Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#77496) gretzky77


gretzky77
veterán

Sziasztok garival kapcsolatban lenne kérdésem ill. mesélnék egy érdekes sztorit!

Ismerős vásárolt Telekomnál gyereknek egy Samsung A5 készüléket előfizetésre! Kb 2-3 hét után a készülék gondolt egyet és nem kapcsolt be, szeretem a kütyüket így megnézegettem mi lehet a bibi ( természetesen nem lett szétszedve gari miatt) addig jutottam,hogy indító hang van kép nincs! Mondtam neki mese nincs szervíz,de írassa rá mindenképp,hogy hibátlan állapotú ,mert a telemaxnál ki tudja hogy jön vissza! Át is vették a Telekomnál,rá is írták,hogy a készülék sértetlen állapotú! Várta az értesítést,hogy kész legyen a telefon és amikor megkapta ment is érte! Na innentől érdekes a dolog,merthogy a telefon kijelzője keresztbe volt repedve és közölték vele,hogy a Telemax megtagadta a javítást,mert hozzájuk már így érkezett ezért gari nuku! Részükről ez érthető is sztem. Viszont a Telekomnál is azt mondták nem az ő hibájuk nem javíttatják! Ismerős beszélt üzletvezetővel ill a Telekom központjával is levelezett de azt a választ kapta forduljon a fogyasztóvédelemhez vagy ahova akar ők nem cserélik a telefont! Első körben így át se vette a telefont,ment a huzavona majd végül elhozta! Plusz dolog,hogy biztosítás is lett kötve a telóra de önrészt sem nagyon akart fizetni,nem a pénz miatt hanem már csak elvből sem így először nem is ment a biztosítóhoz. Amikor a Telekom üfsz-től is elhajtották úgy volt vele inkább bukja az önerőt és megy a biztosítóhoz,újabb csavar,vitt magával minden papírt majd ott közölték vele nem fizetnek mivel nem ő okozta a kárt!? Ilyen létezik?
A lényeg,hogy fogyasztóvédelem lesz a dologból de nem értem,hogy nem látja be a Telekom,hogy ő fogja ezt a dolgot bukni? A nonszensz,hogy végig azzal érvelnek,hogy hiába van egy Telekomos papírja az ismerősömnek,hogy ők hibátlanul átvették ez nem jelent szerintük semmit és már akkor is repedt lehetett a kijelző,mert ez a papír nem bizonyítja az ellenkezőjét! De kérdem én amikor átveszik javításra nem kell megnézniük és ha van külsérelmi nyom akkor azonnal jelezniük,hogy ez bizony nem garis max pénzért javítják? Gondolom repedt kijelzővel be sem vehetnék garis javításra,pláne hogy valószínű a kijelzője volt hibás!? Szerintetek mi a manót lehet tenni ill. szerintetek erre mit mond a fogyasztóvédelem?

Köszönöm és elnézést a hosszú sorokért de ez szerintem vérlázító hozzáállás a T részéről!

[ Szerkesztve ]

iPhone 15 Pro Max Blue Titan & Fiio FF3 & fiio ka3

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.