Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97651) TaaT


TaaT
veterán


Give them hell Ukraine!

(#97652) -v- válasza TaaT (#97651) üzenetére


-v-
addikt

Furcsa hogy a Határőr út felkerült a listára ... az aztán nem egy nagy forgalmú út :) És nem is szar annyira ... ok toldozott foldozott de sok baj szvsz nincs vele.

(#97653) TaaT válasza -v- (#97652) üzenetére


TaaT
veterán

"ok toldozott foldozott de sok baj szvsz nincs vele."

Ja, csak annyi hogy toldozott foldozott. :)

Give them hell Ukraine!

(#97654) hdman válasza TaaT (#97653) üzenetére


hdman
őstag

Most nem megint a fricceket akarom dícsérni, náluk is sok toldozott-foldozott út van, de az legalább ugy van megcsinálva, hogy szintben vannak a javítások...

Sopron city :)

(#97655) TaaT válasza hdman (#97654) üzenetére


TaaT
veterán

Régebben mintha azt olvastam ha javítani kell az utat akkor nagyobb részeken szedik fel és úgy pótolják, persze ez lehet csak felsőbb rendű utakra vonatkozik náluk.

Give them hell Ukraine!

(#97656) hdman válasza TaaT (#97655) üzenetére


hdman
őstag

Városon/falvakon belül is igy van, mindig elég nagyok a foltok. Ilyen kis lapátnyi felbontások nincsenek, mint nálunk. 2 hét mulva vagy felfagy, vagy kiturják a teherautók... Nem baj, legalább lehet ujra javitani :)

Sopron city :)

(#97657) Kornel válasza hdman (#97656) üzenetére


Kornel
veterán

nem is az.
de amikor hidegen beleöntik a cuccot, és lapáttal "megdöngölik", és kész a foltozás.
és ez nem csak alsóbbrendű utakon.
annak idején a 37-est így toldozgatták éveken át, most nem tudom mi a helyzet, rég jártam arra.

(#97658) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Nálunk a múlthéten csinálták az egyik bolt előtt. De csak ott. Értitek, október végén.. Meg csak a bolt előtt, ahol annyira nem is volt vészes, ellenben a tőle 25 méterrel utána következő részt, ahol már inkább szakadékok vannak.

(#97659) hdman válasza Kornel (#97657) üzenetére


hdman
őstag

Így? :DDD [link]

(Szerintem ez a videó már 100x volt itt) :))

Sopron city :)

(#97660) a_tesz válasza Kornel (#97657) üzenetére


a_tesz
Korrektor

Egy részen kapott új burkolatot, Miskolc és Szerencs között, de utána ugyanaz a párévesen szanaszét hullott, nyomokban útra emlékeztető valami van, ami már az átadás után pár hónappal gyűrődött fel a kanyarokban, meg lyukadt ki buszkerék méretű foltokban...

スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

(#97661) DeFranco


DeFranco
nagyúr

Most jöttem vezetéstechnikai tréningről, sajnos nem vezettem, csak kísérő voltam (de azért a kocsiban bent ülhettem, nagyon jó tapasztalat volt).

Az elméleti okítás után rákérdeztem erre a jobb gumit előre vagy hátra dilemmára az oktatónál, azt mondta, hogy a jobb gumi mindenképp hátra menjen egyértelműen. Az indok az, hogy ha az orra csúszik, azt könnyebben megfogod, mintha a segge, azt jobban kell "védeni" oda kell a több tapadás.

[ Szerkesztve ]

(#97662) -v- válasza DeFranco (#97661) üzenetére


-v-
addikt

kelted a flame-et? ;]

(#97663) Kornel válasza DeFranco (#97661) üzenetére


Kornel
veterán

nekem még 2006-os szlik közeli michelinek vannak most fent, kíváncsi leszek milyen lesz a vadi új contikkal, csak nem jutottam még el oda, hogy felrakassam.
szívesen elmentem volna erre a vezetéstechnikai tréningre.
de így is jó volt a mai nap, gokartoztam egy kicsit, életembe először :D

(#97664) szőröscica válasza DeFranco (#97661) üzenetére


szőröscica
addikt

Érdekes, én mikor Zsámbékon jártam tréningen, nem vihettünk utasokat.

(#97665) DeFranco válasza -v- (#97662) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nincs flame, most másfél évig mindenkinél okosabb leszek vezetéstechnikai kérdésekben :D

(nokian téli mondjuk csillagos ötösre vizsgázott nálam, a vizes gyantán úgy tapadt mintha szívta volna magát a talajhoz, nagyon kemény volt. persze ki lehetett hozni a sodrából, de igazából csak szándékosan, leginkább anyáztunk hogy basszus nem tudunk hogy menni hogy úgy rendesen meglendüljön valamerre. kedvem lett volna melléállni a dunloppal, hogy az mit tud azonos körülmények között)

@joamilestoné: itt lehetett szerencsére. (autóklub)

@kornelka: szokott lenni rendszeresen.

[ Szerkesztve ]

(#97666) meroly válasza DeFranco (#97661) üzenetére


meroly
veterán

Ez így van, nekem is ezt mondták. Utána persze a gumisom hülyének nézett mikor erre kértem.

Melyik pályán voltál?

Én vezettem is, igaz felváltva kolleganőmmel egy kocsit. Nagyon sokat lehet tanulni belőle és ott beléd is rögzül mert azért érzed az erőt mikor kifordul a kocsi vagy rohadtul nem arra megy, amerre szeretnéd. Mondjuk swift-nél jól is jönnek az ott szerzett tapasztalatok. ;]

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#97667) DeFranco válasza meroly (#97666) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Autóklub IV. kerület.

Én nem láttam volna értelmét a felváltva vezetésnek, mert egy feladatot 2-3 alkalommal gyakoroltunk, annyi meg kell, hogy tényleg tapasztalj is valamit, elsőre elrontod másodikra megérzed harmadikra jól csinálod ha szerencséd van.

Nem olcsó, 20k körül van / fő (egy kisérő mehet ingyen) de szerintem megéri elég necces dolgokat lehet büntetlenül gyakorolni.

Én mondjuk rá fogok kérdezni majd arra, hogy a fóka futóművét mennyire lehet rántópadra vinni, mert azt tudom, hogy amellett, hogy tök jó meg minden, az oldalsó ütést nagyon nem bírja a hátsó futómű. Itt meg a rántópad akkorát ránt rajta, hogy a fogam összekoccan, nem biztos, hogy megköszönné. De ennek utána kell járnom.

(#97668) meroly válasza DeFranco (#97667) üzenetére


meroly
veterán

Ja mi megcsináltuk az egy főre kiírtat, 3-4-5 kört is mehettünk, csak utána a vezető társad is ment. Szerencsére céges finanszírozású volt, de tényleg baromi drága.

Mi a hungaroringen voltunk és a szlalom pályán elég közel voltam a pályacsúcshoz :B

Az alulkormányzottságot akarva akaratlanul teszteltem utána körforgalomban és egész jól ment. Szerencsére kicsi volt és nem volt benne rajtam kívül senki.

Impossible is nothing

(#97669) -v- válasza meroly (#97668) üzenetére


-v-
addikt

de tényleg baromi drága

Hát mihez képest, egy tank benzin többe kerül ... többnyire 1x mész el egy életben (vagy sok évente), cserébe lehet 1x megmenti az életed meg másét is ... Szerintem elég jó az ár érték aránya :)

(#97670) -v-


-v-
addikt

Hehehe ;]

Focus RS Kombi
Ez gyöhetne :)

(#97671) hobizoli válasza -v- (#97670) üzenetére


hobizoli
nagyúr

vizes intercooleres :DDD

több drón kell ;P

(#97672) -v- válasza hobizoli (#97671) üzenetére


-v-
addikt

Ja az a gyári IC..

[ Szerkesztve ]

(#97673) Goblin12


Goblin12
őstag

Sziasztok,

valaki nem tudja véletlenül, hogy melyik Skoda modell-ben található NV hardware? :S Colombusban vajon már Tegra duruzsol?

Ezekkel a márkákkal dolgozik az NV.

[ Szerkesztve ]

(#97674) TayRol


TayRol
veterán

Fogyasztás : autópálya 140-nél tempomattal 10,2; országúton 5 személlyel 100-as tempóval 8,9. Egyik esetben sem kiméltem a kocsit a gyorsítások alkalmából.:)

05'-ös Mazda 6 2.3 kombi, téli gumi.

(#97675) giigz válasza TayRol (#97674) üzenetére


giigz
veterán

XC70 2.5T kevesebbet eszik :U

(#97676) TayRol válasza giigz (#97675) üzenetére


TayRol
veterán

Ok.

Szerk: tájékoztatásként írtam, mert ígértem. Amúgy teljesen hidegen hagy, a lényeg, hogy megy, ha kell. De majd írok, hogy mennyi az átlag, ha normálisan közlekedem.

[ Szerkesztve ]

(#97677) Gergőke88 válasza giigz (#97675) üzenetére


Gergőke88
addikt

Alapjaraton?
;]

(#97678) giigz válasza TayRol (#97676) üzenetére


giigz
veterán

Én is csak tájékoztatásként írtam :) :R

Azt hittem kevesebbet fog majd kajálni, a normális közlekedéses értékre is kíváncsi leszek :)

(#97679) -v- válasza giigz (#97678) üzenetére


-v-
addikt

Én is csak tájékoztatásként írtam

Aha.. :N

(#97680) TayRol válasza giigz (#97678) üzenetére


TayRol
veterán

Meglátjuk. Még újdonság, hajtom a belét. Nagy lépés a G Astra után.

(#97681) raczger válasza TayRol (#97674) üzenetére


raczger
őstag

Kösz, autópályán azt hittem kevesebbet fog enni, inkább 9 liter körül.

(#97675) giigz: Én kértem, hogy majd írja le. Egyébként spritmonitor alapján az xc70 1.26 literrel eszik többet vegyesben.

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#97682) TayRol válasza raczger (#97681) üzenetére


TayRol
veterán

Én 9,5-re tippeltem, kb. 1 literrel kevesebbet, mint városban.
Az országúti az 5 teljes személlyel volt, 200km az Őrségben. 2 személlyel szerintem 8,5 körül lesz.

Szóval szerintem 8.5 (országút), 9.5-10 (pálya), 10.5 (város) lesz nagyjából a vége.

(#97683) bitpork válasza TayRol (#97682) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Meglepőadat. Nem sok, nem kevés önmagában. Városban hogy eszik? Nekem tiszta városi üzemben most a hidegebben simán megeszi a 13 litert is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97684) Qru válasza TayRol (#97682) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az nem vészes annyira. Ez hány paripa és hány kg?

#nincsbennetarcsi

(#97685) TayRol válasza bitpork (#97683) üzenetére


TayRol
veterán

Színtiszta város 10,5.

Qru: 1465 kg önsúly, 166 lóerő.

(#97686) Typhoon47 válasza bitpork (#97683) üzenetére


Typhoon47
őstag

Mai allroad kritika :N

"Education is important but big biceps are importanter"

(#97687) Kornel válasza Typhoon47 (#97686) üzenetére


Kornel
veterán

én bitpork helyébe odaadnám nekik tesztelni, hogy arra mit mondanak :K

(#97688) giigz válasza Typhoon47 (#97686) üzenetére


giigz
veterán

"turbo gondok is lehetnek"

:DDD

Ez egyebkent komoly? Nem nagyon kovettem soha, de ez manapsag kritikan aluli. Mindig ilyen volt, vagy minek koszonheto ez a vicces hulyeseg?

Kerdezett, hogy milyen autot ajanlana, de arra semmit nem mondott, csak az allroad-ra irta a szokasos hulyeseget. Mar vartam a vegen hogy japan szivobenzint vegyen, de azt sikerult most kihagyni...

(#97689) parandroid válasza TayRol (#97674) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

"autópálya 140-nél tempomattal 10,2; országúton 5 személlyel 100-as tempóval 8,9"

Ezt kicsit sokallom, igaz mi 4 személy + csomagokkal (de abból jó sok) toltunk le egyben 900km-eket, és az A3 Regensburg-Passau között szinte végig le van korlátozva 100-120-ra Bayernben, de akkor is 2 lityóval kevesebbet kajált az ötös, pedig ez méretre és formára is leginkább egy kétajtós szekrényre hasonlít, szemben a hatossal, ami azért áramvonalasabb, meg talán mélyebben is van az alja.

"Egyik esetben sem kiméltem a kocsit a gyorsítások alkalmából."

Valószínűleg itt lesz a kutya elásva, a 116LE-s 1,8-as motor a 1,5t-s testhez amúgy sem kimondottan, de 140 körül már nem egyáltalán nem dinamikus, szóval nem szoktam kitolni a szemét.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#97690) TayRol válasza parandroid (#97689) üzenetére


TayRol
veterán

5-6 ezerig forgatom gyorsításkor. Még.
De majd megnyugszom.

[ Szerkesztve ]

(#97691) bitpork válasza Typhoon47 (#97686) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Erre nem tudok mit mondani. Talán csak annyit hogy talán ebben a félelmében gyökerezett az is hogy a Q7 behozatali kérésemre nem volt hajlandó reagálni :D

(#97690) TayRol : szerintem kell neki a fordulat, különben csak szimplán nem fog menni cserébe a fogyasztásért.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97692) parandroid válasza TayRol (#97690) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Jah, hát az enyém még bejáratós, nem szívesen tolnám 4k fölé a mutatót. No meg családdal másképp megy az ember - ezért is lett nagyszekrény, és nem valami sportkombi.

Szerk.: Játszani majd kicsit később veszek egy NC-s MX5-öt munkába járáshoz...

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#97693) meroly válasza Typhoon47 (#97686) üzenetére


meroly
veterán

Ez a link azóta döglött és az oldalról se lehet elérni a cikket már. :U

Impossible is nothing

(#97694) bitpork válasza meroly (#97693) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Amikor válaszoltam rá, még ment :U Ezek szerint valaki még is csak be van ide épülve...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#97695) Kornel válasza bitpork (#97694) üzenetére


Kornel
veterán

valaki tuti.

(#97696) TayRol válasza bitpork (#97691) üzenetére


TayRol
veterán

Nem, 2800-3000-től nagyon szépen megy nyomatékból is.

(#97697) -v- válasza TayRol (#97690) üzenetére


-v-
addikt

Miért nyugodnál meg? Ahogy bitpork is mondja ez szívó, ezt azért forgatni kell ...

(#97698) Typhoon47 válasza meroly (#97693) üzenetére


Typhoon47
őstag

Hm, na ez érdekes.

"Education is important but big biceps are importanter"

(#97699) TayRol válasza -v- (#97697) üzenetére


TayRol
veterán

Csak nem mindegy, hogy meddig. Illetve ismerem magam, elmúlik a varázs, visszaállok a régi stílusomra.

(#97700) Qru válasza TayRol (#97685) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor kb pariban van az enyémmel. :K

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.