Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ADAM1337
nagyúr
gs450h-ról tapasztalat ?
Egyre jobban tetszik ez a model.
Directors
senior tag
Üdv
Ezek közül szerintetek van olyan amit semmiképp ne nézzek meg ?
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link] Itt szerintetek mennyit lehetne alkudni még ?
[link]
[link][link]
Ma belefutottam egy "tropára" tört punto kettesbe. Az eladó állította ő nem tudja miért olyan. Mind a négy oldalán fújás nyomok. Bal elején meg is volt folyva a festék. Motorháztető felnyitása után meg mind a két oldalt látszott hogy kalapálva volt de végig. pff mondom kerüljünk vele egyet. Komolyan az 1.2-es 44LE corsámnál alig ment gyorsabba az 1.2-es 16 V 80LE punto.
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Akkor most lebuktam, hogy főértékesítő vagyok a KIA-nál?
nem reklámozom, csak azt fogok venni ismét, jelenleg egy g4 1,6 16V és egy i30 cw van itthon, meg egy honda civic, nem vagyok márkabuzi (volt már skoda, meg opelem is), azért veszek kia-t, mert 7 évig tudom mennyi lesz vele a költségem, ennyi
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Kornel
veterán
Ennyi.
És mi van ha suzuki lesz?
FrankMonzano
őstag
Üdv! A gombóc swiftből melyik ajánlott, a facelift elotti vagy utáni? Milyen áron érdemes nézni olyat, ami már értelmes darab, tehát egyben van? 900e?
#94529552
törölt tag
Franc tudja, de hogy nem ingyen reklámozod, az már biztos.
(#149457) Luck Dragon válasza FrankMonzano (#149455) üzenetére
Ismerősök vettek 1.5-t , 5-ajtóst egy éve és csak a kötelezőket fizetik.
Esetleg próbálj ki egyet.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Kornel
veterán
FL inkább csak optikai, meg felszereltségbeli különbséget hozott, így én biztos, hogy az 1.5GS-t venném, FL előtt, mert: FL előttiek olcsóbbak, de az 1.5 jobban megy érezhetően, fogyasztás ugyanannyi, max. +0,5 liter lesz, felszereltségre nagyon jó az akkori kategóriatársakhoz képest, és nem érinti a váltó nyelestengely csapagy hiba (60-100k) se.
Ár.: Igazából Krisztián most adta el nemrég, az övé patika volt, és nagyon egyben volt, majd megmondja mennyi volt a vége. Az biztos, hogy 900 felett. Egy 2005-ös 1.5GS még simán 1,1M körül elmegy, nyilván hasonló évjáratú fapados GC-t már lehet 800-ert kapni, GLX-et pedig 1m körül, de azok 1.3-asak lesznek, a váltó nyelestengely csapagy hiba simán előjöhet, felszereltségben pedig elég nagy a különbség.
mdani01
aktív tag
Ezt esetleg megnézheted. [link]
iPhone 6S SpaceGray
Kornel
veterán
Nagyon jó az a GC...
dnelb
veterán
1.1m-be ment el az enyém végül, 1.5GS, 2007/02, swift szinten full extra, digitklima, 8 lufi, fűtött ülések stb, pajzs, váltózárral... Így van, itt nincs csapágyhiba, erősebb a motor, 45000 km alatt nekem 7l átlag jött ki, igazán én sokat pályáztam fix 150el és amúgy is tapostam neki.. Még ha csak márkaszervizbe hordod mint én, akkor se drága fenntartása, nekem bejött az egész autó, bátran ajánlom, 1.5-ből ugye csak GS van. Szériahiba a p0420as checkengine szoftverthiba, ha esetleg ennyi választana el 1 tuti vételtől ne foglalkozz vele, nem jelent semmit, a magyar benzin gagyi az ecuhoz.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Magyarul aki megvette, az jó üzletet kötött.
Ennyit simán megért.
FrankMonzano
őstag
Szia! Minel megkíméltebb szeretnék, kevés kilométerrel. Az 1.5 már drágább ahogy néztem, az 1.3 van 900-1m körül. Akkor egy facelift előtti 1.3 is ajánlott?
Szerk.: Mindenképp 5 ajtósat szeretnék.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Pont a napokban vittek eggyel Nem akarja lecserélni, mert bár ez a legidősebb autó lassan a cégnél, és mondjuk ér 3M-t, de még mindig elégedett vele. Bőr belső egész jól bírja szerintem.
Kornel
veterán
Én nem vennék 1.3-ast, a fentebb említett ok miatt.
Ráköltesz majd 100k-t a váltóra, a különbségből majdnem meglenne az 1.5, magasabb felszereltséggel, váltó hiba nélkül.
És tovább: mit jelent a kevés km, és a megkíméltség 12 évesen? Kevés km=vagy sokat állt, vagy extra rövid távokat futott, mindkettő rossz. Éves átlag 15.000 km-es vegyes futással nyugodtan lehet számolni, tehát egy 10 éves autóban a 150.000 km egyáltalán nem sok, csak éppen átlagos.
Én mindenképpen egy átlagos futásteljesítményű, de igazoltan karbantartott 1.5 GS-t keresnék, lásd a Krisztiáné, ami 1,1M-ért nagyon jó vétel volt
Mit jelent a jól karbantartott a Suzuki esetében: 2 évente fékfolyadék csere, ennek hiányában az ABS kocka tönkremegy, 60-80k összegben. 45.000 km-enként váltóolaj csere, bár az 1.3 váltó gondjára ez sem orvosság. Nyilván az olajcsere igazolt megléte is alap. Ezen kívül persze nyilván kopó alkatrészek időben való cseréje is alap, de ha ezek megvannak, akkor jó eséllyel foglalkoztak az autóval.
FrankMonzano
őstag
Az alkatrészt fél áron szerzem + olcsó szerelés, gondolom nem 2 hetente kellene a változó nyúlni. Ez a kiadás a golf után már fellélegzés lenne és ebből az 1.3-as verzióból olcsóbban kapok jót. Az 1.5-ös inkább ilyen 1.2 körül van ahogy nezem, az meg már a kereten felüli összeg. 900, nagyon max 1m a tető, persze attól is függ, mennyiért megy el a golf.
[ Szerkesztve ]
Brumi˘
addikt
A váltó nyelestengely csapágy esetében nem a csapágy a tétel (ha jól emlékszem 2-3k), hanem a váltó ki /szét/össze/visszaszerelés. Mi megcsináltuk magunknak, de 2 nap volt. (Egyikünk se profi, de láttunk már szerszámot)
Kornel
veterán
Szóltam, Te tudod.
Richard!
addikt
Nem éri meg spórolni egy kicsit, a szopás elkerülése érdekében? Addig ne is nézz autókat. Feleslegesen fájdítod a szíved.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
FrankMonzano
őstag
1.2-1.3 ért meg már nem stiftet vennék. Akkor már inkább a Focus felé hajlanék. A szememben nem ér már annyit egy ilyen stift. 900 körül jó lenne a golf4 helyett.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
gondolom nem a 2-es, mert az megint nem annyi.
az ársáv alját 99 százalékban el lehet felejteni.
(#149472) szabonagyur válasza FrankMonzano (#149470) üzenetére
szabonagyur
félisten
Mi a kérdés ha már úgyis eldöntötted és tudod (jobban, mint a többiek?), hogy mi a jó.
Meg kell venni az 1,3 Swiftet vagy drágábban a Focus-t és használni.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Kornel
veterán
Persze belekalkulálni, hogy a Fordok amúgy jobban rozsdásodnak, mint a VAG, illetve alkatrész árban is ugyanott van, ha nem drágább. A multilink hátsó futóműt se 5 Ft rendbe tenni, stb., simán drágább fenntartani, mint a Golfját.
szabonagyur
félisten
De mindegy mit írsz neki úgyis jobban tudja.
Azért írtam, hogy nincs itt kérdés igazából.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
sajnos nem lesz annyim rá, nyár végén sem, akárhogyan matekozok, de már asszonykának elkezdtem pedzegetni, hogy mi lenne ha, nem mondta, hogy nem, de azt sem, hogy igen
Sógornőmnek is vitara van, csak azért egy régebbi darab
Mondjuk itt van helyben suzuki és fater vett már ott 3 új autót, úgyhogy némi protekció is van, de igazából akkor került képbe amikor te elkezdted nézegetni
Pumma: bárcsak így lenne
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
(#149476) FrankMonzano válasza szabonagyur (#149474) üzenetére
FrankMonzano
őstag
Akkor gyakorlatilag kinek éri meg az 1.3 stift te mint nagy okos? Senkinek? Csak 1.5, az 1.3-at kár volt legyártani? . Gondolom mindegyik 1.5 ami az utakon rohangál .
Kornél : de a kettes stiftről van szó (gombóc). Az 1.5 drágább belőle, nekem 900-1m lenne a keretem. Várom, ha van jobb alternatíva is ennyiért. Még a fiestakat néztem, de abból idősebbek kapnék ennyiért, több km-rel.
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
Ha így nézzük igen, azzal a váltóval kár volt legyártani. Amúgy nem tűnik fel, hogy neked akarunk jót ? De igazából befuthatsz tátott szájjal a faszerdőbe ha ennyire akarsz, vegyél valami lom swiftet 900ért, aztán hopp egy váltó 80k, hopp egy kuplung 60k, hopp egy abs kocka 70, és ismét ott tartunk hogy megérte volna spórolni plusz 1 hónapot...
[ Szerkesztve ]
mid is van most? golf4?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
FrankMonzano
őstag
Értem én, csak már dühítő, hogy akarnék egy olyan autót, ami nem a régi Swift élményét hozza 2017-ben, 900 körül, de nincs olyan autó, ami szívvel ajánlható.
kiasza25: Golf4 1.6 16v bcb 2004/6. Egy valag pénzt költöttem rá és még kellene. Meguntam, továbblépnék, meg amúgy is elköltöztem a vízbe, kellene valami gazdaságosabb.
[ Szerkesztve ]
ADAM1337
nagyúr
Igen nem fiatal, viszont korrekt.
Nem tudom mennyi a szerviz igénye, az a problémám.
Meg hogy mennyire macera stb stb.
Jelenleg egy bmw van a háznál egy e39 de nem vagyok annyira megelégedve vele összességében, azt váltaná.
molnarpeter
nagyúr
Prius szerviz szerintem tud segíteni, ugyanaz alapvetően a technika, szóval szvsz nincs nagy igénye Ott ugye az inverterrel szokott baj lenni, de szerintem ez még a jobbik / régebbi verzió. Persze több olaj kell bele mint egy kisebb motoros autóba, és a váltó is megszokást igényel, de akkor már tudott nem rozsdásodó autót gyártani a Toyota.
(#149482) FrankMonzano válasza FrankMonzano (#149479) üzenetére
FrankMonzano
őstag
A jó kis helyesírás ellenőrző. Szóval 22.kerből a 14-be. 11-be járok melózni, úgyhogy a hungárián megy végig a menet reggel.
ADAM1337
nagyúr
Gondolom fék stb költség hasonló mint a bmw-nél, mivel hasonló (30cm a tárcsa).
Az e39-be 2,5literesnél is 6.5liter megy olajból tehát hasonló.
Csak hogy megérné-e mindennap reggel 12km full dugó budán, 11 körüli fogyasztásom van és azért egy ilyen hybrid megérhetné.
molnarpeter
nagyúr
Alkatrészeket össze tudod hasonlítani weshopokon (kauffer, fekmester), fogyasztást spritmonitoron Átlag 9 felett eszik, csak a dugó miatt nem érné meg. Nem neked volt esélyes az Ampera? Azzal jobban járnál ilyen szempontból.
ADAM1337
nagyúr
Hát sajnos megnéztem az amperát élőben és azonnal letettem róla.
Túl alacsony, még a parkolóházba se tudnék felmenni vele.
htomi85
tag
Szinte bármi racionálisabb mint egy luxusszedán.
Innentől kezdve nevetséges a költségeken rinyálni.
Nyilván tudod, hogy egy ilyen autó kb ugyanannyiba fáj 5 évesen, mint tízévesen.
Ötévesen 8-9 milla egy ilyen autó.
Véletlenek nincsenek.
Kivéve ha lelakni lefingani veszed.
[ Szerkesztve ]
Rhino666
őstag
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
molnarpeter
nagyúr
Van hozzá kisebb koptató is, de leszedve is alig buksz 1-2 kilométer hatótávot. Vagy ilyesmi.
ADAM1337
nagyúr
Az lehet de én ezt keresem, nem lelakni venném, hanem használni 3-5 évig, városba keresek valami automata normális méretű szedánt, költség azért számít úgy gondolom.
Maximum akkor nem számítana ha a cégem fizetné, de jelenleg arra csak hulladék octaviakat kapunk, amitől kiver a víz.
(#149488) molnarpeter: azt kihagytam, hogy szeretném élvezni benne a vezetést.
[ Szerkesztve ]
Tippre azt mondom, hogy drágább lesz hozzá az alkatrész - Bimmerből kb. 10x annyit adnak el az EU-ban - viszont ritkábban romlik el.
Ha tetszik, szerintem vegyél ilyent nyugodtan. A csomagtartó mérete lehet szopóka.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Általában a Lexus-hoz húzósabbak az alkatrészárak. A Totalcar pl. megnézte a 10 évvel ezelőtti E90 320D-hez és IS220D-hez: a cikk alsó részében
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
ADAM1337
nagyúr
Mostanában egyre többet látok az úton. környéken is járkál jó pár belőle.
Csomagtartó ennyire gáz ? máshol is olvastam, legalább az e39 sedan csomija legyen azért.
280 liter, a feleségem hétvégére egymaga teletankolná.
2 embernek azért elég lehet.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Sokkal kisebb a hibridé mint az E39-esedé.
Egyébként vedd meg nyugodtan, de ne azért, mert olcsóbb a fenntartása. Valószínűleg inkább drágább lesz (biztosítás, adók, ritkaságából adódó drágább alkatrészek), de ha tetszik, és belefér, vedd meg.
Szerintem jól néz ki, de én a csomagtartó miatt nem vállalnám. Egy jó Touring variálhatósága óriási plusz a hétköznapokban is, nem szívesen mondanék le róla.
(#149495) molnarpeter válasza szőröscica (#149494) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Na igen, a fenntartás maga nem feltétlen olcsóbb lesz, de egyszerűbb és kiszámíthatóbb biztosan
ADAM1337
nagyúr
Hát ha azt lesem kb egál lehet az e39-el, a fenntartása ami nem vészes, nekem touringom van, sedan csomija még elég, de ha annál is kisebb az cinkes.
Jav.: teletankolná => telepakolná.
nekem ugyanez van mikre kellett költened? mennyi benne a méter? komolyan érdekel, nekem most 168e km és eddig hibátlan kopkopkop
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-v-
addikt
A 280 liter az egy polo csomagtartója
(#149500) szabonagyur válasza FrankMonzano (#149476) üzenetére
szabonagyur
félisten
Írtam nekem mindegy mit veszel, kaptál javaslatot, nem kötelező megfogadni. Csak akkor felesleges feltenni a kérdést vagy itt meggyőzni az embereket.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB