- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- Zicokuka: Minden változik,a Cod 2 örök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #158277 üzenetére
Az S60 után a Leont visszalépésként éreztem, hiányzott az otthonos belső és tankszerű viselkedés. Ami tetszett a Seatban, hogy kb. új volt, minden finoman és kis erővel működött (pedálok, kormány, stb.). Hiába volt hibamentes, jó állapotban a Volvo, azért 12 évesen, gázolajos erőforással más volt, mint egy új, benzines autó. Viszont autópályázni egyértelműen a Volvóval szerettem leginkább.
A Leon beltere már zörgött két helyen is ~35e kilométernél; egyrészt a bal oldali B oszlop burkolata mögött rezonált be valami már kisebb kátyúknál is (ez már 12e km után is megvolt, csak enyhébb változatban), másrészt a jobb oldali ajtóburkolat is kezdett hasonló hangokat kiadni megfelelő útminőség és/vagy fordulatszám-terhelés esetén. Az S60 beltere szintén adott recsegő-pattogó-rezonáló hangokat hidegebb időben, de 12 év-200e km után szerintem jónak számított ennek a mértéke.
Polo inkább Leonra, nem pedig egy kisautóra hasonlít vezetés szempontjából. Kicsit magasabban ülök mint a Seatban és kevésbé fekvős a pozíció (ez tetszik). Szerintem a kisautós vezetési élmény nem nagyon van meg benne (ez leginkább a 2 napra, kölcsönautóként kapott E Corsa után tűnt fel). Beltér anyagminősége számomra kellemesebb, mint a Leonban és összességében is jobbnak érzem a megmunkálást Seat után (pl. tompább ajtócsapódás).
Beltér hidegebb időben azért hallatt hangokat. Ugyan recsegést, nyöszörgést még egyszer sem hallottam, de halkabb reccsenések, pattogások azért vannak pl. a Könyves Kálmánon. Ha melegebb az idő, vagy bemelgszik a beltér, akkor azért érezhetően jobb a helyzet. Leonnál ilyen hőmérsékletfüggő jelenség nem volt, de azt annyira nagy hidegben nem is használtam.
Autópályán, autóúton nincs gond, ugyanúgy siklik érzésre, mint a Leon, csak egy pöppet hangosabb 130-as tempó körül.
Viszont az nem szabad elfelejteni, hogy a Leon, mint típus, egy 2012-es eresztés, a Polo meg 2018-ban jött ki. Inkább a mostanában megjelenő Leonnál van értelme együtt kezelni.A Leonos idő alatt egy-két alkalommal ültem 7gen Golfban is. Az élmény eléggé hasonlított a Leonhoz, de azért érezhetően tompább, halkabb volt a futóműzaj, jobb volt a hangszigetelés, kellemesebbek voltak a beltéri anyagok. De nagy különbséget nem éreztem ezeken kívül.
Polónál jelenleg a legnagyobb "problémám" a beltér által adott zavaró hangok likvidálása, amik többségét az eddigi utasok nem is nagyon hallották (vagy csak próbáltak jóindulatúan megnyugtatni
). Viszont, ahogy olvasom-hallom, nem egyedi a probléma, az új, vagy pár éves Seatok, Skodák, G7-ek, Passatok (de még A3-A4-ek) esetében is "természetesek" az ilyen zörgős, recsegős, pattogós belterek.
A cikk szerintem nem feltétlen magasztalja túl a Leont, én sem érzek nagy különbséget egy átlagos Golfhoz képest. Viszont a cikkben szereplőhöz hasonló, mezítlábas felszereltségű Leont, különösképpen dízellel biztos nem kérnék.
Bár nem akartam, de sikerült ezt jó hosszúra megírnom. Értelemszerűen a fent írtak mind csak a saját véleményemet, tapasztalataimat tükrözik, szóval tessék ezt úgy kezelni!
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #158295 üzenetére
Vilike jófej
Volkswagen Tiguan R -
válasz
rbalint88 #158283 üzenetére
Nem vagyok egy v8 fanatikus, de azt el kell ismerni, hogy nem sok minden tud úgy szólni, mint azok a motorok, főleg az amcsi blokkok. A -3 hengerhez képest szépen szól.
Saját autóból eddig kb 2,5 év és 60k volt a max, de valahogy mindig az élet hozta úgy, hogy váltani kellett. Faternak 14 éve megvan a C Vectra, csak azért cserélné, mert már elég sok sebből vérzik a 150 lovas dízel. Több okból is meg lehet tartani egy autót, anyagi megfontolásból, pusztán az igények nem változnak és megfelelő vagy egyszerűen szerelemből.
Ha nem szakad rám valami nagyobb összeg, akkor most egy darabig marad a hörcsög. Ha rám szakad, akkor lehet kap egy turbót a váltás helyett.
Nekem mondjuk van változatosság, meló miatt ültem már ezer autóban, mégha közel sem ennyi típusban. Most is pl egy 3008-assal ingázók melóba.
A videóra visszatérve az ötletet gondolom ez adta: [link]. Vagy pl a vitara változat: [link].
-
-
Nagy ez az internet, még visszhang is van
-
Magnum_
nagyúr
válasz
rbalint88 #158283 üzenetére
A4, 3 ev, kb 50.000km (sokat jartam vele Pecsre es eselyem sem volt cserelni for $ reasons, de egyebkent az egy fasza auto volt, csak mondom. Majdnem olyan jo volt, mint a csunepy)
Amugy csak viccbol irtam, el tudok kepzelni olyan autot magamnak, amit nem unok 3X.000 km alatt
Szoval 20M-t ker erte es van benne 36k km.
Furcsa. -
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #158280 üzenetére
mekkora futás/mennyi idő volt nálad a leghosszabb? nálam asszem 32k km volt a max és 3,5 év. én azokat nem értem egyelőre, akik évtizedeket képesek eltölteni ugyanazzal az autóval...
CactuS: mi az, hogy szép hangja van 5 hengerhez képest ???
hát azéééé van szép hangja, mert 5 hengeres
ennyit én se adnék érte, csak az RS Q3 teszt kapcsán nyomtam egy csóróálmodozást hahun. hát nem lesz népautó az RS3, 9,2M az alja jelenleg itthon.
-
rbalint88
addikt
Láttam már sok igényes hirdetést, de amit ez videóban mutat, az új szint itthon szerintem. [link]
-
tboldi
nagyúr
válasz
MrSealRD #158266 üzenetére
Nekem megfelel a mérete.
(#158267) CactuS: Redmi 3 Próm volt, aztán vettem egy 13 inches MacBook Airt, és ez elindított a lejtőn. Jött egy iPhone 7, majd 8 Plus, MacBook Pro 15" 2017, AirPods, Watch Series 4, iPhone XS Max, egy másik Watch Series 4 (csak Nike+), és végül egy 2-es AirPods. Nyilván az ugyanazon kategóriába eső dolgok közül eladtam a régieket, amikor jött az új.
-
tboldi
nagyúr
válasz
kisza25 #158257 üzenetére
Azért annak lenne előjele, de teljesen kussban van, hiába nyomogatom a kuplungot.
Amúgy a tanfolyamon volt szerencsém egy ugyanilyen WagonR-hez, ~240k km volt benne, és nagyon erősen zörgött már a csapágya. Viszont nem ezt kellett javítanunk, hanem a klímakompresszort, az jobban érdekelte a tulajt. És a típussal szerzett nem kevés rutinom miatt az enyém volt a megtiszteltetés, hogy beállhattam vele a csáposra.
szabonagyur: Apum lőtte, övé a Xiamiau. Én még mindig iPhone XS Max-szal nyomulok.
-
tboldi
nagyúr
A híresen szar nyelestengelycsapágy még mindig nem akar megmurdelni.
-
kisza25
félisten
-
válasz
kisza25 #158238 üzenetére
Minimális változtatásokkal azért elég szépen lehet növelni a hangerőt. Pl: [link] (Bocs, jobban szeretem az amcsi autókat ilyen téren
)
A bordó az stock (!), a feketénél nincs középdob, a sárga meg catless (katalizátor sincs).
MunezXBK: Legközelebb majd jobban figyelek, de lehet ez egyénfüggő is, G7 GTI van a cégnél, azt ismerem személyesen, szerintem kifejezetten halk.
(Na jó, nem annyira, mint mondjuk az RS octavia a hanggenerátorral.
)
brumi1024: Akkor lesz rossz világ, amikor az RS-t már nem tudod megkülönböztetni a többitől. Bár ahogy a világ halad, szerintem megérjük.
-
-
kisza25
félisten
válasz
Magnum_ #158229 üzenetére
Igen és kint be is tartják
Az i30 sw ami volt nekem az kintről lett behozva, hyundainál lekértem a digitális szervizkönyvet és 30ekm cserélgették benne a motyót előírás szerint
Mondjuk még csak 110ekm volt benne 3 évesen, de én 98ekm adtam el 4 évesen, úgy, hogy 10ekm mentem vele és nem nyúltunk az órájához
Megfejtés: 88ekm volt benne mikor vettem, de igazából 110ekm-ről lett vissza tekerve, a kereskedő lusta volt utána nézni, de eladás előtt volt egy garanciális javítás ami a papír alapú szervizkönyvben nem látszott. -
Qru
MODERÁTOR
-
-
-v-
addikt
válasz
MasterMark #158199 üzenetére
Hűtést ezeknél a nem sport modellekénél nem feltétlen a tartós magas fordulatra méretezik.
Olajlehúzó gyűrűk meg ilyesmik ki tudja milyen anyagból készülnek, mennyire bírják a hőt stb.
Ha már bmw szóbajött, M54-nél is ez volt a(z egyik) baj, szar anayagból készült az olajlehúzó, nem bírta a hőt. Ezért ette a 2.2.-es jobban sokkal az olajat mint a 3.0, ugyanaz a szar volt benne, de előbbiben rövidebb áttételek, meg jobban is forgatták mivel nem ment, azokban szinte mindben hamar gajra ment. -
kisza25
félisten
válasz
barnam_ #158213 üzenetére
Csak elérni tart sokáig, 160-at egyszer mentem vele, amúgy videó szerint gps 174 a vége
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
barnam_ #158213 üzenetére
A Jazz csak 78 ló de annak inkább a 140 a kényelmes (noha a 160 se akadály). Bár a légellenállása nem túl jó a Jazz-nek (0,36).
mod:
EQM: Igen, Mazda6 kombi oké az tetszik de ha már nem kell 4x4 futnék egy kört a hibird Mondeo kombival (kicsi?) vagy a Pug 508 SW-vel.
-
EQMontoya
veterán
Mondjuk jo kerdes, hogy mit, ha kell a kombi.
BMW-t biztosan nem, mert ott a megbizhatosaggal nagyon komoly gondok vannak. Passat, Audi ugye hazon belul van, es fentebb, tehat meg dragabb.
Lexusnal nincs kombi.
Volvo johet meg szoba, de valoszinuleg az is dragabb ilyen teljesitmeny mellett.
E osztalybol is van persze ilyen eros, meg 4x4, de az is 20+ lesz.Mazda 6-bol nincs 4x4, meg gyengebb is, de en tuti abbol raknek ossze egy fullos, benzines kombit, ha mar kombi kell, az olyan 12-13M korul megall listaaron.
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #158210 üzenetére
A céges 1,2-es i20 a 84 lovával érzésre erőlködés nélkül tartja a 150-et, szóval szerintem a Polo se nagyon erőlködhetne.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
BigBlackDog #158205 üzenetére
200 körül van a vége.
-
válasz
BigBlackDog #158205 üzenetére
A kettő külön dolog, a gyorshajtás megy tovább a cégnek/sofőrnek, ahogy a szerződésben van, de amikor az autó határait feszegetik, vagy nagyon paraszt a helyzet, akkor jön az elbeszélgetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #158204 üzenetére
Egyszer már kicserélték nálam is, most jött újabb levél. Beszéltem a márkakerrel, megerősítették, hogy ez egy újabb visszahívás. Első körben mind a kettő patront cserélték, most csak az anyós oldalit érinti a visszahívás.
mod:
EQM: Ez benne van szvsz 15 gurigában... A mi kvázi fapadosunk a flottás kedvességgel is 13m volt...
-
EQMontoya
veterán
14.7 egy 4x4 sportline 2.0 DSG.
15.0 az L&KSzoval ha nem kell 4x4, es kedvesseg is van benne, akkor inkabb 13 lesz az.
De igen, igy is gaz a keses, csak a 15+ nagyon soknak tunt egy Superbert, szoval megneztem.BBD: az ugye megvan, hogy 160-nal tobb, mint masfelszeres a legellenallasod a 130-hoz kepest? Ecceru fizika, ugye.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
CactuS #158202 üzenetére
Ilyenkor nem továbbítjátok automatikusan a csekket a képviselő főnökéhez? Vagy biztosra menve inkább egy kávézás alkalmával adjátok át?
EQMontoya: Poloval (116 loval 1.0 TSi) elég sokat pályázok 130 körüli tempóval, ott még nem érzem, hogy nagyon ösztönözni kellene a gázpedállal a sebesség tartására. 160-at még nem próbáltam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #158196 üzenetére
Igen, ez csak egy gyenge facelift volt az is '19-ben nem most. Szóval passz. Én tuti bemennék asztalt borogatni azért nem 2 Ft egy ilyen Skoda hanem 15m+ még kedvességgel is...
Jah, a Hondát nekem is vissza kell vinnem, majd most nekidurálom magam és írok a márkakernek, hogy rendeljék meg a cserealkatrészt (gyári visszahívás van újra a légzsákra).
#iloveTakata -
válasz
EQMontoya #158198 üzenetére
Flottásnál alapvetően a legkisebb elérhető motor az alap, arra a legkevesebb az adó. Ha nálunk ekkora gyorshajtásról esetleg jön a csekk, akkor általában egy kávézás következik a képviselő főnökével. Nem szeretjük, ha más f*szával verik a csalánt, főleg, ha az a miénk.
-
EQMontoya
veterán
válasz
MasterMark #158199 üzenetére
Hat szerintem viszonylag keves technika szereti, ha napi szinten uvegelik eveken keresztul.
Mert onmagaban nem az a problema, hogy mennyivel mennek ezekkel, hanem hogy ilyen temponal ezek a kis motorok leadjak a teljesitmenyuk 80+%-at.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs
- Xbox Ultimate előfizetések
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!