Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tökre jók ezek a pályás száguldások, meg kipróbálom a gépet dolog, csak az ég világon semmi értelme nincsen. csak hát ugye sok a kretén aki ezt nem érti meg egy bp-debrecen útvonalon nyersz mondjuk fél órát, vagy annyit sem, ha végigdöngetsz 180-200-zal, ami meg nyilván úgy sem lehetséges.szóval a hazai távolságok mellett rohadtul nincs értelme az ilyen gyorshajtásnak, emrt az időnyereség köszönőviszonyban nincs a baleseti kockázattal, vagy akár azzal, hogy lemeszelnek, amire azért lenne esély, ha ezt a 230 km-t végigtolod ennyivel. de legyen csak az esélye 5%, gondolom nincsen nettó 10k+-os órabéred, ami ezt fedezné
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"