Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #163129 üzenetére
Teljesen új kocsi. Új motorokkal. Erre majd csak az idő fogja megadni a választ. De ott van a 7+3 év garancia. Ha ennyit mernek rá adni, én úgy látom, hogy igazán hisznek a technika megbízhatóságában. Simán ajánlott autók. Nem olyan jó áron már mint régen, de bátran vehető, biztosan nem lesz bajuk.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #164316 üzenetére
Akkor jól értem, hogy nem vetted meg végül szerencsére? A képen lévő példányt amúgy sem javasoltam volna. AAA autóban meg soha sem szabad megbízni.
(#164320) focvis: Nem írtam én sehol kéne kategóriát álmodozásba
Dehogy hármas ikereket, csak már annyira megszoktam a nagy kombikat, hogy az a része hiányzik. Elég sokszor visszük magunkkal a rollereket és elfoglal mindentA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #164329 üzenetére
Nem azért, az a motor rendben van, meg az 1.2T is. Mivel ezzel a kocsival is hosszú távra tervezel ezért érdemesebb egy felszereltebb példányt venni. Egy Led fényszóró is már nagyon jó benne és érdemes kiadni érte azt a pluszt. Na meg a TSS is egy nagyon hasznos extra. De ha érdekel jobban a dolog kitárgyalhatjuk a milyen autót vegyek topicban. Elég jól vágom az Aurisokat
(#164331) rbalint88: Én már hibridet nem is merem javasolni, mert már így is szerintem megvagyok bélyegezve
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz Flashback #164329 üzenetére
hát, ennyi pénzért már lennének ötleteim nem rossz autó egyébként ezzel se, de inkább megtolnám a keretet és jól felszerelt hibridet vennék belőle. a fogyasztáson visszahozza a különbözetet néhány év alatt és nem kell váltogatni se.
Doki16: vagy megtanulhatnátok észszerűen pakolni. sokkal olcsóbb
focvis: kanyarvadászatra a fenti listából csak a Golf GTI és R való, a GTE is már túl nehéz. Tesla is nehéz, inkább egyenesben villant. Jó, a Model 3 performance az upgrade csomaggal, amiben jobb gumi, jobb fék, sportosabb futómű stb van, de az meg rohadvány drága lesz.
-
veterán
válasz Flashback #164540 üzenetére
melyik generáció, melyik motor? egyébként nagy gondok nincsenek vele, én is nézegetem a 2016-2017 körülieket (most egy 2008-as 1.6 crdi pro ceedem van, azon kívül, hogy egyszer menet közben elfolyt belőle az olaj, meg párszor megállt a rail cső hibája miatt megbízható ) , ha nem aurist veszek, akkor valószínűleg egy ilyen lesz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kisza25
félisten
válasz Flashback #164657 üzenetére
4,5M kapsz új fiat tipo-t, az úgy elég megbízható 5 év garral, van kombi, sedan, 5 ajtós
Az 5ajtóst 1,4t-vel meg is kapod ennyiért (440 literes csomagtartó)
De pár évesek vannak jó áronEladó: 4db Nokian WR D3 téligumi 185/60 R15 88T DOT 70%-os 3418 Ár: 34900Ft és 4db Hankok Winter icept evo2 215/60 r16 99H DOT3120 kb 40%-osÁr:39900.-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz Flashback #165137 üzenetére
A magyarországi Toyota szerint igen. De a valóságban nem. Ez olyan mint, hogy a Volvo automatáiban soha nem kell olajat cserélni, mert élettartam olaj van benne. Ez annyit jelent, hogy 250-ig megy kb és vége. Ha jót akarsz az E-CVT-nek akkor kicseréled 90-nél 180-nál és így tovább. Márkaszervizben sem drága, de otthon is könnyen kivitelzhető, csak egy sima olajpumpa kell. Ez megy bele. [link] Nem egy nagy drágaság.
Amúgy a táblázat amit linkeltél tök rendben van. Mindent úgy és akkor csináltak amikor kell. A váltóolajat csak külön kérésre cserélik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
válasz Flashback #166086 üzenetére
Persze: Elso korben izopropil alkohol, az a legtobb ragasztot szetcincalja es konnyen le fog jonni, viszont nem tamadja meg a muanyagokat. A nehezebb resze a felaztatas, mert gyorsan parolog, en egy vastagabb rongyra tennek es azt szoritanam ra sokaig, akar tobbszor ujranedvesitve.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz Flashback #244435 üzenetére
Én egy Vitarában próbáltam. Közúton sportosabb indulásnál és kanyarban-körforgóból való intenzív kigyorsításnál éreztem valamennyire a hatását. Földúton, sárban nem próbáltam. Én plusz pénzt nem adnék, ha átlagos helyen, aszfaltozott felületen kell csak közlekedni. Nem tudom, hogy Corolla Cross esetén milyen megoldás van, de fogyit is növelheti.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Flashback #244439 üzenetére
Városi/országúti használat mellett pénzkidobás.
Földutas, havas használatnál must have.Ami még ellene szól hogy nem csak újkorában drágább, később is az lesz ha szervizelni kell.
BigBlackDog: bizony növeli a fogyit és rontja a gyorsulását is. Plusz súly/surlódási veszteség miatt.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Vismajor01
addikt
válasz Flashback #244435 üzenetére
Nem csak a 4x4 számit, hanem a rendszer ami alapján átviszi az erőátvitelt.
Elvileg sem a volvo sem a lexus nem igazi 4x4, mert a tipikus a motor elől müködik az akksiről meg hátul.
Na a volvo az sose forgott el sehol, bárhonnan kihozott, hóbol-sárból. Sose tolta az orrát, semmi hajcihó.
Erre Lexus mióta megvan már 2x akadtam el vele, úgy h nem tudtam előremenni de hátra igen. Cserébe ott a hasmagasság amivel átdzsalok mindenen.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
válasz Flashback #244442 üzenetére
Ez hibrid vagy "sima" benzines Corolla Cross? Leírásod alapján benzinesnek kéne lenni (kardántengely), csak az euro felár miatt álltam meg egy pillanatra (EU-ban még árulják valahol nem hibriddel?).
Mert ha hibrid ha minden igaz akkor elektromotor van hátul és azzal oldják meg az összkereket (és mint összkerék nem is annyira "jó" mint a hagyományos ami a benzinesben van, de fogyasztás pluszban is szelídebb talán mert itt nem a plusztömeg+mechanikai veszteség kombó büntet "csak" a plusztömeg és ha minden igaz néhány esetben a regenerálásban is lehet pici segítség).
Rav4-nél én filóztam rajta az allgrip scross után, de maradtam az fwd-nél (főleg hogy az scrossban is csak azért volt allgrip mert 17-ben csak úgy kaptál automatát). Mondjuk szerencse mert "cable gate" (hátsó hajtás elektromos kábele rozsdál, corolla crossnál ebből gondolom tanultak) nem érinti.
u.i: azért hátsó lábteret nézd meg, én is corolla cross felé mentem először, de hátsó helyet nézve nem bántam meg a rav4-et
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Flashback #244454 üzenetére
Aha akkor a plusz villanymotor miatt kerül ilyen sokba. Ez esetben nem él az amit mondtam a kardános AWD-ről hogy gyorsulásra/fogyasztásra negatív hatással van.
Ugyanakkor meg gondolom ez is csak addig megy, ameddig töltés van az akkuban, szóval Mount Everestre nem indulnék vele.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen