Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#113961) tgtaki


tgtaki
újonc

Sziasztok. Február 23-án a Telekom alkalmazáson keresztül rendeltem egy telefont (26-ára), Telekom üzletben való átvétellel. A mobilelőleget szintén az alkalmazáson keresztül 26-án online kifizettem. Bementem a telefonért (Kaposvár), mely meg is érkezett, de a drága alkalmazott hölgy valamit félreütött a laptopon, s így a telefon "át nem vett" státuszt kapott. Azóta több panasz ment e-mailen, többször beszéltem az ügyfélszolgálattal, de mintha fantomcéggel állnék kapcsolatban. Minden ügyintéző sajnálja meg elnézést kér, aztán ennyi, ja meg "megsürgeti" mindegyik. Se telefon, se a pénzem, se beszámítás számlafizetésbe. Mit tegyek, megfenyegettem mindennel őket, le se szarnak.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.