Hirdetés
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- Ventoy- univerzális multiboot máshogyan
- leslieke farmerzsebe
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
GTVili
tag
válasz atomanti19 #150045 üzenetére
Az mondjuk a másik kérdés, hogy ezeket a szita szűrőket mi a tosznak kell egyáltalán cserélni....
A papírszűrő persze oké.... de ezeket...? Latakarítod, max az O-gyűrűt kicseréled rajta... oszt' jónapot. -
bajnokpityu
félisten
válasz bacus #150047 üzenetére
Nekem nem mondtak h javított, így mentem vele gyorsan. Stabilabb volt a gép, mint előtte bármelyik motorom, így nemtom mennyire javithattak, de annak tudatában, hogy alacsony súly elég a centorozasnal, és a felnis is azt mondta, hogy alig észrevehető a javítás meg számára is, így nem görcsölök rajta. nem mérhető a levegő vesztes se.
Nyilván nem erteknovelo dolog, de nem is csökkent..
Kapott már olyan katyukat, hogy azt hittem szetesik a motor, de semmi se történt..De ami a képen van, elég szarnak látszik számomra.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #150038 üzenetére
Igazad van. Én is cserélném! De máshol a féktárcsát is cserélik, míg hazánkban még felszabályozzák..., és még ki tudja mennyi mindent.
Egyébként ismerni kell az alu tulajdonságait, az ötvözeteket, aki ilyet javít. Csuda szerszámai vannak, többek között egy teljesen fura ólom kalapács. Mert az alu felmelegítésekor és megmunkálásakor a kristály szerkezet egyenesekre rendeződik... és ez baj, ekkor jön a kihűlés közben, után ez a spec kalapács, amivel ütik és ettől állítólag megint rendezetlen lesz.
Sok mindenhez értek, sok mindenről olvastam, de ez a terület nekem idegen ! Fel nem foghatom, hogy miért fontos ennyire a kalapács anyaga, hacsak azért nem, hogy ne sértse meg kalapálás közben az alut...A kényszer meg nagy úr, a fenti felni még tartja a levegőt, nem mennek vele 200-al, és lehet fáj xero-nak egy újat venni. Én is bosszankodnék, nem is kicsit.
Annyit akartam mondani, ha már javíttatná, akkor ne görgőztesse, inkább ezt a "művészt" keresse fel, mert ez legalább ügyes és tudja mit csinál.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Khaosz55
addikt
válasz atomanti19 #150043 üzenetére
Ráadásul ha most megnézem KTM új motor árait pofátlanul magasak...
-
GTVili
tag
válasz atomanti19 #150043 üzenetére
Mármint hogy használt szűrőt küldtek...?
-
atomanti19
aktív tag
KTM Original parts, India. Nem voltak nagy elvárásaim, de ez így korrekt eredeti? Gyári új szűrők, KTM központi raktárból mind a kettő.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #150037 üzenetére
En ezt ertem, de a gyarto szerint ez kuka. Akarcsak az alu váz. Ha egyszer elestel vele, es elment, meg lehet javitani, de hogy olyan lesz-e mint elotte? Nem tudhatod. (Ez itt a gond, amellett a tulajdonsagai) a kristalyszerkezete megvaltozik igy a csillapitasi tulajdonsagai/rugalmassaga, ha pl megmelegited, az alakitasnal/javitasnal.
Ez termeszetesen egy atlag embernek a javithato kategoria, mert arra jo, hogy A-bol B-be eljuss.
Es nem eletszeru eldobni egy vazat/felnit de ezek az alkatreszek papiron nem javithatoak, nem veletlenul.en sem szivesen vasarolnek olyan motort, aminek a felnije javitva volt, de nem tudok rola.
Foleg nem ha 280- al az autobahnon megyek vele.Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #150036 üzenetére
Ez nem olyan görgőzős javítás. Ide hordják azokat a felniket, amikből hiányoznak darabok. Simán újraépítik itt. (aztán lehet eladják ), de mikor autón egy felni darabja fél milla, akkor nem dobnak csak úgy ki 3 db felnit, mert az egyiket lepadkázták..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Ha felnijavítás, akkor én ezt a fickót ajánlom: http://www.197.eu/ceg/alutigris-2007-kft-8359
Saját felnit ugyan nem javíttattam nála, de mindent is hegesztetettem már vele, egyébként a felnijavítás a fő profilja. Pár éve nem jártam nála, de ha ő nem tudja megjavítani, akkor tényleg kuka. Tominak hívják.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bajnokpityu
félisten
válasz norbert1998 #150026 üzenetére
Kovácsolt felnimet azt javítottak. Kisebb serules lehetett, mert nem tapintható. Csak látszik h volt szinterezve. Nem kell rá extrém centir súly, bennem van a félsz, hogy jól sikerült e.
Viszont az m0n van egymás után két olyan vegigfuto + uthiba, hogy ott újra eszembe jut hogy cserélni kellett volna.
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #150025 üzenetére
egy ilyenbe egyszer állt bele egy rokonom, igaz már 10+ éve, de nem hiszem, hogy ebben bármi változott volna... Neki 2 autófelnije ment tönkre egy kátyúban.
Ott azonnal rendőrt kell hívni, kell külsős tanú az esetről, be kell bizonyítani, hogy nincs semmi figyelmeztető vagy veszélyt jelző tábla, ami érvényes a szakaszra, és te is az útviszonyoknak megfelelően vezettél. Na, ha ezek mind megvannak, akkor van esélyed valamire a közútkezelő felé...Just a simple Lineman...
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #150025 üzenetére
Hat akkor en biza megkeresek egy katyut es odaulok. Vissza nem mennek hozza. 😃
Ez azert kisse izmos lenne egy sima ontott felniert. -
veterán
Tegnap elugrottam aggtelekre egy talalkozora, de mire odaertem, mar senki nem volt ott, ugyhogy haverral a tatraba vandoroltunk, aztan onnan kulon vissza.
Nem volt nalam fules ,ugyhogy neha megalltam megnezni a terkepet, merre kellene mennem, igy nagyon vicces volt. Az utepiteseken kivul jo volt az utminoseg, felbatorodtam a kanyarokbanKeson indultam vissza, meg mar faradt is voltam, de igy is 670 km lett a vege a napnak.
A tervezett ut 611 lett volna, de egy par elagazast elneztem.Ez milyen suzuki volt? Valaki felismeri? Suzuki Boulevard M109R?
Everybody lies.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #150025 üzenetére
Nekem anno az volt, hogy azonnal hívtam 112-t, kérdeztem, mi a teendő, mondták, hogy ne menjek sehova, kátyú mellett ülve várjam meg a rendőrt. Egy hónap múlva a számlán csippant a kártérítést. Két gumi, két felni. Amikor pedig elkészült minden, a számlák alapján a különbözetet még pár héttel később kiutalták.
-
Topiccsendőr
addikt
Ez kuka. (Biztos vki kigorgozi, de ilyet nem szokas javitani elmeletileg)
De be kellene jelenteni a katyut, es megprobalni kifizetettni az ut uzemeltetojevel a felnit.
Egesz pontosan nem tudom mit kell csinalni, rendort hivni es lejegyzokonyvezni? Eloszor megkerdeznek mindenkepp egy kozlekedesi ugyvedet, h mi a teendo. Keszulj fel. Utana kardozni kell a rendorrel, mert a toke tele lesz, hogy nincs szemelyi serules, es egy ilyen ugyert ki van hivva.
Emlekeim szerint manapsag egy sima ontott felni 400e kornyeken van. Tehat en beleallnek az ugybe felkeszulten.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
bacus
őstag
Van egy csomó motorhoz alu platni. Arra is 10 kg-t írnak, de az 55 literes dobozom már tele raktam többször is. Pl 4 üveg 1,5l víz egy 4 napos Turán.. bírja .
Mondjuk egy kicsit drágább mint az a műanyag.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Rison77
senior tag
válasz Sys85 #150016 üzenetére
Köszi, akkor ez így már világos. Nem gondolnám, hogy telepakolom a 10kg-al, de a 3kg az elég karcsú bármire is.
(#150017) vendingo : Még egy mail-t azért akkor megejtek feléjük, csak hogy ők is megerősítsék a tényeket.
-
Xero
nagyúr
Hopp egy katyu...
Majd elviszem Karasnaba, bar nem tudom ez kuka, vagy erdemes-e meg vele foglalkozni. Levegot szerencsere tartja, de nagyon fosva jottem haza.
-
Khaosz55
addikt
Nézegetek több tesztet a champion helmet YT oldalon, de nem igazán értem.
Pl az írják az érékelésükben, hogy a HJC RPHA 71 - 98dB aztán nézem a tesztet és 105Km/H szélsebességnél mérnek 102,5dB-t. [kép]
Nézem a Shark spartan GT pro-t és azt írják, hogy hangos a 102dB-vel. 106Km/H szélsebességnél mérnek 102,3dB-at. [kép] Most akkor hogy jön ki a HJC-re a 98-ra ? Vagy átlagolnak?
Hagyom én ezeket a teszteket jobb lesz a személyes tapasztalt... -
xmad
őstag
motoroknál miért csattan a váltó mikor üresből 1-esbe teszem? tudom, hogy normális, meg mindegyik ezt csinálja csak az okát nem tudom
illetve nálam akkor is megfigyelem sokszor ha 1esből átrakom kettesbe.
CB500X
-
veterán
válasz Rison77 #150015 üzenetére
Az M5 és az M5M felfogatása ugyanaz, szóval nem lehet probléma a konzollal kompatibilitás.
Lehet hogy a konzol nincs hitelesítve 10kg-ra, ezért írja azt a Givi, hogy Monolock platni megy csak rá, de ez nem igaz.Csavarok helye pont ugyanott van mind2 platninál.
Hasonló konzol van a Horneten (igaz Kappa, de ugyanaz a cég és termék csak a logo más), nem látom és érzem gyengének, nem hiszem hogy egy telepakolt Monokey doboztól baja lenne.Én is cserélni akarom a platnit és a dobozt is. -
Rison77
senior tag
Sziasztok!
Egy 2007-es er6n-hez gondolkodok hátsó dobozon, kapható is hozzá FZ jelzésű konzol . Már meg is terveztem hozzá mindent mivel itt a shoxon so-so egyértelműen leírják, minden platnihoz oda van írva, hogy FZ típusjelzéshez szerelhető, így a monokey megoldást helyeztem előtérbe, az M5, és az M7 platninál is fel van tüntetve az FZ támogatás. Viszont rátaláltam a givi hivatalos leírására, ahol kizárólag monolock támogatást írnak kizárólag m5m, m6m platnival, és max 6kg teherbírás. Ez alapján akkor létezik, hogy nem is fogok tudni erre a motorra monokey rendszert építeni csak monolock-ot?
-
zgospel
őstag
válasz crocy #150008 üzenetére
Engedtem volna persze, de egyikük sem kérte, kivéve az elsőt. A legelső jelölt vitte el próbakörre a motort, ő egészen addig volt vásárlási szándékkal, aztán rájött hogy a 2 méter feletti magassága miatt nem lesz jó neki. Én erre már akkor számítottam amikor megláttam
Ha jól számoltam összesen 9 érdeklődő volt, közülük még 2 ember volt aki beindította de nem ment vele, a többiek akik eljöttek be sem indították, csak nézegették 1 órán át. Végül aki megvette lábon ment vele haza, de előbb írtunk szerződést és adta át a pénzt minthogy beindította volna.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
A stelvio talán a legismertebb, de szerintem messze nem a legtechnikasabb. De van sok ott is, ahol szembe forgalom esetén gépészkedni kell, ellendőles/ motor letolas, kuplung csúsztatás, stb.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #150006 üzenetére
Én is nézegettem azokat a videókat.
Fotelből okoskodva azt mondom, hogy az a hiba azoknál, akik elesnek, hogy nem hagynak maguknak helyet. A legszűkebben akarják venni a kanyart, persze nem tudatosan, csak nem figyelnek. És amikor jön valami váratlan, akkor megáll, de nem tudja letenni a lábát, és már dől is.
[link] -
Oppenheimer
nagyúr
válasz Oppenheimer #149843 üzenetére
Egyelőre nem jött semmi, remélem is így marad.
Továbbra is áll a kérdés, van ebben vkinek tapasztalata?https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz macilaci78 #150006 üzenetére
Technikás vannak nagyon szűk nagyon meredek kanyarok, de alaphangon simán kivitelezhető. A probléma ott kezdődik, mikor nem figyelnek oda és a kanyar közepén szembesülnek mondjuk egy szembe érkező lakóautóval vagy hasonló akadállyal. Na ott szoktak pánikolni és borulni. Láttunk egy GS-es csordát, ahol az első elkottázta eldőlt, a mögötte érkezők közül még kettő követte a példáját.
Gipsz Jakab
-
macilaci78
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #150001 üzenetére
Kanyarfoto oldalán rendre feljön egy meredeken emelkedő jobbos hajtűkanyar. Az tényleg annyira szívatós, mint emlegetik, vagy azért a motoros okamtatáson emlegetett 1-es, stabil gáz, stabil fék trióval puszta iskolapélda?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Khaosz55
addikt
válasz Jakab66[hun] #150003 üzenetére
Van ott egy hegyi tó az egyik szakaszon, fenntről pazar látvány.
-
Khaosz55
addikt
válasz Jakab66[hun] #150001 üzenetére
Ha még ott vagy akkor Bormio-tól indul a Passo Gavia. Látványban jobb min Stelvio. Vadregényes lassan haladós néhol 2 méternén keskenyebb úttal közvetlen a szakadék mellett. 3x megjártam magyobb élmény Stelvio-nál.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Kezdek összebarátkozni a géppel, illetve kezdi vissza építeni a bizalmam iránta. Sikeresen megjártam a Stelvio Passt, hibamentesen. Hatalmas élmény volt. [link]
Gipsz Jakab
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fehérbe csomagolva: Acer Nitro V 14 notebook
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
- TCL LCD és LED TV-k
- Parfüm topik
- Tea
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple asztali gépek
- Path of Exile 2
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest