- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #152712 üzenetére
Nekem az sv egy fiatal elsőmotoros suhancnak lett eladva, a próbakörön 10 méter után majdnem elvágódott, pénz ott volt nálam. Imádkoztam, hogy legalább élje túl a próbakört.
Az africa-t amikor vettem meg majdnem magamra borítottam, mert nem voltam hozzászokva a nagy tömeghez és a magas súlyponthoz. Úgy kapták el, hogy megbírjam tartani. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152695 üzenetére
Egyebkent ha az ulespozivioja megfelel a vfr nek, de v2 ot akarsz, nem feltetlen magas turaendurot, akkor ki kene probalnod a ducati st2 -t
-
etnies
senior tag
válasz
norbert1998 #152683 üzenetére
Az én VTR250-em 30 ló és 22Nm volt, súlya 160 kg. A végsebessége 140-150 között volt, de azt már nem szerette, a 130-al még elvolt, de inkább 110-120 között volt boldog, fogyasztása igen barátságos volt, 2,5-3,5 között és a 0-100 sem volt rossz.
Szóval ezért mondom, hogy 250 és 250 között is van különbség, konkrét példányokról érdemes beszélgetni, nem köbcentiről.
A te DL250-ed 25 ló és 188 kg, tehát a VTR sokkal fürgébb nála, igaz a DL kényelmesebbnek tűnik. -
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #152683 üzenetére
Nekem a dl250 25Le, 130 az utazója, egyszer mértem, 160 a végsebessége. Nem gyári fogaskerék és lánc van, kicsit lassabban gyorsul, de cserébe 2.7-3.3 között eszik, és lehet vele tartósan akár pályázni is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152651 üzenetére
Igazad van, osszekevertem vmi masik hulladekkal
A cbr en jobban megnezve eredeti akranak tunik, aminek a 20+ ev utan a karbonpalastja mar nem az igazi. Sajnos a karbon az ilyen. A kupokbol latszik, hogy nem vm kinai, vagy hazilag gyartott vacak. Es a matrica mar tul regi, ezt emlitettem, hogy lehet h fiatalabb a motornal, de annyira nem lehet, mivel ezt az akra logot kis ideig hasznaltak, es mar nagyon regen.
A palastot le lehet cserelni vmi kisipari alura is- en ezt tennem, es akkor a sulyban sem lepett szintet, es el van intezve tobb evtizedre (ezt a karbonpalastot mar valszeg nem lehet kapni kulon) az akrahoz - akar 15 eves dobokhoz- kulon vehetsz cikkszam alapjan csavart, aluminium szegecseket, titan-alu- karbon palastot, barmit. -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #152637 üzenetére
vfr-en lévő egyértelmű kamu az nem kérdés.
az E jel meg a chatgpt szerint bőven 2000 után jött be, haver 09ben rendelte az első kínai indexét azon se volt E-jel, és az még csont nélkül átment. sőt 1 talin meg is akarták vásárolni az indexet, mert egy ritka motorja volt cimbinek amihez itthon senki nem tartott alkatrészt a polcon.. de ha tolsz több fotót megszakértjük+ akra versenyrendszerekhez 2000 környékén nem nagyon volt db killer (se E jel). sztem akkor versenypályákon nem nagyon volt db limit se.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152637 üzenetére
Ez egy f4. Akkoriban scorpion neven ment az akrapovic, amit kesobb markajogi vitak miatt akra-ra kellett modositania.
E jel nelkul adtak el akra dobot, adattabla nelkul nemA vfr en levo dob egy meriteses festessel felvitt karbonutanzat, ami eleve leeg egy ido utan, egyaltalan nem neveznem minosegibbnek.
Az f4 en valszeg kiherelt, lefestett gyari dob van, raragasztva egy akra matrica, vagy valoban akra. Mivel akkoriban nem voltak akra hamisitvanyok. Es senki nem fog szerezni egy 30 eves matricat a hamis dobra.
(Egy ideig a scorpion logoval akrapovic markanev is ment) -
HermannG
csendes tag
válasz
norbert1998 #152639 üzenetére
Full egyértelmű mert ez a szabály, nem versenypálya.Hátulról belemész mindig te vagy a hibás így én!
-
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #152612 üzenetére
alku volt? ám mitől fake az az akra? 90végén2000 elején olyanok voltak az akra dobok. lehetett kérni alu,v carbon palástal esetleg titán azt ennyi. bár nem a legjobb min foto, de én sztem az nem fake
-
HermannG
csendes tag
válasz
norbert1998 #152621 üzenetére
A dőlésérzékelő hol van de egyébként a villa sérült így balra nem hajlik be a kormány. Üresben van természetesen.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152612 üzenetére
Kisse messze van a v2 tol
-
yodamastah
őstag
válasz
norbert1998 #152612 üzenetére
Na végre egy jó motor
Grat.
-
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #152611 üzenetére
Túraendurót keresett, én mondtam párat. Ekkora összegből nem fog kijönni 990, 1200gs, africa twin, multi strada, tiger....
Ha hozzárak még 1-2 millát, akkor tudok ajánlani jobbakat is.. -
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #152593 üzenetére
Az élet hosszú, egyeseknek meg rövid, nem kell fogadkozni, hogy mit fogsz és mit nem fogsz venni. A döntést hagyd meg az akkori énednek.
2016-ban döntöttem el, hogy motorra ülök, sok sok kihagyott év, évtized után. Mert spórolok a parkolással..., nem akartam túrázni, nem akartam messzire menni, ezért mindösszesen 500e forintot szántam a motorozásra. Jogsim se volt, elég lett volna egy A2, de azt mondták a suliban ne szórakozzak már, legyen A. Megvettem mindenből a "kezdő" csomagot, lidl munkásbakancs, feltépőzározható térdvédő, olcsó bukósisak, legfosabb kabátot, 300e volt a motor, 100e a jogsi, 100e minden ruha védő felszerelés.
3 hónap motorozás után adtam el az akkori motort, mert minden addigi dolog megdőlt. Igenis túrázni akartam, messzire menni, a legkevésbé a parkolás izgatott.
Majd 3 évre rá 40e km.-el később az akkori dl650 -t is, amire azt gondoltam, nagyon jó állapotú, kvázi ingyen szervizelt, mert munkadíjat még rátukmálni se tudtam a barátaimra, motort is árulni kezdtem.
Csak egy dolgot bánok (de csak picit), ha 2016-ban bemegyek a bmw szalonba és megrendelem a motorom, ami 2017 márciusi, akkor kihagyom a felesleges köröket és talán anyagilag is jobban járok. A pénzem megvolt rá, de valamelyik skót felmenőmnek is kellett síron túli örömöt szereznem.Persze, akkor kihagyom a 250-650-1200 ccm első két lépcsőjét.
-
HermannG
csendes tag
válasz
norbert1998 #152585 üzenetére
Annak tényleg szép a hangja amúgy!Már majdnem ZXR
-
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #152593 üzenetére
Az a baj, hogy ahogy drágulnak az új motorok, (forintban, dollárban, euróban számolva is!), a használt ára pont olyan ütemben nem megy lejjebb.
pl. az a használt motor, amit 2-3-4 éve megvehettél 2milláért, ugyanazt a motort, most, 2-3-4 évvel idősebben, nem kapod meg 2millió alatt. -
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #152585 üzenetére
ha jót akarsz, csak 2014 utáni dl1000-t veszel. Az elődök nyersek, sokat fogyasztanak, alacsony fordulatot (<3000) nem viselik jól.
Ha nincs rá pénz, akkor várjál vele.
-
Picco
addikt
válasz
norbert1998 #152411 üzenetére
hetvegen Spa-day volt itt is, talaltam egy viszonylag jo mosot a kornyeken, £4-bol meg egy kis suvickolastol tiszta a gep-tehe'n
-
7Sony7
addikt
válasz
norbert1998 #152420 üzenetére
Köszi. Akkor elvileg mehettem volna még. Na majd legközelebb. 500 fokon gondolom lekapta volna a bőrt az ujjamról. Szerintem nem volt annyi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152416 üzenetére
En a gyarival meg vagyok elegedve, de a toltesem nekem meg 15V felett van alapjaraton. Van itthon a polcon fesszab egy rn32 yamahabol, ahogy nezem belemegy. De sajnos a feszultsegre ezeknel nagyon oda kell figyelni. Es a benzinpumpara is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #152411 üzenetére
Azt a kamu akrat nem akarod lecserelni?
nagyon tipusidegen.
-
elbandi2
tag
válasz
norbert1998 #152372 üzenetére
Szívesen betársultam volna, szintén Szombathely, de sajnos semmi időm nem lesz motorozni ebben a hónapban.
Ötödik hónapja csinálok egy házfelújítást, március végére kell készen lennem.
Idei motorozásom eddig: 2x beindítottam, felraktam egy Quad Lock tartót, de a töltőfejet már nem volt időm bekötni..
Pedig már nagyon mehetnékem van ebben a szép időben. -
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152399 üzenetére
Nekem akkor lett gyanús, amikor nem indexelt, majd utána ha próbáltam refit villantani, befulladt a motor
Persze ha eddig se volt, akkor ott más gond lesz. -
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152397 üzenetére
Egy minimálisan az enyém is kisebb, de ment gond nélkül pár ezer km-t, aztán egyszercsak nem. Nem egy nagy meló végigmérni mindent rajta, ami a töltéssel kapcsolatos, szerviz manual elég részletes hozzá, multiméteren kívül nem kellett semmi. Ha az a része rossz, akkor az új akkuval majd menet közben fog leállni. Csak azért írom, mert nekem pont ugyan ez volt, csak voltam olyan hülye, hogy feltöltöttem az akksit és elindultam.
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152386 üzenetére
Vagy a feszültség szabályzó halt meg.
Én tegnap tudtam az újat rendesen felrakni, szét kellett fúrni, hogy lehessen rögzíteni úgy, hogy az idom nem ér bele. Jövő héten mehet a forrasztás, meg maradék dolgok szerelése, és remélem jó lesz. -
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #152311 üzenetére
Egy normális XL méret még határeset a 185 centihez, és kb 100kilómhoz, de így teljesen felesleges.
Jópár éve vettem lidi aláöltözőt, 2XL-es méretben, az még rendben volt, de ha a mostani XL-es méret neked kicsi, akkor meg se nézem -
static00
csendes tag
válasz
norbert1998 #152311 üzenetére
egy m-est kibontottam, azt hittem valami óvodás játszónadrág
-
static00
csendes tag
válasz
norbert1998 #152297 üzenetére
ellenvélemény:
az aláöltöző nadrág és a felső is rendben van, nadrágból lehet érdemesebb eggyel nagyobbat venni a szokásosnál. nem dörzsöl, nem böki a bőröm, teljesen jó
(ha nem jó a méret, vidd vissza, kicserélik szerintem, nem szoktak vele szórakozni)alsó 3000, felfő 4000 ft volt, úgy emlékszem
ez nem kimondottan téli, én nyárra vettem, hogy a farmer és dzseki alól kivezesse az izzadtságot, de tegnap is tesztelve volt
-
vihartigris
őstag
válasz
norbert1998 #152297 üzenetére
Hasznos információk!
A sisak mennyire tűnt vállalható minőségűnek? -
Laci779095
csendes tag
válasz
norbert1998 #152297 üzenetére
Szia! Aláöltözet thermo vagy sima? Amúgy a Lidl ruhák méretéből nehéz eltalálni a méretet...
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152294 üzenetére
Nekem a vfr 750 lazán túrázva egyedül 5 liter teteje, (nekem) tempósabb haladás 6-7, kakucson meg megeszik 9 litert is.
-
Picco
addikt
válasz
norbert1998 #152294 üzenetére
nalam VFR1200F varosi fogyasztasa mar-mar aggaszto, foleg h nekem uj/hideg van etc, de igy is 9-10L korul alakul
-
Xero
nagyúr
válasz
norbert1998 #152194 üzenetére
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
norbert1998 #152068 üzenetére
Nem én fizetem, és 3 hónapig garanciális is
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #152030 üzenetére
A hátad hogy bírja a VFR üléspozícióját? Írtad még, hogy van valami a gerinceddel.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
Inkabb multi 1100. Kilencven akarhany loero, azt nem mondanam, h joval erosebb a dl nel, de egy sokkal jobban motorozhato motor nala. Ugyanaz, mint a multi 1000 nagyjabol, es ugyanugy nez ki. A stepper motor itt is beszarhat, de eleg sok km nel. A legnagyobb problema, h a futasteljesitmenyt nem fogod tudni egy olcso motornal sosem, es ezek szet vannak ganyolva, mert vmi olcso olasz/osztrak/nemet importmotorok. Tehat ebbol olcsot nem kellene venni. Amugy mint korabban mondtam, 2 szelepes olajhuteses desmodue, igenytelen, megbizhato. De a szelephezagellenorzes 10e km kent van, amit meg kellene fizetni, ellenben az olajcsere is 10e km-kent van. Gyertyabol 4 van, az olcso. A szijbol a gyari az draga. 5 evente csere.
Ha olaszban gondolkodsz 1.5M ig azt otthon nem tudod javitani, mint egy dlt. szervizbe kell vinni. En ezt egy olcso motornal nem vallalnam be. Akkor egy kicsit radobnek, es egy nemesebbet vennek desmoquattroval. Sajnos a desmoquattro (testabassa inkabb) blokkos st4/ st4s is 10e km es intervallummal rendelkezik de 106/116 loerovel, ezek inkabb guzzi breva ulespoziciohoz vannak kozel, tehat turasport, mint a vfr, de a vfrnek hegyesebbek. A desmodue-nel joval kulturaltabb, 4 szelepes, joval porgossebb v2, ami joval erosebb egy dl nel. Ha mar szervizbe kell vinni, en az st4s-t vennem kikapcsolhato abs-el, (Versenypalyara, vagy keresztbordaknal erdemes, mert kezdetleges, amugy jol mukodik normalis uton) Ohlins futomuvel, elol titannitrid showa, 320 as fek alap. De leginkabb nem vennek ilyeneket, mert draga fenntartani, ha nem te csinalod otthon magadnak. Es ennyi penzbol egy eleg jo szar futomuves es szar fekes japant vehetsz, amivel nem kell veszodni.
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #151963 üzenetére
a linkre néztem rá amit tboy berakott. Az ott egyértelmű bt kommunikáció a sisakok között. Igy működitt minden a sena mesh előtt.
Ennél régebben volt a szabványos walkie talkie 8 analog csatornáján kommunikáló valami kinai, de én még olyan kütyüt nem láttam élőben.
A bt-nak 4 a max összekapcsolható szám, mármint egyidejűleg, a többhöz kapcsolgatni kell, vagy ahogy az interphone avant pl úgy tudott 8-at, hogy abban két bt egység volt !, de csak akkor tudott 8 -t összekapcsolni, ha mind avant volt, egyébként csak 4-t.
Minden bt-os érzékeny a sorrendre, mert A párosodik B-hez, B-C-hez, C-D, hez. B és/vagy C kiesik, akkor A-D-vel nem kommunikál, újra kell párosítani.
Ez azért probléma, ha pl úgy motorozol, hogy a túravezető és a záró ember pl egy jobb kanyarvadász szakaszon előre menne lapra döntögetni. -
válasz
norbert1998 #151958 üzenetére
erre gondolunk? M1-S Air és BT-S3 összepárosítható sima intercom adó-vevő módban? (tehát nem bt telefonálás)
-
válasz
norbert1998 #151950 üzenetére
Akkor nem ma kezdted Te sem a motorozást.
A V4 hang igen jó, főleg a Panigale-nak
Nekem V2-es Ducati 848-am is volt tavaly, hamar ment a háztól, mert életveszély
Gyönyörű hangja van és mellé még ment is, mint az állat, nem tudtam megállni és pillanatok alatt 200 felett volt. Nem nekem való már. 30 éve sportmotoroztam, elég volt akkor, most már öregesen gurulok, kényelmesen. A tűz még pislákol őrlángon, de már oda kell figyelnem, hogy ne lobbanjon be.
-
válasz
norbert1998 #151948 üzenetére
Jó annak, akinek ennyi motorja van.
Remélem megélem, hogy nekem is minimum 2 legyen.
más:
Anno Hondából csak VF 750 C(kicsit módosítva) és NTV 650 volt.
VFR mindig tetszett, de valahogy nem úgy alakult, hogy legyen.
Ami jobban megmozgatott, az a VTR 1000.
Neked mit váltott a VFR? Volt közvetlen előtte másik? Miért pont ezt választottad? Ha nincs kedved leírni, mondd meddig olvassak vissza kb. -
válasz
norbert1998 #151945 üzenetére
Volt, ami koszos volt anno nekem is vásárláskor, majd letakarítottam és a régi tulaj nem hitte el, hogy mi van a dzsuva alatt.5 évi “szabadtartás” utáni retket mostam le róla
Hirdette, senki nem vette meg, majd mikor hozzám került, letakarítottam, meghirdettem és rögtön el is kelt
(nem vagyok kereskedő!) -
válasz
norbert1998 #151936 üzenetére
Királyok vagytok!
Én, csak azért nem megyek ilyenkor ki, mert félek, hogy eldobom a vasat. Még a főút oké, nálunk sózzák, de eljutnom odáig jégpáncélon, inkább kihagytam mindig. Pedig mennék, száraz hidegben szoktam is, a hideg nem zavar.
És igen, aki szeret társaságban lenni és nem egy magányos farkas típus, azok sok ilyen programon részt vesznek. Van egyfajta feeling-je. -
válasz
norbert1998 #151936 üzenetére
Amúgy ebben mi a jó?
Hideg van, köd, csúszik az út és gyökkettővel lehet menni egy kört a városban 200 motor között, reménykedve hogy senki nem bambul el és jön beléd hátulról. Nem tudom mi kéne, hogy erre engem rávegyenek.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
norbert1998 #151932 üzenetére
Igen
Pfiucska: hát én is, tűkön ülök, hosszú tél lesz
-
zgospel
őstag
válasz
norbert1998 #151919 üzenetére
Nem németek azok
Az osztrák-magyar határig érdekes be tudja tartani mindegyik a szabályokat. Átérnek ide, és itt mindent lehet, mert Balkán vagyunk, az ellenőrzések és a bírságok is minimálisak… -
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #151919 üzenetére
Gondolom a németeken a német rendszámú, román, szerb... vendégmunkásokra gondolsz, akik most mennek haza karácsonyra.
-
Rush77
aktív tag
válasz
norbert1998 #151900 üzenetére
Utas nem nagyon lesz (főleg az elején). A tempó még nem mozgat. Nyilván nem szeretném feltartani a forgalmat. Autópálya sem nagyon. De azért ha tud tartani egy 120as utazót kb ha fel tévednék a palyara az már jó
@Fáraó
A finom cuccokért én is szoktam lelkesedni.
Nekem a tanuló motor egy GSR600.Ha nem lenne bizonytalan az alkatrész ellátottság akkor nem is gondolkoznék a vásárláson (nyilván próba után)
Az első 1-3 évben a lényeg, hogy gyűjtsem a kilométereket és rendesen megtanuljak motorozni képzésekkel együtt.Néztem még a Duke 390et is 2014 környékéről de picinek tűnik és nem az a kimondottan túrázni való gép. Túra Enduro nem játszik mert nem jön be mint kategória.
A kb keret amúgy nagyon max 1,3-1,4
-
Rush77
aktív tag
válasz
norbert1998 #151897 üzenetére
Köszi, és neked is @dellfanboy
Mondjuk nekem az egyetlen viszonyítási alapom a simson, szóval az alul (nem)menés az nyílván relatív lesz
Majd rápróbálok ezekre megnézem, hogy melyik milyen.
A másik kérdéses rész meg nyílván mivel ezek azért JDM gépek (és a CB is 24-5 éves), hogy milyen az alkatrész ellátottság/beszerezhetőség itthon. -
vihartigris
őstag
válasz
norbert1998 #151890 üzenetére
-
palfitom
félisten
válasz
norbert1998 #151891 üzenetére
Gratula hozzá!
-
norbert1998
nagyúr
válasz
norbert1998 #151890 üzenetére
Szóval ez egy 1997-es RC36, talán UJ vagy UC kezdetű rendszámmal. Kinti, de nem friss behozatal. Egy Ausztriába költöző sráctól vettem, mivel ő oda nem tudja kivinni magával a papírmunka miatt.
Kb 70 ezer km van benne, esztétikai állapotra nagyjából rendben van. Nem láttam törött idomokat meg lógó elemeket, egy gumi bolha hiányát leszámítva, de az meg ugye nem sérülés.
Van egy Akrapovic rajta, egy mű bizonylatos túra kormány a csutka helyett, fém fékcső elől, új gumik, markolat fűtés.
Viszont az új kormányon kicsit lötyögnek a kapcsolók, illetve az index gomb halott. Kaptunk egy gyári kipufogót is, egy top case konzolt és a dobozt is. Meg egy szett használt gumit is, ami rajta volt eddig.
Akku sajna cserés lehet, illetve valahol valami olaj szivárgás lehet rajta amúgy. Viszont a fékek, tárcsák jók. A váltó szépen jár fel le, a kuplung is jó volt érzésre. Mentem vele, hangja, ereje nagyjából rendben lehet. Nyilván takony időben nem motoroztam ki városon belül
500 jó magyar pénz volt az ára. -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #151888 üzenetére
ez ilyen beugratós kérdés? vagy esetleg legó-t vettél?
mé nincs fotó?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #151747 üzenetére
A nyitott sisak kevésbé párásodik.
-
válasz
norbert1998 #151747 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy elhivatott vagy szimplán hülye
-
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #151685 üzenetére
A sima guggolás is tiltva van? Meg jól értelmezem, hogy a porckorong a nagyobb?
Nekem még egyetem elején fájt a derekam, de az inkább a saját trógerségem, meg nyomorék testtartásom eredménye volt. Van valamennyi gerincferdülésem, de annak szerintem nincs köze hozzá. Azóta a sok otthoni edzésnek köszönhetően már egész jól eltűnt a púp a hátamról, meg minden ilyesmi fájdalom megszűnt. De a deréknál szerintem a guggolások segítettek főként.
Bevallom amúgy, hogy sportmotoron még csak ültem egy helyben, zx4rr, de az speciel kényelmes volt addig, pont annyival volt messzebb a kormány, mint a vfr-en, ami kéne.
De mondjuk egy hayabusa, amin szintén csak ültem, nem mentem, indokolatlanul hosszúnak tűnt. De jövőre kéne valami igazi csutkakormányos cucc, amíg még bírhatja a testem. -
bardi
senior tag
válasz
norbert1998 #151677 üzenetére
Ha az 1998 a születési éved, akkor vegyél sportmotort, a derekadnak még bírnia kell
-
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #151672 üzenetére
1200ccm asszem 98ló
-
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #151672 üzenetére
Az ár miatt nem ajánlottam neked a Tracer900-t
A második sorozat, a picit ráncfelvarrot, aminek hosszabb a tengelytávja, plusz kicsit szelídebb a blokkja, nagyon is élhető darab. De ha kell, akkor megindul... -
csongi
veterán
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
CBF1000S
Ha érdekes keress meg. -
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #151665 üzenetére
Hááát, nem, mert másfél milkás árral nemigazán van vehető motor
Agyfaszt kapok (tudom, ezerszer kitárgyaltuk), hogy 2019-20 környékén vettél bármit, azt most drágábban adod el 4-5 évesen, mint amennyiért vetted.
Azisigaz, hogy utána meg rohadt mélyen zsebbe kell nyúlni, mert az akkor újonnan 3-4 millióba kerülő motor, az ma 6 fölött van, de inkább 7, vagy több... -
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
ha már suzuki akkor nagybandit mosolygós fejidommal?
-
GTVili
tag
válasz
norbert1998 #151665 üzenetére
Semmi.... illetve... valami....
-
norbert1998
nagyúr
válasz
norbert1998 #151613 üzenetére
Erre meg nem mondott senki semmiiiit
-
válasz
norbert1998 #151089 üzenetére
En nem foglalkoznek vele. Dugj bele egy csavarhuzot, es ha gumis szeru rugalmassagot erzel, akkor nincs baja. Nem a gumi maga, hanem a szovet/acel tart.
Inkabb a lancot fujd be
mas
motoros fotozas lesz Gánt kornyeken vasarnap 1-4 kozott.
gondoltam hatha erdekel valakit, en megyekutolso hetvege iden szerintem amikor meg joido lesz.
-
3800+
őstag
válasz
norbert1998 #151134 üzenetére
Hat most azert volt benne viz gazdagon. Elozo nap is sok csapadek volt a tersegben.
-
3800+
őstag
válasz
norbert1998 #151132 üzenetére
Valoban nem mentem gyorsan mert, csupa nyirkos volt az ut nagy resze odafele. Biztos a vizes aszfalt is hutotte!
8-as - Rabafuzes - Furstenfeld - Birkfeld - Gasen - Bruck an der Mur - Tragös
Hazafele meg Szombathely felé Kindberg - Rohrbach - Felsőőr
Zero autopalya.
-
válasz
norbert1998 #151105 üzenetére
Kérdés: Terepezel is azért vettél ilyen gumit?
Mert ha nem akkor ott a road 6 egyenesen a világból kimegy.
Amúgy 1050xt nél a zsír új Bridgestone is repedezett ,de én elhasználtam...
(bár a te képed inkább olyan mintha vágás lenne eléggé fura) -
JoinR
őstag
válasz
norbert1998 #151105 üzenetére
Azért van még ebben a gumiban, de amúgy ha sokat túrázol, lehet érdemesebb lenne legközelebb egy aszfaltosabb gumit venni. Nem tudom, hogy a 3000 km mekkora része volt terep, de ugye ez egy 60/40-es gumi.
-
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #151094 üzenetére
Sajnos a Mitas gyorsan kopik de a legnagyobb baja, legalábbis a barátok szerint akik kipróbálták, hogy hiába nem néz ki még kukának 5-6e km után nedves úton elkezd annyira csúszkálni, hogy szinte borítékolható az esés, ezért ezt megelőzendő, mind cserélték is.
Hátha neked jobb tapasztalataid lesznek, bár a kép láttán nem, mert a gumi már most erősen gurulna a kuka felé nálam.
-
GTVili
tag
válasz
norbert1998 #151094 üzenetére
Ennyire azért talán nem lapos eredetileg.... a tesztek alapján nem túl tartós....
https://www.lonelyroad.tv/11/REVIEW-Mitas-E07+-%28Enduro-Trail+%29-Adventure-Motorcycle-Tyre-Including-Mileage
-
GTVili
tag
válasz
norbert1998 #151092 üzenetére
Akkor baj..... tök kopott a közepe.... mintha csak egyenesen mentél volna....
-
GTVili
tag
válasz
norbert1998 #151089 üzenetére
Számít...? Ez a gumi már amúgy is eléggé leharcolt....
-
Cleinor
tag
válasz
norbert1998 #151062 üzenetére
Szombathely-Rijeka távolság autópályán mentek, vagy csak kattintsam be googlemaps-on az autópálya elkerülését?
-
pepucs
tag
válasz
norbert1998 #151066 üzenetére
Azzal az abs is kuka addig
+ halom hibakód
-
pepucs
tag
válasz
norbert1998 #151051 üzenetére
Hasonló volt a tervem Bp-i indulással Zadarig, csak a 10000km-es kötelező nagyszerviz miatt halasztanom kell (11k+-al érnék haza és akkor már a gari kuka)
Szerintetek van értelme megpróbálkozni vele október közepén? -
Daneee527
csendes tag
válasz
norbert1998 #151062 üzenetére
Augusztus végén voltam egy szóló túrán majdnem ezekkel az úticélokkal, Hévíz-Rijeka-Selce, másnap Trogir, harmadnap Split, 1-es főúton vissza Slunj-ig, negyedik nap haza.
A Selce->Zadar részt baromira élveztem, onnan Trogirig viszont eléggé unalmas volt és a forgalom is nagyobb volt, aznapi visszaindulással így utólag visszagondolva számomra nem érné meg lemenni annyira délre konkrét úticél hiányában, lehet jobban jártok, ha azt a 2-3 órányi pluszt inkább stradolással töltitek -
bacus
őstag
válasz
norbert1998 #151059 üzenetére
én most vesztettem el végleg a fonalat, hogy akkor merre, mikor
az este haza Szombathelyre viszont megütötte a szemem, azért 600+ km-nek nekiindulni este, na az tényleg extrém.
-
#48584626
törölt tag
válasz
norbert1998 #151051 üzenetére
Jól hangzik, én tegnap mentem 418 kilométert. Út közben jöttem rá, hogy egy szakasz amit beterveztem, le van zárva. Úgyhogy egy kicsit improvizáltam közben.
Október 23.-án megy vissza a motor, addig talán még néhányszor el tudok menni kanyarogni.
-
A Zéé
addikt
válasz
norbert1998 #151051 üzenetére
ez nem kicsit extrém, hanem nagyon...
De csak irigykedem, nekem a múlt hétvége lett volna erre kivett szabadsággal, mindennel... Idén már csak kb. egy év végi lemosásra és tankolásra lesz lehetőségemEz a szezon most nagyon nem adta ki...
-
válasz
norbert1998 #151051 üzenetére
Hajrá. Mi jövő héten megyünk 2 éjszakára Pécsre
Péntek meló után le, pihi, vacsi, szombat reggel kényelmes motorozás a Mecsekben cuccok nélkül, majd este újra Pécs belváros, pihi, másnap reggel haza
-
vlevi
nagyúr
válasz
norbert1998 #150924 üzenetére
Nézgettem alin ezeket a pinlock pótlékokat.
Tényleg olcsó, egy próbát megér.
De nekem a pinlock belső része 30x11 centi, de alin csak ilyen 25-6x 9 centiset találok.
És a promó képeken is kicsinek tűnik.
-
Biqci
aktív tag
válasz
norbert1998 #150924 üzenetére
Szerintem függ a sisaktól is. Az én HJC-m 6. éves és semmi ilyesmi nem történt. Viszont pl. a Scorpionról olvastam itt ilyeneket...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150924 üzenetére
Valoszinuleg alkohol tartalmu tisztitoszer megeszi a plexit. Eloszor a plexi szelen es a furatok menten kezd repedni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #150927 üzenetére
Én se jártam még így, az alsó polcos Crivit sisak is kibírta 3-4 évig. Nagyon sokat segít párás, hüvös időben.
-
dellfanboy
őstag
válasz
norbert1998 #150924 üzenetére
tudja a fene, de kb 20éve használok pinlock-ot és még nem történt olyan hiba amit te említesz.
sőt szerintem az első arai-mba még mindig benne van (bár ez már jóideje a polcon figyel)
-
válasz
norbert1998 #150924 üzenetére
Mennyire hosszu tavon?
Nekem elvan a schuberth igy lassan ket evesen, mar kb megbaratkoztam a tulajdonsagaivalA nagy panaszom, hogy eleg karcos mar a plexi kivul-belul.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150785 üzenetére
Egyebkent en is ezt tapasztaltam. Van kulonbseg, de nem akkora.
De a felhasznalas nalam extrem, mivel en megyek mindig boven 200 felett. Nekem mindegyik ugyanolyan hangos. Egy jo ideje munkavedelmi fuldugot hasznalok, nekem az bevalt teljes mertekben. -
JoinR
őstag
válasz
norbert1998 #150785 üzenetére
A múlt héten hazafele a Dolomitokból részben autópályán jöttünk, aztán mivel barátnőmnek nem volt ideális a sisak, 1-2x cseréltünk, amikor már nagyon kényelmetlen volt neki, így pár perc különbséggel tapasztaltam a különbséget. Nekem egy NZI Eurus 2 van (anno 15-ért vettem valami téli akcióban), neki Nolan N87. Amikor felvettem a Nolant, visszatértünk a megszokott 120-as tempóra, annyira hangos volt, hogy a következő pihenőnél muszáj volt beraknom az Alpine füldugót, mert szinte fizikailag fájt a zaj (bár én amúgy is elég érzékeny vagyok rá). Az NZI-vel simán jól voltam füldugó nélkül (persze aztán kipróbáltam abban is a füldugót, az úgy nyilván még halkabb volt).
-
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #150780 üzenetére
Szerintem csak neked ment már szét a hallásod a hangos sisakoktól, azért tűnik mind egyformának.
Én füldugót használok, és még így is hallható a különbség 2 sisak között -
JoinR
őstag
válasz
norbert1998 #150780 üzenetére
Elképzelni nem tudom, hogy tudod ezt ilyen magabiztossággal állítani, de totális tévedés, még hasonló árkategóriában is zongorázni lehet a különbséget.
-
válasz
norbert1998 #150780 üzenetére
Ezt mondtad már a Shoei-emnek is?
mert nem tud róla.
-
válasz
norbert1998 #150776 üzenetére
Én mondtam hogy szar a scorpion.
-
vendingo
veterán
válasz
norbert1998 #150776 üzenetére
Gondolom hangos is, mint az összes többi scorpion.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150599 üzenetére
Miert keveritek az autokkal a motorokat, az autokat ne hozzatok ide. Ne almat a kortehez hasonlitsatok.
es miert gondoljatok, hogy egy olajszuro ugyanolyan hatast tud kivaltani, mintha nem cserelnel olajat?Ebben a temaban nincs ennyi, hogy ennyit beszeljunk errol.
Azt sem ertem, hogy mondjuk egy repedt hengert siman hidegrazas nelkul bent lehet hagyni egy motorban, de olajszurocsere nelkuli olajcsere az mar necces. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #150595 üzenetére
2-3 eves hasznalt olajat rakok hasznalt szurovel 65e km tol a motoromba. Most 95e km van benne. Teljesen hidegen hagy ez a kerdes. Felesleges szemet termeles, felesleges penz kidobas.
Ha ez van eloirva, nem csinalsz vele bajt. -
válasz
norbert1998 #150595 üzenetére
Az olajnak nem csak a koszolodas miatt van csereperiodusa
-
Debilon
addikt
válasz
norbert1998 #150567 üzenetére
Akkor már targytalan a válaszom, de a 220 eur-ert a shark evo es éppen határeset lenne az igen/nem mezőn, de inkább nem lenne ugyanúgy 😁
-
Debilon
addikt
válasz
norbert1998 #150531 üzenetére
EVO ES (yari mat fényezéssel) van nekem kb 3-4 éve, nem venném meg mégegyszer :
- a nehezen levehető plexi miatt (eszköz kell hozzá),- az allresz mechanika miatt ami a kenes ellenére is mostanra van, hogy le/felhajtás közben elakad, aztán lehet megállni, hogy helyre rakd
- A csat fém részén pár hónapja vettem észre, hogy rozsdasodik
Úgy összességében tetszik, kényelmes, jó a napszemüveg, a szellőzés is megfelelő nekem, hűvösebb időben fázik a fejtetom 😁, de tényleg nem venném újra ennyi pénzért, eddig kb 80ezer km-t tettem meg benne. Lassan keresgelem az utódot szintén full hátra hajtós allresszel
-
3800+
őstag
válasz
norbert1998 #150536 üzenetére
A napszemcsi nálam is lent van olyankor szigorúan, viszont az AGV-nek nem ér le eléggé, ráadásul a menetszelet is olyan faszán bedobja a szememre... ezt utálom benne.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
norbert1998 #150533 üzenetére
Ha lehetne, se használnám felhajtva, még a plexit is csak a forgalomban állva, vagy lassú araszolásnál hajtom fel. Ehhez képest kb minden nap látok olyan futárt, aki csak a füliig húzza le a sisakot.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- BestBuy topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Milyen NAS-t vegyek?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Suzuki topik
- Google Pixel 9a - a lapos munka
- Fűnyíró topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- További aktív témák...
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Új FULL HD webkamera + Számla
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest