-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #151963 üzenetére
a linkre néztem rá amit tboy berakott. Az ott egyértelmű bt kommunikáció a sisakok között. Igy működitt minden a sena mesh előtt.
Ennél régebben volt a szabványos walkie talkie 8 analog csatornáján kommunikáló valami kinai, de én még olyan kütyüt nem láttam élőben.
A bt-nak 4 a max összekapcsolható szám, mármint egyidejűleg, a többhöz kapcsolgatni kell, vagy ahogy az interphone avant pl úgy tudott 8-at, hogy abban két bt egység volt !, de csak akkor tudott 8 -t összekapcsolni, ha mind avant volt, egyébként csak 4-t.
Minden bt-os érzékeny a sorrendre, mert A párosodik B-hez, B-C-hez, C-D, hez. B és/vagy C kiesik, akkor A-D-vel nem kommunikál, újra kell párosítani.
Ez azért probléma, ha pl úgy motorozol, hogy a túravezető és a záró ember pl egy jobb kanyarvadász szakaszon előre menne lapra döntögetni.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz norbert1998 #151958 üzenetére
erre gondolunk? M1-S Air és BT-S3 összepárosítható sima intercom adó-vevő módban? (tehát nem bt telefonálás)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz norbert1998 #151950 üzenetére
Akkor nem ma kezdted Te sem a motorozást.
A V4 hang igen jó, főleg a Panigale-nak Nekem V2-es Ducati 848-am is volt tavaly, hamar ment a háztól, mert életveszély Gyönyörű hangja van és mellé még ment is, mint az állat, nem tudtam megállni és pillanatok alatt 200 felett volt. Nem nekem való már. 30 éve sportmotoroztam, elég volt akkor, most már öregesen gurulok, kényelmesen. A tűz még pislákol őrlángon, de már oda kell figyelnem, hogy ne lobbanjon be.
HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
válasz norbert1998 #151948 üzenetére
Jó annak, akinek ennyi motorja van.
Remélem megélem, hogy nekem is minimum 2 legyen.
más:
Anno Hondából csak VF 750 C(kicsit módosítva) és NTV 650 volt.
VFR mindig tetszett, de valahogy nem úgy alakult, hogy legyen.
Ami jobban megmozgatott, az a VTR 1000.
Neked mit váltott a VFR? Volt közvetlen előtte másik? Miért pont ezt választottad? Ha nincs kedved leírni, mondd meddig olvassak vissza kb.HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
válasz norbert1998 #151945 üzenetére
Volt, ami koszos volt anno nekem is vásárláskor, majd letakarítottam és a régi tulaj nem hitte el, hogy mi van a dzsuva alatt. 5 évi “szabadtartás” utáni retket mostam le róla Hirdette, senki nem vette meg, majd mikor hozzám került, letakarítottam, meghirdettem és rögtön el is kelt
(nem vagyok kereskedő!)HARLEY-DAVIDSON
-
veterán
válasz norbert1998 #151936 üzenetére
Királyok vagytok!
Én, csak azért nem megyek ilyenkor ki, mert félek, hogy eldobom a vasat. Még a főút oké, nálunk sózzák, de eljutnom odáig jégpáncélon, inkább kihagytam mindig. Pedig mennék, száraz hidegben szoktam is, a hideg nem zavar.
És igen, aki szeret társaságban lenni és nem egy magányos farkas típus, azok sok ilyen programon részt vesznek. Van egyfajta feeling-je.[ Szerkesztve ]
HARLEY-DAVIDSON
-
nagyúr
válasz norbert1998 #151936 üzenetére
Amúgy ebben mi a jó? Hideg van, köd, csúszik az út és gyökkettővel lehet menni egy kört a városban 200 motor között, reménykedve hogy senki nem bambul el és jön beléd hátulról. Nem tudom mi kéne, hogy erre engem rávegyenek.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz norbert1998 #151932 üzenetére
Igen
Pfiucska: hát én is, tűkön ülök, hosszú tél lesz
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
zgospel
őstag
válasz norbert1998 #151919 üzenetére
Nem németek azok
Az osztrák-magyar határig érdekes be tudja tartani mindegyik a szabályokat. Átérnek ide, és itt mindent lehet, mert Balkán vagyunk, az ellenőrzések és a bírságok is minimálisak…https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #151919 üzenetére
Gondolom a németeken a német rendszámú, román, szerb... vendégmunkásokra gondolsz, akik most mennek haza karácsonyra.
-
Rush77
aktív tag
válasz norbert1998 #151900 üzenetére
Utas nem nagyon lesz (főleg az elején). A tempó még nem mozgat. Nyilván nem szeretném feltartani a forgalmat. Autópálya sem nagyon. De azért ha tud tartani egy 120as utazót kb ha fel tévednék a palyara az már jó
@Fáraó
A finom cuccokért én is szoktam lelkesedni.
Nekem a tanuló motor egy GSR600.Ha nem lenne bizonytalan az alkatrész ellátottság akkor nem is gondolkoznék a vásárláson (nyilván próba után)
Az első 1-3 évben a lényeg, hogy gyűjtsem a kilométereket és rendesen megtanuljak motorozni képzésekkel együtt.Néztem még a Duke 390et is 2014 környékéről de picinek tűnik és nem az a kimondottan túrázni való gép. Túra Enduro nem játszik mert nem jön be mint kategória.
A kb keret amúgy nagyon max 1,3-1,4
-
Rush77
aktív tag
válasz norbert1998 #151897 üzenetére
Köszi, és neked is @dellfanboy
Mondjuk nekem az egyetlen viszonyítási alapom a simson, szóval az alul (nem)menés az nyílván relatív lesz
Majd rápróbálok ezekre megnézem, hogy melyik milyen.
A másik kérdéses rész meg nyílván mivel ezek azért JDM gépek (és a CB is 24-5 éves), hogy milyen az alkatrész ellátottság/beszerezhetőség itthon. -
vihartigris
őstag
-
palfitom
félisten
válasz norbert1998 #151891 üzenetére
Gratula hozzá!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbert1998 #151890 üzenetére
Szóval ez egy 1997-es RC36, talán UJ vagy UC kezdetű rendszámmal. Kinti, de nem friss behozatal. Egy Ausztriába költöző sráctól vettem, mivel ő oda nem tudja kivinni magával a papírmunka miatt.
Kb 70 ezer km van benne, esztétikai állapotra nagyjából rendben van. Nem láttam törött idomokat meg lógó elemeket, egy gumi bolha hiányát leszámítva, de az meg ugye nem sérülés.
Van egy Akrapovic rajta, egy mű bizonylatos túra kormány a csutka helyett, fém fékcső elől, új gumik, markolat fűtés.
Viszont az új kormányon kicsit lötyögnek a kapcsolók, illetve az index gomb halott. Kaptunk egy gyári kipufogót is, egy top case konzolt és a dobozt is. Meg egy szett használt gumit is, ami rajta volt eddig.
Akku sajna cserés lehet, illetve valahol valami olaj szivárgás lehet rajta amúgy. Viszont a fékek, tárcsák jók. A váltó szépen jár fel le, a kuplung is jó volt érzésre. Mentem vele, hangja, ereje nagyjából rendben lehet. Nyilván takony időben nem motoroztam ki városon belül
500 jó magyar pénz volt az ára. -
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #151888 üzenetére
ez ilyen beugratós kérdés? vagy esetleg legó-t vettél?
mé nincs fotó?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #151747 üzenetére
A nyitott sisak kevésbé párásodik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
nagyúr
válasz norbert1998 #151747 üzenetére
Nem tudom eldönteni hogy elhivatott vagy szimplán hülye
-
bardi
senior tag
válasz norbert1998 #151685 üzenetére
A sima guggolás is tiltva van? Meg jól értelmezem, hogy a porckorong a nagyobb?
Nekem még egyetem elején fájt a derekam, de az inkább a saját trógerségem, meg nyomorék testtartásom eredménye volt. Van valamennyi gerincferdülésem, de annak szerintem nincs köze hozzá. Azóta a sok otthoni edzésnek köszönhetően már egész jól eltűnt a púp a hátamról, meg minden ilyesmi fájdalom megszűnt. De a deréknál szerintem a guggolások segítettek főként.
Bevallom amúgy, hogy sportmotoron még csak ültem egy helyben, zx4rr, de az speciel kényelmes volt addig, pont annyival volt messzebb a kormány, mint a vfr-en, ami kéne.
De mondjuk egy hayabusa, amin szintén csak ültem, nem mentem, indokolatlanul hosszúnak tűnt. De jövőre kéne valami igazi csutkakormányos cucc, amíg még bírhatja a testem.'92 Honda VFR 750
-
bardi
senior tag
válasz norbert1998 #151677 üzenetére
Ha az 1998 a születési éved, akkor vegyél sportmotort, a derekadnak még bírnia kell
'92 Honda VFR 750
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #151672 üzenetére
1200ccm asszem 98ló
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #151672 üzenetére
Az ár miatt nem ajánlottam neked a Tracer900-t
A második sorozat, a picit ráncfelvarrot, aminek hosszabb a tengelytávja, plusz kicsit szelídebb a blokkja, nagyon is élhető darab. De ha kell, akkor megindul... -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #151613 üzenetére
CBF1000S
Ha érdekes keress meg. -
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #151665 üzenetére
Hááát, nem, mert másfél milkás árral nemigazán van vehető motor
Agyfaszt kapok (tudom, ezerszer kitárgyaltuk), hogy 2019-20 környékén vettél bármit, azt most drágábban adod el 4-5 évesen, mint amennyiért vetted.
Azisigaz, hogy utána meg rohadt mélyen zsebbe kell nyúlni, mert az akkor újonnan 3-4 millióba kerülő motor, az ma 6 fölött van, de inkább 7, vagy több... -
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #151613 üzenetére
ha már suzuki akkor nagybandit mosolygós fejidommal?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #151665 üzenetére
Semmi.... illetve... valami....
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbert1998 #151613 üzenetére
Erre meg nem mondott senki semmiiiit
-
veterán
válasz norbert1998 #151089 üzenetére
En nem foglalkoznek vele. Dugj bele egy csavarhuzot, es ha gumis szeru rugalmassagot erzel, akkor nincs baja. Nem a gumi maga, hanem a szovet/acel tart.
Inkabb a lancot fujd be
mas
motoros fotozas lesz Gánt kornyeken vasarnap 1-4 kozott.
gondoltam hatha erdekel valakit, en megyek utolso hetvege iden szerintem amikor meg joido lesz.[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #151134 üzenetére
Hat most azert volt benne viz gazdagon. Elozo nap is sok csapadek volt a tersegben.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #151132 üzenetére
Valoban nem mentem gyorsan mert, csupa nyirkos volt az ut nagy resze odafele. Biztos a vizes aszfalt is hutotte!
8-as - Rabafuzes - Furstenfeld - Birkfeld - Gasen - Bruck an der Mur - Tragös
Hazafele meg Szombathely felé Kindberg - Rohrbach - Felsőőr
Zero autopalya.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #151105 üzenetére
Kérdés: Terepezel is azért vettél ilyen gumit?
Mert ha nem akkor ott a road 6 egyenesen a világból kimegy.
Amúgy 1050xt nél a zsír új Bridgestone is repedezett ,de én elhasználtam...
(bár a te képed inkább olyan mintha vágás lenne eléggé fura)Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
JoinR
őstag
válasz norbert1998 #151105 üzenetére
Azért van még ebben a gumiban, de amúgy ha sokat túrázol, lehet érdemesebb lenne legközelebb egy aszfaltosabb gumit venni. Nem tudom, hogy a 3000 km mekkora része volt terep, de ugye ez egy 60/40-es gumi.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #151094 üzenetére
Sajnos a Mitas gyorsan kopik de a legnagyobb baja, legalábbis a barátok szerint akik kipróbálták, hogy hiába nem néz ki még kukának 5-6e km után nedves úton elkezd annyira csúszkálni, hogy szinte borítékolható az esés, ezért ezt megelőzendő, mind cserélték is.
Hátha neked jobb tapasztalataid lesznek, bár a kép láttán nem, mert a gumi már most erősen gurulna a kuka felé nálam.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #151094 üzenetére
Ennyire azért talán nem lapos eredetileg.... a tesztek alapján nem túl tartós....
https://www.lonelyroad.tv/11/REVIEW-Mitas-E07+-%28Enduro-Trail+%29-Adventure-Motorcycle-Tyre-Including-Mileage -
GTVili
tag
válasz norbert1998 #151092 üzenetére
Akkor baj..... tök kopott a közepe.... mintha csak egyenesen mentél volna....
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #151089 üzenetére
Számít...? Ez a gumi már amúgy is eléggé leharcolt....
-
Cleinor
tag
válasz norbert1998 #151062 üzenetére
Szombathely-Rijeka távolság autópályán mentek, vagy csak kattintsam be googlemaps-on az autópálya elkerülését?
"Elméletileg az elmélet és a gyakorlat ugyan az. Gyakorlatilag nem..."
-
pepucs
tag
válasz norbert1998 #151066 üzenetére
Azzal az abs is kuka addig + halom hibakód
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz norbert1998 #151051 üzenetére
Hasonló volt a tervem Bp-i indulással Zadarig, csak a 10000km-es kötelező nagyszerviz miatt halasztanom kell (11k+-al érnék haza és akkor már a gari kuka)
Szerintetek van értelme megpróbálkozni vele október közepén?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Daneee527
csendes tag
válasz norbert1998 #151062 üzenetére
Augusztus végén voltam egy szóló túrán majdnem ezekkel az úticélokkal, Hévíz-Rijeka-Selce, másnap Trogir, harmadnap Split, 1-es főúton vissza Slunj-ig, negyedik nap haza.
A Selce->Zadar részt baromira élveztem, onnan Trogirig viszont eléggé unalmas volt és a forgalom is nagyobb volt, aznapi visszaindulással így utólag visszagondolva számomra nem érné meg lemenni annyira délre konkrét úticél hiányában, lehet jobban jártok, ha azt a 2-3 órányi pluszt inkább stradolással töltitek -
bacus
őstag
válasz norbert1998 #151059 üzenetére
én most vesztettem el végleg a fonalat, hogy akkor merre, mikor
az este haza Szombathelyre viszont megütötte a szemem, azért 600+ km-nek nekiindulni este, na az tényleg extrém.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Shadowbull
addikt
válasz norbert1998 #151051 üzenetére
Jól hangzik, én tegnap mentem 418 kilométert. Út közben jöttem rá, hogy egy szakasz amit beterveztem, le van zárva. Úgyhogy egy kicsit improvizáltam közben.
Október 23.-án megy vissza a motor, addig talán még néhányszor el tudok menni kanyarogni.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #151051 üzenetére
ez nem kicsit extrém, hanem nagyon...
De csak irigykedem, nekem a múlt hétvége lett volna erre kivett szabadsággal, mindennel... Idén már csak kb. egy év végi lemosásra és tankolásra lesz lehetőségem Ez a szezon most nagyon nem adta ki...Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz norbert1998 #151051 üzenetére
Hajrá. Mi jövő héten megyünk 2 éjszakára Pécsre Péntek meló után le, pihi, vacsi, szombat reggel kényelmes motorozás a Mecsekben cuccok nélkül, majd este újra Pécs belváros, pihi, másnap reggel haza
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #150924 üzenetére
Nézgettem alin ezeket a pinlock pótlékokat.
Tényleg olcsó, egy próbát megér.
De nekem a pinlock belső része 30x11 centi, de alin csak ilyen 25-6x 9 centiset találok.
És a promó képeken is kicsinek tűnik.
-
Biqci
aktív tag
válasz norbert1998 #150924 üzenetére
Szerintem függ a sisaktól is. Az én HJC-m 6. éves és semmi ilyesmi nem történt. Viszont pl. a Scorpionról olvastam itt ilyeneket...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150924 üzenetére
Valoszinuleg alkohol tartalmu tisztitoszer megeszi a plexit. Eloszor a plexi szelen es a furatok menten kezd repedni.
Explosión de dos tiempos
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #150927 üzenetére
Én se jártam még így, az alsó polcos Crivit sisak is kibírta 3-4 évig. Nagyon sokat segít párás, hüvös időben.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dellfanboy
őstag
válasz norbert1998 #150924 üzenetére
tudja a fene, de kb 20éve használok pinlock-ot és még nem történt olyan hiba amit te említesz.
sőt szerintem az első arai-mba még mindig benne van (bár ez már jóideje a polcon figyel)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz norbert1998 #150924 üzenetére
Mennyire hosszu tavon?
Nekem elvan a schuberth igy lassan ket evesen, mar kb megbaratkoztam a tulajdonsagaival A nagy panaszom, hogy eleg karcos mar a plexi kivul-belul.Everybody lies.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150785 üzenetére
Egyebkent en is ezt tapasztaltam. Van kulonbseg, de nem akkora.
De a felhasznalas nalam extrem, mivel en megyek mindig boven 200 felett. Nekem mindegyik ugyanolyan hangos. Egy jo ideje munkavedelmi fuldugot hasznalok, nekem az bevalt teljes mertekben.Explosión de dos tiempos
-
JoinR
őstag
válasz norbert1998 #150785 üzenetére
A múlt héten hazafele a Dolomitokból részben autópályán jöttünk, aztán mivel barátnőmnek nem volt ideális a sisak, 1-2x cseréltünk, amikor már nagyon kényelmetlen volt neki, így pár perc különbséggel tapasztaltam a különbséget. Nekem egy NZI Eurus 2 van (anno 15-ért vettem valami téli akcióban), neki Nolan N87. Amikor felvettem a Nolant, visszatértünk a megszokott 120-as tempóra, annyira hangos volt, hogy a következő pihenőnél muszáj volt beraknom az Alpine füldugót, mert szinte fizikailag fájt a zaj (bár én amúgy is elég érzékeny vagyok rá). Az NZI-vel simán jól voltam füldugó nélkül (persze aztán kipróbáltam abban is a füldugót, az úgy nyilván még halkabb volt).
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #150780 üzenetére
Szerintem csak neked ment már szét a hallásod a hangos sisakoktól, azért tűnik mind egyformának.
Én füldugót használok, és még így is hallható a különbség 2 sisak közöttCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
JoinR
őstag
válasz norbert1998 #150780 üzenetére
Elképzelni nem tudom, hogy tudod ezt ilyen magabiztossággal állítani, de totális tévedés, még hasonló árkategóriában is zongorázni lehet a különbséget.
-
veterán
válasz norbert1998 #150780 üzenetére
Ezt mondtad már a Shoei-emnek is? mert nem tud róla.
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #150776 üzenetére
Én mondtam hogy szar a scorpion.
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #150776 üzenetére
Gondolom hangos is, mint az összes többi scorpion.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150599 üzenetére
Miert keveritek az autokkal a motorokat, az autokat ne hozzatok ide. Ne almat a kortehez hasonlitsatok.
es miert gondoljatok, hogy egy olajszuro ugyanolyan hatast tud kivaltani, mintha nem cserelnel olajat?Ebben a temaban nincs ennyi, hogy ennyit beszeljunk errol.
Azt sem ertem, hogy mondjuk egy repedt hengert siman hidegrazas nelkul bent lehet hagyni egy motorban, de olajszurocsere nelkuli olajcsere az mar necces.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150595 üzenetére
2-3 eves hasznalt olajat rakok hasznalt szurovel 65e km tol a motoromba. Most 95e km van benne. Teljesen hidegen hagy ez a kerdes. Felesleges szemet termeles, felesleges penz kidobas.
Ha ez van eloirva, nem csinalsz vele bajt.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz norbert1998 #150595 üzenetére
Az olajnak nem csak a koszolodas miatt van csereperiodusa
Everybody lies.
-
Debilon
addikt
válasz norbert1998 #150567 üzenetére
Akkor már targytalan a válaszom, de a 220 eur-ert a shark evo es éppen határeset lenne az igen/nem mezőn, de inkább nem lenne ugyanúgy 😁
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
válasz norbert1998 #150531 üzenetére
EVO ES (yari mat fényezéssel) van nekem kb 3-4 éve, nem venném meg mégegyszer :
- a nehezen levehető plexi miatt (eszköz kell hozzá),- az allresz mechanika miatt ami a kenes ellenére is mostanra van, hogy le/felhajtás közben elakad, aztán lehet megállni, hogy helyre rakd
- A csat fém részén pár hónapja vettem észre, hogy rozsdasodik
Úgy összességében tetszik, kényelmes, jó a napszemüveg, a szellőzés is megfelelő nekem, hűvösebb időben fázik a fejtetom 😁, de tényleg nem venném újra ennyi pénzért, eddig kb 80ezer km-t tettem meg benne. Lassan keresgelem az utódot szintén full hátra hajtós allresszel
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #150536 üzenetére
A napszemcsi nálam is lent van olyankor szigorúan, viszont az AGV-nek nem ér le eléggé, ráadásul a menetszelet is olyan faszán bedobja a szememre... ezt utálom benne.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #150533 üzenetére
Ha lehetne, se használnám felhajtva, még a plexit is csak a forgalomban állva, vagy lassú araszolásnál hajtom fel. Ehhez képest kb minden nap látok olyan futárt, aki csak a füliig húzza le a sisakot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz norbert1998 #150531 üzenetére
Amit tréningen mondtak, hogy a felhajtható sisakból olyat kell választani, aminek az állrésze felhajtott állapotban is rögzített, nehogy egy bukkanón félig lejöjjön eltakarva a kilátást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #150529 üzenetére
Dehogy...
Csupán arra utaltam, hogy kb semmi jelentősége....
Talán tényleg a pályán lenne, de biztosan lenne, aki erre is rácáfolna.....és több centis túristacsíkkal motorozna körbe bármelyikünket.... -
yodamastah
őstag
válasz norbert1998 #150526 üzenetére
Ez most nem arról szól ki hogy motorozik. Hanem a rinyacsík mire használható mint mértékegység. Nem vagyok félprofi, annyira amatőr vagyok amennyire csak lehet.
-
yodamastah
őstag
válasz norbert1998 #150523 üzenetére
Hát érdekességképp nekem a GSXR-en 195/65 hátsón kb 2-3mm rinyacsík van. A GB Racing deknivédő le szokott érni balra, jobbra meg az idom. Ennyit a rinyacsíkról
[ Szerkesztve ]
-
atomanti19
aktív tag
válasz norbert1998 #150523 üzenetére
4-6 üres parkolóhely, és 2 perc alatt eltünteted. De van aki a csiszolóvászonra esküszik.
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
yodamastah
őstag
válasz norbert1998 #150521 üzenetére
"ennyit sikerült kihozni belőle elsőre"
Mennyit? A rinyacsík az valaminek mértékegysége?
-
yodamastah
őstag
válasz norbert1998 #150519 üzenetére
Ez volt az első motorom (faceliftes). Nagyon szerettem. Mondjuk kb 3 hónapig volt meg de jó volt ezzel kezdeni nagyon.
-
senior tag
válasz norbert1998 #150339 üzenetére
Ismerős Én vittem már haza robogóval 3 karton edrinket a metróból 1 karton az ülés alá, egy karton a hátizsákba, egy karton a hátsó dobozba, aminek 3 kiló volt a terhelhetősége. Nem szakadt le, pedig egy jó kátyús úton kellett hazamennem. 3 havonta bejátszottam, amíg el nem adtuk a robogót.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #150286 üzenetére
Kompressziora.
Ha keves, akkor vakum sem lesz elegendo a benzincsap, vagy vakumos szivatyu mukodesehez.
A hosszabb allas utan a benzin veszteseget tobb inditozassal lehet potolni.
Ha oninditos, akkor legyen meg az inditashoz a fordulat. Szivtam ketutemuvel alacsony inditasi fordulat miatt. A kis akkumlatort sikerult kivaltanom spiral cellas akksival anno.
Ezeket neznem meg elso korbe. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150299 üzenetére
Nem kell feltetlen parhuzamosnak lennie az uszonak a karbi aljaval, itt konkret szamokra van szukseg.
Az is lehet, h nem zar be teljesen a szivato, ekkor minden ugy van elallitva, hogy mukodjon (tehat akkor tul szegenyen fog jarni, ha ez a hiba, es el lesz haritva), de dugulas is lehet a karbiban.l a dusito rendszernel. Tunek nem kell rajta lennie. Bovdenholtjatekot ellenorizd, h van-e.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #150284 üzenetére
Nekem ez dusito rendszer hibanak tunik.
Ha javasolhatom, vakon ne valtoztassatok meg semmit a rendszerben. Random uszoszintemeles, ugy, hogy a gyari erteket nem tudjuk-ezzel csak bementek az erdőbe.Sztm a szivato nem mukodik vmi miatt
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #150284 üzenetére
Milyen a henger- dugó viszonya?
-
veterán
válasz norbert1998 #150127 üzenetére
Pedig szoren is megulhetne a lovat, a vazon, vissza a termeszethez!
Everybody lies.
-
bajnokpityu
félisten
válasz norbert1998 #150026 üzenetére
Kovácsolt felnimet azt javítottak. Kisebb serules lehetett, mert nem tapintható. Csak látszik h volt szinterezve. Nem kell rá extrém centir súly, bennem van a félsz, hogy jól sikerült e.
Viszont az m0n van egymás után két olyan vegigfuto + uthiba, hogy ott újra eszembe jut hogy cserélni kellett volna.
-
bajnokpityu
félisten
válasz norbert1998 #149883 üzenetére
Esztergom eléggé dunantul? Triumphom ecuja valóban írható, nem kell PC vagy ilyen adjuster.
Gyárilag asszem 500 fordulaton ként van benne mennyiség, ezt lehet finomítani dupla surusegre, de lehet full újat is írni neki.
Csunderlik Csaba írta nekem saját gyártású fekpadjan. Nagyon jó lett. Nem volt drága se.[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149888 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149883 üzenetére
Nincs hangja, 72k-nál volt szelephézag csekkolás, meg ha már arra járt a szerelő kiszedte a feszítőt, ott monda kb 20k-t elmegy még egészséges keretek között, meg alapból az a tapasztalata a DL-ekkel, hogy 90k környéke amikor már ráfér a csere (szal ez kb egybeesik).
Most van a motorba 76k, jövő nyárra tippelem, hogy elérem a 90k-t (szóval még odébb van azért, de látszódik a műtét a horizonton).Azért a padolás elég sok lé, aki tapasztalt a márkával/típussal pad nélkül elég jól belövi (az általános dolgokhoz: nyitott rendszer, sport levegőszűrő), itt azért nem a teljes kihegyezés a cél.
A vezérműtengelyes mókánál meg az az elméletem, hogy az SV térképe jó kiindulás lesz, dehát majd meglátjuk, hogy ott végül lesz-e dyno vagy nem. Bár a kísérlet mindenképpen előtte utána futással lenne az igazi -
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149871 üzenetére
Jobban kell pörgetni és megkapod +1: picit kitolódik a használható rpm tartomány, kb +1000rpm-et kapsz pluszba. Kérdés mennyire van értelme egy igáslónál/túramotornál.
Reálisan nézve semmi, de mondjuk az én fantáziámat izgatja, lassan úgyis esedékes a vezérműlánc csere, akkor meg már úgyis helyben vagyunk a csereberéhez majd beszámolok, hogy mi lett a konklúzió
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149830 üzenetére
Igen, minden jelölés ugyanott van a 2-2 vezérműtengelyen. Annyi, hogy így az alsóbb fordulatszám tartományban buksz nyomatékot és a nyomatékgörbe nem lesz olyan egyenletes, cserébe kapsz magasabb nyomaték és le maxot (az SV értéket így se éri el, mert a folytószelep ármérője kisebb és az nem plug and play sajnos).
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #149846 üzenetére
40 ló plusz 8-9 év az övéhez képest és 3 generáció.
Bár amit látok az hogy TC offal kigyorsításkor Megcsúszott a segge még kanyarodva azaz kanyarba ...bárkivel előfordul nagyobb gáznál a kelleténél.
Extrát én itt nem látok.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #149839 üzenetére
Ez ilyen.
A videoba sok sok hasznos info van nekem.
Sajnalom, de reszese a ketkereken kozlekedesnek.
Videot kesziteni inkabb palya napon, minimal plusz koltseg.
Kozuton orosz rulett.
Egy ismeretlen motorral foleg.
Nem csak ra vonatkozik.
Jelenleg a 20 eves motorok a szabalyos kozlekedes sokszorosan megszegheto teljesitmenyre kepesek.
Lvl 100 protektor sem fog csoda vedelemet adni. Szerencseje volt, hatalmas.
Van akinek beno a feje korral haladva van akinek nem. -
MMiklos86
csendes tag
válasz norbert1998 #149746 üzenetére
Érdemes ránézni a felfújható üléspárnákra (Airhawk). Amióta egy 700km nyitónap csaknem tönkretette a túrámat (sportosabb csupasz motoron), életmentőnek nyilvánítottam. Minden, kb 400kmnél hosszabb és/vagy sok autópályát tartalmazó útra viszem. Nagy előnye, hogy tetszőlegesen lehet állítani a puhaságát, levegőt fújva vagy engedve belőle. Továbbá át lehet tenni másik motorra is.
-
veterán
válasz norbert1998 #149761 üzenetére
Mindketto. A halalba puhitas nem a legjobb megoldas egyik oldalrol se, altalaban csak meg kell szoknod
Everybody lies.
-
veterán
válasz norbert1998 #149758 üzenetére
Ugyanazt tudom mondani, mint a bicikli ulesnel: a parnasabb rosszabb hosszu tavon.
Everybody lies.
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #149758 üzenetére
Nem mondok én semmit csak javasoltam ,hogy csinálj guggolásokat az segít a hosszan tartó ülésen a motoron.
Próbáld ki egy hónapig azt meglátodValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #149746 üzenetére
Csinalj gugolasokat sokat ha edzett vagy fel se tunik.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
3psilon
aktív tag
válasz norbert1998 #149548 üzenetére
Köszi neked is, meg mindenki másnak is! Viszünk függőágyat, azt napközben fel lehet tenni valami pihenőhelyen, szunyálni, kajálni, várost nézni stb. A 200-200 km jó ötlet, a tanktáskára meg ránézek jövő héten a bó'tban.
Specs: Ryzen 7 5800X, 48Gb RAM, RTX 3060Ti 8Gb, Fedora Linux | Kawasaki ER-6F 2006
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #149535 üzenetére
60k lett volna amugy, csak meghuztak az elso sarkon mert sokaig indexeltem az elso alkalommal nem kerdeztem meg, hogy mennyit kell jattolni.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149443 üzenetére
Hat egy szep osszeg ha az ember szakszeruen meg akar csinalni egy ilyen kis motort. Gyakorlatilag restauracio mar, mert ezek vintage 125 osok. Ezert kell nagyon-nagyon olcson venni.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149435 üzenetére
A kosar be van verodve, ezekbe a melyedesekbe beleakadnak a lamellak, es nem tud szetkapcsolni rendesen.
Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz norbert1998 #149409 üzenetére
Blokk
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz norbert1998 #149403 üzenetére
2004 zx12r volt
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149394 üzenetére
Ismeteltem mondom, 2T nel nincs baj a 7.5 os kompresszioval.
Ez egy statikus ertek, amit a kipufogo eleve megtold.Explosión de dos tiempos
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149392 üzenetére
Jah az RCS esetemben egy véletlen extrém véglet lett, csak példának bedobtam. (Amit olvashattál itt a Csendőséggel beszélgetve, papíron az r1/r6 brembo is nagy előrelépés olcsón, ha sikerül vadászni egyet, ha véletlen nem lennél elégedett a fékbetét témával és szeretnél potenciálisan olaszosabb féket )
Mondom én a 2006os DL gyári mindennel, kivéve a betét is elégedett vagyok, pedig nem mai csirke az se. Persze attól még kicsit gumis érzés, dehát ez a teljes szett velejárója (de nyilván lehet neked jobban elfáradt valami).
Nah ezt a hátsó fék problémádat korábban se értettem (biztos van valami baj, ha mondod, csak nem tudom elképzelni micsoda), mert az szerintem elég jó gyárilag, egy jó betét cserével később (itt nekem az EBC félszintere jött be, jó fékhatás és nem nyikorog, nekem valamiért az EBC szinter hátul akármit csináltam nyikorgott, persze lehet ez feature, de megőrültem tőle ), simán állóra fékezem és jól is adagolható.
Hát igen az olasz megmérgezett, aztán ha azt akarod elérni egy szemmel jól látható összeg lesz a vége.
Ha egyszer összefutunk szívesen odaadom a DLt (írj rám PM-ben azt megdumáljuk), aztán összehasonlíthatod a tiéddel és hogy ezek a betétek neked kielégítik e az igényt és ezt keresed.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149322 üzenetére
Ne hagyd ki az egyenletből, hogy a 4 dugattyús és a 2 dugattyús úszó nyereg között ég és föld a különbség.
Ezt kicsit olvasgasd, a brembo CC keverékével nem sokat fog javulni a fékhatás.
DL-en gyári tárcsa és gyári fékrendszerrel használom a brembo LA keveréket, elég jól harap (hidegen, melegen esőben; már amennyire a gyári fékrendszer haraphat), amire figyelni kell, hogy elképesztően porol a keverék, szóval nem árt kicsit gyakrabban pucolni az úszó nyerget. Kanyarvadászathoz is tökéletes, előbb fogy el a gyári futómű tudása mint a féké.
SV-ékről példák (gyak a DL-lel egyezik a fék setup):
SV#1: RCS17-es pumpa, fém fékcső, brembo féktárcsa és brembo SA fékbetét van (LA-hoz hasonlóan porol rendesen), de a gyári féknyereg, nah ez már egyujjas és fejre is állsz vele, de még mindig nem egy 4 dugattyús rendszer érzését kapod értelem szerűen.SV#2 amivel mentem és meglepően jó féke volt, annál a recept: fém fékcső, trw tárcsa és trw szinter betét, többi gyári.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149325 üzenetére
Hatarozottabb lesz a nyomaspont, de ugyanannyira szarul fog lassulni fem fekcsovel.
Egy brembo nyeregbe is rakhatsz vmi organic fekbetetet, az is egyszeruen rossz lesz.
Ha ez a dl650, akkor nem hiszem, h barmelyik gyarto gyartana olyan kevereket, ami csak 8-10 000 kmt-t megy el, eszi a tarcsat is, de emelle retteneteset harap.
Ez a szegmens ezt nem igenyli, amelyik gyarto egy ilyen betetet kihoz, az ehenhal belole.
Szoval a betettel talan vmit hozhatsz, de nem fogsz olyat talalni, amivel a feked jo lesz. (Mihez kepest, ugye...)Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Vicces képek
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Elemlámpa, zseblámpa
- One mobilszolgáltatások
- Egérpad topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- 3D nyomtatás
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...