Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
válasz tboldi #306598 üzenetére
Remélem az enyém pontosabbat mutat
Az biztos, hogy még nem esik és az Unix-ban várok a soromra, pedig lassan indulnom kéne a műhelybe Leeresztőcsavar alá tömítés es pollenszűrő hiányzik még.[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #306583 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
-
félisten
-
MunezXBK
nagyúr
válasz norbert1998 #306583 üzenetére
Itt 1.5 hete esik, most is. 11 fok van, de indul a féknyeregfestős projekt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #306580 üzenetére
Ebbol is latszik, hogy a Jazz fole pozicionaltak (meg abbol hogy csak 1.4i-vel volt).
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
Ez egy fék hűtő? Mármint oda vezeti a levegőt?
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
norbert1998
nagyúr
Ha eső lesz, nem hozza ki a haver a Twingot, el kellene mennem érte, úgy meg fél négy előtt nem érek oda... Nekem mondjuk végig egész útra esőt ír most, 11-től nagyon rákezd nálunk, zuhogó esőben mennék Győrbe, meg vissza is.
-
kisza25
félisten
Amúgy akkor a Barum még rosszabb gumi volt, legalábbis 14" méretben biztos, 4. szezonban olyan kemény lett, mint az üveg és többször megcsúsztam vele nyáron, kukáztam is, volt benne kb 20 ekm.
Télim is barum volt, de abból szélesebbet vettem, mert a 165 szélességet is kevésnek ítéltem meg, na az legalabb rendesen tapadt szárazon kanyarokban (másikkal túrta az autó az orrát) pedig akkor már kijártam dolgozni Ausztriába. Utána lett Continental ts830, na az ég és föld volt tapadásban, utána csak Continental TS ment a kocsikra télre amíg kijártam[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
félisten
-
bandus
veterán
válasz BigBlackDog #306577 üzenetére
nem, ez 2-3 honapos sztori es tatabanyanal tortent.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bandus
veterán
Cseszhetik szerintem ilyen esetben, szinte biztos, hogy nincs ekkora fedezete. Egy haverom erdeszeti munkagepevel tarolt le a fuvaros egy feluljarot, mert benezte a magassagot. a gepben valami 50-70 millios kar keletkezett, a feluljaroban ki tudja, biztositasa meg 10 millioig van… persze ezt meg kellett volna neznie elore
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
A Sumitomo jó lett volna, de azt nem tudom elfogadni, hogy egy gumi fagypont alatt tönkremenjen. Hiába nem használnám fagypont alatt, ez nonszensz, és több helyen olvastam róla. Tárolni sem szabad úgy.
Foschszar kínait meg elvből nem vennék, elég abból a téli 4S.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Igen ezért megy a matek, hogy itthon maradunk-e vagy sem párommal. Ha maradunk akkor neki állunk apummal marad egy lépcső + tűzifa nyílás (padló + gáz mellé van egy vegyes is) és csinálunk egy zárt 2 autós beállót a ház elé, maga a kapu már a kerítésbe menne így lenne elég hely 2 autó + 2 motor + fűnyíró és barátainak + lenne hol bütykölni.
Sok mindenre nem jó most a garázs... Annyira meredek, hogy tényleg semmi nem megy le ami 2000 vagy utáni de ha le is menne mivel lefele nézve balkézre van a műhely rész így ha orral állsz csak akkor tudsz kiszállni rendesen, de akkor meg bütykölni nem tudsz.
Ha lenne hol akkor azért bőven több mindennek neki mernénk állni otthon javítás címszó alatt, max összegyűlne a haveri kör egy rekesz sör felett szagérteni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
kisza25
félisten
válasz ArthurShelby #306531 üzenetére
Nekem van egy blokkos fiókom amibe mindent bele szórok év végén meg kidobom, a komolyabb dolgoknak elrakom a dobozát, benne a blokk/számla/gari
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Micsurin
nagyúr
Nem megy le semmi annyira meredek... valamint már anno az Albea is olyan volt, hogy tükrök be és az anyóson szálltál ki ha tolatva akartál lemenni...
Tök felesleges az a garázs.
Beton nem játszik azt az önkori nem szeresse, térkőért nem szólnak.
...nekünk meg mindegy csak a párásodást akarjuk csökkenteni alattuk.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Arcképgyáros
Megvan a hiba forrása.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ArthurShelby #306531 üzenetére
Bedobom a számlát a kesztyűtartóba, és kb. évente rendet teszek benne, akkor kuka.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz cOxeR #306549 üzenetére
1 hétig eGolfoztam egyhuzamban (előtte párszor mentem villanyos Mercivel), ennyi idő nekem kevés volt megszeretni és még Bubiba visszaülni is felüdülés volt. Instant nyomaték itt is van, csak 4000-nél kell leugrani hozzá a kuplungról.
Nekem hátsókerekes volt az első autóm, nem hiányzik. Mondjuk nem tudok vezetni nekem nem való csak a bolondbiztos FWD/AWD.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #306547 üzenetére
Vhogy elkopott az Merdzsón a hátsó gumi (ne kérdezd)... Ja műszakira kién vinni, oké megoldjuk főnök. Így elöl BS Potenza hátul GY Asy. 3 (igen, 3 miközben már 6-nál járunk). Na hogy azt honnan kukázták nem tudom. Műszakin átment, jöhet 4 egyforma pacsker.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
veterán
Megkapta Piros a műszakit, 2 év nyugi!
-
cOxeR
Ármester
rbalint88
Ez nem egyedi eset... elmúlt pár éves tendencia, sok gyártónál.
Ennyi pénzért, kapsz egy normális méretű, 4 embernek elfogadható méretű, 82 kWh-s akkuval szerelt elektromos autót... ez így árkategóriában nem igazán van itt.
Mindegyiknek van baja... Teslának is, de szerintem a prémium gyártók is elbújhatnak... mert túl van nagyon misztifikálva ez a prémiumság sokszor.
Szóval igen, én megkóstolnék vagy egy ID3-at, azt lehet pakolni, nagyobb mint az I3, hátul hajt és batár akku van benne, vagy ugye a Modell 3, S-t nem mernék bevállalni, az jobban pakolható, de többet fogyaszt, régebbi konstrukció.
Meglesem a Meganet azért.bandus
Jogos teljes mértékben, túl fáradt voltam, örülök, ha bármi is érthető volt belőle.
Az a baj, annyira szét lehet cincálni ezt a sok elektromos autót, de teljes átfogó lista nem is nagyon van, mert jön egy FL, vagy pl van 2-3 akku méret, ami visz magával egy csomó mást is... töltési sebességeket, nehéz nagyon összevetni. Arról nem beszélve, hogy melyiknek milyen az agya... mennyire gyors, mennyire megbízható, az külön megér egy misét.
A csomagtartóra megoldás az S azonos árkategóriában, de én meg azt nem merném bevállalni, pedig külsőre jobban tetszik, itt van pl ez így hirtelen: [link] .Qru
Pedig nem vicc, annyi. Miért a Dacia Spring 19 sec akkor micsoda?
Szerintem rá lehet kattanni, meg lehet találni benne a jóságot, eltöltesz vele pár napot, hetet, hónapot és sok dolog van amit tudsz értékelni, átértékelni és utána nem érted a robbanó motoros hátrányokat. Szerintem pl az instant nyomaték az annyira jó tényezője, hogy rengeteg dolgot tud feledtetni... és persze a fordulaton érkező erő is hasonló érzés, csak más.
Nem zavar a FWD, csak társuljon mellé egy RWD is. Amúgy nagyon megszoktam az évek alatt, hogy hátul hajtanak az autók, régen is nagyon szerettem, családi autó amin a friss jogsival tanultam is egy kocka Lada volt, egyszerűen az érzés, mikor kanyarba megtaposod... annyira más, mint egy első kerekesnek és nem kell keresztbe menni, csak egyszerűen nekem valahogy nagyon adja. Meg amúgy I3-al is szoktam picit csúszkálni kanyarokba, ha épp olyanom van, no nem kilinccsel előre, csak úgy jelképesen engedem megindulni... ezt nem biztos, hogy elengedném.
Az összkerék meg azért lenne szimpatikus, mert az tényleg megindul, megtapad... Z4 is meg az I3 is ebben volt gyenge, egyszerűen a rajt eleje azért pocsék, mert nem tapad be 2 hajtott kerék igazán csak az összkerekes.Győr tali
Sajnos változott a program, csak vasárnap leszek Győrben... köszönhető a dilettáns Nivo kerítésnek, akik 1 hete nem tudnak információt adni, hogy szaros 3 fém oszlop mikor vehető át... igazából csak 1-1,5 hónapot fog minden késni miattuk... és akkor még azt se tudják, hogy hegesztéssel vagy csavarozással kell kapumotort feltenni, mint valami kezdő vállalkozás komolyan. -
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #306443 üzenetére
Ez nem egyedi eset... elmúlt pár éves tendencia, sok gyártónál.
Ennyi pénzért, kapsz egy normális méretű, 4 embernek elfogadható méretű, 82 kWh-s akkuval szerelt elektromos autót... ez így árkategóriában nem igazán van itt.
Mindegyiknek van baja... Teslának is, de szerintem a prémium gyártók is elbújhatnak... mert túl van nagyon misztifikálva ez a prémiumság sokszor.
Szóval igen, én megkóstolnék vagy egy ID3-at, azt lehet pakolni, nagyobb mint az I3, hátul hajt és batár akku van benne, vagy ugye a Modell 3, S-t nem mernék bevállalni, az jobban pakolható, de többet fogyaszt, régebbi konstrukció.
Meglesem a Meganet azért.bandus
Jogos teljes mértékben, túl fáradt voltam, örülök, ha bármi is érthető volt belőle.
Az a baj, annyira szét lehet cincálni ezt a sok elektromos autót, de teljes átfogó lista nem is nagyon van, mert jön egy FL, vagy pl van 2-3 akku méret, ami visz magával egy csomó mást is... töltési sebességeket, nehéz nagyon összevetni. Arról nem beszélve, hogy melyiknek milyen az agya... mennyire gyors, mennyire megbízható, az külön megér egy misét.
A csomagtartóra megoldás az S azonos árkategóriában, de én meg azt nem merném bevállalni, pedig külsőre jobban tetszik, itt van pl ez így hirtelen: [link] .Qru
Pedig nem vicc, annyi. Miért a Dacia Spring 19 sec akkor micsoda?
Szerintem rá lehet kattanni, meg lehet találni benne a jóságot, eltöltesz vele pár napot, hetet, hónapot és sok dolog van amit tudsz értékelni, átértékelni és utána nem érted a robbanó motoros hátrányokat. Szerintem pl az instant nyomaték az annyira jó tényezője, hogy rengeteg dolgot tud feledtetni... és persze a fordulaton érkező erő is hasonló érzés, csak más.
Nem zavar a FWD, csak társuljon mellé egy RWD is. Amúgy nagyon megszoktam az évek alatt, hogy hátul hajtanak az autók, régen is nagyon szerettem, családi autó amin a friss jogsival tanultam is egy kocka Lada volt, egyszerűen az érzés, mikor kanyarba megtaposod... annyira más, mint egy első kerekesnek és nem kell keresztbe menni, csak egyszerűen nekem valahogy nagyon adja. Meg amúgy I3-al is szoktam picit csúszkálni kanyarokba, ha épp olyanom van, no nem kilinccsel előre, csak úgy jelképesen engedem megindulni... ezt nem biztos, hogy elengedném.
Az összkerék meg azért lenne szimpatikus, mert az tényleg megindul, megtapad... Z4 is meg az I3 is ebben volt gyenge, egyszerűen a rajt eleje azért pocsék, mert nem tapad be 2 hajtott kerék igazán csak az összkerekes. -
veterán
válasz Petyyyyy #306446 üzenetére
Hmm, én is 2021-ben javittatam velük egy peremsérülést, jó munkát kaptam, jó áron.
Most nyáron tervezek javittatni 2 másik (különböző) felnit, és rájuk gondoltam, pedig a halál túlsó végén vannak nekem.Csináltattam egy harmadikat idén márciusban az Ott Service-nél, kedvesek, nem olcsók, és az nem ájultam el a munkájuktól.
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #306491 üzenetére
CSak annyi, hogy ha veszel egy 10+ millas uj autot, akkor abba ferjen bele a peemium gumi is, foleg premium gyartonal. Pont ma futottam bele kedves ismerosbe, vattauj E450 kombi, mekafull, AMG felniken gyari szerelesu Nexen Nfera SU1… o is megkerdezte, hogy mi a f… azt mostak ez volt. aztkoszi, 40millaert…
amugy siman jo gumi, csak uj autora legyen premium, pusztan ennyi
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #306541 üzenetére
…úgy fog kinézni mint amit a kutya megráncigált az udvaron.
Mi is ezért agyalunk, hogy önkori engedély és utcafronton a ház előtt járólap, vagy felszámoljuk a lehajtót (amin max egy zsiguli menne le ) és zárt féltetős megoldás.
——
“e-matrica - Pest” lesz Wazeben a Pest megyei ugye?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #306534 üzenetére
Sztem van biztositasuk, de megmogyoroztak tuti. Ha szol csak a tartalymosas van.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #306531 üzenetére
Amig be nem konyvelem a fogyit de ezek utan megfontolando megtartani tovabb.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
pit stop
addikt
Győri talira remélem mindenki így készül: [link] - fbalert
Btw: ez milyen fiat?Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Micsurin
nagyúr
válasz ArthurShelby #306531 üzenetére
Azt írják ha tudod kb mikor kamera alapján megoldják. Korrekt hozzáállás.... kérdés milyen mértékben térítenek lásd fentebb.
Én összegyűjtöm és akár évekre visszamenőleg megvan. Barátnőm pont most talált 2017-es balatoni MOL számlát amin alig látni már valamit.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ArthurShelby
addikt
válasz bulikavagyok #306518 üzenetére
Itt akkor van szívás, ha nem tetted el a blokkot.
Ti meddig tartogatjátok? Vagy lefűzitek mappába?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Micsurin
nagyúr
Hm jogos végülis
Akkor lehet csak veszünk a fehérre egy szett Nblue 2-est, én megvagyok elégedve a H750-essel nem látok feltétlen okát a cserének főleg ha azért elszalad egy 40 ezret.bulikavagyok Ilyenkor ki lesz az aki állja a cehet? edit.: Igen elolvastam csak szkeptikus vagyok... pl mi alapján számláznak? Mivel ha hozzányúlsz egy 15 éves autó ellátási köréhez nem csak 1-2 dolgot kell jó eséllyel cserélni. Tehát hol és, hogy hozzuk meg a határt mi az ami most ment tönkre és mi az ami csak elkopott.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Corsa02 #306459 üzenetére
Ez eleg szep, nekem a skordé (gyengébbik 2.0 cr) 5.6 kb, 8500km után. Igaz, hogy a bc mindig felfele csal, tehát valóságban 1-2 dl-vel kevesebb, de ez ~0.5l diffi és a tsi erősebb is.
Tény h nem kímélem, ha tehetem 160-nal van hasznalva.
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz PetAd #306499 üzenetére
Nem lesz semmi ilyen, kivéve ha leváltják Karigerit. Durván elvonta a pénzeket BKK Közúttól (asszem 10-ed annyit vagy még annyit se kapnak) akinek a feladata a főváros kezében levő utak karbantartása (Szentendrei út is az).
Árpád hídi felüljárót akarják megcsinálni, majd akkor lesz nemulass egész Óbuda és vonzáskörzetében.⭐ Stella
-
őstag
Rákóczi út Astoria kereszteződésben nemrég befejezett felújításnál középen kint hagyták a "cuccot" úgy hogy a terelés már nincs meg, sávok még nincsenek rendesen felfestve. Szóval a sáv szűkebb (rav4-nek egyszerűen nem elég) Erzsébet híd felé mindenképpen, figyelmeztetés semmi, aztán old meg "jó lesz az úgy" tipikus esete. Mondjuk egy ideje már nem jártam arra talán már rendbe rakták.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #306518 üzenetére
Az köszi... A tankerost is biztos megdicsérik érte...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #306517 üzenetére
Még ha pontos is az órája akkor is overkill a tempó. Egyetértek.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Egy komáromi benzinkúton összecserélték a benzint a gázolajjal – 200 autó
ment tönkre
Szerk.: Nem válasz, sry[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
szőröscica
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz norbert1998 #306515 üzenetére
Csak aztán nehogy rólatok is ilyen drága kép készüljön...
"A múlt héten mégis Győrben járatta csúcsra a száguldozást egy sofőr, aki az 50-es sebességkorláttal mit sem törődve 148 km/órával haladt. Ez az autós különösen peches volt, hiszen a maximálisan kiszabható 390 ezer forintos bírság mellett 8 büntetőpontot is kapott az egyenruhásoktól." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #306513 üzenetére
Úgy értettem, hogy a fehérre megy a Hankook te meg veszel télit és nyárit külön. Erre írtam, hogy neked is elég lenne szvsz egy jó 4S gumi.
40-50k km-t elgurulsz vele pályázva is, az bőven elég neked, nem?
Elfogadják télinek (ha nem kopott 4 mm alá).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
Téli kellene külön? Wat? Osztrákok nem fogadják el a H750-et? Tervben nincs síelés de várhatóan megyünk télen sógorok felé.
Hmm biztos ez? A sok pálya ellenére is inkább 4 évszakost?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Lassítsunk uram ez még fél gondolat csak nem akartam megint gumi témát kirobbantani.
Ha 4S2 akkor az enyémek kerülnek át a fehérre. Nálam félő, hogy a sok pályázással hamar leradírozom őket, apumék meg max szökőévente M0. (~4500-5000 körül mentem az autóval mióta nálam van, ebből valami ~3-3,500 km-t pályán.)
Ha utóbbi lesz végül akkor én meg nézek valami jó minőségű nyárit és megy majd fel lemezen egy szett téli...
De köszi akkor ha újabb szett 4évszakos akkor Nexen
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz MunezXBK #306504 üzenetére
4 évszakost nagyon szerettük a Jazzen. Új Opelnél is ingunk, hogy 4S2 vagy NBlue2 legyen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #306501 üzenetére
Igen, ezen a téren a japók is lazultak. Régebben a Subaurnál (is) nagyon figyeltek, hogy csak hazai alkatrész menjen bele, az újakban meg már van minden. Pl a hosszbordás szíj Continental miközben előtte elképzelhetetlen volt, hogy ne Mitsuboshi legyen benne.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #306440 üzenetére
Nem egybefüggő, de majdnem minden sor kapott saját tetőt. És attól függ, hogy beférünk-e, hogy hányan mennek oda (vagy a plázába) vásárolni.
Nemtom, 4-6 fő talán?
Én + apum
Szoszo94
sagesz93
Corsa02 (?)
és Te[ Szerkesztve ]
-
addikt
a Covid ráadásul biztosan sokat lazított a feltételeken - lásd örült a gyártó, ha valamit kapott
alapjában véve az 1.0 usernek nem kellene tudnia mit kap, hiszen nem egy rakás alkatrészt meg részegységet, hanem egy autót vesz, és így is ítéli meg, autóként. ettől függetlenül a gyártók azért szerintem figyelnek arra, hogy ne az alsó polcról válogassanak (lásd a kínai autók manapság már az európai piacon elhagyják a Maxxis gumikat és inkább Contival jönnek pl) de egy bizonyos szint felett nekik is mindegy, pont úgy ahogy a többi alkatrész beszállító esetében. szerelnek egy nullszériát, tudja a teszteken amit kell (fogyasztás pölö) akkor jó lesz. minden közepesnél jobb gumi meg bónusz.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest