Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz diegho #186868 üzenetére
A felszerelések a kínkeservesen beszerzett pótkerékben és környékén.
A M3nak van gyári elválasztója (plusz a ProLine szőnyeg) ill a dobok mögötti rekeszekbe. Még a szőrt imént alatti rekeszbe eü doboz, háromszög, rendes kerékkulcs, spanik, duct tape, marokszerszám, stb. Jah, még az utastérben a két első ülésnél láb alatt van két rekesz. Azaz a csomiban nem kell már semmi szirszar. Francia . A Leonra kevésbé jellemző az ilyen, de nézd jól körbe, lehet lesz elég rekesz neked is.
Az oroszlánban az összecsukható kiskocsi (és mögött pokróc, poroltó, stb). Meg az ülések alatt - fiók már nincs mint a Picassoban van a C3ban volt, de nem tudnak előre kicsúszni a cuccok, úgyhogy ott is van esernyő, mellény, esőkabát, jégkaparókesztyűvel, stb.Jut eszembe, mindkét autóban hátsó ülés támla fejtámlájához raktam mellényt, hogy kéznél legyen
és a vakító köcsög rohadt parasztok lássák hogy vakítanak, talán még zavarja is őket egy kicsit.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
7Sony7
addikt
-
7Sony7
addikt
Srácok, a pályamatrica mindenhol ugyanannyi? Kútnál, és online helyeken is?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #186867 üzenetére
Olyan lokacioju panelek (ami, barki barmit mond, jo technologia) is vannak Bp-en (pl I.ker, dunai panoramaval, nagy erkellyel), hogy meg keveset is irtal :-)
I humbly and respectfully decline™
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #186848 üzenetére
Mondjuk én a 9.gen- ben utaztam, próbavezetésen a 9.gen. faceliftével voltam, de tetszett nekem is.
Mondjuk akkorát nem lépett mint vártam az 1.8, 140 lóerővel, az 1,4 95 lóerőhöz képest, de amúgy tetszett. Felszereltség, szín, kívűl- belül tetszett. Meg is vettem volna. A kollégámnak volt extra ár engedmény, ajándék téli gumi alufelnin(!), autóbeszámítás. Nekem semmi!
Nem vett elég komolyan talán ???
Már mindegy. Átsétáltam a vele szemben lévő Toyotához, és elhoztam az Aurist! Na, ez jó döntés volt !
Aztán már a Toyotával látott a cégtulajdonos fia- vele tárgyaltam a Hondánàl- szét tárta a karjait, meg felhúzta a vállalt. Én is ezt tettem! Azóta nem köszön! Mondtam magamban: akkor rohadj meg! Soha nem megyek be többet a szalonjába!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
diegho
nagyúr
Csomagtartóban a cuccok rendezésére milyen tárolót használtok? Olyanra gondolok, ami tapad a kárpitra.
-
MC Pite
veterán
Nem az a vicc, hogy az autóknál pár millán puffogunk.
Ami az ingatlan piaccal (vagy építőiparral) történt... az viccnek is durva .Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #186797 üzenetére
Ha jól rémlik a szerződésben 7.5 körüli összeg szerepelt. Ennek fényében különösen mókás az a 15 a tesztben, szerintem az előző gen eggyel igényesebb volt. Korrektül felszerelt 520/525d-k voltak anno ennyiért, mint most prémium kompaktok.
Drágulásra: ugyanezt a Minit ma 3M+-szal többért adják, mint másfél éve, és nyáron egy-másfél éves várakozási időket is rebesgettek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #186741 üzenetére
Mostanában az adott traktor eggyel nagyobb gép feladatait végezte, ekkor hallottam többször a kuplung gyanús valamit - gyakorlatilag akkor, amikor magasabb terheléssel kell elindulni, és aránylag gyorsan van felengedve a pedál. Konkrétabban mondjuk RZ-3 szárzúzó, alapból 50 lóerő körüli gép szokta húzni, ez meg 30 lovas csak; az erősebbek bírják parton is a tempót, a kis géppel csak lassan megy, és elinduláskor is leesik kicsit a fordulat (egy pedál oldja a hajtást és a munkagép tengelyét). Szóval mivel nem a lenyomáskor van hang, hanem felengedéskor, így a kinyomó szerintem jó, egyéb csapágyak remélem nem hibásak szóval csak az új kuplungtárcsára tudok gondolni.
Bezzeg 1: pár évvel fiatalabb ilyen traktor már külön kapcsol hajtást és TLT-t (két kuplung pedál)
Bezzeg 2: még a Wartburg kuplungozásakor is fel lett szabályozva a lendkerék, nem tudom, miért maradt ki. -
Szada85
aktív tag
válasz focvis #186848 üzenetére
Igen-igen.
Van közte dízel alkatrészeket gyártó lokáció, amit még meg is ért az ember, de egyéb területen is van (tervben) leépítés sajnos, amit a 2019-es csúccsal egyezö szinten pörgö gyártósorok, és a következö hónapra tervezett új generációs egységek elögyártásának indítása kevésbé indokol...Illetve konkrétan be is jelentették, cél "best cost country"-k felé vinni, amit lehet.
Szóval ami itt picit korábban elhangzott, azt nálunk is megerösítétték, otthon is addig lesz "német multi jóvilág", amíg megéri nekik financiálisan. Beteg egy játék ez. -
nagyúr
Nem, a Focus a Civic-hez képest jobban is megy, érzésre is! Kezdek elégedett lenni vele, komolyan, menetdinamika szempontjából legalábbis. Főleg azután, hogy vezettem egy új 1.5 Leon-t. Nem tépte le a hajam, nem volt "műsor", amit a Fóka azért előad ha padlózod. Persze az 530e más liga, de a tuningboxol 270 CDI merga is eladta magát, ha odaléptél neki. A Leon nem annyira. Oké nem is lehetett vele állatkodni 3km-en...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nandow
aktív tag
válasz SpaceKombajn #186857 üzenetére
Arról egyelőre nincs infóm, hogy a facelifttel sikerült-e ezeket javítani.
-
nandow
aktív tag
válasz SpaceKombajn #186854 üzenetére
Beltér elemek zörögnek, kifejezetten sok tulajnál előjött a tetőkárpit zörgése, ülés nyikorgása. Gyenge a klíma a nem megfelelő klímahűtő miatt, ezt garanciában cserélik. Benzinpumpára van visszahívás, de az szerintem nem érinti a mindennapi használatot. Sok akksi hamar meghalt, garanciában cserélik azokat is. Esőérzékelő össze-vissza működik. A láncnak, vagyis hát a vezérlés környékének hidegindításkor pár másodpercig van hangja (ez az 1.5T-re igaz, az 1.0 szíjas).
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
válasz pit stop #186833 üzenetére
Azért a cégektöl szerintem tisztességes mennyiségü autó kerül a piacra (mi cégünk is bezár 6 telephelyet, elbocsát 20-30 ezer embert, de a cég "eszei" decemberben megkapták az új kontingenst - X5-ök tömkelege, RS7, CLS GLC AMG-k, XC90-ek, spórolni úgyse magukon fognak..), a bérautós cégek is elég gyorsan rotálják az autókat általában max 30 ezres futással, illetve sok szalonban halomban állnak a "Tageszulassung"-os autók is.
Nyilván a privát vásárlók száma csökken(ni fog), különösen ha itt is beüt amit egyre többen jósolnak.
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Lassan el fogom adni az Astra-t közel 7 év után. De szinte semmi papírját nem találom meg. Törzskönyv, adásvételi. Szerintem a költözéskor lett valami azzal a mappával amiben voltak az autó papírjai. Ilyenkor az "új" törtkönyvet honnan tudom kérni? Okmányiroda? -
tboldi
nagyúr
Fék - 3. évad, mittudoménhányadik epizód:
Du. fogtam magam és szétszedtem, a kéziféknek semmi baja, és az úszónyereg csúszkái is szépen mozognak, csak a dugattyú van teljesen beállva, ahogy először gondoltam, se ki, se be nem bírtam tekerni.
Enyhítés gyanánt lepattintottam mindkét betét hátuljáról a rezgéscsillapító lemezkéket, így már nem fog be, sőt, szerintem egyáltalán nem is fog a jobb hátsóm. De legalább a szervizig el tudok így a 3 maradékkal gurulni vele.
Szerencsére a betétek megúszták, nincs szükség csiszolásra.[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz focvis #186806 üzenetére
Haveromnak pont ilyen motoris TypeS van,megkímélt, első gazdás hobbiautó volt. (sógorától) nekem marha nagy csalódás volt, nem nagyon gyorsul, gázra csak hangosabb, mindegy, hogy 3 vagy 6000 a fordulat. Ok, malomkerék van rajta, de akkor is.
Vili, ahhoz a hondához képest a fos tsi jobban megy egy fêl méterrel nagyobb kasztniban is, és 2 literrel kevesebbet eszik, mindenhol. Tudom, ez nem számít, de ha évente csak 15e km megy a kocsiba, akkor az évente 100e ft, abból mondjuk el lehet járni pályázni (nem sz említett kocsikkal) vagy tréningezni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
félisten
-
nagyúr
válasz focvis #186806 üzenetére
Visszatekintve nem volt szar a Civic, csak megint ismételni tudom magam, összehasonlítva egy 3 gen fl Focussal:
- A Civic futóműben stabilabb, kvázi beton, cserébe kemény, sprőd. A Focus az ST-line futóművel is kemény kicsit, de még mindig élhetőbb.
- Civicben a Sport-nál már volt piperevilágítás, kesztyűtartóhűtés, hátulsó középső kartámasz, a Focusba ezek az ST-line-ba nem is voltak rendelhetőek
- Civicben bluetooth rádió se volt. Ford legalább ilyen szempontból friss.
- Civic 1.8 motor elpusztíthatatlan, jó, mai szemmel a 9l vásori fogyi simán elviselhető volt. Csak taposni kellett, és akkor meg üvöltött, mint a sakál (max. 30 éves korig ajánlott )
- Focus motor dinamikus, jó a hangja, de mind manuállal, mind automatával sokat eszik. Meg szar... Ha másfél literrel kevesebbet enne és nem szarna be alattam még meg is tartanám...
- Civicben több volt a hely, jobb a térérzet, jobban variálható belül.
- Mindkettő tud recsegni az úthibákon, civic futóműve kényesebb a szar utakra. Vili: Azért kell puha műszerfal, hogy ne kezdjen kopogni a szar utakon 5k km után.
- Mai ésszel lehet Civic-et vettem volna, még azzal a fos CVT-vel is. Már csak a motor miatt is. A kombi jó de tényleg nem mindig kell. Vagy Hunyadit...
- Aki most ebben az ársávban néz autót, az a Civic-el csak jól járhat.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
gzbotii
nagyúr
válasz pit stop #186833 üzenetére
...és a használtautók ára (főleg a pár éveseknek) nőni fog.
Mint a Vitara egy időben, hogy 2-3 éves nulla bukóval vagy akár többért is el lehetett adni (hibrid miatti átállás után, volt egy jókora kiesés a gyártásban, elég sokat is kellett várni).When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bandus
veterán
így már értem az érvelésed. 5 millióért én is inkább boldog lennék egy használt 7-essel vagy leonnal, vagy octaviával. sajna ez a 8-10 milliós kategória az ár/érték arány bajnokságtól messze van most :/
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-v-
addikt
válasz bandus #186830 üzenetére
Én az ár érték arányról beszélek változatlanul.
11+ egy nem is GTI nem is csúcsfelszereltség, semmi extra golf .. annál igen, én jobb ár érték arányúnak érzem 15ért a model 3mat, vagy 12ért az id3-mat.
Pont, hogy ha 10 milliót szánsz autóra, megnézed szerintem az ár érték arányt, hogy használtan ami van 5M-ért, annál mivel tud többet egy új szalon golf 8as, meg ami többért van 15M-ért mondjuk az mivel tud többet, és pont kapufa szerintem ez a 10 milliós oktávia meg golf, még mindig azt mondom .. használtan jóval kevesebből kapok olyat aminél nem tud többet, ha meg többet költök akkor többet is akarok, arra megint nem jó, akkor (ha van rá) már megéri többért valami olyat ami tényleg többet is tud. Ha meg nincs rá akkor kevesebből megkapni használtan ami tudja amit kell.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Nekem még mindig egy 140 lovas 1.4 TSI DSG lenne az ideális, mint a céges Octavia, de a váltót nem mertem vállalni, ott azért bele lehet futni rendesen a szopórollerbe. Maradt a manuális. Nekem jobban bejön az 1.4 7-es száraz, mint az 1.8 4x4 6-os olajos kombó, van mindkettő a cégnél.
-
7Sony7
addikt
Srácok, hol találok olyat, hogy melyik autónak milyen magasan van az ülőlapja?
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
bandus
veterán
amiket összerakosgattam, az octaviából megállt kicsivel 10 alatt, leonból kb 10.5 és golfból pedig 11+. mondjuk akkor már inkább az rs octavia, ha az valóban elhozható 10.5-ért, ahogy valaki írta itt korábban. ha ezekből lesz valamelyik, akkor az valószínűleg az 1.5 tsi-vel.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
-v-
addikt
válasz diegho #186824 üzenetére
Mondjuk egy leont vagy octaviat 1.5 tsi-vel második felszereltségi szinten 9.5M-nek ír a konfigurátor .. 3-mas mazdát is inkább 9M-ért látok értelmeset, ami nem az alapmotoros belépő - azért előbb vennék 2-3M-ért valamit ami megy is, mint 8M-ért 120 lóerőt
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Azért nem 10, egy Mazda 3 újonnan 8 alatt is megvan, az új VW-eket pedig nem merném vállalni benzinben amíg nincs elég tapasztalat. Van a cégnél egy 1.5TSI Kodiak, nekem abszolút nem tetszik maga az autó, nem kellene, az árát elfogadnám, de ennyiből teljesen mást néznék.
-
-
veterán
Nekem a Mazdáról sajnos egyből a rozsda villan be, annál nagyobb típushiba nincs, gyakorlatilag GTK a mai világban.
Tegnap a milyen autót vegyek topikban dobta be valaki a Hunyadi Velostert, az pl. tökre egyedi vas. Mondjuk versenyzöld színben.
Ha valaki olyant venne, van hozzá felesleges nyári gumim (Bridgestone T005).[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz diegho #186814 üzenetére
Hát, örülök, hogy jó vételt csináltál, de most amúgy az új autókról volt szó.
Az a 3 autó meg példa volt van még abban az árkategóriában sok más, elhiszem hogy egyik sem 100% kompromisszummentes, a felvetés alapja az volt, kinek ér meg + 5-8 milliót hogy egy pl. új octaviába átüljön.
Elhiszem, hogy vannak azért páran olyanok, de én nem érzem a jó ár érték arányt, de szerintem egyre kevesebben.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
A vezérműláncot ki tudod cserélni, a teljes belső kárpitozást is, csak 10x annyiba fog kerülni, mint a lánc
Természetesen az A3 15 millióért egy ökörség, de az általad említett 3 autó sem éppen a megtestesült álom. Focus... borzalmas anyaghasználat és belső, Mazda3 rohad, Civic meg zörög. Megnéztem egypár autót az ősz óta. Ezek mind benne voltak, de amikor beültem egymás után a Golf6, Focus, Civic hármasba, akkor teljesen egyértemű volt, hogy hol érzem jól magam. A 10 éves Golf-ban egy nyöszögés sem volt 162k után, a Civic legalább 3 helyen nyöszörgött és rezgett, pedig jóval kevesebb volt benne, a Focus meg olyan amilyen, nekem nem kellene. Ezért döntöttem el, hogy vagy egyel újabb Civic vagy VW konszern lesz, itt jött a képbe a 3-as Leon a legjobbnak mondott 122 lovas 1.4TSI szíjas motorral 81k km-el. Minden ott van benne, ahová raknám, jók az ülések, jó vezetni. Nekem nem közlekedőedény kellett, hanem valami, amibe jó beleülni. -
silver10
aktív tag
Én mint inkább csak read only topiklakó jelentem nálunk vidéken is beköszöntött az autós újév. BUÉK! Édesanyám, hármat Toyota tyúk!
Noha tojt, majd nevel Fiat is! Amíg kotlik zavard Kia hímeket, nem kell a kakaSkodás! Figyelj az örzésükre, akkor senki nem lOpel belülük egyet se! Aztán ha csirkék megnőnek , elNissantjuk a nyakukat. Az lesz a dógod, hogy jó áron forgalMazda baromfi húst. Ha átkóricának a határos telekre, nem gond, hisz az anyjuk is a szomszéDaewoot. Ha nem itt kapirgának, legalább Porsche lesz előttünk. -
-v-
addikt
válasz focvis #186806 üzenetére
Van ennyiért accord, mazda 6, kia meg hyundai is .. épeszű igényeket kiszolgáló, nem szétesős technika, minden más efölött szerintem nem létszükséglet, úgyhogy ott fokozottan bejön szerintem az ár érték arány, kicsit több nyomatékért (meg cserébe viszont jóval szarabb gázreakcióért) nem biztos megéri ennyivel több milliót kiadni. Nem mintha egy 130 vagy 150 lovas ilyen 1.5 TSI nagyon megváltaná a világot.
-
diegho
nagyúr
válasz focvis #186806 üzenetére
A probléma nem azzal van, hogy ezek annyira nagyon drágultak volna, inkább az a gond, hogy itt élünk és nem nyugatabbra. Az országunk teljesen a 22-es csapdájában van. Ha elkezd erősödni a forint, netán bevezetik az eurót, akkor a sok külföldi multinak nem éri meg ide jönni, nem lesz munkahely. Jelenleg ezekkel az évi 5-10%-os euró-forint árfolyamváltozásokkal simán tudják kompenzálni a béremeléseket (hiszen forintban fizetnek) és még marad is, ha ez megszűnik, akkor lesz baj.
-
-v-
addikt
válasz diegho #186804 üzenetére
Nekem oké a focus beltere, semmi bajom vele. A focus 1 beltere is oké volt.
Ha nagytermetű embereknek kell akkor nem a legtágasabb az tény, de nem mindenki 185+anyaghasználat
Ez (nem) meglepő módon a legtöbb embert nem érdekli, de ha érdekli is, nem az a kérdés jobb-e, hanem megér-e ez valakinek ennyi milliót (ha egyáltalán van rá).
Ott legyen jó az anyaghasználat, ahol kell (pl. egy vezérműláncban ), ezt a kopogós-e a műszerfal dolgot sose értettem, nem bejárati ajtó, nem kell kopogtatni a könyökömet ne nyomja meg a kormány ne legyen undorító anyagból, a többi nekem nem számít. Nem sértődöm meg, ha jobb, de pénzt pont nem ér.[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Azért a Focus-t ne vegyük ide bele, az a beltér olyan szinten gáz, hogy röhögve szálltam ki belőle a kereskedésben. Szégyen! Én végül egy Leon 1.4Tsi-t foglalóztam be, jövő héten megyek átvizsgáltatni. Szerintem ez még az a kategória, ami vállalható, a hengerlekapcsolásos verziókat már kerülném. Próbáltam a Civic-et is és a Mazda3-at is. A Mazda jóval szűkebb, mint a Leon és az az 1.6 elég gyenge, a Civic pedig nagyon más anyaghasználat, az egyel újabb már rendben lenne, de abból egy jó 1.8-as példány minimum 500-al több lett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robotporszívók
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- XPEnology
- Villanyszerelés
- Hobby elektronika
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest