Hirdetés
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- antikomcsi: Celebtanya - Farm VIP V.
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
MunezXBK #279091 üzenetére
és radi8tor:
Ja, apum mesélt róla sokat, oktatott vele a katonaságnál, meg a PRV-valahányas lokátort cipelte. Mindenki úgy ismerte, hogy krazos Tibi.
Egyszer élményvezetni akartam én is Zamárdiban, a telefonban mondták, hogy oké, semmi akadálya, aztán a helyszínen derült ki, kogy közel sincs működőképes állapotban. Feleslegesen autókáztunk órákat a semmiért. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz
Tsebacsi #279073 üzenetére
Nekem 1500-as a főház, 3000 a másik bruttóban. Erről lejön a ház meg a mellékhelységek, úgyhogy 1200/2800 körül marad.
nandow
Átlagosan melegszik, hűl. Nekem autótlan garázs van ilyenből ahol a fűnyírótraktorok meg a szerszámok vannak és ha tűzi a nap bizony van bent 40-50 fok, télen meg simán fagy a víz. A természeti károk meg a jégkaparás, UV ellen jó, de hőmérsékletileg nem igazán. Ahhoz szigetelni kéne elég jól, hogy azt is kivédje. Meg akkor nem a klasszikus sötétzöld, sötétbarna színekben venni.[ Szerkesztve ]
-
Alusky
aktív tag
válasz
kisza25 #279059 üzenetére
A TSI is ilyen (mármint az első/második genes 1.2), az ötödik olyan hosszú mintha 6 lenne és marha irritáló, hogy 2000 RPM van amikor 80-nal megyek. Aztán csak ordít a turbó tolja a 20-on PSI-t abba a pici szerencsétlen motorba akkora fordulaton.
A másikakkal egy átlagos 60-90 ingázást le lehet tudni ugyanabban a fokozatban, ennél meg váltogatni kell 4-5 között állandóan. Aztán egy idő után megunom olyankor felerőltetem 1800-ról. Csessze meg a Jürgen, ha így találta ki. A váltósegéd legalább helyesel hozzá, hogy jól csinálom.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
bulikavagyok #279083 üzenetére
Hogy ON is legyen, most feltornáztam a fogyimat 9,8-ra.
Muszáj volt megelőznöm a városban egy sűrű fekete füstöt okádó Mondeót. Nem dohányzom, de nem tartom kizártnak, hogy 40 doboz cigarettát egyszerre elszívni kevésbé lenne ártalmas.
[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #279073 üzenetére
A mienk 1600 nm, mikor füvet kell nyírni, akkor azért annyira nem örülök, pláne, hogy tele van fával
Amúgy elöl elfér 5 autó úgy, hogy bármelyik ki tud állni. A ház a telek közepén van, hátul ugyanakkora terület van, oda viszont nem lehet hátra menni autóval sajnos, ha lehetne, akkor vennék egy dupla, vagy tripla garázst, de így egy fa és bocikli tároló van hátul[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
bulikavagyok #279079 üzenetére
Yep. Ha nem lenne elég havi 1 tank, akkor másképp vélekednék, de egyelőre bírható még 100-as benzinnel is.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
bulikavagyok #279071 üzenetére
Milyen jó, hogy nincs már dízel a flottában! Igaz, hogy ami lett helyette, benzinből 11 litert bevág, de milyen jó!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
grizlisandor #279075 üzenetére
Eddig is lehetett csak nem működött.
-
grizlisandor
veterán
-
válasz
nandow #279070 üzenetére
Persze. 5x6-os. Nem szigetelt csak van a tetején filces tető a csöpögés miatt.
Amúgy múlt héten jött meg itthonra is. Ez 6x7 méretű. Ami létezik "extra" az minden van benne/rajta a kapunyitó motort kivéve.
Hátul van egy kis hézag majd az valszeg ki lesz lemezelve. Pedig be lett szintezve a beton, na mind1.
[ Szerkesztve ]
-
Szerdától megint 15 forinttal drágább lesz dízelt tankolni (benzint csak 4 forinttal)
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz
szőröscica #278582 üzenetére
A 1818-ról 10 nappal az emailem írása után visszaírtak, hogy az online felület nem működik, emailben nem lehet bejelenteni, menjek be postára és küldjem el levélben az okmányirodának, vagy fáradjak be egy kormányablakba.
Azt hiszem, inkább feladom.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #279058 üzenetére
Az ok, a 6-os DSG simán nyektette 1100 rpm-en a kocsit.
60-nál simán beváltotta az 5. fokozatot, aztán 1100-on tekert.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
szőröscica #279063 üzenetére
Igen, tudom. Ez is azt kínálná, 1100-1200 rpm-re érkezni váltás után. FB-csoportba meg még mondják is, hogy jó az egyenletes tempóhoz.
-
szőröscica
addikt
válasz
macilaci78 #279051 üzenetére
A DSG7 nem igy gondolja, vidaman kuldi 1200-1300 korul a kisdizelt.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #279061 üzenetére
Ja, az északi part az olyan, a benzinessel még az 5 is sok sokszor
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #279051 üzenetére
Amúgy lehet jobban fogyasztana országúton picit magasabb fordulaton 5ben, hosszú a 6. nagyon ott nem is tölt rendesen. Jól rémlik 1750-től tölt rendesen
Az 1,6 mpi-vel nekem is ez a bajom, hogy hosszú az 1 és 2-es sebesség, nem jó vele városban kavirnyálni.
Emlékszem az 1,4crdi-nél is 60 körül raktam a 4.et, 50-nél a 3 jobban esett neki[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
De én nem akkor váltok fel, amikor eléri az 1500 rpm-et, hanem akkor, hogy a magasabb fokozatban is meglegyen az 1500 rpm.
kisza25: Én sem, csak a Passatra a fb-csoportban 4,5-5 litert írtak, nekem meg 6,5 felett volt kicsivel. De úgy voltam vele, hogy inkább a kúton hagyok kicsivel többet, mint a szerelőnél sokkal...
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #279020 üzenetére
Nekem az 1,4 crdi átlaga volt 5,2 tankolva 10ekm-en, de sokat mentem helyben rövid távokat is. Most az 1,6mpi szívó is rendre 6-6,5 literrel örvendeztet meg, pedig ez benzines i30 kombi 2014
Én nem tartom elképzelhetetlennek az 5,5 litert az 1,6crdi-től -
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #279051 üzenetére
Akkor a váltó megússza, csak a motor kopik szét.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
radi8tor #279022 üzenetére
Egyenletes tempóhoz az 1500 rpm kiváló.
Ez 6.-ban pont országút.
Mágus írta a VAG topikba, hogy dízelt 1500 rpm alatt még motorfék üzemben sem. A Passattal megszoktam, a Kiával igyekszem tartani. Nyilván nem várom el, hogy lentről ugyanúgy húzzon, nekem nem fáj visszakapcsolni.
Azért fura, hogy GPS 130-nál 6.-ban forog 2200-at, a Passat 2700-2800 környékén volt.Ami viszont nem tetszik, az a hosszú 2. fokozat. 50 alatt picivel már 1500 alatt van, 40-nél már már kb 1300. Az meg, hogy 50-nél már a 4.-et kéri a műszerfalon...
Qru: ehhez a motorhoz a manuális váltót egytömegű lendkerékkel illesztették.
-secret-: honnan indul? Csak nehogy találkozzam vele...
-
válasz
macilaci78 #279012 üzenetére
Én mostan értem vissza Sopronból (tegnap), jót evett az 1.5T, 5.6L/100km lett a visszamért fogyasztás 608km-en. (BC 5,3)
-
Ezt elfelejtettem. Figyeljétek mi áll Balatonon a garázsunkban.
Szomszéd megkért, hogy nem-e állhatna be decemberig.
-
-
válasz
-secret- #279027 üzenetére
Ne, b+!
A műhelyből sehova.#279026 EQMontoya: 1.5 kéne. 🤗 Természetesen ez nem torzulós használat volt; feleséggel jöttünk haza.
Újabban kéri, hogy a szép kanyargós utakon menjünk; nem puffog már, hogy mindig kicsit keresztbe megyek fel az utcánkban; viszont a körforgalmakban nem tolerálja ha megindul.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
Ezt figyeljétek...
Gumis haveromat felhívta ember, hogy sos-be kéne neki gumi mert megy ki Stuttgartba.
Aszongya levette a kereket ő még ilyent nem látott...Felhívta a tulajt, hogy hát akkor megrendeli a legolcsóbb fék szettet neki mert ez így életveszély. Mondta a tulaj nem kell mert ő tudja az utat illetve, hogy hol kell fékezni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #279020 üzenetére
Elvileg jobbnak kell lennie mint a Passat de majd kiderül.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #279020 üzenetére
Jó de 1500 RPM-en menni vele se túl életszerű
Ez már erősen ECO üzemmód. -
macilaci78
nagyúr
A Passat 6,58 literes átlagot tudott 54k km-en. Az idei siófoki kirándulást 6,07-es átlaggal jártuk meg, de abban kb nincs országút, csak pálya.
FB csoportban 5,5 literes átlagfogyasztást írtak, nem akartam elhinni. Most sem hiszem, ez csak egy fél tank átlaga. Majd lesz ezzel is bővebb tapasztalat.
-
"Csalódott" vagyok, csont nélkül átment Bömbi a műszakin, nem kellett csúsztatnom Deákokat a vizsgabiztosnak (Norbit amúgy régóta ismerem
), fékhatás is rendben, szóval csak a hátsó betétek lesznek cserélve hamarosan, a tárcsa nem.
-
F_Zolee
nagyúr
Szombaton vajon reggel tájt mennyire lehet szívás az M7?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #279012 üzenetére
Fogyiban jobb mint a Passat, ugye?
-
kisza25
félisten
válasz
macilaci78 #279012 üzenetére
Gördülési zajban nem bajnokok a ceedek/i30- ak.
Meg a motor is elég csendes, onnantól meg más zajokat kezdesz el hallani -
macilaci78
nagyúr
Hétvégi fogyi. Zugló-Badacsonytomaj-Zugló, meg egy kis Budapest, összesen 390 km, 21,28 liter MOL Evo Plus dízel. 5,46l/100 km.
Teljesen vegyes, város, országút, autópálya, végig a radar alatt (remélem). Azért a 71, 77 számú főutakon volt pár előzés, ahol visszaraktam 3.-ba is. Necces helyzet nem volt, inkább visszasoroltam.
90-nél épp eléri az 1500 rpm-et a fordulat, országúton ha 80-100 között kell valamennyi dinamika, akkor inkább 5. fokozatot kér. Emelkedőn 6.-ban vagy közel padlózni kell, vagy csökken a sebesség.
Motorfékkel és szabadon is könnyebben gurul, mint a Passat, viszont országúton, pályán nem csendesebb a menetzaj. Mondjuk, a gumik is közre játszhatnak.Az ülés vagy nem olyan kényelmes, vagy csak szokni kell. A lapockánál jobban tart, görnyedt testtartásra kényszerít, de Páromat is. A fejtámla közelebb van a fejhez, egy frissítő fejkörzésnél útban van.
Megnéztem, ha kicserélem egy rétegelt lemez táblára a csomagtértálca alatti tárolót, akkor a 185-ös kerék alatt (haver téli szettje nálam van letárolva) a sík alatt van úgy 37 mm hézag. 195/65 R15 gumival tervezem használni, tehát van úgy 27 mm helyem. Majd teszek távtartót gumitappanccsal a rétegelt lemez alá, hogy ne a keréken feküdjön fel és bilegjen, hanem a fémen. A gumi csomagtértálca alatt nem fog látszódni és a 10 mm-es rétegelt lemez tart annyit, mint a műanyag. Aztán már csak 1 lemezfelnit kell kerítenem.
-
-
kisza25
félisten
Erdős szakaszokon sötétedés után figyeljetek, este már hallottam, hogy bőgnek a szarvasok. Ilyenkor "nem látnak nem hallanak"
-
rbalint88
addikt
válasz
Reggie0 #278968 üzenetére
Ja, asszony ma az eGolffal megelozott Bp-Zsambek-Bp uton kb 10 autot, ot egy se.
Gumiszonyeg: en se vagyok nagy haverja, de a Hyundaiban levo gyarit egeszen kedvelem. Nem budos, nem nyikorog, eleg normalisan is nez ki. A masik kettoben azert gyari vagy gyari jellegu pluss van. Tisztan lehet oket tartani, ugyanugy meg kell kuldeni a magynyomasuval azt is, mint a gumit.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest