- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#48584626
törölt tag
válasz
Steven #151870 üzenetére
Azt nem ismerem. Én Spotify-t használok, de azt is csak autóban. Motoron is úgy használnám, ha akarnék zenét hallgatni, hogy a telefonon fut a Spotify, és a telefon bt-n van összekötve a motorral. A sisak is ugyanúgy ,és a motoron keresztül megy a zene a sisakba. Telefonálás is így megy. Azt már használtam parszor.
Ezen szerintem a CRN sem változtat, mert az meg wifin kapja a netet a telefontól, és a navi hangja szintén a motoron keresztül megy a sisakba.
Valahogy így képzelem, de mondom, még nem próbáltam. -
#48584626
törölt tag
-
#48584626
törölt tag
Nem vagyok egy retro mániás, sőt, de ez baromi jól néz ki. Abszolút beindítja a birtoklási vágyat, kár hogy nem tudnám hova tenni.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Viiktor1989 #151780 üzenetére
Az első motorom egy ZZR-1100 volt, 150 lóerővel és valami 250 kilós súllyal.
Én nem éreztem hogy nem bírnám kezelni, és sose vágytam kisebbre, de nyilván nem vagyunk egyformák, én nem is ajánlom ezt senkinek. -
#48584626
törölt tag
válasz
Steven #151669 üzenetére
Most 4re. A 6 hónap az idén felesleges volt. Szeptemberben jellemzően nyaralunk, 3 hetet itt sem voltunk. Októberben meg már nem annyira szórakoztató 10 fokban motorozni. Úgy tervezem hogy április végén veszem át, és szeptember elején adom majd vissza.
Ebben már lesz ülésfűtés is, úgyhogy a hátsóm sem fog fázni -
#48584626
törölt tag
válasz
macilaci78 #151663 üzenetére
Az előző pont kék volt
-
#48584626
törölt tag
No, tavasszal jön a következő RS
-
#48584626
törölt tag
válasz
7Sony7 #151599 üzenetére
eddig igen, de ott is ilyen fura autóknál. Legutóbb volt nálam egy M3 Touring, azzal csináltam néhány állórajtot is, de semmi. Pedig az jobban gyorsul mint egy i4 M50. Oké, a Panamera az jobban megy egy kicsit.
Mondjuk motorral azert jól kell tudni motorozni, hogy a 0-100 meglegyen 4 másodperc alatt. Autóban ez nem kunszt. -
#48584626
törölt tag
válasz
7Sony7 #151579 üzenetére
Motoron még soha, autóban kétszer: BMW i4 M50, az nagyon fura ahogy kvázi hang nélkül gyorsul, meg a Porsche Panamera Turbo S Hybrid-ben, ott nem tudom miért. De vezettem már sok erős autót, máskor nem lépett fel.
Múltkor vittek pár kört zárt pályán az új M5-tel, olyan sofőr aki tud is vezetni, ráadásul hátul ültem, ott tartottam egy kicsit a dologtól, de nem lett gond, pedig a végén nekiállt 8asokat driftelni... De mondjon egy Nürburgring kört határon autózva nem biztos hogy megkockáztatnék. -
#48584626
törölt tag
válasz
dellfanboy #151513 üzenetére
Így is lehet mondani
-
#48584626
törölt tag
Leadtam ma a motort. 6 hónap, 5.200km. Első gumi csereérett is lett.
Meglátjuk mi lesz helyette jövőre. Ha lesz RS megint a kontingensben, akkor az, ha nem akkor XR. Ha az sincs, akkor nemtom. -
#48584626
törölt tag
Nekem múlt hétvégén volt az utolsó kör, de indulásnál 7 fok volt, hát nem volt melegem
.
Nem is mentem a hegyekbe, inkább elmentem északra, megnéztem az Altmühltal-t, nem egy Alpok, de amúgy szép. Később már volt 10-13 fok is, akkor már nem fáztam.
Jövő hét szerdán eladom a motort, aztán ennyi volt idénre. -
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #151270 üzenetére
Abszolút nem akarok erodálni semmit. Egyszerűen elmondtam hogy én mit gondolok a témáról.
Az egóm olyan óriási, hogy készséggel elismerem hogy nem tudok motorozni. fejlődni meg annyit fogok, amennyit a motorozás hozni fog. De közel az 50hez nincsenek illúzióim, de nem is kell, inkább örülök ha két keréken vagyok.
Hogy minek van értéke és minek nincs, mibe érdemes energiát fektetni és mibe nem, az megint egyéni beállítottság kérdése.
Annyit azért hozzátennék, hogy még mindig a közúti (hobbi)motorozásról beszélünk, nem például a pályaversenyzésről, ahol tényleg lehet értelmezni a technika tökéletesítését. Csak ott meg az a probléma, hogy semennyi tökéletesítéssel sem lehet pótolni a tehetséget, arra bizony születni kell. Aztán persze rengeteg munkát belefektetni, azt nem lehet megspórolni, de ha nem születsz kivételes tehetségnek, a csúcs közelébe se jutsz soha... -
-
-
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #151263 üzenetére
Nyilván a képzett motorosnak levés egy szuper dolog, de igazából az átlag motoros szempontjából egy irreleváns cél. És továbbra is fenntartom azt a véleményem, hogy bármennyire lehet képzett az a motoros, a számítógépet nem tudja felülmúlni.
Ehhez jön még az is, hogy a motorozás az 50-60-as évek mobilitási kényszeréből a jómódúak hobbijává vált. A tipikus jómódú motoros meg 40 feletti, mert jellemzően nekik van pénzük a 15-25e eurós vagy még drágább motorokat megvenni plusz fenntartani plusz megvenni a drága felszerelést. Ezeknek az embereknek meg jellemzően nem életcéljuk a motorozási tudásuk tökéletesítése.
A gyártók meg az ő igényeik után mennek. Ez már csak így működik, aki fizeti a zenekart, az rendeli a zenét... -
#48584626
törölt tag
válasz
Pttypang #151257 üzenetére
Ezek közül nekem a motoros jogsihoz semmit sem kellett csinálni.
Autóshoz pont akkoriban vezették be a rutinvizsgát, parkolás meg emelkedőn elindulás volt (egy ócska Skoda 120assal kellett szerencsétlenkedni egy sóderből hirtelen összedobált emelkedőn). Vészfékezés ott se volt.A lányom nemrég szerezte itt Németországban az autós jogsit, de szerintem emelkedőn neki sem kellett elindulni, eleve tán két órája volt összesen kéziváltós autóval, egyébként automatával vezetett és azzal is vizsgázott. Szerintem itt rutinvizsga sincs. De majd megkérdezem. Motoros jogsi nem tudom hogy megy errefelé.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #151252 üzenetére
"ezzel mintha azt sugallnad, hogy ez csak amolyan reakcios vén fasz, toxikus ferfiassag hiszti"
Nem sugallom én, hanem teljesen nyíltan ezt állítom
.
Az átlagember nem akar a dolgokban elmélyedni, nem akar reggeltől estig gyakorolni, hogy ABS nélkül se tanyázzon el vészfékezéskor (mellesleg vitatnám hogy bárki is közúton, váratlan helyzetben 100 alkalomból 100szor szignifikánsan rövidebb távon áll meg ABS nélkül, mint azzal, még egyenes vonalú mozgással, száraz aszfalton sem. Szerintem 100 alkalomból 10x sem, ha egyáltalán).
Az átlagember dolgokat akar használni felhőtlenül, relatív kényelemben, biztonságosan. Azon meg tök felesleges vitatkozni, hogy kinek mit jelent az élmény, amit szeretne átélni, és hol kezdődik a kényelmetlenség, amit szeretne elkerülni ha lehet.
Ha viszont jön a felkérdezés hogy hát nem tudsz ezt és azt csinálni, hát ennyire balfasz vagy, akkor az már a toxikus maszkulinitás területe. Én meg már elég öreg vagyok hozzá, hogy bevallhassam: én nem tudok vészfékezéskor rövidebb idő alatt megállni ABS nélkül, sőt gyanítom hogy el is hasalnék -
#48584626
törölt tag
válasz
Pttypang #151247 üzenetére
"ezek kenyelmi extrak, amik elott ugyanugy volt elet."
Természetesen. Ahogy volt élet az elektromos önindító, az injektor, az ABS, az automatikus előgyújtás állítás előtt is.
"bal labad nem tudod letenni"
Például van amikor balra lejt az út amikor meg kell állnod, és ha a bal lábadra akarsz támaszkodni akkor felborulsz. Tele van a net ilyen videókkal. Persze ilyenkor használhatod az első féket is, az is lehetséges. De mennyivel egyszerűbb a hill assist.
Én autóban is szeretem, ott is használom. -
#48584626
törölt tag
válasz
Pttypang #151243 üzenetére
"Csak gyors lab kell hozza"
Persze, elméletben. A gyakorlatban meg ahogy sikerül.
"hatsofekkel nem tudsz elindulni a kuplungot csusztatva es szerinted ez oke."
Egyrészt ki mondta hogy nem tudok? Azt mondtam hogy van ilyen funkció és használom is. Azért van. A gázkart is tudom fix állásban tartani, mégis használom a tempomatot is.
Másrészt nem mindig olyan ideálisak a körülmények, hogy nem kell letenned a jobb lábad. -
#48584626
törölt tag
válasz
Pttypang #151240 üzenetére
"Vagy a hill assist akkor kotelezo?"
Nem feltétlenül. De ugyanúgy kell akkor használni mint egy manuális kéziféket.
A "simán átlépek a fékről a gázra" kézifék használata nélkül komolyabb lejtőn nem működik.BTW: a motoromban is van hill start control. Kell is használni relatív gyakran.
-
#48584626
törölt tag
válasz
zgospel #151223 üzenetére
ezt így nem lehet kijelenteni minden automatára"
Valóban nem, de már vagy 15 éve ez a helyzet. A hagyományos hidromechanikus automaták csak elinduláskor használják a hidraulikus erőátvitelt, és nagyon hamar fixre kapcsolják a hajtásláncot, nincs slip, valamint több fokozattal operálnak, és természetesen van motorfék is.
-
#48584626
törölt tag
válasz
GTVili #151220 üzenetére
De, képes rá. Hogy a váltás azért történik, mert a pilóta meghúzza a kart, vagy azért mert az elektronika úgy dönt, az mellékes, ez csak a programozás része.
Mellesleg a lefulladásgátló funkció magától is visszavált, vagy üresbe teszi az autót adott esetben, tehát néha vált a számítógép is, ha úgy ítéli meg hogy szükséges. -
#48584626
törölt tag
válasz
bardi #151217 üzenetére
"Akkor a gázpedál is automata, mert semmilyen mechanikus kapcsolatban nincs a fojtószeleppel?"
Mondhatod annak is, pláne ha azt figyelembe vesszük, hogy a fojtószelep állásának néha semmi köze sincs a gázpedál álláshoz, mert a vezérlő elektronika dönti el, hogy mennyit nyit rajta.
A gázpedállal azt közlöd hogy mit akarsz csinálni. A többit a számítógép intézi. -
#48584626
törölt tag
válasz
GTVili #151216 üzenetére
Hmm, úgy látom itt némi fogalmi zűrzavar van.
A robotizált váltó is automata. Minden váltó automata, ami magától képes váltogatni a fokozatokat. Hogy a váltó belső felépítése milyen (hagyományos hidraulikus automata, duplakuplungos, vagy szekvenciális, stb) az mindegy.Az F1-gyel egyébként csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy az egy tévedés szerintem, miszerint egy automata váltó egyetlen előnye a kényelem. Az F1ben azért használják mert sokkal gyorsabban vált mint egy ember manuálisan, de utcai autóban csökkenti a fogyasztást, növeli a biztonságot, nagyon erős autókban üzembiztosabb, megbízhatóbb. És még biztosan lehet sorolni.
Motorkerékpárnál nyilván más szempontok is vannak, de egy jó automataváltó szerintem nem öli meg feltétlenül a motorozás élményét. Nekem legalábbis nem szerves része a motorozási élménynek az elindulás és megállás közbeni kuplungozás, a dugóban szenvedés közbeni állandó kuplunghúzogatás meg mégannyira sem. Mivel én olyan helyen lakom, ahol a városból kifelé és befelé haladva 99% hogy dugóban araszolás van, ezért örülnék annak ha a motor megcsinálná magától. -
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #151199 üzenetére
Viszont lehet olyan befolyása, ami alacsony fokozatokban rángatási hajlamot okoz.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #151188 üzenetére
Nem feltétlenül programozás. Azért ne felejtsük el a kardán meglétét. Könnyen lehet hogy egyszerűen az egész hajtáslánc másképp viselkedik mechanikusan.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #151166 üzenetére
"amit jo esetben nem a-bol b-be kozlekedesre hasznalnak az emberek."
Oda is használnak, miért ne használnának.
Az én motoromon van gyorsváltó, azaz elindulás és megállás, valamint 1-ből 2-be váltáskor kell kupplung. Egy automata váltó ezeket tenné szükségtelenné. Nyilván ne a hegyi szerpentinen váltogasson magától, de relative kevesen lakunk a szerpentin tövében, úgyhogy oda el is kell jutni valahogy, az meg simán A-ból B-be jutás. -
#48584626
törölt tag
válasz
zgospel #151156 üzenetére
Ez csak egy kényelmi funkció, én legalábbis annak tekintem. Igaz még nem próbáltam, de szándékomban áll, legalábbis a BMW félét. Igaz ott a váltókar megmaradt, a kuplungot hagyták el. Ha akarod, akkor váltogat magától.
Én simán el tudom képzelni, hogy nyugis cirkálás közben automatában van, ha sportos kedve van az embernek akkor meg nyomkodja lábbal a fokozatokat aztán kész. -
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #151098 üzenetére
Nyilván nem kell, csak hát ezek ilyen motoros közhelyek, jól lehet velük viccelődni
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #151095 üzenetére
"BMW nem nagyon gyárt V2-t, vagy van V2-esük?"
Remélem komoly a kérdés, mert viccnek azért erős lenne .
-
#48584626
törölt tag
-
#48584626
törölt tag
válasz
norbert1998 #151051 üzenetére
Jól hangzik, én tegnap mentem 418 kilométert. Út közben jöttem rá, hogy egy szakasz amit beterveztem, le van zárva. Úgyhogy egy kicsit improvizáltam közben.
Október 23.-án megy vissza a motor, addig talán még néhányszor el tudok menni kanyarogni.
-
#48584626
törölt tag
válasz
bacus #150754 üzenetére
"A Stelvion látható motorosok nagy része amit a kanyarfotós kitesz, az önmagukra és másokra nézve is veszélyesek, annyira nem tudják kezelni a motorjukat"
Azer ez árnyaltabb. Egy hegyi szerpentin elég speciális környezet. Aki világ életében síkságon motorozott, az egyszerűen nincs rá felkészülve, hogy mi minden várhatja ott. Például megáll, lerakja a lábát ahogy már egymilliószor csinálta, csak éppen lejt az út erősen, és azon az oldalon 20 centivel lejjebb van az aszfalt. Mire észleli, addigra már késő, és felborul.
Úgyhogy ez azért komplex sztori. -
-
#48584626
törölt tag
válasz
pietrrr #150441 üzenetére
kurviger.de-n tervezem az útvonalat. De állítólag a calimoto is jó, azt nem próbáltam.
Mindkettőnek van appja is, de azokat nem próbáltam, a BMW gyári appjába importálom a track-et, és azzal navigálok, az kiteszi a műszerfalra a nyilakat meg ott visszaszámol, a motor meg kiküldi a sisakba a hangutasítást. A sisak meg a telefon is a motorral van összekötve bluetooth-on. Telefonálni is lehet így menet közben. -
#48584626
törölt tag
válasz
bacus #150437 üzenetére
Persze, én sem akarok senkit sem meggyőzni.
Mivel én mindig track alapján megyek, amit előtte megtervezek, ilyenekbe még nem futottam bele. Az elején jártam néha úgy, hogy nem jó helyre tettem a köztes pontokat, vagy rossz volt a sorrend, aztán elvitt egy pontig, ott visszafordított ugyanazon az útvonalon, aztán megint visszade ezeket kis gyakorlással ki lehet szűrni. Ráadásul ha látom a térképet is akkor ez kevésbé valószínű, mint sima nyilas navigációnál.
-
#48584626
törölt tag
válasz
crocy #150433 üzenetére
Leginkább azért mert teljesen integrálva van a motor rendszerébe, a gyári multicontrollerrel lehet egyszerűen használni. A másik fontos szempont hogy tud track alapján navigálni, én meg mindig úgy megyek. A Google Maps nem tud ilyet, de gyanítom hogy a Waze sem.
Vízálló, nem kell aggódni hogy szétrázódik. Így hirtelen ennyi jut eszembe. -
-
#48584626
törölt tag
Hétvégén megint mentem egy kört, durván 400km volt. Megcsináltam a Namlosspass-t a másik irányba. Eddig a legjobb motoros szakasz amin mentem. Majdnem hibátlan, széles aszfalt, kellemesen tempós kanyarok, kevés visszafordító, és minimális sebességkorlátozás, valamint gyakorlatilag nulla forgalom.
Hazafelé kaptam egy nagy esőt, most volt először hogy a csizmába kívülről befolyt a víz, meg szokás szerint a nadrágba is, az kevésbé volt szórakoztató. Jövőre szerintem veszek egy úgy kabátot meg nadrágot, valami 3 rétegű Goretex cuccot.
A navigáció is szarakodott, menet közben kellett kitörölni az adatokat az applikációból, újra telepíteni a térképeket... Szóval veszek egy rendes navit is
-
#48584626
törölt tag
Én megyek szombat-vasárnap.
-
#48584626
törölt tag
A mai túra csak kétszáz kilométeres lett. A Samerberg-Bayrischzell szakasz tényleg remek, csak nem tudtam tovább menni Kufstein felé, mert az asszony hívott hogy áll a víz a mosókonyhában, úgyhogy legyek olyan drága és jöjjek haza
Néhol 33 fok is volt, városban aszalódni full bőrben nem annyira szórakoztató. Ha halad az ember akkor végül is oké. -
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #149748 üzenetére
Igen, voltam Südelfeldnél, csak aztán lekanyarodtam jobbra Ausztria felé a Walchsee felé, aztán Kössennél fordultam északra. De majd akkor megcsinálom a másik irányból.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #149737 üzenetére
"Nalunk, Samerbergnel"
Arra még nem jártam, csak délebbre Bayrischzell környékén. Merre érdemes ott kanyarogni?
-
#48584626
törölt tag
Ma is megvolt egy 310km-es kör. Mivel megvolt a bejáratós szerviz, ezért már egy részét az útvonalnak autópályán tettem meg. Garmisch-Partenkirchen, Fernpass, aztán Innsbruck előtt vissza fel északra, Walchensee, Kochelsee, Bad Tölz, aztán haza. A Fernpass szopás volt, óriási volt a forgalom.
A Walchensee és a Kochelsee között van a hírhedt Kesselberg-szerpentin, hosszú évek óta nyűglődnek a hatóságok hogy mit csináljanak a rengeteg motoros baleset ellen. 60as korlátozás van végig, egy részén műanyag bólyákkal vannak elválasztva a sávok, de ez sem segített, úgyhogy nemes egyszerűséggel délután három és este 10 között tilos motorral menni a Walchensee irányába.Nem volt még három óra amikor arra jártam, úgyhogy jöttek szembe szorgalmasan a lapján forduló sportmotorok
Előttem ment két GS, gondoltam majd megyek utánuk. Olyan tempót mentek a kanyarokban, nem mertem én is úgy menni. Olyanokat döntöttek azokkal az elefántokkal, hogy ha nem látom nem hiszem el.
Bár én is fejlődőm, a legnagyobb dőlésszögem 38 fok volt, az első túra 24 fokjához képest határozott fejlődés -
#48584626
törölt tag
-
#48584626
törölt tag
-
#48584626
törölt tag
válasz
Khaosz55 #149596 üzenetére
A váltókar talán igen, a kupplung szerintem nem. Az enyémen gyorsváltó van, igazából indulásnál, megállásnál, és egyesből kettesbe váltásnál kell kupplungolni, meg stop&go jellegű forgalomban. Engem szerintem nem zavarna ha akkor se kéne, sőt szerintem nyugis krúzolásnál tőlem válogathatna is magától. Aztán ha sportos hangulatban van az ember, akkor ott a váltókar.
De majd kipróbálom ha lesz rá lehetőségem. Még az is lehet hogy valamelyik következő motoromban már olyan lesz -
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #149577 üzenetére
Tök ismeretlen motorral én mondjuk tuti nem mernék szerpentinezni, de én papírkutya vagyok.
-
-
#48584626
törölt tag
válasz
Zoli bácsi #149492 üzenetére
"következőnél is ott van"
Ja, csak a fele benzin
-
#48584626
törölt tag
A mai ~300km-es körrel megvan az 1.000 km, jövö pénteken megy is a bejáratós szervízbe.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Khaosz55 #149192 üzenetére
Tavaly voltunk Franciaországban, nyaraló környezetben gyakorlatilag senki sem volt hajlandó sem angolul sem németül megszólalni. A hotel recepciósa! sem. Talán egy kiscsaj volt egyedül egy pékségben...
El is döntöttük hogy nem is megyünk arra többet, annyi normális ország van Európában, ahol örülnek a turistának.
Nekem az volt a benyomásom hogy totálisan meg vannak sértve hogy mi nem beszéljük az ő felsőbbrendű nyelvüket. -
#48584626
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #149136 üzenetére
Nagyon szép utak vannak arra is, Ingolstadt környéke nem is annyira zsúfolt, és vannak dimbes-dombos kanyargós részek. Nem akartam dél felé menni tegnap, mert oda több esőt mondott.
És ugye errefelé gyakorlatilag ismeretlen fogalom a rossz út, legalacsonyabb szintű utak is gyakorlatilag hibátlanok. -
#48584626
törölt tag
válasz
#48584626 #149114 üzenetére
Mai tura. 333 km, ennek a harmada kabe esoben. Nincs esoruham, de nem aztam el. A Rain mód jol jon. Meg a futott markolat is
Elertem a 700km-ert, ugyhogy hetfon hivom a szervizt, aztan megcsinaltatom az elso kotelezo szervizt. Kivancsi vagyok mikorra kapok idopontot.
-
#48584626
törölt tag
válasz
Oppenheimer #149117 üzenetére
Az igazsag az hogy nekem nagyon megkoptak az emlekeim hogy milyen volt a ZZR, es nem is tul igazsagos osszevetni a ket motort, van kozottuk durvan 25 ev technologiai fejlodes. Modern 4 hengerest meg nem probaltam, szandekomban all ratenni a kezem egy S 1000 XR-re egy probara, csak hogy fair legyen az osszehasonlitas.
Az biztos, hogy az baromi nyomatekos es a pincebol huz. 60-nal hatodikban rahuzod a gazt, es nem szanalmas halalhorges meg rangatas az eredmeny, hanem szepen komotosan gyorsit, 70nel ez hatarozotta valik. Orszaguton gyakorlatilag vegig hatodikban van, leszoktam a visszakapcsolgatasrol, mert teljesen felesleges. Es forog ha kell, de nem kell, mert nincs olyan legalis korulmeny, ahol szukseg lenne ra. Egyaltalan nem vagyom vissza a 4 hengeresre, nekem nagyon bejon ez a karakter.
-
#48584626
törölt tag
Néha esik az eső, de mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- LG 42C3 - 42" OLED EVO - 4K 120Hz 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- REFURBISHED - HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 dokkoló
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest