Hirdetés
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Öregszem
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Keldor emlékére
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #258722 üzenetére
Konkret infom nincs sajna. A Civic sedan is ott keszult, jobb minoseguek voltak mint az angoloknal osszeszerelt hatchback. De a mexikoi Jetta-kal sem volt gond. Szoval en nem faznek tole.
Mondjuk annak orukok, hogy a Jazz-unk japan osszeszerelesu es nem kinai de amugy azok kozott sincs kulonbseg.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz Flashback #258154 üzenetére
Sak viccnek szántam, hogy az automata váltós autóban is van kuplung, pedal ami nincsen.
Itt vidéken csak nyáron van "dugó", de akkor sem áll a forgalom, csak lassabb, de az is csak a főúton, főszezonban. Hátsó elkerülön nincsen akkor sem, ami kb + 300méter nekem, mondjuk Boglárig, vagy az autópálya felhajthatóig.
Jelenleg a városban max annyit változtatok hogy 40-60-al tudok menni, 4.-5. között váltogatok, de nem akarok váltani, akkor végig 4.-ben, erre nem sok értelme van az automata váltónak[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz Flashback #258168 üzenetére
Én is próbáltam már (igaz, csak motorkerékpáron és egy Renault Twizy-n), nekem nem gyere be.
Én szeretek váltogatni, kuplungolni, egy tökéletesen kivitelezett revmatches visszaváltás felér egy orgazmussal.
szerk.: Ja, és a Honda-féle manuális váltó az etalon, még a nyamvadt, közel 20 éves Jazz-nek is rohadt jó kapcsolási érzete van. Az Alfáé sem rossz amúgy, kicsit féltem az M32-től, mert van negatív élményem egy bizonyos Opel/GM váltóval (Meriva 1.6, kanál pudingban), de sokkal-sokkal jobb annál. Azért a Hondát nem múlja felül.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flashback #258154 üzenetére
Valahogy ez olyan, mint fogfájás esetén a fájdalomcsillapítók közt lavírozni ahelyett, hogy megszűntetnénk az okot. Dugók nélkül nem kellene hozzászoknunk az általában valamilyen szempontból kompromisszumos automata váltókhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Nand_i
tag
válasz Flashback #257456 üzenetére
Tavaly májusban mikor kötelező szervízen volt az Auris megnézegettem. Elöl még kb ok, de nem jobb mint az Auris II FL anyagminősége. A bajok hátul kezdődnek, a tejfölös pohár hátsó ajtóval meg a szövetszatyor kalaptartóval, szabályosan nyeklett a kezemben, ahogy lecsaptam. Vezetni nem vezettem, de ennyi pénzért sokáig autó lesz még az Auris nálunk inkább.
-
őstag
válasz Flashback #257432 üzenetére
Érdekes első yaris crossra nagyon fújt 1-2 tesztelő a hangszigetelés kapcsán főleg hátulról jövő zajokra panaszkodtak. De lehet hogy csak valami gyártás eleji galiba volt. Az eldurvult árakról annyi hogy most küldte a honda szalon a ráncfelvart jazzre az árlistát: 10,7-11,1 milla...
-
brumi1024
veterán
válasz Flashback #253865 üzenetére
A tolatoradar is szoftveres (elvileg), aztan megsem mukodik. A viccet felreteve nem lenne ezzel nagy baj, de 1: ne akarjak felesleges femtakarokkal elrejteni a sporolast (rohejes) 2: ne allitsak, hogy Performance fek jar a Performance modellhez, mert pontosan ugyanaz jar, mint a Long Rangehez, 3: az arat folyamatosan emelik, de sporolnak mindenen (radar kuka, tolatoradar kuka, most a hatso fekhez nyultak), az amugy sem tul rozsas osszeszerelesi minoseg mellett.
Normal kozlekedesre teljesen alkalmas a gyari fek, palyara egy cseppet sem. Mishaek egyetlen kor Nurnburgring alatt nullaztak le a gyari szettet, ami azert mokas, igy nem sok ertelme van a "Track modnak".
[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
válasz Flashback #252644 üzenetére
Napelem soványka lesz úgy kb május végéig - utána meg elég határozottan de.11-kor kell nekiállni sziesztázni.
#252647: vagány. némi osztás-szorzás után kijön, hogy a tecsla valós klímalábnyoma rosszabb, mint a trabié .
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
brumi1024
veterán
válasz Flashback #252119 üzenetére
Nem tudom, múlt héten átlagos dolgokat vásárolva Billában hasonló ár jött ki, mint itthon szokott. Valószínű, hogy válogatva jobb ár hozható ki itthon, de az ársáv közepéről válogatva szerintem nincs egetrengető különbség.
bandus: Billa prémiumabb, mint a Spar szerintem, legalábbis 12 éve mikor kint éltem az volt. Tej 700 környéke (hatósági árast én sem tudom, frisset veszek csak).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Flashback #252091 üzenetére
Hmmm, Corolla 14-15 millióért, nájsz. Erről beszélek.
Tegyük félre a forint teljesítményét. 7 évvel ezelőtt 24 800 eurónak megfelelő forintot fizettem a vatta új, jól felszerelt Golf GTI-ért. Ez aktuális árfolyamon 10 millió Ft, annyiért ma rendelnék egy újat. Nem merem konfigurálni, félek a sokktól. (20? száradjon rájuk)
-
veterán
válasz Flashback #252084 üzenetére
Magyarországon szvsz 10%-ot csökken az átadási áruk (kedvezménnyel csökkentett) ceteris paribus.
"Normális ember" ennyiért nem vesz ilyen foschokat, vagy írhatom azt is, hogy ennyit nem hajlandó dolgozni értük. B verzió: mindenkinek 20-30%-kal emelkedik a bére.Szerk: tippre euró jövőre 380, ennek ellenére tegnap zsákoltam ~400-on, egy éve ilyenkor még 350-en.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Flashback #251288 üzenetére
Igen ezek a mélygarázsok és meredek lehajtóik az igazi szűk keresztmetszettek. Münchenben volt olyan szállodám hogy 4 napig sötétzöld lettem és nem használtam az autót minthogy pluszban centizgessek...Hétvégére meg kivittem az utcára és soha többet nem hajtottam be (meredek szűk felhajtó, egy szűk kanyarral jó kis visító radarral élmény volt).
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flashback #251288 üzenetére
Ez sima liba, jobbra kell engedni a bódét, hogy a belső íven el ne akadj valamiben. Gyakorlat, kompetencia kérdése.
Tegnap este a Trófea garázsban feleségem is egy íven megfordult a kombival ott, ahol a Yaris-os csak kétszeri korrigálással fért el. 5 év alatt második alkalommal volt lent az asszony.
Friss jogsis cimborát itt gyakoroltattam kicsit kerékcsere után.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
őstag
válasz Flashback #251257 üzenetére
Én teljesen elégedett vagyok, üzemhőmérséklet eléréséig ez egy 2,5-es szivóbenzines automata, ez van A méreteit szokom még, de a család pillanatok alatt belakta (nincs olyan hogy túl nagy autó nekik...). Mondjuk Allee parkolóba még nem mentem vele, de nem is akarok (az már scrossal is kicsi volt, mondjuk Árkád, Aréna, Örs Ikea már simán megy).
-
kisza25
félisten
válasz Flashback #251268 üzenetére
Én Blellei vagyok 1980 óta, úgyhogy képben vagyok.
Régen nagy autós találka hely volt a Márton cukrászda,mikor még nem volt m7 autópálya és az egész forgalom a 7-es úton ment. Meg ugye a régi 67-es út is itt futott bele a hetes útba, Kaposvár Pécs irányából. (Rögtön a szabadtéri szinpad mellett, ez csak a zene miatt jegyzem meg, párszor meghallgattam élőben a 67-es út mellett, a 67- es út mellettet )[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
őstag
válasz Flashback #251242 üzenetére
Nekem ez az első "hybrides" telem, de kb az jött amit vártam. Azaz amíg nem meleg a motor addig zabál, utána meg megy már az elektromos rész is rendesen de így is kicsit több a fogyi. Mondjuk nem is bánom, mert fűtés nélkül kinyírna a család, és gyorsabban fűt mint az scross és az aztán tudott zabálni hideg motorral (1.4t még nem hybrid + allgrip + automata).
-
brumi1024
veterán
válasz Flashback #251073 üzenetére
Kedves Tesla is már "optimalizál" pár éve.
Jaja, legutobbi rendkivul megfontolt, mar-mar Twitter jellegu lepesuk, hogy elkezdik eltavolitani a tolatoradar szenzorait az uj autokrol, mert majd a "Tesla Vision" megoldja. Kulon vicces, hogy a szoftver nincs kesz hozza, szoval most 30 millioert nincs benne ilyen funkcionalitas.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz Flashback #250877 üzenetére
Az 2018- ban volt és az 1,6 az 120 lovas volt, a gl került 3,8M Ft-ba, a gl+ 4,25M Ft-ba, tudom, mert azt is néztem mikor vettem a tipot, vezettem is a vitarát.
De mondjak valamit, akkor (2018) egy fiat tipo sedan 3,49M Ft volt, egy 5 ajtós 3,59M Ft volt és a fiat tipo sedan most 7 Mft, szóval....
Akkor pár extrával az 5 ajtós tipot elhoztam 3,75M Ft-ért 5 év ingyen szervizzel
BigBlackDog: nem tetszik a színe amúgy már unalmamban megalkudtam egyre
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
fant0mi
őstag
válasz Flashback #249907 üzenetére
Ismerőssel idén történt ilyen. Nem volt nagy különbség a két tankoló között. Haver az olcsóbb tankolást kifizette, hazahajtott. A másik odafigyelt, de ugye nem akarta azt az 1-2ezer különbséget kifizetni. A kút feljelentést tett, haver mehetett be a rendőrségre. Most nem tudom, hogyan áll az ügy. Le nem csukták, az biztos.
-
rbalint88
addikt
válasz Flashback #249534 üzenetére
Autoja valogatja… kollegatol atvett elozo cegesen (2012 elantra) volt a teton is jopar kavocsnyom, o M0-zott vele sokat. Mostani 0km-tol hasznalt 2021-es i30-on a szelvedo kapott eleget (2 javitva, a harmadikrol berepedt, muszakiig igy marad), a motorteton es a lokoson is vannak, meg a tukor is kapott mar, igy en abszolut javaslom az elore nezo feluletek foliazasat. (Ha lehet, akkor a szelvedot is, mert k.draga - utangyartottra 220k, gyarira 320k ajanlatot kaptam tavasszal )
-
veterán
válasz Flashback #249534 üzenetére
Az átlátszó ugye átlátszó. 🤗 Ettől még el fog ütni szerintem egy picit. Egyszer terveztem autót telibe kavics-fóliáztatni, de már telefonban elrettentett a szaki, 800-1000 ezer forintos árat saccolva. Kihagytam.
Suttyóbb koromban rendesen le volt verve az összes autóm eleje, aztán lassanként megtanultam normális követési távolságot tartani, különösen télen. Télen a csúszásmentesítő anyagok veszélyesek; a só és a CaCl2 eszi a hűtőket, korróziót okoz a motortérben, az apró kavicsok verik a fényezést.
bajnokpityu: Együttérzésem. :/
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Flashback #249519 üzenetére
Szvsz az autó orrára a legfontosabb, főképp a géptetőre*. Aztán tetőél, tükör, "A" oszlop a sorrend kábé.
A tetőél összecseszéséhez rendesen kell tempózni. A tükör műanyag, nem fog rozsdásodni. Az "A" oszlop masszív anyagból készül.
* Ha rakatsz fóliát, az orrát még újonnan, nullkilométeresen megcsináltatnám.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Flashback #249512 üzenetére
Autobahn-landban én lehet egy kavicsvédő fóliázásra előbb is fizettem volna be, mint összkerékre Lehet vegyes megoldással érdemes próbálkozni, pl géptetőre-lökhárítóra egészet betakarva csináltatnám (szóval független műhely átvétel után), de szélvédő felettinél el tudom képzelni, hogy jobb az utólagosnál (de aztán előfordulhat, hogy azt is effektíve ugyanúgy utólagosan teszik fel). Tükör és ajtó dolgokra nehezebb véleményt mondani, mindenkinek máshol van az ingerküszöbe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Flashback #248798 üzenetére
Az itt nalunk az hol van? Tippre nem Gorogorszag, hanem vmi hanyatlo nyugati orszag...
Romanoknal 6.99 lei most a 95-os amibol 0,25 visszateritest kapsz instant az allamtol, igy kb 566 ft. Ez meg itthon is emesztheto lenne es gazadasgi torzitas se lenne...
#nincsbennetarcsi
-
félisten
-
pècsimunkás
addikt
-
félisten
-
macilaci78
nagyúr
válasz Flashback #248472 üzenetére
Mármint mi a praktikus? A SUV mivoltja, vagy a kidudorodó sárvédő?
Én a Passaton kimondottan nem szeretem, hogy a tükör csak egy kicsit ér kijjebb, mint az autó csípője és ez csak 2-3 centi a jobb oldali kisebb tükörnél. Ha még a sárvédő is dudorodna, előbb érném el a bódéval a falat, mint a tükörrel.
A műanyag elemeket patentek tartják, amik a fémbe fúrt lyukakba kapaszkodnak. Természetesen alá tud menni a víz, természetesen bejuthat valami a dobbetét tetejére és ha azon van hangszigetelés, akkor az már tervezett avultatás.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TCL LCD és LED TV-k
- LED világítás a lakásban
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Külpolitika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Lexus, Toyota topik
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest