Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #257988 üzenetére
"És a 105 vs 120 esetén ugyanaz a felépítés? (Mert akkor lehet, hogy mégis megérne egy próbát egy ilyen kis csipsz)"
Nem tudom.
Össze kéne vetni EPER-ben a két verziót, megnézni mi a különbség.
A 120-as és a 150-es Bravónál tuti más a turbó.A Giuliettánál az újabb 120-asok MultiAir-esek, a 105-ös nem tudom milyen.
Hány éves a kocsi? Lehet a Juliskáknál nem is volt sima TJet turbós motor.
Ha nem volt, akkor szinte biztosan ugyanaz a 105-ös és a 120-as. Mondjuk ettől még turbó-különbség adódhat.Na kicsit utánamentem...
Ott is a 170-es a MultiAir, meg szerintem az új 120-asok.
A régi 120-as és a 105-ös a sima turbós-benzines. (szerintem)
Az 1.75 TBi QV is MultiAir.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest