Hirdetés
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #58 üzenetére
ilyen használatnál szerintem mégegyszer ennyi után.
de nem hinném, hogy lehet fúrni. aluhenger persely nélkül. csereExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Robogóknál általában nincs tompított és távolsági, csak ha valamilyen ország pl Svájc szabályai meg nem követelik. Az oda importált robogóknál két féle lámpa van.
Évjáratfüggő a világítás. a legújabb Ditech el már szépen kellene látnod sötétben, és az összes rendelkezik tompítottal és távolságival.( az RSV re hasonlító idomos) a régebbi az semmit nem világít gyárilag. Évjárat?
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ne rakj bele más izzót, mert egyrészt nagyon kicsi a teljesítménye, és váltóáramról megy. Nem hinném hogy xenon ilyet tudna.
A másik, ha bármely gyártó (webshopokban direkt ehhez a típushoz árulják) nagyobb teljesítményű "tuning" izzóját rakod bele, el fog olvadni az izzó előtti szórólencse, ami műanyagból van, és megintcsak nem fogsz semmit látni. Hagyd úgy. Tényleg nem tudsz vele mit kezdeni.
Nagyon sok kókányt láttam ezzel, csak tönkreteszed vele.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Most már értem miért volt egy horog a GS olajteknőjében...
Explosión de dos tiempos
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #99 üzenetére
Seggét kirakja, felső teste meg a motor felett.
nem ez a menő manapság
Tényleg nem tűnik nagy dolognak.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ch003067 #105 üzenetére
egy hasonlat hogy megértsd.
Mostani állapotában a Ditech az egy puma cipő, fila melegítőnadrággal, meg adidas felsővel.
kényelmes, jól néz ki.
ha rárakod az aljára azt a szart, akkor türkizkék válltöméses öltöny lesz belőle, makkoscipővel, fehér zoknival, kigombolt inggel amiből dől a szőr!!!Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
egyértelmű dologról beszélünk. azon nem kell vitáznunk hogy magyarországon jó-e belpiacos motort venni, vagy sem.
nem jó.neked jó tapasztalataid vannak vele. nekem a leírtak. neked mázlid is volt hogy postáztak magyarországra bayről, ésatöbbi. sok km ert emlékeim szerint nem raktál bele, be is szarna ha közúti túrától baja lett volna a 3 év során 16e km től. gyakorlatilag vitrinben volt. fesszabot meg ugye hondától már megszokhattuk.
nem jó buli a belpiacos. ha az lenne, mindenki azzal rohangálna 125 és 600 között. nem ez történik. két embernek javaslom a belpiacos motort:
- aki tehetős (akkor jó buli)
- aki nem tehetős és tökön akarja magát szúrniExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
A zebrát amúgy is olyan sebességgel kell megközelíteni, hogy meg tudj állni ilyenkor. Ez benne van. Nem a nyugger a hunyó. A zebrának szentnek kéne lennie, és lassan kéne megközelíteni is. Aki meg siet, keljen fel/induljon el 5 perrccel előbb. 20 évvel ezelőtt lehetett sietni, alig volt résztvevő jármű a forgalomban, ma túl sokan vannak, hogy megengedhessük azt a luxust, hogy nem vezetünk defenzíven.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #262 üzenetére
ááá. akkor összekevertem a félsvédet valakivel...
én is ezeket hallottam róla, de majd még kérdezősködök máshol. köszi.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
énmeg ezt láttam most. Otthoni sufninak nagyon jól kivitelezett, pofás, és rohadtul nem csúnya. ritka az ilyen.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #424 üzenetére
Nem voltam, a munkám nem engedte. Éjfélig dolgoztam, másnap meg lett volna az időmérő, stb. A motoromat sem készítettem fel. Utcaira nem megyek pihenés nélkül.
Legutoljára Bábolnán voltam utcain, meg Tiszacsegén. Nagyon nehezen szántam rá magam, hogy elinduljak, főleg hogy elfikáltam egy zebrán kanyarban.
Ha az ember kiürítette az agyát, és a kanyarral foglalkozik, nem azzal, hogy mi lesz, ha nem veszi be, nagyon élvezetes a dolog. Ha igazán a kanyarra figyel, akkor mondjuk nincs is ideje ilyenekkel foglalkozni. MZ ben volt egy osztrák (?) srác aki tavaly otthagyta a fogát valamelyik neves utcain. Szép feketekeretes fényképpel emlékezett meg valaki róla.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Az kondenzvíz lehetett, ha annyira megszívja magát, hogy benzines a kipufogó, akkor a gyertyát is leköpte.
A karburátor úszóházát fel kell tölteni benzinnel, mert egy idő után kipárolog onnan. Ha a szívócső vákuumja működteti a szivattyút, vagy egy benzincsapot, akkor köszörülni kell addig, amíg megfelelő nem lesz az úszószint. Ez időbe telik.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #535 üzenetére
Én nem vagyok annyira tuning párti, szerintem ezek homálykodások. Pláne, hogy a Chrobák tükörrel, indexszel, rendszámmal, racetec k3 utcaival egy R6R en megy 15 öket az euringen. Semmi gázelőfeszítés elöl, meg hangosdob, meg paplan slickkel.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #544 üzenetére
Egy bizonyos tudás után persze bele kell nyúlni a dolgokba, azt nem mondanám, hogy gányolás, meg egy normális, ésszerű átalakítás nincs ellenemre, de amíg a pilóta a szűk keresztmetszet, meg semmiféle hiányosságot nem észlel, addig nem hinném, hogy arányos a befektetett pénz és energia a kapott eredménnyel.
Namost, a ringeken cirkuláló emberek kevés százaléka mondhatja el magáról, hogy a motorja miatt nem megy jobbat. És ha ilyenkor nekikezd a kisipari módszerekkel lóerőt csiholni a teknikából, az tud még szánalmas lenni. Nálam inkább ez üti ki a biztosítékot. De ha valaki gyors, az látszik, és nincs szüksége arra hogy altasson néhány nézelődő motorostExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Hát ezzel vitatkoznék.
Nem mindegy hogy ott áll indexszel rendszámmal a garázsban ami hozza a környezetvédelmi normát stb, vagy mindezt kiiktatod egy halom pénzért, és még illegális is lesz a bringa. Azért ha ebbe belegondolsz, rájössz micsoda különbség is van a bömös és a többi között.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #585 üzenetére
Nem gondolsz a csomagtartóban csimpaszkodó operatőrre, szerencsétlen hogy vegye fel, ha űridőt megy?
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem a normákról van szó. Azokat azért mondtam, mert a gyengébb utcai motort ha tuningolod ezekkel a pc meg ilyenekkel semmi mást nem csinálsz, mint kiiktatod a környezetvédelmet a motorból. Ez nem is igazán tuning, és nem is hozhat rengeteg lóerőt. Ezer köbcentinél tizennéhány lóról beszélünk.
Ha lóerő kell, akkor már a vezérléshez is kell nyúlni, szívócsatornákat gyöngyszórják vagy miafrász, vagy csak csiszolják, szelepvezetőket eltakarítják a gázoszlop útjából, generátort lecserélni kittesre, gyújtás, nagyobb hűtő hogy hidegebben üzemeljen a motor (nem azért mert nagyobb lesz a hőterhelés, hanem hogy alacsonyabb hőfokon üzemeltesd!!), minden lóf@sz horror pénzekért, ami ugye megy rendesen a megbízhatóság rovására is. Szóval egy PC vel biztonságosan tuningolhatsz... 170 ből csinálsz 180at, úgy, hogy ordít a motor, és rákkeltő anyagok tömkelegét rakod ki a kipufogóból. De 200 lovat soha nem kapsz.A yamaha az elékelt főtengely miatt szenved a lóerőkkel. Nehéz kihozni belőle mégtöbbet.
A bömösnél pedig bizony vannak nagyonjó mérnöki megoldások, pl a hajtókar csapját eltörik, és összecsavarozzák. Ilyet hol látsz jappánnál?. Tele van ilyenekkel a motor. Ha megüti valamelyik japán, akkor lehet mondani ilyeneket, hogy le fog csengeni, de ez még mindig nem történt meg.
Nagyon felületesen mondam el ezeket, én sem tudok mindent, de nem beszéltünk a költségekről a gyártás során, stb. Meg hogy most az Eu egy nulla sportmotor kereset szempontjából a japánoknak, szóval ez sem fogja húzni őket.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
én ezt az állandó növekedést, meg hereszorítást nem értem csupán. Nem lehet a végtelenségig növekedni, meg statisztikát csökkenteni. Az Eu mindig előírja, hogy mennyivel kell csökkennie évente a baleseteknek.
Néhány dolog nem egyszerű. Az ABS NEM arra való, hogy hamarabb megálljon a motor, hanem hogy irányítható maradjon fékezés közben. Ezt sokan félreértik. Egy tapasztaltabb motoros előbb is meg tud állni ABS nélkül.
A kevés tapasztalattal rendelkezőknek ez jó dolog. A motorgyártók is minél nagyobb rétegeknek akarnak motort árulni, kapóra jön a hülyebiztosság. Az emberek felületes hozzáállása a dolgokhoz meg világossá teszi, hogy a többség miatt ezek még jól is el tudnak sülni.
A sportlégszűrős dologhoz hozzá kell tenni: a mai lambdaszondás-katalizátoros motorok pont teleszarják, milyen légszűrő van bent, a katalizátor miatt mindig lambda1 környékén kell lennie a légfeleslegnek. A motormenedzsment utána is fog állítani.
Az érem másik oldala, hogy Németországban az utakon futó motorok többsége még mindig karburátoros! Emlékeim szerint jóval több, mint 60 százalék, és az injektorosoknál is különbséget kell tenni nyílt hurkos befecsendező rendszer között ( lambdaszonda nélküli) és a lambdaszondás szabályzó rendszerek között. A nyílthurkos injektoros+karbisnál el tudja rontani a károsanyagot talán. Ha otthon berhelik, vagy padoztatják akkor meg pláne. Daganatos megbetegedések bőven vannak a belsőégésű otto motortól és elég rusnya egy dolog az. Lassan nincs olyan ember, akinek a családjában ne történne ilyen, esetleg ő maga ne lenne veszélyeztetve.Tehát a dolog sosem olyan egyszerű
Mindenesetre ha ez bejönne, én építenék egy pályamotort és a közutat pont leszarnám, aztán úgy ellennék.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Interactive Brokers társalgó
- PlayStation 5
- Ingatlanos topic!
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest