Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Közösségi tér konfliktus
- [Re:] [Algieba:] Rádiótelefontól a digitális kiszolgáltatottságik az ökológiai válság korában
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Ázsia Expressz 5
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Fire/SOUL/CD:] INGYENES Clone és Backup-Restore alkalmazások tesztje [2024]
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
parandroid
nagyúr
"autópálya 140-nél tempomattal 10,2; országúton 5 személlyel 100-as tempóval 8,9"
Ezt kicsit sokallom, igaz mi 4 személy + csomagokkal (de abból jó sok) toltunk le egyben 900km-eket, és az A3 Regensburg-Passau között szinte végig le van korlátozva 100-120-ra Bayernben, de akkor is 2 lityóval kevesebbet kajált az ötös, pedig ez méretre és formára is leginkább egy kétajtós szekrényre hasonlít, szemben a hatossal, ami azért áramvonalasabb, meg talán mélyebben is van az alja.
"Egyik esetben sem kiméltem a kocsit a gyorsítások alkalmából."
Valószínűleg itt lesz a kutya elásva, a 116LE-s 1,8-as motor a 1,5t-s testhez amúgy sem kimondottan, de 140 körül már nem egyáltalán nem dinamikus, szóval nem szoktam kitolni a szemét.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.