:[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
macilaci78
nagyúr
válasz Shadowbull #149849 üzenetére
És mellette gondolom, a ménes sem áll meg 210-nél.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Steven
addikt
válasz csongi #149854 üzenetére
Néz róla videót eleje azzal a kör leddel nagyon állat... kéne....
Shadowbull:
Lehet nem vágom , hogy megfogta volna e ,egy biztos ártani nem ártott volna valszeg.Fenti tapasztalatokat csak azért meséltem el ,hogy úgy menny a motorral mintha nem lenne benne elektronika mert tud meglepetéseket okozni.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
vlevi
nagyúr
válasz Shadowbull #149848 üzenetére
Erre sincs garancica.
Ahogy a KTM kanyar ABS-ét is tesztelték már jópáran, van fenn róla YT videó, de olyan is volt nemegyszer, hogy az sem segített, és beborult.
Sőt, éppen Dodor volt az évekkel ezelőtt, aki a 3 kerekű Yamaha Nikent is megfektette.
Oké, olaj volt az úton, de éppen ezek miatt nem kell feszegetni a határokat.
[link] -
bardi
aktív tag
válasz csongi #149818 üzenetére
Én próbálok valamennyit mindig mozogni, ha nem is kell lehasalok, nyújtogatom a lábam, felállok, de mondjuk pont a jobb kéz nekem is problémásabb lenne tempomat nélkül, kicsit erős a motorfék, ha jönnek mögöttem nem szívesen engedném el jobb kézzel.
#149819 yodamastah: VFR "szélvédelme" amúgy erre egész jó. Meg hogy sokkal zajosabb legyen a bukó, mint egy nakeden. Nem tudom a 3 centit emelő túraplexi mennyit segítene rajta.
'92 Honda VFR 750
-
yodamastah
őstag
válasz vlevi #149858 üzenetére
Kanyarban olajon elesel akármennyire is óvatos vagy. Nem kell határokat feszegetni, ha elég nagy az olajfolt, gyökkettővel is pofára esel. A három kerekűvel is.
Utcára beállított kipörgésgátló elég komoly megcsúszásokat meg tud fogni. Pl egy iylet mint a dodor highside simán. A BMW esetében nem csak TC-ről van szó. Mentem S1000RR-el utcai sport módban pályán. 2ben lapról nem lehetett normálisat kigyorsítani, annyira visszafogta magát a motor. Nem a TC, hanem egyszerűen dőlésszög függő volt mennyi erőt hajlandó leadni. Kigyorsításon kb olyan volt a motor 2ben, mint a 750-em 3ban. Slick módban persze elszabadul a pokol
Dodor nem csak egy TC-t kapcsolt ki, hanem egy komplett elektroniaki csomagot, ami bárki által vezethetővé tesz egy rettenet erős motort. (egyébként nem tudjuk mit kapcsolt ki a motoron, és pontosan milyen módban ment, így ez csak találgatás.)
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz yodamastah #149860 üzenetére
Több videóban elmondta már hogy mindent kikapcsol, egy olyan macsonak mint ő ne szóljon bele semmi. Most bemutatásra került milyen az, jobb lett volna 4k-ban rögzíti, de így is lehet látni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149830 üzenetére
Igen, minden jelölés ugyanott van a 2-2 vezérműtengelyen. Annyi, hogy így az alsóbb fordulatszám tartományban buksz nyomatékot és a nyomatékgörbe nem lesz olyan egyenletes, cserébe kapsz magasabb nyomaték és le maxot (az SV értéket így se éri el, mert a folytószelep ármérője kisebb és az nem plug and play sajnos).
-
atomanti19
aktív tag
Ma kora délután gurulok szépen Pilisvörösváron, épp készülök átmenni a vasúti sínek alatt az aluljáróban, ami azért kanyarodik kicsit. Egyet visszaváltok mert ugye kicsit emelkedik, nap persze kellően süt szóval nem láttam olyan extra jól mindent. Odaérek az aljába, 2cm sóder/kavics az egész sávban Piliscsaba irányába. Gondolom valami mosadék a vihar után. Én ilyet még nem diszkóztam motoron, nem tudom, hogy maradtam rajta... Nyilván tapasztalat hiánya, de erre nem számítottam, nem láttam még ilyet egy aluljáróban sem. Ahogy visszaemlékszem, nem nyúltam semmihez, mi a frászt lehet ilyenkor tenni?! Konkrétan azt éreztem, hogy utazok, nem tehetek semmit csak megyek megyek ahogy a fizikának tetszik.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
etnies
senior tag
-
dellfanboy
őstag
válasz atomanti19 #149864 üzenetére
gáz,gáz,gáz!!! vagy amit colin mondott
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz atomanti19 #149864 üzenetére
A lehető legkisebb döntési szögggel stabil gázon átgurulsz rajta. Lehet így is elesel, de igy van a legnagyobb esélyed arra hogy talpon maradj.
Benézett kanyarnál (túl nagy a tempó befele) ugyanez. Nem állsz neki fékezni elsővel a kanyarban, hanem ameddig tudsz még fékezel függőleges motorral, majd lapra rakni, és stabil gáz. Be fog fordulni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #149866 üzenetére
Ezt ifj Tóth János mondta. Nagyon sokszor.
Explosión de dos tiempos
-
Biqci
aktív tag
válasz tboy93 #149837 üzenetére
Akkor tényleg kiesik ez a típus, mert a mostani kobakomhoz hozzá nem kellett at elmúlt 6 évben nyúlni, csak takarítani. Igaz ez is hangos egy kicsit, de ez más téma.
pakfong: ez a napszemüveg is probléma, mert én teljesen lehúzom, gyakorlatilag alig egy ujjnyi rés van, ami tök jó.
Ki is vettem a kosárból a Scorpiont…[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
7Sony7
addikt
Üdv srácok. Volt ma lehetőségem menni egy 650 -es Burgmannal, és - bár vigyorogtam mint a fakutya 20 év kihagyás után, de volt egy két érthetetlen dolog is.
Az első: bár 186 cm vagyok, de csak egy nagyrobogó lenne ez vagy mi, de nekem 5-10 cm rel hátrébb kéne tenni az ülést, nem volt kényelmes, illetve- talán az üléspozíció miatt- nem uraltam a motort. Folyamatosan billegtem vele piciket, mint aki részeg. Utassal meg főleg. Mármint kb 50km/h alatt. Járt már így valaki, vagy csak én vagyok a béna?Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Shadowbull
addikt
A mai túra csak kétszáz kilométeres lett. A Samerberg-Bayrischzell szakasz tényleg remek, csak nem tudtam tovább menni Kufstein felé, mert az asszony hívott hogy áll a víz a mosókonyhában, úgyhogy legyek olyan drága és jöjjek haza
Néhol 33 fok is volt, városban aszalódni full bőrben nem annyira szórakoztató. Ha halad az ember akkor végül is oké.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
7Sony7
addikt
válasz Topiccsendőr #149872 üzenetére
A kis kerék miatt lenne? 90-100 körül már nem volt vele bajom, de 50-60 ig nagyon fura.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149871 üzenetére
Jobban kell pörgetni és megkapod +1: picit kitolódik a használható rpm tartomány, kb +1000rpm-et kapsz pluszba. Kérdés mennyire van értelme egy igáslónál/túramotornál.
Reálisan nézve semmi, de mondjuk az én fantáziámat izgatja, lassan úgyis esedékes a vezérműlánc csere, akkor meg már úgyis helyben vagyunk a csereberéhez majd beszámolok, hogy mi lett a konklúzió
-
Topiccsendőr
addikt
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149876 üzenetére
ECU írást alapnak gondolom minden mókolásnál, de a gyári dobnál is sokat dob, mert gyárilag az euro normák miatt eléggé el van b**zva (mint ahogy amúgy a gyújtás is, TRE mod is elég népszerű). Suzukinál pedig szerencsére elég egyszerű írni a gyári ECUt is.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #149814 üzenetére
Ma olyan fél10től fél6-ig mentem, ha a farmer nem ment volna össze kicsit, ami miatt szorít térdhajlatban, a zsibbadó seggemen kívül semmi bajom nem lett volna
Kéne venni egy nyerget és megcsináltatni keményebbre.'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #149873 üzenetére
Ha kanyarodni akarsz tanulni, sudelfeld tokeletes hely erre. Ha mar a hulyegyerekek hazamentek, vagy amig nincsenek kint.
Explosión de dos tiempos
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149879 üzenetére
Nem én vagyok az elkövető személyesen, de Texa vagy healtech cuccával.
-
csongi
veterán
Huppsz.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149883 üzenetére
Nincs hangja, 72k-nál volt szelephézag csekkolás, meg ha már arra járt a szerelő kiszedte a feszítőt, ott monda kb 20k-t elmegy még egészséges keretek között, meg alapból az a tapasztalata a DL-ekkel, hogy 90k környéke amikor már ráfér a csere (szal ez kb egybeesik).
Most van a motorba 76k, jövő nyárra tippelem, hogy elérem a 90k-t (szóval még odébb van azért, de látszódik a műtét a horizonton).Azért a padolás elég sok lé, aki tapasztalt a márkával/típussal pad nélkül elég jól belövi (az általános dolgokhoz: nyitott rendszer, sport levegőszűrő), itt azért nem a teljes kihegyezés a cél.
A vezérműtengelyes mókánál meg az az elméletem, hogy az SV térképe jó kiindulás lesz, dehát majd meglátjuk, hogy ott végül lesz-e dyno vagy nem. Bár a kísérlet mindenképpen előtte utána futással lenne az igazi -
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149884 üzenetére
Simán lehet, hogy annak a koppintása. Gyanítom ez se pontos, de a célnak megfelel. Felhasználónak is olcsó, nem kell drágán PC-t venni. Utcára, hogy kicsit jobb legyen a motor ideális megoldás sztem.
Bár járt padon is, egy ezzel megírt gsxr és nem lett jobb a paddal megtámogatott "hókuszpókuszolt" csoda terkép, de lehet ez egy véletlen volt.
-
senior tag
Bp, külső kerület.
Láttam ma jó pár motorost, nem is értem hogy bírják elviselni teljes menetfelszerelésben, jópáran meg teljes bőr cuccban. Szokták mondani hogy a lányok jobban birják a meleget, de ehhez már én is puhány vagyok, napszúrást is kaptunk… -
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149888 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz norbert1998 #149883 üzenetére
Esztergom eléggé dunantul? Triumphom ecuja valóban írható, nem kell PC vagy ilyen adjuster.
Gyárilag asszem 500 fordulaton ként van benne mennyiség, ezt lehet finomítani dupla surusegre, de lehet full újat is írni neki.
Csunderlik Csaba írta nekem saját gyártású fekpadjan. Nagyon jó lett. Nem volt drága se.[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
Chosen
addikt
Sziasztok!
BP-n melyik motoros boltot ajánlanátok, ahol fel is lehet próbálni helyben dolgokat és nagyjából jó áraik vannak?
Kesztyűt, esetleg cipőt vennék most.
-
Topiccsendőr
addikt
A jovo heti hetvegi program megvan, nyakcsapagy csere a megbizhato japppánon. Igazabol amiota megvettem nem volt időm (kedvem) ranezni.
Szoval 39e km nel mar rottyon volt.
Megnezzuk ezutan imbolyog-e 200 felett.
Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz atomanti19 #149864 üzenetére
Dolgok, amik miatt kb a tablas sebessegeken megyek be a legtobb kanyarba, ha nem latom be teljesen
Everybody lies.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149896 üzenetére
Jó kis műtét, milyen motor?
Gyanítom ez se tűgörgőssel gurult ki a gyárból. -
zgospel
őstag
Ez a robogós szerintem megünnepelte a szülinapját valamivel:
[link]
0:33-tól van a lényeg.Faszom az összes büntetőfékezgetőbe...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- DXRACER Prince Series L kék fekete gamer szék
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Lorelli gyermekülés 9-36kg (Cute Teddy - blue) eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest