-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szoszo94
őstag
Nálam azért érezhető az oktánszám különbség is (mondjuk benzines létére egész magas a kompresszió, 12:1 ha jól rémlik, ott már becsörögne a 95 ha nem módosítana az ECU), de ugye az FL előtti IS-ek benzinköre nem bírja az E10-et és ez a nagyobb gond. Többek között benzinhidat nincs kedvem cserélni
Hétfőn megvolt a CASCO szemle egyébként, azóta nincs fejlemény, neten a státusz "ajánlat készítése" lépést mutat.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
Hajnalban arra ebredtem, hogy kopog a jeg... de jo pont most nem alltam a garazsban.
Kocsinak nem lett baja.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Szoszo94 #278292 üzenetére
Mikor bejott az E10 akkor en is attertem 100-asra (Auchan), de nalam semmi kulonbseg nem volt erzekelheto. A plusz 5 oktantol sem taltosodott meg.
Annyi, hogy 100-assal magasabb vt a fogyi de gondolom csak azert mert pronaltam kierezni a (nem letezo) powert.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Szoszo94
őstag
válasz RAZR_v3 #278289 üzenetére
Én már legalább két éve csak a MOL 100-ast tankolom, előtte egy évig OMV volt, azelőtt pedig Shell. Nem igazán vettem észre különbséget, sőt, ritkán ha Auchan is útba esik, akkor töltöttem bele azt is, azzal sem volt változás. Benzinárstop sem érintett sajnos engem (E5 kell). Részemről+1 a MOL-ra, pláne, hogy finom a hotdog és már VIP szinten vagyok (-20Ft/L)
GO-ból is MOL-ra jártam eddig, sima puruttya, azzal sincs gond.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
tboldi
nagyúr
-
tasiadam
veterán
-
RAZR_v3
tag
Próbálta valaki innen a MOL-nál a megújult Evo Plus 100 benzint? Mol Move Silver kedvezménnyel ugyanannyi, mint az OMV-nél a Maxxmotion 100. Shell kúton a 100-as V-Power Racing 30-40 forinttal volt drágább, mint az OMV Maxxmotion 100, azt nem tudom, hogy megér-e ekkora felárat, ha éppen nincs shelles kupon.
Lehet egyszerűbb, ha úgy teszem fel a kérdést, hogy melyik 100-as benzinre esküsztök és miért, mióta véget ért a benzinárstop?
-
szabonagyur
félisten
Pár kúton megint nincs dízel errefele, lenne megint valami?
-
Arcképgyáros
Very big.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #278269 üzenetére
Egy jo B6-os kell CFGB motrral, hexagon tengely csere es elmegy millio km-t.
#nincsbennetarcsi
-
AssAssynn
őstag
Alvázvédelemről mi a véleményetek? Egy 10 éves autó esetében mondjuk.
Eddig kaptam rá egy "400 ezertől indul" ajánlatot, de látom, hogy neten vannak feleennyiért is meghirdetve árak honlapokon. Ugyanakkor azt is tudom, hogy lehet kapni boltokban alvázvédős spray-ket, vagy vödörben lévőket.
Kérdés ugye, hogy aki 400-ért csinálja, az annyival jobb is-e, vagy egyszerűen csak a munkadíjat fizeti meg az ember. Esélyes számomra, hogy igen. Kérdés, hogy vajon a sima spray-k érnek-e valamit.
Illetve a legfontosabb kérdés, hogy az egésznek van-e értelme, vagy csak ilyen lélekmegnyugtatás. Legjobban attól félek, hogy simán az alvázvédő alatt elkezd majd rohadni. Sok ilyet láttam már, hogy rá volt gányolva az anyag, de évek után, ha megbökdöste az ember, akkor alatta már hízott a rozsda.
Ugye még az is a fejemben forog, hogy vannak 20+ éves autók, amiken semmi rozsda, tehát kérdés, hogy ha alapból jó autója van az embernek, meg mondjuk garázsban tartja, akkor van-e bármi értelme. Kicsit azt látom most, hogy ha jó és nem rohadós az autó, akkor felesleges alvázvédelem, ha meg rohadós és már elkezdődött a folyamat, akkor hiába minden.
Ti hogy látjátok?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
-
macilaci78
nagyúr
Annyira jellemző az ilyen "kis hibával eladó, ötezerből megoldható, de már nincs kedvem foglalkozni vele" hirdetés. Engedd el, mert általában egy betegágyat hirdetnek.
Vagy nem tudja, mi a baja, csak eddig nem volt komoly gond a kocsival és tényleg megint csak egy ötezer forintos baja van, vagy tudja, mi van és tudja, hogy az autó értékének legalább felét elviszi...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
Na, ezért másik Passatot néztünk. A lelakott b5-5.5 példányokat hirdették 0,6-1 mFt körül, a szépeket már 2-2,5 mFt-ért. A szépekkel már volt foglalkozva: ilyen-olyan futómű, felni, csatacsip, sötétítés, de csak egyet hirdettek úgy, hogy a forgalmiba is be van írva.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Bondix
tag
Szép jó reggelt
Adott egy Golf 4es 1.4 16V Alapjáraton 3hengerezik de fordulaton ki simul. Mi lehet a gond?
Nem értek a kocsikhoz őszintén csak egy jó árba lévő golf 4 és azt mondta a tulaj ez a baja.
Azért kérdezem, hogy ezzel lehet menni vagy rögtön javítás.A tulaj azt mondta hogy fordulaton ki simul.... Ezt ha teszek egy próbakört akkor csak hallom nem?
Mert ha utána ki simul akkor csak használható így?
Végülis a kérdés lényege, van egy kocsim azt ha eladom rögtön kell egy másik munkába járás miatt, tehát addig nem is adom el és ez a golf lenne a kiszemelt amibe átülök rögtön.
Ha fordulaton jó és igazat mond az eladó akkor használhatom amíg nem csináltatom meg az pár hónap lenne, vagy így meg se vegyem akkor? -
Qru
MODERÁTOR
-
bandus
veterán
válasz bandus #278258 üzenetére
de hogy ne legyen egyszerű az élet most kicsit utána olvasva az elektromos kocsikra jár még max 5400 eur támogatás, ebből elvileg 2000 eur már benne van a kocsi árában, és a kormány utal még 3400-at regisztráció után, lízing esetén is. ebből pár évig lehet tölteni, meg garázsban állni vele
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz thefreeman #278257 üzenetére
Az, hogy legyen mindig 1 parkolóhely megoldható két autóval is. [kép]
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
bandus
veterán
válasz rbalint88 #278256 üzenetére
ez majdnem mind valid, de:
- nem kell parkolóhelyet keresni, az mindig van, kertváros, bécs külső a helyi pestszentimre.
- hamarabb a kocsinál vagyok, ami az utcán áll, mint hogy még lemegyek a mélygarázsba
- lopástól nem tartok, koccanás valid
- tényleg a bejárat előtt tudok megállni, így ez nem annyira fontos. tesla esetén meg előre fel lehet fűteni, le lehet hűteni a kocsit. bár tesla csak akkor lesz, ha garázs is, töltéssel
- ez igaz, főleg mostanában amilyen szélviharok vannak... hiába a casco, itt az önrész biztosítstól föggően kb 400-500 eur, ami meggondolandó.szóval nem sok komfortot ad. de ha még tényleg 60 eur, akkor érdekes lehet. viszont elég meredek, lehet, hogy egy model 3 már leér.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
thefreeman
aktív tag
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #278252 üzenetére
Kenyelmi szempontbol is megerne sztem, nem csak biztonsagibol:
- idot sporolsz azzal, hogy nem kell parkolohelyet keresned.
- idot sporolsz azzal is, hogy nem kell 3 utcat setalni a kocsiert, mert csak ott volt hely
- biztonsagosabb, mind koccanas, mind lopas szempontjabol (koltsegtol, fejfajastol kimel meg)
- kenyelmesebb, mert kevesbe hideg/meleg az auto, nem azol el
- ved az elemi kar ellen (szinten koltsegtol, fejfajastol kimel meg.
Nekem mar csak a komforttenyezok miatt megerne, a vedelmi resze csak extra orom. Nekem a ceges nem garazsban, csak a zart udvaron all, de ha lenne lehetoseg a hazban garazst berelni neki, esku elgondolkoznek (nyilvan a sajat eGolf menne a garazsba es nem a ceges ) -
Rég jártam itt, egy ideje csak read only... (fűnyírás, favágás, stb...)
#napifogyi' három is van.
S-Max nyugis vezetésekkel 8.03
Giulietta 7.26 - szokásos vezetés, helyi rohangálós, most nem mentünk vele hosszabb távokat.
Astra meg fiam vezetése alatt áll, most nyáron sokat ment vele ide-oda; 6.43.Elvagyunk ezekkel az autókkal.
Ma megint felmerül az Astra cseréje - igazából már tényleg öreg, de szerintem felesleges lenne a csere, mert pár év spórolás még előttünk áll ehhez. Hasonló kortársat meg minek - ennek ismerjük az előéletét; más kortársnál meg bármi lehet...
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
-
OPiiPO
veterán
válasz radi8tor #278184 üzenetére
Véleménye mindekinek lehet, de tekintve hogy Almássy volt Tarlós egyik közlekedési főembere fura lett volna ha bármi pozitívumot is talál a mostani helyzetben.
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
tomszli11
tag
válasz radi8tor #278131 üzenetére
Néztem a tárcsákat és a felni kupak alatt, de nem melegszik egyik se jobban mint a másik (lézeres hőmérővel is néztem).
Autót megemeltem és próbáltam tolni húzni a kereket de nem kluttyog. Viszont a jobb oldali kicsit jobban fog kevésbé forog, mintha a fék fogna be. Ez is utalhat csapágyra? -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hombre[EU] #278197 üzenetére
Nincs ilyen, vagy ha van szolj. Nalunk is automatan csatlakozik.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz szőröscica #278234 üzenetére
Ó, engem a Móvár Press fb-oldaláról tiltottak le, amikor anyum baleseténél merészeltem halkan megjegyezni, hogy nem Seat, hanem Lancia. De a blokkolásom után érdekes módon mégiscsak Lancia lett.
Azt hozzá kell tegyem, hogy az egyik általános iskolás osztálytársam viszi az oldalt, ezek szerint nem kedvel.De amúgy az autóvizsgálatos Varga Tibor egyik jazzes videójánál is eltűnt egy hsz-om a 2-ből, amiben azt írtam, hogy felesleges az olajbetöltőbe nézegetni, a szelepfedél rácsos kialakítása miatt nem lát szinte semmit. Vele ellentétben én már fogtam a kezemben az említett alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz diegho #278219 üzenetére
Az a négyzet alakú valami az alsó motorburkolaton levő légterelő lesz ami a váltót hűti.
A klíma meg ilyen, Auto üzemmódban nyáron bekapcsolja a kompresszort.
Még nem próbáltam, mert engem nem zavar ennyire ez, de szerintem ha kiveszed Auto üzemmódból a klímát akkor nem fogja folyton bekapcsolni.
Olvasd el a leírását. Pár napot megéri rászánni az olvasmányra.⭐ Stella
-
szőröscica
addikt
válasz tboldi #278225 üzenetére
Egy egyszer facebookon megjegyeztem teljesen kulturaltan, hogy a Lendvai Zsolt cikkei szinvonalban, szohasznalatban alulmuljak a tobbi kollegaet. Orokre kitiltottak, de olyan szinten, hogy nem is talalom Fb-n a Totalcar oldalat.
Azota olyan szar irokat sikerult szerezniuk, hogy a Lendvai cikkeket visszasirom a kazincbarcikai hasznalt autokrol. Videos kontent is gyenge - ahova az allam beteszi a labat, az sajnos eluszik. Egester podcast is dogunalom. Azt nem ertem, hogy Karotta miert adja meg a nevet, arcat ehhez az egeszhez.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #278231 üzenetére
Egyébként lehet, hogy nevetségesnek tűnik az egyszeri videónézőknek, de tényleg hasznos mindaz, amit itt összegyűjtöttek. Főleg a váltókra vonatkozó guide-ok.
-
szőröscica
addikt
Uj szintre emeltem az automosas esovonzasat. Be sem fejeztem a kozmetikazast, mire elaztam Lemostam az Octaviat, hazagurultam vele, es gondoltam itthon meg kifaszazom kicsit. A felniket atvakartam, es elkezdtem felvinni a gyorsviaszt is - az auto felevel vegeztem, mire a semmibol jott a zapor. Most varom, hogy elalljon, szarazolom a kezeletlen teruletet, es befejezem a viaszolast. Aztan meg a gumikat, matt muanyagokat atkuldom blackouttal.
-
MrSealRD
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #278222 üzenetére
Másodjára úgy írtam, hogy "a mitoregister.com-on található", esetleg próbáljam meg úgy, hogy, "a MiTo Register oldalán"?
szerk.: Már látom, ravasz.
szerk. 2: Az eLUM-os hsz is eltűnt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #278209 üzenetére
Miért nem roller? - szerintem nagyon jól állna Neked
-
diegho
nagyúr
válasz radi8tor #278178 üzenetére
Nekem eddig jó a normál ülés, igaz 2 óránál többet nem ültem még benne egyszerre.
A zörgés nálam is néha van, néha nincs, de megnézzük majd pontosan honnan jön és jelzem is majd a szervizben.
Amit az előbb észrevettem, amikor messziről láttam az autót, hogy középen valami lóg lefelé az alján, majd megnézem mi az, mert messziről nagyon szabályos négyzetet láttam.Amire nem jöttem még rá, hogy ha meleg van az autóban, beülök, elindítom, akkor miért kapcsol klímát? Van ennek valami beállítása?
-
válasz macilaci78 #278216 üzenetére
Én anno a 2000-es években Rákosborzasztó külsőről jártam be az V. kerületbe középsuliba. A BKV halál (a 61E hangulatáról még a Belga is írt számot ), így maradt a vonat, s úgy már nem 1.5 óra volt, mire beértem minden nap reggel. De a vasúthoz akkoriban nem volt busz, így csak akkor értem be vele hamarabb, ha valaki kivitt hozzá kocsival.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
válasz krono. #278211 üzenetére
Leírtam: minimum behajtási díj, hogy csökkentsék az autósforgalmat, hogy elférjenek a bringások, s akkor nem kell megvédeni a bringásokat
migránsfallaloszlopokkal. De a legfontosabb az a normális tömegközlekedés, pl bizonyos felüljárók lebontása, villamosvonalak visszaépítése stb. Ezzel egyeütt szinte kb automatikusan jön a bringás utópia.[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #278212 üzenetére
Amióta az elsőt írtam, azóta 2 is kiment. Mármint másoktól. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
válasz macilaci78 #278209 üzenetére
Hát, lehet még a buszt se engedném fel, s lehetne gyalogoshíd. A taxisok csak azért visszatérő téma, mert szent tehenekként kezeli őket mindenki, nem magukkal a taxisokkal van baj, hanem hogy felmehetnek.
Gondolom nem a körúton belül élsz, mert a BKV csak ott igazán jó, azon kívül már egyre rosszabb, ahogy mész kifelé.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
tboldi
nagyúr
A mai Műhelypornóban MiTo van, már két kommentet is írtam hozzá, de egyiket sem látom ~1 perccel az elküldés után. Valaki szorgalmasan törölget?
Az elsőben belinkeltem azt az útmutatót, amit a tulaj említ, a másodikban csak utaltam rá, hogy merre található.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz lezso6 #278208 üzenetére
A Lánchídon mindenki szabályosan közlekedhet, aki a buszsávot használhatja, mert azok buszsávok. A taxisokra köpködünk, de a motorosok, robogósok is mehetnek ott. Érdekes módon ők a legtöbb Lánchíddal kapcsolatos felsorolásból kimaradnak.
Nem értem, miért, pedig nagyon sok fórumon jobban szidják őket, mint a taxisokat.Egyszerűen Budapestnek az a nagyon nagy átka, hogy nagy, nagyok a távolságok. Nekem 10 km a munkahelyem és a lakhelyem közti távolság, ez mondjuk egy fél órás tekerés. Ezt sokallom, de a google maps inkább 37-40 perccel számol. És ugye a kerékpárt ki kell hozni a tárolóból, fel a garázsszintről, munkahelyen levinni a tárolóba, tehát az már bruttó 45-50 perc. 50-60 perc alatt megvagyok BKV-al, időjárástól függetlenül utazok és ha nincs narancsérlelő meleg, akkor izzadságmentesen. És nekem csak annyi az emelkedő, hogy át kell mennem egy hídon.
Az sem nagy segítség, hogy például az 1-es villamos bizonyos kocsijaira felvihetem a bringát. Ami nekem kényelmes méretű bringa, az nem fér el a villamoson. Persze az külön öröm, hogy a kerékpárszállításra kijelölt helyhez tartozó ajtónál ott van középen a kapaszkodó, tehát felvinni sem tudom. De ha lenne is hely felvinni és elhelyezni, akkor is még meg kellene küzdeni az utasokkal 8-8:30 és 16:30-17 között, hogy ugyan már, tegyék lehetőve a fel- és leszállásomat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
válasz krono. #278207 üzenetére
Kell a bringaút, csak nem ebben a formában, mert ez csak látszatintézkedés, ami leginkább arra jó, hogy összeugrassza az autósokat a bringásokkal.
Pontosan. Pl a nagykörúton belül már rég behajtási díjat kéne szedni az autósoktól. Csak ugye ez rövidtávon politikai kockázat. Lásd a Lánchidat, ahova felengedik a Szent Taxisokat.
[ Szerkesztve ]
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
krono.
tag
válasz lezso6 #278192 üzenetére
Ráadásul (szerintem) nem is gondolja annyira rosszul, mivel az is erőteljes biciklis infrastruktúra pusholás után, valami 10-15 év alatt alakult ki ott is. Amúgy pedig az M3 pótló buszsávát miért ne adhatnák fel a bicikliseknek? Én sok változást nem véltem felfedezni azóta.
Imádom az autózást, de az élhető várost nem a jó autós közlekedés teszi azzá szvsz... Legyen egy jó alap autós infrastruktúra is, de ha nem építenek bicikliutakat amíg nincs elég biciklis, aki meg biciklizne, nem ül biciklire mert nem akar a 4 sávos vácin tekerni, addig sosem lesz változás. Persze sokak ennek örülnek, én pl. nagy bubi felhasználó lettem, olcsó, gyors, és melóból ha megyek valamerre jók a bicikliutak is.
-
válasz grizlisandor #278199 üzenetére
Hülye példa, megölök valakit, de nem veszem át a tértit az értesítésről, akkor a kézbesítési vélelem miatt az is megszűnik?
A kézbesítési vélelem épp az ellenkezőjéről szólna, azaz hogy ha nem sikerül kézbesíteni a tiltást, akkor 5 nap után kézbesítettnek veszik. Viszont ilyen-olyan kifogásokkal ezt meg lehet dönteni, ebben az esetben a külföldön tartózkodás volt ez az ürügy, amit a bíróság elfogadott. Valószínűleg nem kellett volna elfogadni. Bár folyik ellene más is, lehet ez csak egy csepp a tengerben.
A drága autó nem is az övé, ez is egy furcsa helyzet. Itt jöhetne ugye a valamilyen arányos büntetési összeg, de szvsz sokkal jobb az a módszer, ami a videóban elhangzik, hogy pénzbírságon felül kötelező továbbképzésre kell mennie, mert úgy a saját idejét veszik el a tettesnek.
Az is egy furcsa dolog, hogy külföldön vezethet tovább, s csak Magyarország területére vonatkozik a tiltás, gondolom mert itteni törvények alapján ítélték el. USA-ban is van ilyesmi, pl hogy csak az egyik államban vagy körözés alatt. Nagyon speciális ez az eset.
Szvsz amilyen barom, külföldön előbb-utóbb megüti bokáját, ha ott is így vezet, s jóval keményebben fogják szankcionálni.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
bandus
veterán
válasz brumi1024 #278203 üzenetére
3 fő tényező:
1. itthoni saját töltő hiánya
2. lehet, hogy van a mélygarázsban töltő, de nem terveztem garázshelyet bérelni, ami talán +100 EUR
3. az igazi a long range lenne, ami mégse 44k eur, hanem 52, ezt már jelenleg túl sok lízingelni.ha ebből valamit sikerül kihúzni a következő években, pl vagy én keresek 20-30%-kal többet, vagy a csajom is elkezd dolgozni, akkor meg simán visszaadhatom a lízingelt kocsit és átülhetek a teslába. szóval alapvetően anyagi okai vannak
szerk: illetve a csomagtartójával nem vagyok kibékülve. de azért futok egy karikát garázsügyben, lehet rosszul emlékszem az árra, illetve a töltés költsége is érdekes lehet. pl. a casco is olcsóbb egyébként ha garázsban tartod az autót.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
bandus
veterán
válasz brumi1024 #278186 üzenetére
en is mar nagyon le akarom zarni ezt az auto kerdest, oktober kozepere idozitem ezt, ha csak nem jon szembe valami brutal vetel, akcio. addig szinte minden heten utazok, rendezvenyeken vagyok, nem lesz idom foglalkozni vele, meg nezegetni. hatha addig alakul valami az 1.5 Tsi piacon, a teslara meg nem allok keszen. viszont a lizing miatt barmikor visszaadhato az auto, ha ez mondjik valtozik 2 even belul
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #278172 üzenetére
Igen, a Model Y sem csökkentette jelentősen az Enyaq és hasonszőrű SUV-ok árát.
A 3 viszont simán veszélyeztet(het)i a kompakt 1.5 TSI suvokat/hatchbackeket. Árban hasonló, hosszú utakra nem feltétlen ezeket veszik jellemzően és mind közlekedés, mind fun szempontjából jobb a Tesla, árban pedig közelít.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest