Hirdetés
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #155598 üzenetére
Biztos hogy nem ülnék bele, max a Rav4. Sosem voltam Toyota fan (de 1x, még nagyon régen, amikor épp meglett a jogsim, és majdnem Avensis-t vettünk, de Mondeo lett végül)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Gaben92
őstag
válasz #89309696 #155595 üzenetére
+tboldi:
Bevetettem minden Paint skillem, de majd csinálok képeket is.
Íme a mű.A piros az forgalomtól elzárt terület vagy padka, a zöldek a sávok, a lila az új út amit áthelyeztek (régi amit elbontottak kifirkálva pirossal), a jobb oldali kék pont az a hely ahol az egy sávból lesz kettő, a bal oldali meg ahol a kettőből lesz három (harmadik csak busz+taxi). Buszmegálló is odébb lett rakva emiatt amúgy.
Amiről először beszéltem (ez itt) lett úgy megcsinálva, hogy szűkítettek a jobbra kanyarodón, építették mégegyet a busznak+taxinak, de a két sáv között elzárt terület van (kb olyan mint amikor a körforgalmat ki tudod kerülni, ha jobbra mész)
A másik forgalomtól elzárt terület az meg az a pont ahol régen a bekötőűt volt amit átraktak. Lényegében az itt látható kettőt ami középen van összekötötték, a szemben lévő utat elbontották és lejjebb tették (lila). A jobb oldalon lévő zebrát megszüntették. Csak mivel az új út lejjebb van, kb itt ahol a biciklis van, meg kellett hosszabbítani a balra kanyarodó sávot, hogy elérjen eddig a pontig. Na most ennek köszönhen ez a pont itt jelenleg KETTŐ sáv. Ide nem mert bemenni a koma, úgy hogy mellette volt a Cadillac, és ezen a zebrán (ami ugye már nem zebra) lépett le a gyalogos aki csak emiatt nem lett elbaszva.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #155576 üzenetére
Nem bele vau , de én a helyedben el nem adnám az autódat! Jól néz ki nagyon, jó a felszereltsége is.
Ha mégis cserélném, azok alapján amit írtál, hogy használod, akkor egy Corolla hybrid kombit néznék a helyedben. A 180 lovassal talán még be is lehet sorolni...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #155576 üzenetére
Akkor sem adta ki.
Nem vészes ha azt nézem, hogy ismerős mostt rendelt Vitarát 6,7M és nem fullra extrázott. Majd meglesem by live, elvileg 2 hét és átveheti.
Ismerősnek volt X1 20xd. Ő elég nagyot cidázott vele. Kb minden előjött ami előjöhet a kiégésen kívül.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #155583 üzenetére
A felnire is került Pearl, vagy az alapból ilyen hatású? Mostanában megfordult a fejemben, hogy vagy wax vagy endurance gel-t teszek rá tesztelési célból.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Gaben92
őstag
Rage poszt, csak az olvassa aki vagy unatkozik, vagy szeret leírás alapján kereszteződések átépítését fejben összerakni....Előre is bocsánat.
Hetek óta három dolgon filózom.
1. Ki volt az a büdös gyökér aki kitalálta, hogy a közeli kereszteződést úgy építsék át ahogy sikerült?
2. Az emberek tényleg ilyen kib.szott vakok vagy csak nem képesek alkalmazkodni?
3. Mikor lesz első baleset vagy gázolás.Ez itt a
kerthelyszín, a problémás rész a Nuoliantie felőli oldal. Street View rohadt régi de lényegében a régi elrendezés stimmel. Ami nem nagyon látszik, hogy a pataktól a kereszteződésig emelkedik az egész.Nuolialantie felől ha jöttél, volt két sáv. Bal oldali ment balra és egyenesen, jobb oldali meg a jobbra kanyarodó. Na ezt átépítették olyanra, hogy minden maradt a régiben, viszont lett építve plusz egy jobbra kanyarodó sáv kizárólag buszoknak és taxiknak de annak nincs lámpája. Felfestve nincs, csak kitáblázva, de azt ugye minek nézni, az összes gyökér azt hiszi, hogy bal oldali balra, középső egyenesen, jobb oldali meg jobbra megy, holott a bal balra+egyenesen, a másik kettő meg csak jobbra megy. Álltam a pirosnál ma, 30mp alatt 3 autó ment el a buszsávban. Múlt héten, pole-bol vártam a rajtot a bal oldaliban (ez ugye bal vagy egyenes). Mellettem a középső jobbra kanyarodóban a csaj feltűnően nem ment el jobbra mikor a kiegészítő zöld váltott neki (azért láttam mert itt máshol vannak a lámpák), na mondom ez tuti elmegy egyenesen. Mikor váltott a lámpa még kereste a sebességet, én elmentem balra, a mögöttem jövő Audi aki egyenesen akart menni úgy taposott bele a fékbe mert a gyökér csaj elment egyenesen. Értem én, hogy ennek a kereszteződésnek rohadtul nem szabadna így kinéznie (1. pont), de baszki tudjad már, hogy milyen sávban vagy...
Másik amit érdemes megnézni az a Pereentie északon. Eredetileg csak az épületek előtt lévő út volt meg, de térképen már kettéágazik Y-ba. A valóság az, hogy a régit elbontották teljesen és már csak a patakhoz közelebbi ág van meg. Szóval maga a bekötőút is lejjebb (térképen keletebbre) került ami ugye hozta megával azt is, hogy a kanyarodósáv is meg lett hosszabbítva a kereszteződés felől, ezért megszüntették a zabát. Előttem menő ma majdnem elbaszott egy gyalogost mert körülnézés nélkül egyszercsak vert egy jobbost és lelépett az útra pont ott ahol régen a zebra volt. Először meglepődött, aztán leesett neki, hogy rohadtul nincs zebra. A vicc az egészben, hogy csak azért nem baszták el a gyalogost, mert ahogy meghosszabbították a kanyarodósávot hirtelen egy széles sávból lett két rohadt szűk és a koma előttem nem mert bemenni a szűk szakaszra úgy, hogy mellette a másikban egy Escalade volt. Nem hitte el, hogy ketten elférnek, rálépett kicsit a fékre, hogy az Escalade elmenjen, aztán mikor lelépett a gyökér akkor nyomta előttem a satut.
Pereentieről balra nagy ívben kikanyarodni kb esélytelen, mert a domborzat és a buszok miatt alig látod ki jön jobb fentről, de ha a kereszteződés felől jössz a jobb oldali egyenesen menő sávban akkor ugyancsak nem látod, hogy épp milyen kamikaze akar balra nagy ívben kanyarodni a Pereentieről mert a balra kanyarodóban az esetek 90%-ban sorban állnak egymás mögött a Crossoverek, SUV-k és hasonló haszontalan szarok...
Komolyan mondom holnap kimegyek, csinálok pár fényképet. Még a hleybéliek által "összezavaró" kódnéven emlegetett kereszteződésbe ahol 7 út fut össze is szívesebben hajtok be mint ide.... (Bár nem gondolom, hogy bárkit is érdekel, csak ezt most ki kellett adnom magamból... )
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #155584 üzenetére
Nem, csak ment arra is szilikon
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #155576 üzenetére
Megane 4 kombi 8.3 milla, ha azokkal kérem ami kellene is. Ha a fapadot kérem a második méretű motorral és 1-2 alap extrával akkor is 7 milla.
Konlkúzió: fszom se venne új autót. Tökkkéletes egy 2 éves is. Legalább azt már bejáratta az első tulaj, én úgy se tudom bejáratni amennyit mennék vele.
Sajnos csak duplakuplungos automata van. Így valószínű nem is kéne Megane. -
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #155570 üzenetére
Tiszteletbeli tag lett
sajnalom, minden elpusztulo nemterep porscheert kar -
Gaben92
őstag
válasz molnarpeter #155570 üzenetére
Indexen van róla pár sor.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
veterán
válasz molnarpeter #155567 üzenetére
Ha az Orczy úton történt, akkor én igen.
Komoly lángok, hatalmas szürke füst, kicsit ráérős tűzoltók.(Most indulok Zegre, offline leszek.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Bp-n kiégett Boxster ügyben valaki látott valamit?
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #155552 üzenetére
Ja, ez az új 48V-os mild hybrid (K14D), ami teljesen leváltja a korábbi 1.4-es Boosterjetet (K14C).
szerk.: Igazából a motorblokk ugyanaz maradt, csak hozzácsapták a hibridhajtást, amivel szükségtelenné vált a részecskeszűrő, plusz 15 Nm-rel erősebb lett.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz 6030D #155553 üzenetére
A regit meg nem erinti a CO2 birsag sem, az is dob az aran sajnos.
Valoszinu ha itt is elkezdik berendelni a besztof csomagos modelleket, lehet majd alkudni kemenyen a keszletesekre mondjuk egy-masfel ev mulva.
Igazabol csak arra akartam reagalni, hogy nyilvan dragabb lesz az uj modell, de nem olyan mertekben, mint ahogy az elsore tunik. -
6030D
őstag
válasz rbalint88 #155551 üzenetére
Készletről 5,9m-ért jön most: 1,5 benzin, Combi Style + 8" Mirror Linkkel, pótkerék, metálfény, fűthető ülés. Listaára a papíron 8,056m Ft, céges kedvezménnyel így adnak rá kb. 25 %-ot.
Ahogy néztem, az újnak az Ambition felszereltsége lesz nagyjából az, mint a Style, meg ami extraként van benne, így az alapára olyan 3-400e Fttal lesz magasabb. Csak gondolom nem engednek az új autóból ennyit.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gzbotii
nagyúr
Kovászna megyei Alfa 145 az erőmérőben - volt már?
[link]When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kisza25
félisten
Eszement drágulnak az új autók
8,2 millió forinton nyit itthon az új Skoda Octavia
Mondjuk ez tipikus, de így is sok szerintem:
A konfigurátor vélhetően legkedveltebb opciója a 899 999 forintos árkedvezmény lesz, melynek levonását követően a legolcsóbb Octavia ára 7 279 981 forintra szelídül.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #155541 üzenetére
Jó az a gumi, igazi téli körülmények között (Alpok) teszteltem 8 telet a TS 830, TS 850- et, gondolom a TS 860 sem rosszabb
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #155541 üzenetére
Az elso ijedtseg utan mar fun volt a dolog, csak elsore azert meglepett, h ennyire hajlamos csuszni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
A Nexen 4S-re ebben az időjárásban nem mondanám, hogy különösebben rossz, inkább elfogadható, hozza az elvárhatót.
Ma reggel az Erzsébet híd kanyarjában volt egy előre nem tervezett, enyhe powerslide, meglepődtem, az ESP fogta. (A Hegyalja útról érkeztem, a középső sávban.) -
veterán
válasz rbalint88 #155494 üzenetére
Momentán én is így látom, hogy a V60 D6 a legjobb számomra (hétköznap elektromos ingázás; hétvégén dízeles autópálya).
De nagyon szeretnék egy használt Teslát előbb-utóbb. Vagy valamit, amivel lehet haladni autópályán. Az volt a fejemben, hogy otthon / munkahelyen telerakom 80-90%-ra AC-n , normál autópálya-tempóval Balatonkeresztúrig, ott egy 15 perces szünet míg DC-n felmegy 80%; visszafelé ugyanott megint 80% DC-n, azzal hazaérek haladósan, otthon pedig vár az AC.
De ha ez annyiba jön ki, mint a 15 literes benzinfogyasztás, akkor nem érdekel addig, míg nincs megfizethető (használt), haladni képes, 250-300 km-t Autobahn-tempó mellett tudó full-elektromos.Az NKM Mobiliti 80 Ft/ kWh-t számláz AC-n - ez elfogadható (számomra) a szolgáltatás okán. Kérdés, mikor kapnak vérszemet.
[ Szerkesztve ]
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Van vhol arra lehetőség, hogy bármiféle tranzakciós, kényelmi díj nélkül vásároljak autópálya matricát?
Eddig a bidwonderen vettem, de már nem elérhető a kínálatukban.Köszi a választ.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
brumi1024
veterán
válasz pècsimunkás #155526 üzenetére
Az kivétel, az 1.5 3 henger.
-
-
Gaben92
őstag
válasz Gsx-rr #155489 üzenetére
Ezek hol élnek?
Kíváncsiságból ránéztem, hogy nálunk a hanyatló északon milyen árak vannak. Tamperét néztem mert mivel ott lakok, azt a környéket ismerem.
A töltők nagy része teljesen ingyenes. Ami parkolóházban van, az mindegyik. Parkolásért mindenképp fizetsz.
Ami fizetős és nem ilyen hűségkártyás cucc hanem telefonról indítod a fizetést bankkártyáról az meg 0,20€/kWh ha AC töltő, 0,26€/kWh ha DC.
A teljesség igénye miatt itt hagyom nekem mennyi az áram, mert fogalmam sincs Magyarországon mennyi. Csak, hogy legyen viszonyítási alap az otthoni töltés/nyilvános töltés számoláshoz.
- 6,5c/kWh áram
- 3,18c/kWh szálítás
- 2,8c/kWh adó
- 4,02€/hó alapdíjSzóval 12,48c/kWh =~40Ft/kWh 320-as árfolyammal számolva.
Áram lehetne olcsóbb de én kb 0,5-1 centtel többet fizetek mint sokan. (100% hydropower amiatt drágább)
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MrSealRD
veterán
Hétfőn [itt] (MAPS ALERT) ahol a biciklis van egy kukás autót vártam, hogy intézze a dolgát... Mögöttem már kanyarodott ki az elmebeteg...hogy majd megelőz...nem tudom mit gondolt. Mindegy is. Aztán mikor lehetett, kicsit nagyobb gázzal indultam meg de 2000rpm körül kicsit gyorsabban engedtem fel a kuplungot. Simán elforgott az Alpin 6 is... igaz betapadt végül, de 1-2 sec-re azért azért sikerült koptatni rajta...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Szada85
aktív tag
válasz yodamester10 #155502 üzenetére
Szerintem viszont százszor normálisabban kidolgozott rendszerük van erre, mint otthon.
Minden, ami bizonylattal rendelkezö (ergo igazolt minöségü) szó nélkül felvezettethetö a forgalmiba és a kutya nem fog érte szólni, cserébe az ilyen csiribiri tuningokat (kifúrkált/kivágott kipufogódob vagy csö, hanggenerátor, stb.) keményen szankcionálják. -
tboldi
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #155514 üzenetére
Én is gondolkoztam anno a #haljakmegezfullgyári matricán, de lehet néhány savanyúbb természetű biztosúr ezt felhívásnak venné keringőre.
Tsebacsi: Bmw-t max cégesben (legalábbis még tartom magam).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Magnum_ #155509 üzenetére
Rendőr kezdte sorolni, hogy sötétített üvegek, nagykerék, nyomtávszélesítés, szárny, sportkipuff, de aztán srác telefonon megmutatta a jardnak a Wikipedian, hogy gyárilag ilyen, még a visszadurrogó kipu is. Rendőr szerencsére jó arc volt, nem volt komplikáció. Azt észrevettem, hogy az ST-t is erősen szokták nézegetni a rendőrök a forgalomban, ha épp mellém érnek, pedig nem terpeszt annyira és a szárny is kisebb hátul, mint az RS-en.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CactuS
Arcképgyáros
Dehogy a négyévszakos, ma mentem a városban 2 autóval eddig (transit, ceed), és botrányos a téli is. Ceed egy-kettőben szó szerint végig elforgott egy nagyobb gázra, pedig max 1 éves téli abroncs van azon is. Transit dettó, ha kis gázt adtál amíg nem zárt a kuplung, akkor az is megcsúszott.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gaben92
őstag
válasz Tsebacsi #155497 üzenetére
Nem mindenhol tűnt el. Nekem is úgy működik, hogy ha fel van kapcsolva legalább a tompított akkor minden (azt hiszem) ötödiknél nyom rá, de van dedikált gombom is. Gyártó függő mit spórolnak ki. Nekem például hiányzik egy gomb mert van display az autóban és inkább oda tették. A display nélküli verzióban ott van, nekem meg csak a helye maradt... meg kell fogni minden centet na...
tboldi: Pont erről beszéltem. Azért a Ki/Tovább elég erős...
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
nagyúr
A zsírszuper performansz Vredestein is csúszkált tegnap éjszaka rendesen, de kellemesen kiszámíthatóan veszít tapadást ebben a fagyos-deres nyálkában, a kormányon meg ott van minden visszajelzés.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #155504 üzenetére
Jó, akkor felesleges télit vennem magyarul. L
egalább kicsit mókáztamvéletlenül párszor megcsúszott a kocsi. Bekapcsolt esp-vel is olyan szépen lehetett koordinálni a csúszást. Közepesgázra 4 kerékkel, nagyobb gázra meg a farát kezdte kitenni (ha elöl csúszik hátra adja a delejt). Kéne bele még egy sperr (bontottan nem olyan drágák) akkor tökéletes lenne.#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz yodamester10 #155502 üzenetére
De ott legalább elviszik egy szervizbe megnézetni, nem a rendőr dönti el az út szélén, hogy mi gyári, mi nem. Ismerős full gyári RS Fókáját kiszedték a Vácin, hogy rácsing-moddolt szerintük.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #155472 üzenetére
Ebben a nyálkás időben botrányszar a CC. Tegnap mentem egy kört mert már egy hónapja be sem volt indítva a kocsi de úgy csúszkáltam mint disznó a jégen.
Legalább erősnek érződött a tartalék nélküli, úgy indult el oldalra nagy gázra négy kerékkel mintha én lennék Ken Block. Ha még több gázt nyomtam, akkor meg a fara kezdett kitörni. Érdekes fékezésre viszont nem viselkedett bénán. Valószínűleg mert az elöl lévők jobb állapotban vannak mint a hátsók.CactuS: Köszi! Nem volt vele tapasztalat, így nem mertem berendelni. Mindegy, most már a téli is cserés rajta szóval kap majd egy Nexen 4S-t és csá.
Gsx-rr: Anno az E85-el is ezt csinálták, megvárták amíg ráharapnak az emberek aztán feltolták az árát...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
Nem semmi milyen terror megy a Németeknél ha már kicsit "másabb" a verda
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest