Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Kolondrum:] BBM Enterprise - End-Of-Life-Notice - 2024.11.01
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#56691712
törölt tag
Magán. Kb 2-2,5millió. Igazából ketten utazunk csak, max egy bőrönd, ritkán van, hogy viszünk másokat is.
BigBlackDog
veterán
B Corsát hanyagolnám, Fiat Puntót, illetve Astrát (F-ből egy szép, rozsdamentes) még felvenném a listára.
[ Szerkesztve ]
Dr.Zoo
senior tag
Kb. 2 hónapja vettem meg a kollégám 2001-es 1.2 8V 60 LE Puntoját, eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Egy 1.9 PD 150 LE variant Passatból ültem át, amit 6 évig hajtottam előtte.
Első motorkocsinak nem vetném el a Punto-t, a klímás példányokat érdemes lenne átnyálazni, mivel főleg Hölgyek vettek ilyet annó, szóval kifogható az értelmes példány.
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
MunezXBK
nagyúr
Passattal mi lett?
MunezXBK
nagyúr
Mobilnézet + aláírás?
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Autó vásárlás előtt állok és ebben kérném segítségeteket.
A max keret 450.000 + átírás.
Ami fontos, mivel városi *melós* autó lesz, ezért abszolút igénytelen, alacsony fenntarthatóságú legyen, illetve legyen hozzá alkatrész, keveset fogyasszon. Szmogriadóban is használhassam.
Nincsen semmilyen irányt adó dolog, se márkahűség.
Klíma legyen benne mindenképp. Ennyi az elvárás. Mit ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
Joe Swanson
senior tag
Seat Ibiza, Skoda fabia is ertelmes opcio lehet. Nekem is hasonlo auto kellene, egyenlore ezek kerultek kepbe.
máyköl
veterán
Néznék egy fiatalabbnak tekinthető 1es swiftet vagy F Astrát. Esetleg Punto 2.
De ennyiért nincs normális klímás Fabia.
Vesztor87
senior tag
Suzuki Wagon R+. Lehet rajta nevetni hogy doboz formájú, de elnyűhetetlen motorja van, magas az üléspozíció ami városban főleg jól jön, ha nem hosszú táv futó akkor ugye a sok ki/be szállásnál jobb, meg jobb rálátás a forgalomra. Emellett nem is esznek sokat, alkatrész olcsó, és van is. Szerintem ésszerű választás. Ja, és marha jól pakolható. 240x210-es kanapé az ágyneműtartó kivételével belefért úgy hogy ketten ültünk benne, ha nem látom nem hiszem el...
Kornel
veterán
Viszont mindenki így gondolkozik, hogy elnyűhetetlen, ezért elég sok lelakott, szetforgatott, füstölő példányt látok mostanában belőlük.
Persze egy megkímélt valóban örök élet lehet, ha utána is vigyáznak rá.
Vesztor87
senior tag
Alapvetően aki igénytelen az autójára az akkor is az ha nem japánt vesz öregebbek ezek már, azért is látni több lelakottat. De Suzi motor vígan kotor, csak olaj meg víz legyen benne.
Kornel
veterán
Legtöbbször olaj sincs, vagy 20-30-40 ezrenkent...
Mostanában elkezdetem számolgatni, hány füstölő motortos, és padlógázzal induló, közeledő wagonr-t látok..
Joe Swanson
senior tag
Köszi Srácok! Suzuki 1 dolog miatt esik ki a pixisből. Eléggé könnyű autók. baleset, ha ne adj úristen lenne, akkor azért ki szeretnék szállni a kocsibol. Ugyan ez a puntora is igaz. Valahogy a VW csoporthoz jobban ragaszkodom ilyen téren. Bár egyébként a punto tetszik innen a legjobban, abból is kizárólag benzines lenne érdemes szerintem, de szívem szerint egy F astrába ülnék, viszont az nem annyira tetszik, szóval nehéz kérdés ez... Egész korrekt árban láttam Seat Leonokat is. 1.4 benzin?
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Elárulom neked, ebből az időből (és ársávbol) a punto2 és a megane1 a legbiztonságosabb autók, 4 csillaggal.
A VAG a kisautókkal fasorban se volt akkor, persze a suzuki sem.
AMD Power
titán
Egy ilyen Astra mint az enyém jó választás lehet erre a célra. 350-400e körül már van belőle sok szép példány. Ha nem rohad a kaszni semmi baja nem lehet szinte.
Valóban a legbiztonságosabb ebben az árban Megane I. Már akkor 4*. De szerintem egy 15+ autónál ahol már a fél autó az oxidáció eszi már nem biztos ,hogy "sokat számít ez".
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Kornel
veterán
Megnae a korabeli társaihoz képest sokkal kevésbé rozsdál.
penge111
addikt
Valki keresett itt Jazz-t elég szükös kerettel, asszem 1.3 misi. Becsületesnepperes Igaz 2005 előtti, de nézesd meg, próbáld ki mennyire kemény a futóműve lehet a célnak megfelel, meg kérdezd meg visszahíváson részt vette, lufikat cserélték-e benne. No meg 1.2, ha nem akarsz sokat pályázni, akkor jó is lehet.
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
zorg
csendes tag
Sziasztok, azt szeretném megkérdezni, hogy Peageut Partnerben gondolkom. Szerintetek használtan melyiket éri meg jobban megvenni. Dízel 2.0 vagy Benzines 1.6 -os. Nagyobb utakat is megtennénk vele, masszívnak tűnik és szülők használnak ugyan ilyet már régóta nagyobb gond nélkül. Nekem kérdéses, hogy az 1.6 os benzines elég e a kaszni méretéhez. Vagy egyáltalán érdemes e ilyen típust venni. Van e tapasztalatotok vele? Köszi. Vagy kérdezzek peageuet topicban.
[ Szerkesztve ]
akooos
veterán
Sziasztok! Próbáltam használni a keresőt, de 2012-es kommentekig jutottam csak el
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2005-ös) mennyire lehet rossz? Nagyon jól néz ki, egy külső apró sérülés látható rajta a képeken. Mégis túl olcsónak tartom 2000 euróért, több, mint 1 év műszakival. Kilométer nyilván nem annyi, amennyi a hirdetésben szerepel, azért nem is írom inkább. Mennyire lehet vakvágányra futni egy ilyen autóval? Ez egy Titanium X felszereltségű modell, elég fullextrásnak tűnik a képek alapján. Meg szabad ezt venni egyáltalán? Köszi előre is.
Ja még annyi, hogy számlák alapján tavaly augusztusban nagyon sok minden lett rajta kicserélve, 2500 euró értékben. Ilyen pl, a turbófeltöltő.
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Azért olcsó, mert betegágy az üzemanyag rendszere lazán 300-500k-t rá lehet locsolni. Ha jót akarsz magadnak, akkor benzinnel nézd, vagy ha dízel akkor MK4-es mondi ott már nincs gond.
#94529552
törölt tag
Elég sok nyűgje lehet egy ilyennek[link], ráadásul ha neppertől vennéd, számíts rá, hogy 2x annyi km-t futott már valószínűleg.
Inkább itthonit kell keresni magánszemélytől.
dkaro
őstag
Én kerestem. Láttam nála de csak 1-2 hónap múlva lesz esedékes. 2005 utánit fogok nézni. Mivel nincs tuti módszer úgy fogom csinálni, hogy amelyikből lesz szimpatikusabb (Corsa vagy Jazz) azt fogom megnézni. Ha a szakszerviz megnézte akkor mérlegelek, hogy megvegyem-e vagy sem sajnos nincs jobb ötletem.
Vesztor87
senior tag
Kis pénz kis foci Egyébként a Wagon 3 csillagosra tört, szal nem annyira szar, a 9,5 mázsa a bódé, nem egy régi Swift színvonal. Nem gondolom hogy rosszabbul törik mint a hasonló évjáratú társai, ellenben picit magasabb építésű, ütközéskor ez is jelent valamit.
wttfw
tag
Alfa Romeo GT-ről vélemények? 150 lovast 1.9 jtd-vel élhető, vagy felülök a rollerra?
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Kérdezd Land-ot.
[ Szerkesztve ]
Land
veterán
Mondjuk GT-vel nincs tapasztalatom, de nagyon meg kell nézni egy JTDm-et (bár ez igaz minden dízelre).
Olasz topicban azért olvasni horror ráköltésekről. Szép autó, de lehet már el kell engedni, mint "álomautót".
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
akooos
veterán
Köszi, akkor marad inkább az eredeti terv, Mazda 6 2.3 benzin
rbalint88
addikt
Az alap konstrukció jó, de át kell nézetni. Futóművét a magyar utak eszik, úgyhogy ott bármi is lehet. A motor nagyon megbízható konstrukció, a befecskendezőrendszerrel nem szoktak gondok lenni. Turbó, kettőstömegű ebben a korban már kopó-fogyó kategória. Elektronikával nagy drámák nincsenek, kb az oldallégzsák kontakthibáján kívül nincs típushiba, az se egy drágán/nehezen orvosolható hiba.
Ha hosszú távra terveznél vele, akkor egy jó állapotú Q2-t keress, az gyárilag sperres, aztán csak kevlárkuplung kell neki és mehet a csipppp Ha élménykedni akarsz, akkor egy 30-40mm ültetőrugó és sportosabb gátló, meg egy Eibach vastag stabilizátorkészlet kell bele, ez kompletto kb 300eFt beszerelve, ezzel lesz egy utcán is használható, napi járásra alkalmas élményautód.
Szerintem nem betegebb típus, mint a nagy átlag, csak ugye általában nem csak templomba járnak vele (vagy a szebbik úton), aztán lelakódnak a karbantartás hiányától.
Sok racionálisabb választás van, egy igazán jó darab - faceliftes Q2 - rendbe rakva (+ a fentebb leírt tuning és egy preventív alvázvédelem) szerintem még most is kb 3 milla, de ha van rá pénz és be vagy csípődve a típusra, akkor nem jársz vele rosszul.
Integrale
veterán
Azok gyakorlatilag mind JTS-ek.
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
Ott meg a rozsda lesz a gond szóval csömörből vödörbe...
Egyik típust se erőltetném nézz valami mást.
szőröscica
addikt
Meg a motor is egy foshalom benne.
Because
őstag
8th
addikt
Ez az állítás ebben a formában nem igaz. Lupo (1999-től) ami még bőven kilencvenes évek végi konstrukció simán négy csillagos oldal és fejlégzsák nélkül is. Polo 6n2 (2000-től) négy csillagos, szintén oldal és fejlufik nélkül. Azonos biztonsági felszereltségi szintet feltételezve /erőhatároló, övfeszítő, utas oldali lufi/ az elődje (6n1 1994-től) is az lenne lévén az 6n2 csak egy egyszerű facelift. Golf IV (1998-tól) is négy csillagos, az is kilencvenes évek közepi fejlesztés. Nem voltak rosszabbak a korabeli autóknál.
footy
addikt
En meg gyujtenek hozza egy kicsit, hogy kiadja egy Punto2-re. Az azert sokkal inkabb auto es a fenntartasa nem jelentosen dragabb.
kalmanchris
tag
Ha az 1.6 16 szelepes, akkor az elég a kasztnihoz és jó motor. Talán 2000/2001-től már ez került bele.
zorg
csendes tag
Köszönöm. És mit gondolsz fentartás szempontjából szerelhetőségben melyik a jobb? Vagy ezt már ahogy a szívem diktálja?
kovacsroli
senior tag
A swiftet szerintem szigetelő szalag tartja össze kb.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
lenko
aktív tag
Ezt a féle gané swiftet el kéne már felejteni(minden csak nem auto), a corsa alá nézz be, nehogy lyukas legyen....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Because
őstag
köszönöm a véleményeket, akkor a Suzuki ejtve
penge111
addikt
Vedd meg az én kis Matizomat Ez itt nem a reklám helye. A Matiz lenézet autó, én imádom, 190+ cm vagyok szépen elférek benne, meglepően tágas belülről. Már hűtő, szekrény is volt szállítva gond nélkül ezzel a szappantartónak titulált járgánnyal. Sima csomagtere viszont kicsi, ha több hétre megyünk nyaralni, akkor már legózni kell. Nem igazán romlott el benne semmi kopóalkatrészeken kívül, igaz megkapott mindent bőven időben. Parkolás se jelent gondot. Szerintem a töréstesztje is jobb egy szuzinál. Kezdő autónak tökéletes. Még olyan "luxus" dolog is van egy régi Matyiban, hogy hangjelzést ad ha felkapcsolva felejted a fényszórót Mondjuk meglepő, hogy 400k felett van az áruk a normálisabb példányoknak.
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
Djuree
félisten
sziasztok!
adott egy 2007-es mazda 6 kombi, 1,8-as dízel. kb. 110k km van benne, valós. csak kívülről láttam, makulátlan állapotú. németből lett behozva.
szerintetek mit kell rajta megnézni vételnél, mik lehetnek a buktatók? egyáltalán jó autó ez?
köszi!
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Rozsda, ha van, akkor gondolkodni kell...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Poultier
tag
Sógorasszonyéknak volt ilyen mazdája, de ótvar vagy sz*pás lett a vége. A turbó kilyukadt, a motor hengerfejes lett, illetve rozsdállott keményen, pedig garázsos, megkímélt kocsi volt, 0 kilométerrel vette a család.
vzsryl
nagyúr
Az 1. gen. 6-osból csak benzinest, és lehetőleg rozsdamenteset (ez utóbbi kb. lehetetlen, főleg németből behozottnál).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Djuree
félisten
sry benzines, én néztem el.
a rozsdát átnézem akkor tetemesen.
ez már a faceliftes 6-os.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
kalmanchris
tag
Szög egyszerű az a benzines, így szerelhetőségben ő nyert. Fogyasztása is baráti és meglepően jól szedi a lábát is. Nekem xsara-ba volt.
Persze ha sokat pályázol, kevés a város és kell az alsó fordulati nyomaték, akkor hdi. Viszont ritka a 300 ezer km alatti példány a 2.0 90le-ből arra számíts.
Integrale
veterán
Mondjuk a Megane csak egy Renault 19 facelift, ami erősen 80-as évek.
"Bad reklám is reklám too"
wttfw
tag
Köszönöm a kimerítő választ Elengedem szerintem, gyönyörű autó, de nekem ennyit nem ér. Benzin párti vagyok, viszont ezeket a jts motorokat kihagynám inkább. Ettől a 9,5 sec dízel gyorsulástól meg nem estem hanyatt. Meg hát nem két fillér, ha valami megkotlik. Az állandó kiadást jelentő felfüggesztés mellé sok ez. Na majd egyszer hobbi autónak.